samequote:Op maandag 31 mei 2010 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Homo's. Nu krijg ik teveel zin in zomer. Dit is neit goed voor de tentamens die ik nu moet leren.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Homo's. Nu krijg ik teveel zin in zomer. Dit is neit goed voor de tentamens die ik nu moet leren.
Ik sta achter Sky in deze.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een slecht excuus, zelfs hier dragen mensen eastpaks hoog sinds 2007.
Ja achterstand inderdaad.quote:
wat weet jij nou.quote:
Ik heb net allemaal hiphop voor je zitten posten hequote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die in de illusie leven dat er OOIT een beter nummer is gemaakt dan deze![]()
Slecht.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die in de illusie leven dat er OOIT een beter nummer is gemaakt dan deze![]()
Beetje slijmen bij Otiez hè.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb net allemaal hiphop voor je zitten posten he
Oh ok thanks.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb net allemaal hiphop voor je zitten posten he
Jij moet dat als hiphopliefhebber toch wel kunnen waarderenquote:
Misschien niet echt iets voor de jeugdige mensen hier.quote:Iedereen heeft zich wel eens afgevraagd: "hielden mijn ouders van mij?" Er hoeft vanaf vandaag niet meer gepiekerd te worden, want Flabber biedt de waterdichte oplossing. Vul de test in en ontdek hoeveel jouw ouders back in the days om je gaven.
Sowieso 5 jaar.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef Chai het volgende:
Otis sinds wanneer is eastpak hoog dragen in westside? Dan weten we hoeveel jaar ze in Limburg achter lopen.
Dat kan ik absoluut waarderenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij moet dat als hiphopliefhebber toch wel kunnen waarderen
Eric B & Rakim
A Tribe Called Quest
Peter Rock & C.L. Smooth
Dat soort dingen
Ik had niet voor niets Eastside ervan gemaakt.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef Chai het volgende:
Otis sinds wanneer is eastpak hoog dragen in westside? Dan weten we hoeveel jaar ze in Limburg achter lopen.
uhh sinds ik in de 3e zat ofzo. 2006 dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef Chai het volgende:
DUDEquote:Op maandag 31 mei 2010 17:21 schreef Skylark. het volgende:
Dit doen wij met bitches die met onze stylo sollen:
http://www.zie.nl/video/o(...)nnummer/m1fzggff754i
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |