Dag, wat is dat nou weer. Je zit hier toch op een forum om dingen aan elkaar te vertellen/vragen en het er met elkaar over te hebben?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vind het trouwens leuk dat er steeds meer nieuwe Fokkers! komen kijken
en dat het topic sneller vol gaat dan ooit..
maar beperk de Slow Chat wel tot een minimum aub.. en stel geen 'domme' vragen die je met 2 klikken op je muis ook gewoon op Google kunt vinden..
![]()
Je hebt vragen en vragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:15 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dag, wat is dat nou weer. Je zit hier toch op een forum om dingen aan elkaar te vertellen/vragen en het er met elkaar over te hebben?
Sluit dan dit hele topic maar, want het is op google ook wel te vinden..![]()
Ik voel me trouwens aangesproken, ja.
Bedoel je nou waar de pro's trainen? Of de users? Persoonlijk vind ik het laatste wel interessant, zo weet je wie een groot deel van de MMA dingen beheerst en of je die ooit nog eens gaat tegen komen op toernooien.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:23 schreef Paxlie het volgende:
En niet lullig bedoeld, maar het wie traint waar en is hoe goed. Als dat blijft is het misschien een idee om dat in een ander topic te doen
De users, vind het niet erg als het af en toe langskomt. Pagina's vol erover hoeft van mij nietquote:Op maandag 31 mei 2010 18:35 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Bedoel je nou waar de pro's trainen? Of de users? Persoonlijk vind ik het laatste wel interessant, zo weet je wie een groot deel van de MMA dingen beheerst en of je die ooit nog eens gaat tegen komen op toernooien.
Ik moet 25 augustus tegen Manhoef. Ben hard aan het trainen, maar denk dat ik hem wel kan pakken.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De users, vind het niet erg als het af en toe langskomt. Pagina's vol erover hoeft van mij niet
Voor jullie zijn het simpele dingen, ik weet er niet zoveel vanaf dus voor mij zijn het logische vragen. Simpele/domme vragen bestaan niet zeg je net zelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je hebt vragen en vragen.
Tegen wie vocht Overeem als laatste? <-- domme vraag
Zal Todd Duffee weer terugkomen in goede vorm? <-- discussie-uitnodigende vraag, veel leuker
Domme vragen zijn er uiteraard niet, alleen domme antwoorden maar je snapt vanzelf wel wat er bedoelt wordt lijkt me. We zijn hier heel erg hulpvaardig en er is ontzettend veel kennis in de vaste users, maar probeer niet continue 'simpele' vragen te stellen
Eens met Pax. Dat bedoelde ik dus ook.. het is immers geen Slow Chat topicquote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De users, vind het niet erg als het af en toe langskomt. Pagina's vol erover hoeft van mij niet
My god, als je me hier niet hebben wilt kan je dat ook gewoon zeggen hoor. Er staat toch zeker alleen Silva? Ik heb toevallig een filmpje gezien van Wanderlei Silva, waarin hij er niet uitziet als op die foto. Logisch dat ik vragen ga stellen, ik ken toch zeker niet álle vechters..quote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Eens met Pax. Dat bedoelde ik dus ook.. het is immers geen Slow Chat topic
En er zijn ook geen domme vragen, vandaar mijn 'aanhalingstekens' in vorige post paar de volgende vragen kun je zelf ook wel achterkomen lijkt me zo.. en het is voor nieuwe users sowieso misschien handig om zich van te voren even in te lezen in de sport
Zijn er ook submissions zonder brekende botten?
Wat is BJJ?
Zijn er MMA gevechten in NL?
*Foto (Anderson) Silva* --> Is dat Wanderlei Silva?
Just saying..
Hier moet ik je wel gelijk geven. Je raakt geïnteresseerd in iets o.a. als je er met anderen over praat, dus het is toch alleen maar mooi als er veel gevraagd wordt tussendoor?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Voor jullie zijn het simpele dingen, ik weet er niet zoveel vanaf dus voor mij zijn het logische vragen. Simpele/domme vragen bestaan niet zeg je net zelf.
Jezus christus doe is normaal johquote:Op maandag 31 mei 2010 18:49 schreef Opdekop het volgende:
[..]
My god, als je me hier niet hebben wilt kan je dat ook gewoon zeggen hoor. Er staat toch zeker alleen Silva? Ik heb toevallig een filmpje gezien van Wanderlei Silva, waarin hij er niet uitziet als op die foto. Logisch dat ik vragen ga stellen, ik ken toch zeker niet álle vechters..
Nevermind, ik ga me niet eens verdedigen. Daag.
Dat had ik ook. Jarenlang K-1 gevolgd, maar toen ik eens een keer UFC ging kijken dacht ik, damn dit is veel vetter. Sindsdien me meer bezig gehouden met MMA, maar ik heb nog veel te zien en te leren.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef no1uknow het volgende:
Kickboksen praktiseer ik zelf heel matig, vind het erg leuk om naar te kijken, maar is me soms net wat 'te soft'.
MMA is wat dat betreft echt perfect.
Op usenet staan nog flink wat top events dus die zou ik meteen binnen halenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb MMA ontdekt sinds UFC werd uitgezonden op RTL7, UFC Undisputed 2009 gekocht voor de PS3, vooral met vrienden veel gespeeld. Kickboksen praktiseer ik zelf heel matig, vind het erg leuk om naar te kijken, maar is me soms net wat 'te soft'.
MMA is wat dat betreft echt perfect.
Verder nog niet echt in verdiept, maar sinds het lezen van het vorige topic snap ik eindelijk hoe het een beetje in elkaar steekt, dus bij deze een TVP.
Ik vind dat Opdekop gelijk heeft! Iemand die gewoon echt interesse toont is goed, dat het dan soms wat vragen zijn die we zo beantwoorden, prima! Het zijn 10 posts op de 300, nou en! Mensen posten hier ook dingen als:quote:Op maandag 31 mei 2010 19:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jezus christus doe is normaal joh
We geven alleen aan dat een hoop ook te vinden is met een simpele Google search (Wat is BJJ? bijvoorbeeld)
http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=BJJ
Verder vinden we het leuk als er meer mensen komen, maar het is niet leuk als er steeds dezelfde vragen langskomen
Dat is dan ook een SC, maar daar doet ook niemand moeilijk over! Laten we het gewoon gezellig houden en lekker dingen over dit posten! Dat we dan eens wat vaker de OP moeten kopieren plakken, prima! Als we gaan lullen over de dingen buiten MMA, dus dat ik je ga vragen wat voor kleur boxershort je draagt en wat voor bloemen je nou gaaf vind dan heb je een punt.quote:ROBBED!
Nogmaals, ik denk dat niemand het erg vind om wat vragen te beantwoorden, maar als je met een simpele google search de eerste hit gelijk het antwoord treft wordt het wat veelquote:Op maandag 31 mei 2010 21:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik vind dat Opdekop gelijk heeft! Iemand die gewoon echt interesse toont is goed, dat het dan soms wat vragen zijn die we zo beantwoorden, prima! Het zijn 10 posts op de 300, nou en! Mensen posten hier ook dingen als:
[..]
Dat is dan ook een SC, maar daar doet ook niemand moeilijk over! Laten we het gewoon gezellig houden en lekker dingen over dit posten! Dat we dan eens wat vaker de OP moeten kopieren plakken, prima! Als we gaan lullen over de dingen buiten MMA, dus dat ik je ga vragen wat voor kleur boxershort je draagt en wat voor bloemen je nou gaaf vind dan heb je een punt.
quote:I got some mews for ya'll!!!
about 2 hours ago via OpenBeak
quote:Nooo, I'm not drunk! Got News
about 2 hours ago via OpenBeak
quote:Tanikawa; Mma fight with Badr Hari confirmed juli 10 @ dream 15
about 1 hour ago via OpenBeak
quote:Damn, you people are fast!! No, it's not true. Just kidding.
about 1 hour ago via OpenBeak
Zeker weer maar 2 of 3 partijen?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Unstoppable het volgende:
Vanavond 23:00 It's Showtime op RTL7 btw![]()
Ik zag het inderdaad, hoop dat ze gewoon alles/het belangrijkste uitzendenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
iig wel Badr... althans aangekondigd!
Ja klopt, tenminste, er is een bericht naar buiten gekomen, of hij het zelf heeft gezegd/geschreven denk het niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:02 schreef Opdekop het volgende:
Hij heeft toch zelf aangegeven ermee te stoppen voor onbepaalde tijd? 'Om mezelf terug te vinden..'
Dit is van afgelopen zaterdag waarschijnlijk, wordt nu gewoon voor het eerst uitgezondenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef Opdekop het volgende:
Waarom zijn er dan twijfels of dit wel uitgezonden wordt? Dit is dan toch gevochten voordat hij die pauze inlaste?
Ja, maar RTL 7 heeft nog weleens de neiging een half toernooi uit te zenden en een tijd later de andere helft. Nu is het allemaal in 1x zoals het ernaar uit ziet.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef Opdekop het volgende:
Waarom zijn er dan twijfels of dit wel uitgezonden wordt? Dit is dan toch gevochten voordat hij die pauze inlaste?
Nee viel heel erg mee, leuke vechter om te zien, blijft maar gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:16 schreef Opdekop het volgende:
Ik kijk allaaaaaang!
Zonet die Artur nog wat met zijn wenkbrauw.![]()
Bloedde niet eens zoveel?
Typisch Nederland he, als het zo doorgaat staat er over een aantal jaar eerst een concert/optreden geplanned.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
binnenkomst manhoef... ietwat overdreven, gooi die energie in de wedstrijd...
nah zijn er wel meer die als een popster op willen komen, zijn nooit de meest succesvolle... kijk naar hoe fedor binnenloopt, bijna slaapwandelend, arlovski idem, alle rust bij binnenkomst en dan er vol op.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:35 schreef Torrio het volgende:
[..]
Typisch Nederland he, als het zo doorgaat staat er over een aantal jaar eerst een concert/optreden geplanned.
Precies, daar hou ik van.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nah zijn er wel meer die als een popster op willen komen, zijn nooit de meest succesvolle... kijk naar hoe fedor binnenloopt, bijna slaapwandelend, arlovski idem, alle rust bij binnenkomst en dan er vol op.
Spier zwaarder dan vet.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef Opdekop het volgende:
Misschien totaal offtopic. Maar /care. Is vet zwaarder dan spieren? Dit waren toch mannen van 65 kilo?
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef Torrio het volgende:
[..]
Spier zwaarder dan vet.
Manhoef is 90 kilo ofzo?
nee spieren zijn zwaarder...quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef Opdekop het volgende:
Misschien totaal offtopic. Maar /care. Is vet zwaarder dan spieren? Dit waren toch mannen van 65 kilo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Hari ging 2x neerquote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Opdekop het volgende:
Haha ja, hij past daar niet echt tussen.
Heeft Badr Hari trouwens vorig jaar tegen Semmie gevochten? Dat zeiden ze net volgens mij. Hij trapte toen zeker maar door op dat bovenbeen? Kan me ten minste zoiets herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Bojansky denkt aan stoppen
http://www.at5.nl/artikelen/42009/remy-bonjasky-denkt-aan-stoppen
[ Bericht 12% gewijzigd door WammesWaggel op 01-06-2010 04:18:16 (tevens tvp) ]
Is daar een filmpje van op youtube oid? Kan het niet terugvinden, alleen 16-5 2009 dat Hari Schilt neerslaat in de eerste ronde.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja, Hari ging 2x neer![]()
Zal me die dag altijd herinneren, stond te springen en te schreeuwen in de kamer. Nooit verwacht dat Schilt Hari zou verslaan.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van op youtube oid? Kan het niet terugvinden, alleen 16-5 2009 dat Hari Schilt neerslaat in de eerste ronde.
Weet wel wie er gewonnen heeft:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoor geen verhalen over die matchup van Max & Dennis? Was dat nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
haha dat filmpje zat ik net ook ergens anders te bekijkenquote:
Yeah, maar dat valt me wel vaker op. Hij blaast zichzelf op in de 1e ronde om die KO te forceren. Kan ook niet anders dat hij daarna uitgeput is met zijn vechtstijl..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef Chooselife het volgende:
Iemand anders het ook opgevallen dat Hari conditioneel een erg slechte indruk maakte tegen Gerges?
Dit keer maakte hij wel een heel uitgebluste indruk. Leek wel een straatgevecht zoals hij acteerde tegen Gerges.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Yeah, maar dat valt me wel vaker op. Hij blaast zichzelf op in de 1e ronde om die KO te forceren. Kan ook niet anders dat hij daarna uitgeput is met zijn vechtstijl..
Das waar. Ach, als alle geruchten waar zijn dat hij zich bevind in de Amsterdamse onderwereld, dan zullen we steeds minder van hem gaan horen in de K-1.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:50 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dit keer maakte hij wel een heel uitgebluste indruk. Leek wel een straatgevecht zoals hij acteerde tegen Gerges.
Dan weet ik een leuk bruggetje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:51 schreef mediaconsument het volgende:
Dit is het MMA topic.
Het verlies van Lesnar komt trouwens steeds dichterbij.![]()
Met uitzondering van het grondverhaal uiteraard.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef Unstoppable het volgende:
K-1 is toch ook een mix van meerdere vechtsporten/stijlen
quote:Einde carrière Bonjasky in zicht.
K-1-vechter Remy Bonjasky hoopt nog één keer in actie te kunnen komen, voordat hij een punt zet achter zijn kickbokscarrière. Een oogblessure noopt de ’Flying Gentleman’ tot stoppen. Omdat zijn zicht opnieuw is verslechterd, ondergaat Bonjasky over een paar maanden voor de vierde keer een operatie aan zijn oog.
„Pas na die operatie beslis ik of ik nog een afscheidspartij ga vechten. Als blijkt dat ik tijdens een gevecht een groot risico loop mijn oog extra te beschadigen, keer ik niet meer terug in de ring”, aldus de 34-jarige Bonjasky. „Ik heb drie wereldtitels veroverd. Als ik nu stop, hoef ik me niet te schamen. Ik heb er nog niet over nagedacht of ik in Japan of Nederland afscheid wil nemen. Het liefst zou ik dat in beide landen doen, maar dat zit er niet in. Ik moet dus kiezen.”
Het contract van Bonjasky met de Japanse K-1-organisatie liep overigens eind maart af. Volgens de Almeerder hebben de financiële problemen in de K-1 geen invloed gehad op zijn keuze om te stoppen. „De K-1 heeft aangegeven dat ik mijn contract kan verlengen met daarin dezelfde voorwaarden als in mijn oude verbintenis.”
Bonjasky werd in 2003 voor het eerst wereldkampioen in de K-1. In 2004 en 2008 herhaalde hij die prestatie. De laatste partij van Bonjasky dateert van vorig jaar december, toen Sem Schilt in de halve eindstrijd op de grote K-1-finaledag in Yokohama een maatje te groot was.
Is het K1 topic gesloten?quote:
Hoe kan je nou geen fan van hem zijn... geweldig!quote:
Miley Cyrus past in z'n armquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:41 schreef Hooidraad het volgende:
Wat raken de MMA topics opeens snel vol zeg, we gooien maar weer een TVP in de strijd.
Even een paar plaatjes om het op te vrolijken, nu ik toch aan het posten ben
1994 - De zwaarste UFC deelnemer ooit, Emmanual Yarborough, met 320 kilogram @ UFC 3:
Koschecks teamquote:"Former ISKA kickboxing world champ and AKA owner/head trainer Javier Mendez, one-time UFC fighter and AKA's head MMA trainer "Crazy" Bob Cook, and Brazilian jiu-jitsu black belt/AKA trainer Dave Camarillo."
Na het zien van de andere gevechten van Showtime en de extreem slechte kwaliteit van de momenteel beschikbare beelden viel dat eigenlijk bar tegen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoor geen verhalen over die matchup van Max & Dennis? Was dat nog wat?
omdat het een spoiler isquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Miley Cyrus past in z'n arm
Haar pols past in z'n vingers
Vraag me ook af wat Gracie tegenwoordig nog te zeggen zou hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef tarantism het volgende:
Wat me altijd opvalt is dat de bjj vechters ook echt alleen maar willen grondvechten. Jui-jitsu kent toch ook wat mooie trappen en stoten op pijnpunten.
Toch zie ik dat nauwelijks voorbijkomen bij die gozerts. Komt dat omdat het alleen Braziliaans jj is wat voorbij komt?
kijk bijvoorbeeld naar de oude Royce, die had toch wel ff wat tikken kunnen uitdelen?
Renzo iig vrij weinigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Vraag me ook af wat Gracie tegenwoordig nog te zeggen zou hebben.
http://www.nu.nl/film/226(...)eren-voor-homos.htmlquote:The A-Team-acteur vindt acteren ‘voor homo’s’
Een uitspraak van acteur Quinton Jackson, die in de nieuwe The A-Teamfilm de rol van BA Baracus op zich neemt, heeft voor veel beroering gezorgd in de Verenigde Staten. Jackson, die doorgaans de kost verdient als professionele vechtersbaas in de Ultimate Fighting Championship (UFC), zei tegenover de Los Angeles Times dat acteren iets is voor homo’s.
‘’Je wordt er een softie van’’, aldus de opvolger van de legendarische Mr. T. ‘’Iedereen is bezig met je kapsel en als je het koud krijgt wordt er een jas over je schouders gehangen. Dat wil ik helemaal niet. Ik ben een bikkel.’’
Kort lontje
Jackson heeft een kort lontje, zo bleek tijdens de draaidagen van de film. Een medewerker van het draaiteam vond de gespierde acteur homofobe trekjes vertonen en liet dat hem meermalen weten. Volgens Jackson, die in de ring van de UFC vecht onder zijn artiestennaam Rampage, werd hij flink geprovoceerd. ‘’Hij wilde gewoon dat ik hem zou slaan, zodat hij me aan kon klagen voor fysiek geweld.’’ De acteur verwijderde zijn uitdagende collega hardhandig van de filmset.
Zachtaardige kant
Ondanks de gevoellige uitspraken en het incident op de set, heeft Jackson in het verleden aangetoond ook over een zachtaardige kant te beschikken. In de talkshow van Jimmy Kimmel vertelde hij twee jaar geleden over zijn kinderen, die allemaal zijn bijnaam hebben meegekregen in hun namen.
Professionele knokpartijen
Vanwege het draaischema van The A-Team kwam Jackson enkele maanden niet toe aan professionele knokpartijen. Afgelopen zaterdag stond hij in Las Vegas voor het eerst sinds maanden weer eens in de ring voor een duel met zijn uitdager, Rashad Evans.
Die wedstrijd was vanwege Jacksons verplichtingen bij The A-Team al een paar keer uitgesteld.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef tarantism het volgende:
Wat me altijd opvalt is dat de bjj vechters ook echt alleen maar willen grondvechten. Jui-jitsu kent toch ook wat mooie trappen en stoten op pijnpunten.
Toch zie ik dat nauwelijks voorbijkomen bij die gozerts. Komt dat omdat het alleen Braziliaans jj is wat voorbij komt?
kijk bijvoorbeeld naar de oude Royce, die had toch wel ff wat tikken kunnen uitdelen?
Dan is GSP zijn titel zo kwijt denk ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:58 schreef Unstoppable het volgende:
Word tijd dat ze die unified rules eens aan gaan passen. Knees on downed opponent, takedowns alleen mee laten tellen als ze er ook iets mee doen etc
Regels zo als ze nu zijn profiteren de worstelaars echt teveel van. Lay and Pray moet weer GnP worden. Takedowns kunnen verdedigen met een goed getimede knee, North/South positie met knees, regels meer richten op verbeteren van positie en ook werkelijk wat doen in plaats van er wat boring bovenop liggenquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan is GSP zijn titel zo kwijt denk ik.
Amen! Heel wat matches kunnen hiermee op de schop komen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:21 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Regels zo als ze nu zijn profiteren de worstelaars echt teveel van. Lay and Pray moet weer GnP worden. Takedowns kunnen verdedigen met een goed getimede knee, North/South positie met knees, regels meer richten op verbeteren van positie en ook werkelijk wat doen in plaats van er wat boring bovenop liggen
Voor mijn part situaties zoals met Evans die steeds niks anders deed dan tegenstander tegen de kooi drukken en verder vrijwel niks doen, na een warning wegens inactiviteit bestraffen.
Gele kaart systeem van Pride invoeren. Als een vechter te weinig doet na een warning bestraffen met een purse-reduction etc
Werken met bv 50% van je pay-check krijg je iig, andere 50% als je het gevecht beëindigd (dus niet decision) is misschien ook wel een idee. Zoals ze het in TUF doen, soort bonus als je het gevecht beslist.
Ik vind het een prima ideequote:Op woensdag 2 juni 2010 01:21 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Regels zo als ze nu zijn profiteren de worstelaars echt teveel van. Lay and Pray moet weer GnP worden. Takedowns kunnen verdedigen met een goed getimede knee, North/South positie met knees, regels meer richten op verbeteren van positie en ook werkelijk wat doen in plaats van er wat boring bovenop liggen
Voor mijn part situaties zoals met Evans die steeds niks anders deed dan tegenstander tegen de kooi drukken en verder vrijwel niks doen, na een warning wegens inactiviteit bestraffen.
Gele kaart systeem van Pride invoeren. Als een vechter te weinig doet na een warning bestraffen met een purse-reduction etc
Werken met bv 50% van je pay-check krijg je iig, andere 50% als je het gevecht beëindigd (dus niet decision) is misschien ook wel een idee. Zoals ze het in TUF doen, soort bonus als je het gevecht beslist.
Waarom niet dan? Het is een vechtsport. Of dacht je dat een vuist of elleboog geen pijn deed?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef Hooidraad het volgende:
Geen knees to a downed opponent man![]()
Dat is niet voor niks gebanned. Misschien leuk voor de kijkers maar daar wil je toch niet onder liggen als vechter.
Omdat het wel heeel snel over is als je mag trappen en knieën naar het hoofd van iemand die op de grond ligt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Het is een vechtsport. Of dacht je dat een vuist of elleboog geen pijn deed?
We hebben het over knieen naar het hoofd. Niet over trappen. Die knie leren ze vanzelf te verdedigen. Op dit moment is een positie als North-South gewoon teveel in het voordeel van de persoon onderop. Er zijn dus geen risico's verbonden aan een mislukte takedown, je blijft liggen en klaar. Als je echter een knie kan ontvangen dan zal je actie ondernemen om uit die positie te komen wat het voor de kijker veel leuker maakt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:20 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Omdat het wel heeel snel over is als je mag trappen en knieën naar het hoofd van iemand die op de grond ligt.
Lichaam mag wel van mij en mag toch ook nu al gewoon?
Inderdaad, naar het lichaam mag wel maar wordt eigenlijk alleen gedaan in sidemount.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:20 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Omdat het wel heeel snel over is als je mag trappen en knieën naar het hoofd van iemand die op de grond ligt.
Lichaam mag wel van mij en mag toch ook nu al gewoon?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef Hooidraad het volgende:
Geen knees to a downed opponent man![]()
Dat is niet voor niks gebanned. Misschien leuk voor de kijkers maar daar wil je toch niet onder liggen als vechter.
Maar weet je wat zo lekker is? Op het moment dat beide vechters fris zijn is er inderdaad niks aan de hand. Maar zodra er één down gaat, en je hebt een ref als Mazzagatti die altijd wat langer door laat gaan, mag je volgens de regels dan ook lekker knietjes geven om de tegenstander uit te schakelen. Die kan zo in de ambulance.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:33 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
![]()
Het is geen MMA zonder imo. Knees to downed opponent voegt zoveel toe in het grondgevecht. Het is door NSAC niet toegestaan atm omdat het nog steeds veredelde boxing rules zijn. Ze zouden eerder elbows moeten bannen omdat die veel cuts veroorzaken etc ipv knees![]()
Ook onzin dat het snel voorbij zou zijn. Er zijn maar enkele posities waarin je ze kunt gebruiken, dan moet je er als fighter maar voor zorgen dat je je niet in die situatie bevind of er voor zorgen dat je er zo snel mogelijk uitkomt. North/south positie en side-mount, wrestlers die halfslachtige pogingen tot een takedown doen door een single leg vast te houden, dat soort situaties.
Trappen naar het hoofd, stomps en soccerkicks mogen ze van mij achterwege laten, maar knees to downed opponent horen absoluut in MMA thuis.
Onzin, het was altijd een onderdeel van MMA en is alleen de laatste jaren in Amerika afwezig. En dingen weglaten omdat refs niet capabel zijn is al helemaal een bull argumentquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar weet je wat zo lekker is? Op het moment dat beide vechters fris zijn is er inderdaad niks aan de hand. Maar zodra er één down gaat, en je hebt een ref als Mazzagatti die altijd wat langer door laat gaan, mag je volgens de regels dan ook lekker knietjes geven om de tegenstander uit te schakelen. Die kan zo in de ambulance.
In de UFC is dat al 10 jaar zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:40 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Onzin, het was altijd een onderdeel van MMA en is alleen de laatste jaren in Amerika afwezig. En dingen weglaten omdat refs niet capabel zijn is al helemaal een bull argument
Waarom tegen het hoofd niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Geen zin om alles te lezen
maar knees to a ground opponent moet gewoon legal blijven zolang ze niet tegen het hoofd zijn.
Wordt sowieso véél te weinig gebruikt als ze een tegenstander down hebben en in sidemount zitten!!
Dat is dus niet waarquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
Misschien omdat je binnen no time een schedelbasisfractuur hebt?
Serieus, ooit eens iets van Pride of Japans MMA gezien? Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat elbows voor hogere doktersrekeningen zorgen dan knees to head. Ik kijk al jarenlang MMA en nog nooit ook maar iets gezien dat leek op een breuk of wat dan ook door knees. Itt cuts tot op het bot door bv elbows, wat zeer regelmatig voorkomtquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
Misschien omdat je binnen no time een schedelbasisfractuur hebt?
Ben nog nieuw in de MMA, kom pas sinds UFC 107 kijkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar
Anders hadden er weinig Pride gasten nog gevochten denk ik
Pride OWGP's eens downloadenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ben nog nieuw in de MMA, kom pas sinds UFC 107 kijken![]()
K-1 daarentegen volg ik sinds ik me kan herinneren, maar daar mag nog minder.
Je voelt (en bent) je aardig gesloopt na de eerste paar trainingen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef ems. het volgende:
Na een lange tijd mma op internet volgen heb ik besloten toch maar echt eens zelf de klappen uit te delen (en te ontvangen!)In het verleden op vrij jonge leeftijd de zwarte band gehaald met karate maar de leraar stopte kort daarna helaas ermee. Ik heb het sparren gemist!
Samen met een vriend bij de een sportschool waar ze sinds kort mma-les geven gesigned en volgende week zullen we voor het eerst mee doen. Ik kan niet wachten!
Als iemand nog relevante tips heeft voor beginners, graag
Keep your hands up at all timesquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef ems. het volgende:
Na een lange tijd mma op internet volgen heb ik besloten toch maar echt eens zelf de klappen uit te delen (en te ontvangen!)In het verleden op vrij jonge leeftijd de zwarte band gehaald met karate maar de leraar stopte kort daarna helaas ermee. Ik heb het sparren gemist!
Samen met een vriend bij de een sportschool waar ze sinds kort mma-les geven gesigned en volgende week zullen we voor het eerst mee doen. Ik kan niet wachten!
Zeg zeg zegquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:07 schreef Unstoppable het volgende:
Valt me eigenlijk van je tegen Taz, je loopt toch al een tijdje mee, niet gedacht dat je er tegen zou zijn
De dag erna vrij weinig plannen want je bent geslooptquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef ems. het volgende:
Zo is dat, ik heb liever een iets minder spectaculair gevecht dan dat het ten koste gaat van de gezondheid van de vechters. Een elleboog heeft een veel lokalere impact dan een knie. Een cut door een elleboog lijkt heftig maar dat is vooral oppervlakkige schade. Door een harde knie klotst je grijze massa flink tegen z'n pan aan en dan kunnen ze zeker niet meer tot hun 40ste doorvechten. Of dacht iemand soms dat een arm zwaarder en sterker is dan een knie?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg
Dana White zou het zelfs in de UFC willen!!!, maar het lijkt me te gevaarlijk.
Dat het goed gegaan is in PRIDE kan niet uitsluiten dat het nu ook goed zal blijven gaan.
Denk dat de kracht die je kunt zetten met een knie tegen het hoofd véél te groot is.
Zeker nu de sport zich evolueert zoals hij doet lijkt het mij niet slim om met die regel te komen.
En daarnaast ben ik ook een beetje bang wat het zal doen met fighters op de lange termijn.. qua brain damage en dergelijke.. maar goed ik ben geen dokter dus ik zou het je niet kunnen vertellen of mijn zorgen gegrond zijn of niet.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik liever knees dan stomps naar het hoofd van een grounded opponent zou zien mocht er uiteindelijk toch zo'n soort regel komen.
Voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Die gif is mooiquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:41 schreef Unstoppable het volgende:
Je laat nu wel meteen één van de extreme voorbeelden zien maar vooruit![]()
Dat het veel gevaarlijker is dan wat er nu in MMA gebruikt word ben ik het niet mee eens. Als je ziet wat voor kracht bv ontwikkeld word bij een highkick of goede elbow vanuit de guard waardoor de tegenstander even flink met zijn achterhoofd op het canvas stuitert etc. Wat vooral belangrijk is wat voor (preventieve) invloed het op het grondgevecht heeft. Het zorgt voor meer actie. Bv in dat voorbeeld: fighter A moet nu wel wat doen en zijn positie verbeteren omdat hij groot risico loopt (activiteit). Zonder knees kan hij blijven zitten of zich vastklemmen aan een bovenbeen ofzo (in-activiteit). Fighter B kan nu veel damage doen, hij zit in een geweldige positie (activiteit). Zonder knees blijft hij daar waarschijnlijk wat rondhangen om vooral de positie te controleren maar kan verder weinig doen (in-activiteit). Het is dus een wapen wat imo absoluut in het MMA arsenaal thuis hoort.
En dan is er nog het deel take-down defense. Vaak zullen mensen die een take-down proberen maar hem niet landen in de positie die in de .gif van jouw te zien is belanden. Er komen consequenties te staan op falende take-downs. En vechters kunnen knees (to downed opponent) gebruiken als verdediging bij takedowns. Je ziet het nu wel eens, maar het risico is (te) groot dat de fighter net een hand aan de mat heeft etc
[ afbeelding ]
Enkele voordelen dus
Hij heet niet voor niets Nightmare, je moet zijn gevecht vs Parysian eens kijkenquote:
Ik heb alleen die partij tegen BJ Penn en de laatste tegen Hathaway 'live' gezien. Vond hem tegen Penn zelfs nog een stuk beter als in z'n laatste gevecht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij heet niet voor niets Nightmare, je moet zijn gevecht vs Parysian eens kijken
Idd, dit is onder huidige regels gewoon toegestaan, maar word bijna niet gebruikt. De kans dat je net een fractie te laat bent en er al een knie of hand de grond raakt is te groot, want dan is het meteen een DQ.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Good point, al blijf ik erbij.. ik vind het niks
maar deze knee is dan wel geen knee to a grounded opponent he
Mark Coleman vs Igor Vovchanchin in de Pride finale. Auw!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
We hebben het over knieen naar het hoofd. Niet over trappen. Die knie leren ze vanzelf te verdedigen. Op dit moment is een positie als North-South gewoon teveel in het voordeel van de persoon onderop. Er zijn dus geen risico's verbonden aan een mislukte takedown, je blijft liggen en klaar. Als je echter een knie kan ontvangen dan zal je actie ondernemen om uit die positie te komen wat het voor de kijker veel leuker maakt.
Koop een goed boek. Victory Belt Publishing heeft een aantal geweldige boeken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef ems. het volgende:
Soccerkicks and stomps hoeven wat mij betreft niet opgenomen worden, maar knees to a downed opponent welquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:45 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ze moeten takedown defense gewoon legaliseren, dus knees, soccerkicks en stomps weer terug. En ellebogen mogen ze wat mij betreft ook weer afschaffen vanwege de cuts die het veroorzaakt, die het spel meteen stillegt.
Pride rules ownen.
Sowieso was Pride geweldig! Maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:45 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ze moeten takedown defense gewoon legaliseren, dus knees, soccerkicks en stomps weer terug. En ellebogen mogen ze wat mij betreft ook weer afschaffen vanwege de cuts die het veroorzaakt, die het spel meteen stillegt.
Pride rules ownen.
Weet niet wat jij onder takedown defense verstaat, maar volgens mij gaan weinig mensen die worden neergehaald een soccerkick doen... Dat is meer een takedown offence... maar goed kan me vergissen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:45 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Pride rules ownen.
Mwah er worden minder takedowns gedaan als een mislukte takedown kan betekenen dat je een soccerkick om je oren krijgt. Vooral die single leg takedowns worden een stuk minder interessant.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Weet niet wat jij onder takedown defense verstaat, maar volgens mij gaan weinig mensen die worden neergehaald een soccerkick doen... Dat is meer een takedown offence... maar goed kan me vergissen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door slashdotter3 op 03-06-2010 17:04:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door slashdotter3 op 03-06-2010 17:03:23 ]![]()
ANDERS PLAATSEN JULLIE ALLES FF IN SPOILERSWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Fixed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Paxlie het volgende:
ANDERS PLAATSEN JULLIE ALLES FF IN SPOILERS
![]()
quote:
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Gelukkig net de niet spoilers gemist![]()
Nu downloaden![]()
moet 114 ook nog ff afkijken..
aaaah NO TIME!Bla Bla Bla :P![]()
Ja, echt een kooivechterquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kooivechter rukt hart uit levende man
Goedemorgen!![]()
Zeer misleidende titel, hij zou in oktober (!!!!()) zijn eerste gevecht hebben
![]()
Dat hele vechter deel voegt echt 0,0 toe aan het hele nieuwsbericht.![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:36 schreef slashdotter3 het volgende:
TUF 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vind je dat Tito een (h)echter team van zijn groep fighters gemaakt had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
De manier waarop hij omgaat met de verschillende vechters, hij zorgt ervoor dat ze elkaar pushen en niet alleen zichzelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarom vind je dat Tito een (h)echter team van zijn groep fighters gemaakt had?
Nou, het liep toch allemaal lekker in de soep.
Hij heeft totaal geen controle over Jaeger (zie recente Tweet hoe Jaeger over hem denkt)
De helft van het team keerde zich kort tegen hem omdat hij te hard deed pushen voorgaand een fight
Totaal geen role model door zijn uitspattingen en domme uitsprakenAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
TUFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Blackviper op 04-06-2010 07:57:34 ]Bla Bla Bla :P![]()
quote:
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.![]()
Owja.quote:
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Unstoppable op 04-06-2010 01:49:29 ]![]()
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Seth "The Legend Killer" Petruzelli resigned by UFCquote:Seth Petruzelli (12-4 MMA, 0-2 UFC), a former UFC fighter who rose to fame after famously knocking out Kevin "Kimbo Slice" Ferguson at an October 2008 EliteXC show, has rejoined the UFC and meets fellow light heavyweight Ricardo Romero (10-1 MMA, 0-0 UFC) next month at UFC 116.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Goed nieuws, ik mag zijn vechtstijl graag zien. Hij durft er tenminste een paar goeie kicks in te gooien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Seth "The Legend Killer" Petruzelli resigned by UFC
[..]
Dat oor van hem bij TUF 2![]()
![]()
Hoezo identiteitscrisis?! Eerst was hij te licht voor Brock e.d., opgebulkt naar 265 en nu terug naar 265205? Lijkt me geen goed plan voor Mir...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:56 schreef Unstoppable het volgende:
Mir![]()
http://www.bloodyelbow.co(...)sidering-dropping-to
[ Bericht 0% gewijzigd door Fyodor op 05-06-2010 09:39:31 ]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Idd, 60 pounds is nogal wat en imo is hij kansloos op LHW. Skilllevel ligt in mijn ogen daar hoger dan in HW.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hoezo identiteitscrisis?! Eerst was hij te licht voor Brock e.d., opgebulkt naar 265 en nu terug naar 2605? Lijkt me geen goed plan voor Mir...![]()
205 toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hoezo identiteitscrisis?! Eerst was hij te licht voor Brock e.d., opgebulkt naar 265 en nu terug naar 265? Lijkt me geen goed plan voor Mir...
quote:It was announced today that MMA legend Bas "El Guapo" Rutten is among the award nominees as Heineken and the Grand Central Oyster Bar in New York celebrate the annual Holland Herring Festival with the "Salute to Dutch Sportsmen."
At the event, set for Thursday, June 10, sports media and fans will select the greatest athlete of Dutch heritage.
Though he will not be in attendance at the event, Rutten is joined on the ballot by soccer players Edgar Davids, Johan Cruyff, Ruud Gullit, Marco Van Basten, Johan Neeskens, Robin Van Persie, Dennis Bergkamp and Frank Rijkaard, big league pitchers Bert Blyleven and Curt Schilling, NBA players Rik Smits, Kiki Vandeweghe and Keith Van Horn, U.S. Open Tennis champ Tom Okker, and track and field stars Fanny Blankers-Koen, a quadruple-gold medalist at the 1948 Summer Olympics, and Cornelius Warmerdam, men's pole vault world record holder.
The festivities take place from 6-8 p.m. The Grand Central Oyster Bar is located on the lower level of Grand Central Terminal at 42nd Street in New York City.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ahum, het was al laat gisteren...quote:Vet! Bas is the man!quote:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
We weten nu ook waarom Badr het rustig aan wilde doen:quote:Politie op zoek naar kickbokser Badr Hari
Uitgegeven: 4 juni 2010 15:35
Laatst gewijzigd: 4 juni 2010 15:40
AMSTERDAM – Justitie is op zoek naar kickbokser Badr Hari. De meervoudig winnaar van de prestigieuze K1-titel wordt verdacht van het mishandelen van een portier in februari.
Dat schrijft Het Parool. Aanvankelijk werd geen aanklacht ingediend, omdat de 33-jarige portier geen aangifte deed en er geen camerabeelden beschikbaar waren. Op basis van rechercheonderzoek is toch besloten vier verdachten aan te houden. De 25-jarige Hari wordt sinds woensdag gezocht, maar is vooralsnog voortvluchtig. Drie medeverdachten zijn wel gearresteerd, maar inmiddels weer vrijgelaten.
De portier van club Blinq in Amsterdam werd, nadat Hari en zijn vrienden waren geweigerd, dusdanig toegetakeld dat de man zijn neus en oogkas brak. De advocaat van Hari zou hebben toegezegd dat Hari zich zou melden, maar hij deed dat niet.![]()
Kak, had je links niet gezien... Maar goed het is nu makkelijker te lezenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:56 schreef Unstoppable het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)okser-badr-hari.html
Mir![]()
http://www.bloodyelbow.co(...)sidering-dropping-to
![]()
![]()
Het gevecht van Flabber Max vs Game King Dennis is hier te zien, scherpe beelden in tegenstelling tot de beelden van vorige week
http://www.flabber.nl/web(...)showtime-5246?page=1![]()
Rest van de afleveringen:quote:Op zondag 6 juni 2010 03:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Het gevecht van Flabber Max vs Game King Dennis is hier te zien, scherpe beelden in tegenstelling tot de beelden van vorige week
http://www.flabber.nl/web(...)showtime-5246?page=1
http://portal.mixfight.nl/nederlands/specials/mma101/?id=4352![]()
Bedankt voor de link, na het eten effe kijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 03:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Haha, zie ze maaien met de ogen dicht.![]()
![]()
Iemand die er serieus over denkt om naar London te gaan voor UFC 120 (oktober 2010)??
Van de card is helaas nog bar weinig bekend.. voor zover de geruchten:
Dan Hardy vs. TBA
Michael Bisping vs. TBA (wellicht Wanderlei)Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Die Dennis zeg, van vrolijk dikkerdje:
naar woeste vechter:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een animo zegquote:Op zondag 6 juni 2010 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand die er serieus over denkt om naar London te gaan voor UFC 120 (oktober 2010)??
Van de card is helaas nog bar weinig bekend.. voor zover de geruchten:
Dan Hardy vs. TBA
Michael Bisping vs. TBA (wellicht Wanderlei)
dan maar even dit:
Stefan Struve will meet unbeaten newcomer Morecraft @ UFC 117Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
UFC event een keer zou wel tof zijn.. Maar ik ken niemand die t leuk genoeg vindquote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat een animo zeg
dan maar even dit:
Stefan Struve will meet unbeaten newcomer Morecraft @ UFC 117
Bla Bla Bla :P![]()
Ik ook niet, dat is minder maar dat zal me niet tegenhouden.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:53 schreef Blackviper het volgende:
[..]
UFC event een keer zou wel tof zijn.. Maar ik ken niemand die t leuk genoeg vind
Als de card naar behoren is ben ik erbij denk ik
Please welkom "Maaaaaxxxx... de Vrieeees!!!"quote:Op zondag 6 juni 2010 03:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Nou nou, dat klinkt stoer
Verbaast me trouwens met zoveel plaats over (stadium was half gevuld ofzo) dat ze niet gewoon allemaal zo dicht mogelijk bij de ring gingen zitten. Sommigen zaten echt halverwege, dus onderhun nog 5 rijen lege stoelen en boven hun ook.
Wil jij net als Max omgetoverd worden van een kansloze faalhaas tot een kickbokslegende in wording?
Ze staan beide trouwens flink te zwaaien en hun dekking te laten vallen bij het stoten. Gelukkig is de tegenstander van hetzelfde niveau
Ik denk trouwens dat het een behoorlijk ongelijke strijd was (afgezien van de natuurlijke talenten van beiden). Mike's Gym (Max) is een sportschool op wereldniveau die betere en meer docenten, les(uren), training en sparrings partners heeft dan Team Furious (Dennis).
Is die Dennis nou zo goed of kan Max nu geen verwurgingen aanbrengen? Max stond hem laatste 30 seconden v/d eerste ronde van achteren te choken en Dennis tapte niet.
[ Bericht 8% gewijzigd door slashdotter3 op 07-06-2010 19:20:42 ]![]()
PERSBERICHT INZAKE BADR HARI
http://portal.mixfight.nl(...)ht_inzake_badr_hari/
Zojuist ontving Mixfight.nl een persbericht van It's Showtime, dat we hieronder integraal zullen plaatsen.
Naar aanleiding van Badrs overtreding tijdens zijn wedstrijd tegen Hesdy Gerges van zaterdag 29 mei jl. in de Amsterdam ArenA willen wij het volgende mededelen:
Wij van European Fighting Network willen duidelijk stellen dat dit soort gedrag absoluut niet wordt getolereerd in de ring. De beslissing om Badr te diskwalificeren was ook binnen enkele seconden gemaakt. De scheidsrechter had de beslissing gemaakt om dit Badr zelf te laten zeggen om zo de gemoederen in de zaal rustig te houden. Dat Badr dit niet kon en deed, kwam door een combinatie van het boe-geroep uit het publiek en omdat het incident net was gebeurd, en hij dit zelf nog allemaal moest verwerken.
Het allerbelangrijkste van de hele zaak is dat Badr zelf zeer goed weet dat zijn actie niet in de ring thuishoort en dat diskwalificatie een logisch gevolg hiervan is. Naast dat Badr een ongelofelijke reputatieschade heeft overgehouden en zijn ITS SHOWTIME-wereldtitel is kwijtgeraakt, hebben wij van European Fighting Network hem een behoorlijke geldboete opgelegd.
Aangezien het de allereerste keer is dat Badr Hari zich tijdens een ITS SHOWTIME-evenement heeft misdragen (zijn andere overtreding was tijdens een K-1-evenement), laten wij het als ITS SHOWTIME-organisatie bij deze bestraffing. Wel is medegedeeld dat bij een eerstvolgende ernstige misdraging een langdurige schorsing zal volgen.
De grootste zorg die onze organisatie heeft, is dat toekomstige kickboksers gaan denken dat dit soort gedrag getolereerd en/of gewaardeerd wordt. Kickboksen is een sport met strenge regels en wie deze regels niet wil naleven hoort niet in de ring thuis.
Wij van European Fighting Network hadden ook heel makkelijk kunnen zeggen dat Badr bijvoorbeeld voor de rest van dit jaar geschorst zou zijn voor ITS SHOWTIME-evenementen, maar dat zou een schorsing van niks geweest zijn, omdat hij dit jaar waarschijnlijk toch niet meer op ITS SHOWTIME-evenementen in actie zou komen. Dit komt omdat hij zelf al had aangegeven tijdelijk te stoppen met kickboksen en dat, als hij wel weer begint, hij voor de K-1 gaat vechten aan het einde van dit jaar.
Aangezien wij ook het management doen van Badr Hari gaan wij er alles aan doen om hem te helpen in de toekomst een voorbeeld voor de sport te zijn, in plaats van het imago dat nu om hem heen hangt. Wij vinden dat hij met zijn pas 25-jarige leeftijd een tweede kans verdient bij ITS SHOWTIME en zullen hem daar bij proberen te begeleiden.
De reden dat wij een week hebben gewacht met dit persbericht was omdat wij eerst onder vier ogen met Badr wilden spreken over deze zaak. Echter, tot nu toe hebben wij alleen de mogelijkheid gehad om hem 2 dagen na het evenement telefonisch te spreken over de gebeurtenissen en de sancties die wij gaan opleggen. De reden dat wij niet de mogelijkheid hebben gehad om deze zaak verder onder vier ogen te bespreken, ligt in het feit dat de politie hem verzocht had om zich te melden op het politiebureau. Dit in verband met het verdacht zijn van betrokkenheid bij een mishandelingzaak betreffende een portier uit Amsterdam. Deze zaak was enkele weken geleden groot in het nieuws. Echter, tot nu toe heeft Badr zich niet gemeld bij de politie en ook wij weten niet waar hij zich nu bevindt. Ook wij van European Fighting Network weten niet wat de uitkomst van deze zaak zal zijn.
Wij hopen middels dit persbericht duidelijkheid te hebben gecreerd omtrent de vragen die speelden in deze zaak.
European Fighting Network
En nog een forum topic (met reacties)
http://www.mixfight.nl/fo(...)ime-inzake-Badr-Hari
[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 07-06-2010 18:44:38 ]![]()
Geen zuivere koffie, waar hij zich bevindt. Ik weet zeker dat je over een tijd nieuwsberichten zal lezen waar hij met het criminele wereldje in verband wordt gebracht. Of misschien nog wel erger.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wat een ontzettend slecht geschreven bericht zeg... Maar goed denk dat Badr gewoon ontspoort is...
![]()
Zolang Hari niet toevallig opgepakt wordt bij een verkeerscontrole ofzo is hij op vrije voeten. Ik denk dat hij nu op achter de schermen gewoon z'n opties aan het verkennen is. Met advocaten kletsen, schuld bekennen of juist niet, verdediging voorbereiden, verhalen met elkaar afstemmen, whatever. Nog ff een deal maken met de portier dat die in ruil voor wat centen oid gaat beweren dat het NIET Hari is (of gewoon geheugenverlies feinst).
Als dat allemaal geregeld is zal hij zich wel melden.
Hij zou stom zijn om het te lang uit te stellen, hij moet wel het land kunnen verlaten om naar Japan te vliegen voor K-1. Meedoen levert hem 100.000en euro's op. Wegblijven helemaal nix. maar als het geen internationaal opsporingsbevel is zal via Duitsland vliegen vast ook wel lukken zoals Laura Dekkers ook deed (via Parijs geloof ik?). Al weet ik weer niet of K1 hem laat meedoen als hij gezocht wordt door de politie.![]()
Wat een triest persbericht zeg
Wij van MERKNAAM, organiseren EVENTNAAM en naast dat we EVENTNAAM organiseren doen we ook het management van Badr Hari. Daarom willen wij van MERKNAAM laten weten dat we dit gedrag niet tolereren. Wij van MERKNAAM zijn echter kansloze nerds en laten Badr Hari ermee weg komen en vertellen gewoon dat wij van MERKNAAM mede names EVENTNAAM wat georganiseerd is door MERKNAAM Badr Hari een enorme geldboete hebben gegeven.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Met vriendelijke groet,quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Paxlie het volgende:
Wij van MERKNAAM, organiseren EVENTNAAM en naast dat we EVENTNAAM organiseren doen we ook het management van Badr Hari. Daarom willen wij van MERKNAAM laten weten dat we dit gedrag niet tolereren. Wij van MERKNAAM zijn echter kansloze nerds en laten Badr Hari ermee weg komen en vertellen gewoon dat wij van MERKNAAM mede names EVENTNAAM wat georganiseerd is door MERKNAAM Badr Hari een enorme geldboete hebben gegeven.
Merknaam![]()
De complete video serie, van het begin van hun training tm hun ShowTime partijquote:Op zondag 6 juni 2010 03:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Max gaat trainen bij Marloes Coenen, Mike's Gym en Thailand.
http://portal.mixfight.nl/nederlands/specials/mma101/
MMA 101 - It's Showtime (05/06/10)
MMA 101 - De Persconferentie (29/05/10)
MMA 101 - De laatste loodjes (27/05/10)
MMA 101 - backstage Thailand (19/05/10)
MMA 101 - Thailand special 3 (07/05/10)
MMA 101 - GameKing Dennis (29/04/10)
MMA 101 - Thailand special 1 en 2 (28/04/10)
MMA 101 - Aflevering 4 (15/04/10)
MMA 101 - aflevering 3 (22/03/10)
MMA 101 - aflevering 2 (08/03/10)
MMA 101 - column 1 (01/03/10)
MMA 101 - aflevering 1 (22/02/10)
MMA 101 - prelude (15/02/10)
Extra info Mike's Gym:
http://mikesgym.nl (kutmuziek die je niet uit kan zetten)
En adres als je enthousiast bent geworden en langs wilt gaan.
Mike's Gym Google Maps![]()
die kutmuziek is rechtsbovenin gewoon uit te zetten hoor
Inderdaad prutserquote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Paxlie het volgende:
die kutmuziek is rechtsbovenin gewoon uit te zetten hoor
Link had ik halve pagina boven je gepostquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De complete video serie, van het begin van hun training tm hun ShowTime partij
Max gaat trainen bij Marloes Coenen, Mike's Gym en Thailand.
http://portal.mixfight.nl/nederlands/specials/mma101/
MMA 101 - It's Showtime (05/06/10)
MMA 101 - De Persconferentie (29/05/10)
MMA 101 - De laatste loodjes (27/05/10)
MMA 101 - backstage Thailand (19/05/10)
MMA 101 - Thailand special 3 (07/05/10)
MMA 101 - GameKing Dennis (29/04/10)
MMA 101 - Thailand special 1 en 2 (28/04/10)
MMA 101 - Aflevering 4 (15/04/10)
MMA 101 - aflevering 3 (22/03/10)
MMA 101 - aflevering 2 (08/03/10)
MMA 101 - column 1 (01/03/10)
MMA 101 - aflevering 1 (22/02/10)
MMA 101 - prelude (15/02/10)
Extra info Mike's Gym:
http://mikesgym.nl (kutmuziek die je niet uit kan zetten)
En adres als je enthousiast bent geworden en langs wilt gaan.
Mike's Gym Google Maps![]()
Staan trouwens ook een aflevering of 5 op gamekings.tv (andere kant van het verhaal).
http://www.gamekings.tv/i(...)vering-1-tot-nu-toe/
http://www.gamekings.tv/i(...)ng-2-miami-training/
http://www.gamekings.tv/i(...)ami-training-deel-2/
http://www.gamekings.tv/i(...)ering-4-het-gevecht/
http://www.gamekings.tv/i(...)ing-5-dennis-vs-max/
In Miami is btw met ATT![]()
![]()
Staat dit echt zo ergens? of heb jij het merknaam en eventnaam toegevoegd?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Paxlie het volgende:
Wij van MERKNAAM, organiseren EVENTNAAM en naast dat we EVENTNAAM organiseren doen we ook het management van Badr Hari. Daarom willen wij van MERKNAAM laten weten dat we dit gedrag niet tolereren. Wij van MERKNAAM zijn echter kansloze nerds en laten Badr Hari ermee weg komen en vertellen gewoon dat wij van MERKNAAM mede names EVENTNAAM wat georganiseerd is door MERKNAAM Badr Hari een enorme geldboete hebben gegeven.
het staat hierboven?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:13 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Staat dit echt zo ergens? of heb jij het merknaam en eventnaam toegevoegd?
quote:
LoL ik had dat hele bericht niet gezien
Nu wel
waarschijnlijk snapte ik er daarom geen hol van..Bla Bla Bla :P![]()
Ik heb ook al andere dingen gehoord over Badr... (o.a. van het kickbox.nl forum)...
Laten we het zo zeggen... Hari-Gerges was 1:9 bij de bookies...![]()
Ja dat was al bekend, maar wat wil je ermee zeggen dan? Dat Badr er niet tegen kon dat iemand die in zijn ogen veel slechter is niet KO ging door hem?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:48 schreef Dacide het volgende:
Ik heb ook al andere dingen gehoord over Badr... (o.a. van het kickbox.nl forum)...
Laten we het zo zeggen... Hari-Gerges was 1:9 bij de bookies...Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Denk na Paxlie.... denk na! 1:9.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja dat was al bekend, maar wat wil je ermee zeggen dan? Dat Badr er niet tegen kon dat iemand die in zijn ogen veel slechter is niet KO ging door hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Denk na Paxlie.... denk na! 1:9.....Dat zou kunnen verklaren waarom hij spoorloos is al bijna een week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Denk na Paxlie.... denk na! 1:9.....Ik ben al wakker vanaf half 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dus de conspiracy theorie is nu dus dat Hari zichzelf expres disqualificeerde en daarmee veel mensen (inclusief al z'n vriendjes) heeft geholpen flink te cashen. Hij heeft een flinke omkoopsom gekregen en zelf natuurlijk ook anoniem tegen zichzelf gewed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:48 schreef Dacide het volgende:
Laten we het zo zeggen... Hari-Gerges was 1:9 bij de bookies...
Klinkt wel plausibel.
800% gegarandeerde rendament op je inzet, mmmm!![]()
![]()
Wat heeft dit Hari gezeur met MMA te maken?![]()
Moest er even wat van zeggen aangezien sommige mensen het ook vervelend vinden dat het over MMA training van users ging
Eigenlijk geen ene drol maar er zijn volgens mij geen andere goede vechtsporttopicsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef Blackviper het volgende:
Wat heeft dit Hari gezeur met MMA te maken?![]()
Moest er even wat van zeggen aangezien sommige mensen het ook vervelend vinden dat het over MMA training van users ging
![]()
![]()
Kan wordt het hoog tijd dat iemand die aanmaaktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Eigenlijk geen ene drol maar er zijn volgens mij geen andere goede vechtsporttopics
Ik zal vanavond wel een K-1 topic aanmaken als daar animo voor is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Kan wordt het hoog tijd dat iemand die aanmaakt
![]()
Animo genoeg lijkt me.. moet dan moet je er wel een centraal topic van maken.. geen eventquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel een K-1 topic aanmaken als daar animo voor is.
gerelateerd topic, die komen nooit van z'n leven vol.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nee was ik ook niet van plan, zal er iets van maken maar dan wel later vanavondquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Animo genoeg lijkt me.. moet dan moet je er wel een centraal topic van maken.. geen event
gerelateerd topic, die komen nooit van z'n leven vol.
![]()
![]()
UFC 121 in Oberhausen, komt wel erg dicht in de buurt mensen!quote:So it looks like UFC 121 will be held in Germany...
Good for ZUFFA to hold another event in Germany even despite the fact that UFC has been banned on German television. The reason given by the Bavarian Regulatory Authority for Commercial Broadcasting is that the 'massiveness of the violence' displayed is 'unacceptable' and 'standing taboos like hitting a prone opponent on the ground' is in contradiction with the Bayerische Rundfunk Constitution. Marshall Zelaznik, the managing director of international development at the UFC, planned to work with German authorities in reinstating the broadcast which can only mean a long 'slapping-in-the-face' session to make them realize that UFC 99 was held in Cologne, Germany.
Now according to GroundandPound.de, Germany's largest MMA site, UFC 121 will be held on November 13th at the König-Pilsener-Arena in Oberhausen. If we were more attuned to Dana White's behavioral patterns, then we should have all seen this coming from a recent interview he had with MMAJunkie:
"We don't curl up and climb into the closet when things don't go good. We're going to come out guns blazing. We're going to keep going. Again, our job is to build the sport, and we're not going to stop."
"Not getting TV isn't going to stop us. We're going to keep going. We can't get into Ontario, and we're opening an office there. So it doesn't bother us."
"One thing we don't do is back down,"
http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2339:so-it-looks-like-ufc-121-will-be-held-in-germany&catid=35:events![]()
Iemand verder ook nog dit hyves bericht gekregen?quote:"MMA Seminar met UFC Fighter!"
Beste MMA liefhebbers,
Bijna 3100 leden zijn lid van de Hyves: MMA. Hiermee laten jullie zien dat jullie geïnteresseerd zijn in de sport als beoefenaar, fan of op wat voor manier dan ook.
MMA staat in Nederland nog in de kinderschoenen, maar wordt steeds populairder en groeit razendsnel. Dit komt mede door de UFC als organisatie en The Ultimate Fighter Serie waarvan binnenkort seizoen 11 uitgezonden zal worden!
Helaas wordt MMA ( ook in ons land!) nog vaak vergeleken met straatvechten en andere illegale praktijken. Dat vindt ik jammer want de sport heeft zo veel meer te bieden!
Met mijn persoonlijke interesse in MMA en bachelor in sport(events)management is het mijn doel om een platform te creëren waarin:
- MMA liefhebbers de sport op het hoogste niveau kunnen beoefenen.
- Er meer kennis wordt gedeeld wat betreft training, voeding, etc.
- MMA sport in een positieve zin gepromoot wordt.
- MMA meer naamsbekendheid opbouwt (in positieve zin)
Momenteel ben ik het concept aan het uitwerken van mijn seminar en heb ik contact in het buitenland met een professionele UFC Fighter!
Niet alleen wil ik ?the best of the best? naar mijn seminar halen, ik wil dat JULLIE mee denken over hoe het eruit gaat zien.
Hiervoor heb ik een onderzoek opgesteld waarin jullie je mening kunnen geven over bepaalde onderwerpen. Het onderzoek duurt ongeveer 5 minuten en kan je vinden op de onderstaande link:
www.thesistools.com/web/?id=143415
Hier vinden jullie ook meer informatie over hoe het seminar eruit zal gaan zien.
Met vriendelijke groet,
Michael
zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE![]()
120 london
121 oberhausen
Erg intresant inderdaad. Hoeveel kosten de kaarten eigenlijk in de US. T'is natuurlijk wel een beleving en m'n maatje vind het ook erg tof.![]()
ik heb voor UFC 99 115euro betaald, voor redelijke seats.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Waarom zet het gewoon hierin! Zo hard gaan we ook weer niet en de sporten gaan elkaar telkens meer overlappen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Animo genoeg lijkt me.. moet dan moet je er wel een centraal topic van maken.. geen event
gerelateerd topic, die komen nooit van z'n leven vol.
![]()
Zo hard gaan we niet? in nog geen 2weken tijd is het topic vol.
anyway.. zal me ook worst wezen voordat er weer een hele discussie komt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Mij boeit het ook nietKon het alleen niet laten er iets van te zeggen. Stond ook een knipoog bij
Strikeforce signs Golden Glory Talentquote:According to Dutch site Mixfight.nl, Strikeforce has signed Golden Glory fighters Valentijn Overeem and Sergei Kharitonov. This makes four recent Golden Glory signings for Strikeforce, who also added Siyar Bahadurzada and Dion Staring.
Volgens Ubereem is Siyar een beest zoals hij in zijn laatste nieuwe documentary episode verklaarde!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Leuk nieuws!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Strikeforce signs Golden Glory Talent
[..]
Volgens Ubereem is Siyar een beest zoals hij in zijn laatste nieuwe documentary episode verklaarde!
Benieuwd of Sergei in vorm is, zijn K-1 avontuurtje liep niet zo goed af (lowkicks). Een prime Sergei was geweldig om naar te kijken (brute KO's van Murilo Rua (broertje Shogun) en Pedro Rizzo. En hij is de enige die Mike Russow (grote UFC HW) verslagen heeft tot nu toe.
War GG!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Ik heb rond de 170/180 betaald voor UFC 99.. Had toen zeer goeie plaatsen. Maar hoe je het ook wend of keert... je ontkomt er vaak niet aan om mee te kijken op een scherm.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:34 schreef Voltreffer het volgende:
Erg intresant inderdaad. Hoeveel kosten de kaarten eigenlijk in de US. T'is natuurlijk wel een beleving en m'n maatje vind het ook erg tof.
Goedkoopste kaarten waren rond de 80 euro dacht ik.![]()
Als het trouwens officieel wordt dat ze weer naar Duitsland komen kan cancel ik mijn London tripquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:14 schreef Dacide het volgende:
[..]
Ik heb rond de 170/180 betaald voor UFC 99.. Had toen zeer goeie plaatsen. Maar hoe je het ook wend of keert... je ontkomt er vaak niet aan om mee te kijken op een scherm.
Goedkoopste kaarten waren rond de 80 euro dacht ik.
en hoe fucking pumped ben ik na het zien van de UFC 115 Countdown
Damn dat gaat een epic event worden
Dat hebben we wel vaker gezien in de aanloop na en dan valt het evenement tegen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
![]()
klopt, daar zijn die countdown shows immers voor gemaakt maar mark my words over dit event zal nog lang gesproken worden
Klopt we hebben het er altijd nog wel 2 of 3 dagen over... Meestal is een rustige countdown juist een beter gevecht, kijk naar de hype van Rampage-Evans... Partij was ook kut met peren!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Tazmaniac het volgende:
klopt, daar zijn die countdown shows immers voor gemaakt maar mark my words over dit event zal nog lang gesproken worden
![]()
Hell yeah, ik heb er helemaal zin!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
![]()
Hijs ook op Youtube te vinden
Crocop/Barry![]()
Chuck/Franklin![]()
MacDonald/Condit![]()
![]()
Zie net het interview van Chuck met Ariel Halwani. Chuck is wel bizar in shape, kan me niet eens herinneren dat hij geen buikje had. Als hij ook zijn snelheid en explosiviteit weer terug heeft wordt het een zware avond voor Franklin. Als Franklin de afstand kan bewaren of kan clinchen dan zie ik het zwaar worden voor Chuck.
Tof gevecht zeg![]()
Spoiler voor TUF 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben benieuwd naar UFC 115, opzich vind ik de kaart niet echt geweldig maar zoals eerder gezegd kan dat vaak juist voor spectakel zorgen.![]()
Wow, krijg toch ook wel erg veel zin in 115 na het zien van de Countdown. Vooral Crocop/Barry ziet er als een possible 1 round KO uit!![]()
Kwam er opeens achter dat ik hier nog niet gepost had
Ben nu TUF aan het kijken. Valt me tot nu toe wel tegen dat de halve finales (tot nu toe voor mij) niet echt zo boeiend zijn![]()
![]()
Report: Dan Lauzon cut from UFC
TUF episode was freaking boring trouwensAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nu we toch allemaal zoveel zin in de show hebben lijkt het me leuk om met z´n allen de predictions voor de main card te maken. Ik zal die van mij zaterdag erop gooien!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
zeker animo voor, heb het zelf eens geprobeerd maar liep niet echt storm....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel een K-1 topic aanmaken als daar animo voor is.
![]()
Jups. Heb echt zin in de drie gevechten die gefeatured zijn in de Countdown! Wauw!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef Brouw-Meester het volgende:
Chuck is trouwens in monstervorm!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Arme jongen, zijn broer en headcoach komen niet mee bij zijn gevecht en dan ook nog afgedankt door de UFCquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Dan Lauzon cut from UFC
TUF episode was freaking boring trouwens
![]()
![]()
Leuk interview met Pat Barry:
UFC 115: Pat Barry Battling Range of Emotions Prior to Mirko Cro Cop Fight
![]()
Als ik niet beter wist zou ik zweren dat het Bas Rutten is
Travestieten blijken Cage Fighters
Echt duidelijk is het allemaal niet maar het zo zomaar een van zijn prachtige verhalen kunnen zijn.
Trouwens al een oud filmpje zie ik, maar ik kende hem nog niet!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
ik wel, maar hij blijft geniaalquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Als ik niet beter wist zou ik zweren dat het Bas Rutten is
Travestieten blijken Cage Fighters
Echt duidelijk is het allemaal niet maar het zo zomaar een van zijn prachtige verhalen kunnen zijn.
Trouwens al een oud filmpje zie ik, maar ik kende hem nog niet!
![]()
Hmmm... wat voor boekjes zijn dat bovenaan?
[ Bericht 37% gewijzigd door slashdotter3 op 11-06-2010 17:36:55 ]![]()
UFC 115 Pre-fight Press Conference video
Vanaf 25.00 met Pat Barry wordt het leuk.
Op 43.20 geeft Crocop zijn reactie.
Beknopte versie met de leukste stukken:
[ Bericht 13% gewijzigd door slashdotter3 op 11-06-2010 18:21:30 ]![]()
Even een voorspelling, ik ken ze niet allemaal, dus de helft is ongefundeerd
Lidell - Franklin
Lijkt in goede vorm te zijn en is natuurlijk een meer dan goede fighter. Franklin zou ook kunnen winnen met een goed gameplan, echter gaat de voorkeur ook licht naar Lidell, 60% - 40% voor mij.
Lidell by (T)KO in de 2e ronde
Cro Cop - Barry
Barry gaat deze pakken denk ik, Cro Cop is al redelijk op de weg terug en Barry heeft natuurlijk ongeloofelijk harde kicks. Barry bij (T)KO in 1e ronde.
Kampmann - Thiago
Geen kennis / voorkeur
Rothwell - Yvel
Geen kennis / voorkeur
Condit - McDonald
Condit op ervaring denk ik.![]()
Voor mij wordt het denk ik:
Lidell -> Franklin
Hij schijnt echt weer in bloed vorm te zijn. Rich gaat wel als een razende tekeer denk ik..
Lidell vroeg in het gevecht, of toch Rich aan het einde door extreme cardio.
Cro Cop -> Barry
Gewoon de hoop dat Cro Cop weer terugkomt. Barry vind ik wel een funny mofo met ongelovelijk harde kicks. Ik gun het hem ook. (Nieuwe generatie vechter die naar mijn mening nog lang mag mee draaien
Thiago -> Kampmann
Niet echt een rede.
Yvel -> Rothwell
Als Yvel zijn hoofd koel houdt en niet de opening laat vallen tegen Junior dos Santos, dan wordt dit een standup picknick voor Yvel. Ik denk dat hij te snel gaat wezen voor Rothwell namelijk.
Condit -> McDonald
Ik voorspel dat Condit toch gaat winnen. Of het wordt te makkelijk(verwacht ik niet) , of dit wordt echt een all out war die het hele gevecht door gaat.
Decision of een last minute sub.
Allemaal gut feelings over deze uitslagen.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Lidell -> Franklin
Denk dat Liddell gefocust genoeg is om Frankin te verslaan. Rich is nou eenmaal geen Rampage, Rashad of Shogun.
Barry -> Cro Cop
No way dat CroCop dit gaat winnen. Barry is standup only en maakt gehakt van Cop.
Thiago -> Kampmann
Submission of decision!
Rothwell -> Yvel
Ik hoop van harte op Yvel, maar ik vrees dat Rothwell hem naar de grond werkt. Zeer benieuwd naar deze match, al kijk ik het meest uit naar Barry vs CroCop!
Condit vs. McDonald
Pfff lastige... Ik laat hem open!
Samengevat:
Liddell
Barry
Thiago
RothwellAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Heb niks gekeken van previews of zo, maar iedereen gaat voor Chuck?wow. Dan moet hij wel heel erg in voor zijn. Laatste 5 gevechten 4 verloren, en was dacht ik toch eigenlijk gestopt soort van?
Ben benieuwd hoor, maar ik denk dat Frankli hem technisch wel verslaat uiteindelijk...tenzei Chuck raak slaat natuurlijk.![]()
Kdenk dat the Iceman winnen gaat. 5 gevechten 4 verloren dus extra gemotiveerd.
Kheb alle pagina's niet doorgelezen maar vind het cool dat Kimbo op z'n flikker gehad heeft
Rashad Evans heeft Jackson verslagen... gevecht over de volle 3 rondes dus zal wel een slijteageslag geweest zijn. Had wel verwacht dat Evans won maar dan wel op KO. Maja.
Iemand filmateriaal van gevechten v dit jaar??شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार![]()
Main card
Chuck Liddell vs. Rich Franklin
Ben groot fan van beide heren, Liddell is gewoon hét gezicht van MMA/UFC en Franklin is een geweldig persoon en een ware MMA fighter. Ik zie liever dit main event dan Chuck die Tito 10 minuten achterna moet rennen voordat hij hem naar la-la land stuurt. Het zal erg close worden, maar Franklin is nooit zo op zijn sterkst tegen de top van de MMA wereld. Zeker niet als je zijn laatste paar fights bekijkt. En de WAR tegen Wanderlei had hij ook al net zo goed kunnen verliezen. Chuck is verliefd, Chuck is in vorm, Chuck gaat winnen
Mirko Filipović vs. Pat Barry
Als ik niet zou twijfelen aan de mentale staat van Barry zou ik hands down op hem inzetten. Ik heb echter het idee dat hij teveel respect voor CroCop zal hebben in het begin en dat zal hem duur komen te staan. Zie sowieso Cro Cop veel liever een comeback maken. Laat Barry in de toekomst zijn wedstrijdjes nog maar winnen, but not tonight boy!!!
Paulo Thiago vs. Martin Kampmann
Paulo Thiago met Knockout of the Night, nuff said!
Ben Rothwell vs. Gilbert Yvel
Alhoewel ik het redelijk in Rothwell zie zitten in tegenstelling dat het gros van de MMA fans denk ik niet dat hij deze pot gaat pakken. Beide mannen zullen voor de KO willen gaan maar zijn bekend met submissions. Ik doe eens een gekke voorspelling: Yvel by submission!
Carlos Condit vs. Rory MacDonald
Condit lijkt niet meer wat hij geweest is.. de laatste paar fights waren ver onder de maat al maakte hij wel een lekkere comeback tegen Ellenberger. MacDonald is nog unbeaten (10-0) maar een tegenstander als Carlos Condit heeft hij dan ook nog niet gehad. Het blijft echter een geweldige match-up en het zal mij benieuwen wie er als winnaar uit de bus komt!!!
Ik gok toch op Condit.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Net begonnen met UFC volgen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:17 schreef theghostrider het volgende:
Rashad Evans heeft Jackson verslagen... gevecht over de volle 3 rondes dus zal wel een slijteageslag geweest zijn. Had wel verwacht dat Evans won maar dan wel op KO. Maja.
Evans komt van het Greg Jackson kamp, dat gespecialiseerd is in winnen op judge decisions.
De GJ fighter/wrestler neemt weinig risico's, doet activiteiten waar de tegenstander mee wordt uitput zoals hem de hele ronde tegen het hek drukken om op de grond te krijgen. Zo gebruikt die meer energie om staande te blijven dan jij om hem naar de grond te krijgen.
Eenmaal op de grond gekregen blijf je veel in sidemount (makkelijkste positie om bovenop te blijven) met dezelfde uitput strategie.
In de laatste ronde kan je proberen te winnen of je speelt op safe en gaat voor de judge decisioen.
GSP is een classbook voorbeeld van deze tactiek: http://en.wikipedia.org/wiki/Georges_St-Pierre![]()
Nee, wij doen alles via facebook volgen...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:17 schreef theghostrider het volgende:Iemand filmateriaal van gevechten v dit jaar??
![]()
De laatste jaren volg ik het niet zo fanatiek meer nee. :p Sinds 2 jaar volg ik 't weer wat meer..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Net begonnen met UFC volgen?
Evans komt van het Greg Jackson kamp, dat gespecialiseerd is in winnen op judge decisions.
De GJ fighter/wrestler neemt weinig risico's, doet activiteiten waar de tegenstander mee wordt uitput zoals hem de hele ronde tegen het hek drukken om op de grond te krijgen. Zo gebruikt die meer energie om staande te blijven dan jij om hem naar de grond te krijgen.
Eenmaal op de grond gekregen blijf je veel in sidemount (makkelijkste positie om bovenop te blijven) met dezelfde uitput strategie.
In de laatste ronde kan je proberen te winnen of je speelt op safe en gaat voor de judge decisioen.
GSP is een classbook voorbeeld van deze tactiek: http://en.wikipedia.org/wiki/Georges_St-Pierre
Ik wist dat Evans vele wedstrijden op decis. won maar de laatste paar toch ook op K.O.
Ik vind vechters die puur op beslissing vechten niet zo fijn om naar te kijken. Maarja zal ik wel niet de enige in zijn lol.
GSP heeft van z'n 20 overwinningen toch 13 voortijdig beslist. Dus om hem zodanig te bestempelen vind ik vreemd.
[ Bericht 1% gewijzigd door theghostrider op 12-06-2010 17:48:29 ]شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार![]()
Tegen Chuck die de laatste tijd toch alleen maar KO is het niet echt bijzonder.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:23 schreef theghostrider het volgende:
[..]
De laatste jaren volg ik het niet zo fanatiek meer nee. :p Sinds 2 jaar volg ik 't weer wat meer..
Ik wist dat Evans vele wedstrijden op decis. won maar de laatste paar toch ook op K.O. [ afbeelding ]
Ik vind vechters die puur op beslissing vechten niet zo fijn om naar te kijken. Maarja zal ik wel niet de enige in zijn lol.
GSP heeft van z'n 20 overwinningen toch 13 voortijdig beslist. Dus om hem zodanig te bestempelen vind ik vreemd.![]()
Ja ok, das waar. Maar hij ging er iig wel voorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Tegen Chuck die de laatste tijd toch alleen maar KO is het niet echt bijzonder.
Hoop dat Chuck's hersentjes weer wat zijn bijgekomen vd rake klpappen... meer dan 1 jaar niet vechten, hmm moet voldoende zijnMaar jah, hij is ook de jongste niet meer...
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार![]()
De enige manier waarop ik Franklin zie winnen is zoals Keith Jardine van Chuck heeft gewonnen. Rich heeft te weinig power om Chuck KO te slaan. Rampage, Rashad (z'n powerpunch) en Shogun slaan aanzienlijk harder dan Franklin.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb niks gekeken van previews of zo, maar iedereen gaat voor Chuck?wow. Dan moet hij wel heel erg in voor zijn. Laatste 5 gevechten 4 verloren, en was dacht ik toch eigenlijk gestopt soort van?
Ben benieuwd hoor, maar ik denk dat Frankli hem technisch wel verslaat uiteindelijk...tenzei Chuck raak slaat natuurlijk.
Even tussendoor een praktijkvraag..
hoe heet dat precies als je ruimte maakt t.o.v. van je tegenstander.. "ebi" ofzo / hoe spel je dat?"Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij![]()
Ebi je schrijft het goed. Alleen wordt het in BJJ en Grappling hip escape genoemd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:23 schreef DeuceFour het volgende:
Even tussendoor een praktijkvraag..
hoe heet dat precies als je ruimte maakt t.o.v. van je tegenstander.. "ebi" ofzo / hoe spel je dat?
Ook wel bekend als de shrimp en snake.
Cool thanks. Trainer zegt meestal "Ebi" en hoor ik ook vaak bij grappling toernooien. Die shrimp drill doen we regelmatig, maar kende de 'termen' niet. Maar ruimte maken met je armen, is dat dan ook ebi? Borat comments in dat filmpjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:32 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ebi je schrijft het goed. Alleen wordt het in BJJ en Grappling hip escape genoemd.
Ook wel bekend als de shrimp en snake.
TEAM AGUA doet het trouwens (samen met Gracie Barra) erg goed in grappling toernooien. Jij nog wedstrijdambities Blackviper?
[ Bericht 2% gewijzigd door DeuceFour op 12-06-2010 19:45:07 ]"Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
Als ik op gewicht kom volgende week zaterdag anders misschien 10 juli king of the beach in Eersel.Jij?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:39 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Cool thanks. Trainer zegt meestal "Ebi" en hoor ik ook vaak bij grappling toernooien. Die shrimp drill doen we regelmatig, maar kende de 'termen' niet. Maar ruimte maken met je armen, is dat dan ook ebi? Borat comments in dat filmpje
TEAM AGUA doet het trouwens (samen met Gracie Barra) erg goed in grappling toernooien. Jij nog wedstrijdambities Blackviper?Bla Bla Bla :P![]()
Puur worstelen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:14 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Als ik op gewicht kom volgende week zaterdag anders misschien 10 juli king of the beach in Eersel.Jij?
Vink geen zak aan om naar te kijken, sorry
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार![]()
Nice! Ik zag het toevallig op groundfighter.eu ja. In oktober is in Amsterdam weer een ZONA NO-GI toernooi (binnekort volgens mij ook?) en tevens in die maand weer in Ede bij Budo Physical. Nee doe niet mee.. nog wat langer trainen en dan heel misschien eind dit jaar. Kan helaas niet zo vaak trainen. Zit erover na te denken om ook bij TEAM AGUA te trainen of anders bij Team Furious in R'dam.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:14 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Als ik op gewicht kom volgende week zaterdag anders misschien 10 juli king of the beach in Eersel.Jij?
Grappling is wat anders dan worstelen hè. Denk niet dat een extra topic veel bijdraagt. Zou denk ik meer voor beoefenaars zijn en daarvoor is mixfight een betere plaats. Je kunt het altijd openen en kijken wat er gebeurt.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:05 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Puur worstelen?
Vink geen zak aan om naar te kijken, sorry
"Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1e gevecht prelims:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die links die net gepost zijn lijken trouwens down.
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:04 schreef Bootje84 het volgende:
1e gevecht prelims:Die ref bij het 2de gevecht danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
UFC 115SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk event, maar kon de hype net niet waarmaken imoAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:26 schreef Tazmaniac het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Ik zag het net ja
![]()
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Griffin vs. Dunham:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 06:57 schreef popolon het volgende:In FOK!silver worden afbeeldingen in spoilers niet verborgen, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een faal dan zeg, FOK!silverquote:Op zondag 13 juni 2010 16:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
In FOK!silver worden afbeeldingen in spoilers niet verborgen, thanks[ afbeelding ]
![]()
UFC 115SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liddel vs Rich:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tyvmquote:Op zondag 13 juni 2010 10:04 schreef Fyodor het volgende:
ALLE GEVECHTEN VAN UFC 115:
http://video.mmator.com/search/label/ufc%20115
Njoy!
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oops sorry![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door theghostrider op 13-06-2010 19:12:50 ]شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार![]()
Nog meer gebroken botten @ UFC 115SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik als je wil weten wie het is!
[ Bericht 19% gewijzigd door Tazmaniac op 13-06-2010 19:15:00 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Bij ons wordt het steeds drukker. Er is nu zelfs aparte beginners les op vrijdag. En hebben meer matten aangeschaft (in Rijswijk dan iig)quote:Op zondag 13 juni 2010 03:04 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Nice! Ik zag het toevallig op groundfighter.eu ja. In oktober is in Amsterdam weer een ZONA NO-GI toernooi (binnekort volgens mij ook?) en tevens in die maand weer in Ede bij Budo Physical. Nee doe niet mee.. nog wat langer trainen en dan heel misschien eind dit jaar. Kan helaas niet zo vaak trainen. Zit erover na te denken om ook bij TEAM AGUA te trainen of anders bij Team Furious in R'dam.
[..]
Grappling is wat anders dan worstelen hè. Denk niet dat een extra topic veel bijdraagt. Zou denk ik meer voor beoefenaars zijn en daarvoor is mixfight een betere plaats. Je kunt het altijd openen en kijken wat er gebeurt.
Lijkt erop dat het steeds populairder wordt ondanks dat sommige mensen denken dat het worstelen is
Wat die gast precies in een MMA topic doet snap ik niet maarja..Bla Bla Bla :P![]()
Main events UFC 115:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb de entrance van Chuck niet gezien, maar 'had hij weer de look in his eyes'?![]()
Hij had een "gesponsorde" entree. Was tegelijk de promo van de nieuwe cd van Eminemquote:Op zondag 13 juni 2010 21:12 schreef Fyodor het volgende:
Heb de entrance van Chuck niet gezien, maar 'had hij weer de look in his eyes'?![]()
Maar volgens mij had hij "the look" niet.(zie pica)
[ Bericht 3% gewijzigd door DanHardy op 13-06-2010 21:34:14 ]![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Nog meer gebroken botten @ UFC 115Ehm... het staat toch al in je spoiler wie het is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik als je wil weten wie het is!
![]()
![]()
En op Fok mobiel worden spoilers ook gewoon getoondquote:Op zondag 13 juni 2010 16:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
In FOK!silver worden afbeeldingen in spoilers niet verborgen, thanks[ afbeelding ]
![]()
Grapling is gewoon een vertaling van worstelen yeah.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:07 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Bij ons wordt het steeds drukker. Er is nu zelfs aparte beginners les op vrijdag. En hebben meer matten aangeschaft (in Rijswijk dan iig)
Lijkt erop dat het steeds populairder wordt ondanks dat sommige mensen denken dat het worstelen is
Wat die gast precies in een MMA topic doet snap ik niet maarja..
M'n zus judoot op het hoogste nivo in NL, maar toch vink er geen ZAK AAN om naar te kijken. Mag ik??? Ik zie graag de brawlers winnen, snappie?
Dat jij dat gehang aan elkaar geinig vind en ik niet hoor ik hier dan niet thuis?
Ik ben ooit begonnen met jiu-jitsu en na 2 jaar overgestapt naar full contact styles, beviel me vele malen beter. Én, om naar anderen te kijken die dat spelletje ookm spelen vink nu eenmaal leuk, dat gehang nie.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार![]()
Gewoon niet hier komen. Iedereen doet zijn best, maar als je door dit soort ongein spoilers leest is het toch echt aan je jezelf.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
En op Fok mobiel worden spoilers ook gewoon getoondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Kijk naar de prelims, wat is er met de scheidsrechters?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UFC 115 Post event Press Conference
http://www.ufc.com/index.cfm?fa=VideoPlayer.home&gid=82781
Crocop met een zonnebril![]()
Z'n oog zat helemaal dicht
En z'n Pride tshirt, yeah!![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door slashdotter3 op 13-06-2010 23:55:13 ]![]()
Tja, mixed feelings over UFC. Prelims niet gezien, behalve Lennox vs. PyleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een redelijk event, maar nergens echt verheffend.![]()
En met een tic in z'n rechter schouder, irritantquote:Op zondag 13 juni 2010 23:16 schreef slashdotter3 het volgende:
UFC 115 Post event Press Conference
http://www.ufc.com/index.cfm?fa=VideoPlayer.home&gid=82781
Crocop met een zonnebril![]()
Z'n oog zat helemaal dicht
![]()
![]()
tijd voor een nieuw topic!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Wat gaat het weer snel allemaal!!:DAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Wanneer zouden we het magische topic #50 bereiken?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
september ofzo I guess!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nieuwe topic staat klaar
Hier gaan we verder: [Centraal] MMA topic #45 Broken BonesAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: