Main cardChuck Liddell vs. Rich FranklinBen groot fan van beide heren, Liddell is gewoon hét gezicht van MMA/UFC en Franklin is een geweldig persoon en een ware MMA fighter. Ik zie liever dit main event dan Chuck die Tito 10 minuten achterna moet rennen voordat hij hem naar la-la land stuurt. Het zal erg close worden, maar Franklin is nooit zo op zijn sterkst tegen de top van de MMA wereld. Zeker niet als je zijn laatste paar fights bekijkt. En de WAR tegen Wanderlei had hij ook al net zo goed kunnen verliezen. Chuck is verliefd, Chuck is in vorm, Chuck gaat winnen
Mirko Filipović vs. Pat BarryAls ik niet zou twijfelen aan de mentale staat van Barry zou ik hands down op hem inzetten. Ik heb echter het idee dat hij teveel respect voor CroCop zal hebben in het begin en dat zal hem duur komen te staan. Zie sowieso Cro Cop veel liever een comeback maken. Laat Barry in de toekomst zijn wedstrijdjes nog maar winnen, but not tonight boy!!!
Paulo Thiago vs. Martin KampmannPaulo Thiago met Knockout of the Night, nuff said!
Ben Rothwell vs. Gilbert YvelAlhoewel ik het redelijk in Rothwell zie zitten in tegenstelling dat het gros van de MMA fans denk ik niet dat hij deze pot gaat pakken. Beide mannen zullen voor de KO willen gaan maar zijn bekend met submissions. Ik doe eens een gekke voorspelling: Yvel by submission!
Carlos Condit vs. Rory MacDonaldCondit lijkt niet meer wat hij geweest is.. de laatste paar fights waren ver onder de maat al maakte hij wel een lekkere comeback tegen Ellenberger. MacDonald is nog unbeaten (10-0) maar een tegenstander als Carlos Condit heeft hij dan ook nog niet gehad. Het blijft echter een geweldige match-up en het zal mij benieuwen wie er als winnaar uit de bus komt!!!
Ik gok toch op Condit.