Ik heb alleen die partij tegen BJ Penn en de laatste tegen Hathaway 'live' gezien. Vond hem tegen Penn zelfs nog een stuk beter als in z'n laatste gevecht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij heet niet voor niets Nightmare, je moet zijn gevecht vs Parysian eens kijken
Idd, dit is onder huidige regels gewoon toegestaan, maar word bijna niet gebruikt. De kans dat je net een fractie te laat bent en er al een knie of hand de grond raakt is te groot, want dan is het meteen een DQ.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Good point, al blijf ik erbij.. ik vind het niks
maar deze knee is dan wel geen knee to a grounded opponent he
Mark Coleman vs Igor Vovchanchin in de Pride finale. Auw!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
We hebben het over knieen naar het hoofd. Niet over trappen. Die knie leren ze vanzelf te verdedigen. Op dit moment is een positie als North-South gewoon teveel in het voordeel van de persoon onderop. Er zijn dus geen risico's verbonden aan een mislukte takedown, je blijft liggen en klaar. Als je echter een knie kan ontvangen dan zal je actie ondernemen om uit die positie te komen wat het voor de kijker veel leuker maakt.
Koop een goed boek. Victory Belt Publishing heeft een aantal geweldige boeken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef ems. het volgende:
Na een lange tijd mma op internet volgen heb ik besloten toch maar echt eens zelf de klappen uit te delen (en te ontvangen!)In het verleden op vrij jonge leeftijd de zwarte band gehaald met karate maar de leraar stopte kort daarna helaas ermee. Ik heb het sparren gemist!
Samen met een vriend bij de een sportschool waar ze sinds kort mma-les geven gesigned en volgende week zullen we voor het eerst mee doen. Ik kan niet wachten!
Als iemand nog relevante tips heeft voor beginners, graag
Soccerkicks and stomps hoeven wat mij betreft niet opgenomen worden, maar knees to a downed opponent welquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:45 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ze moeten takedown defense gewoon legaliseren, dus knees, soccerkicks en stomps weer terug. En ellebogen mogen ze wat mij betreft ook weer afschaffen vanwege de cuts die het veroorzaakt, die het spel meteen stillegt.
Pride rules ownen.
Sowieso was Pride geweldig! Maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:45 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ze moeten takedown defense gewoon legaliseren, dus knees, soccerkicks en stomps weer terug. En ellebogen mogen ze wat mij betreft ook weer afschaffen vanwege de cuts die het veroorzaakt, die het spel meteen stillegt.
Pride rules ownen.
Weet niet wat jij onder takedown defense verstaat, maar volgens mij gaan weinig mensen die worden neergehaald een soccerkick doen... Dat is meer een takedown offence... maar goed kan me vergissen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:45 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Pride rules ownen.
Mwah er worden minder takedowns gedaan als een mislukte takedown kan betekenen dat je een soccerkick om je oren krijgt. Vooral die single leg takedowns worden een stuk minder interessant.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Weet niet wat jij onder takedown defense verstaat, maar volgens mij gaan weinig mensen die worden neergehaald een soccerkick doen... Dat is meer een takedown offence... maar goed kan me vergissen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door slashdotter3 op 03-06-2010 17:04:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door slashdotter3 op 03-06-2010 17:03:23 ]![]()
ANDERS PLAATSEN JULLIE ALLES FF IN SPOILERSWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Fixed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Paxlie het volgende:
ANDERS PLAATSEN JULLIE ALLES FF IN SPOILERS
![]()
quote:
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Gelukkig net de niet spoilers gemist![]()
Nu downloaden![]()
moet 114 ook nog ff afkijken..
aaaah NO TIME!Bla Bla Bla :P![]()
Ja, echt een kooivechterquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kooivechter rukt hart uit levende man
Goedemorgen!![]()
Zeer misleidende titel, hij zou in oktober (!!!!()) zijn eerste gevecht hebben
![]()
Dat hele vechter deel voegt echt 0,0 toe aan het hele nieuwsbericht.![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:36 schreef slashdotter3 het volgende:
TUF 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vind je dat Tito een (h)echter team van zijn groep fighters gemaakt had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
De manier waarop hij omgaat met de verschillende vechters, hij zorgt ervoor dat ze elkaar pushen en niet alleen zichzelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarom vind je dat Tito een (h)echter team van zijn groep fighters gemaakt had?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Nou, het liep toch allemaal lekker in de soep.
Hij heeft totaal geen controle over Jaeger (zie recente Tweet hoe Jaeger over hem denkt)
De helft van het team keerde zich kort tegen hem omdat hij te hard deed pushen voorgaand een fight
Totaal geen role model door zijn uitspattingen en domme uitsprakenAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
TUFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Blackviper op 04-06-2010 07:57:34 ]Bla Bla Bla :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: