Ok dus paaskonijn, mcfearless en bp eruit?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alleen de helden erin laten. Dus dagdag, jos en de_ananas.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:11 schreef RickoKun het volgende:
Ah dit topic gaat over de nieuwe profeet: Ricko
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Uit de Melanie passage 3:10
"Oh zie Hem daar, in welke enden Zijn purperen wijsheid ons vrouwlijkheden kan vullen, elk holte die mij getracht doet blijken, pompend in den passionele vruchten der liefde?"
"....Amen, zie Hem lopen met Zijn fantastisch lichaam, ik wil mijn pronte borsten tegen Zijn vaginafiletvullende fallus aandrukken, opdat Hij mij kan zegenen met Zijn zaad!"
Uit de Johannes passage 23:15
"Oh zie Hem en zijn discipelen, die allen 15 jarige meisjes worden belooft in den naleven, waar zij allen zo knap zijn dat elk mannelijk vermenigvuldigingsbiokanon explodeert vanwege den zaadvragende ogen, borsten en gewelfde vaginae."
Die van mij was ook vorig jaar maar ik ben dit jaar ook al naar 2 geweest.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Goede oude tijd, ik kan die van mij niet eens meer herrineren. En dat was vorig jaar.
Gast alsjeblieft zet je pagina-instellingen normaal.quote:
Examenfeesten, de enige periode dat je kon neuken zonder eerst iets op te bouwen en zonder gevolgen. Ik mis mijn jeugd.quote:
Mijn laatste was vorig week en eindelijk kozen ze voor het juiste bier.quote:
En de studententijd dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Examenfeesten, de enige periode dat je kon neuken zonder eerst iets op te bouwen en zonder gevolgen. Ik mis mijn jeugd.
Ben jij nooit op vakantie gegaan naar Salou/Lloret/Rimini/Chersonissos?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Examenfeesten, de enige periode dat je kon neuken zonder eerst iets op te bouwen en zonder gevolgen. Ik mis mijn jeugd.
Jupiler of Djupiler?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn laatste was vorig week en eindelijk kozen ze voor het juiste bier.
Jupiler.
Een vakantie boeken via Beachmasters of op eigen houtje naar Lloret of Salou zou voldoende moeten zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dit. Sowieso beter dan examenfeesten.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Verjaardagsfeestjes van meisjes die 15, 16 of 17 worden zijn trouwens net zo briljant
En al die chimi's die komen. Ja, daar kan ik mij ook wel in vinden.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Verjaardagsfeestjes van meisjes die 15, 16 of 17 worden zijn trouwens net zo briljant
Toen was ik al te serieus en op zoek naar relaties.quote:
Eeuwig zondequote:Op maandag 31 mei 2010 23:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen was ik al te serieus en op zoek naar relaties.
En nu dan? Zoek je op die datingsites relaties of neuken zonder gevolgen?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen was ik al te serieus en op zoek naar relaties.
Dus neuken met gevolgen die blijkbaar mislukt zijn...
Mwa, ik heb al een hele tijd een chick en voorlopig wil ik niets anders. Ook niet in bedquote:
Ik na anderhalf jaar ofzo nu sinds een week niet meer. En voorlopig wil ik heel veel andersquote:Op maandag 31 mei 2010 23:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Mwa, ik heb al een hele tijd een chick en voorlopig wil ik niets anders. Ook niet in bed![]()
.
You're welcome.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef ynuhh het volgende:
Bragi, ik wil je even bedanken voor de lasagne tip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |