Dag, wat is dat nou weer. Je zit hier toch op een forum om dingen aan elkaar te vertellen/vragen en het er met elkaar over te hebben?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vind het trouwens leuk dat er steeds meer nieuwe Fokkers! komen kijken
en dat het topic sneller vol gaat dan ooit..
maar beperk de Slow Chat wel tot een minimum aub.. en stel geen 'domme' vragen die je met 2 klikken op je muis ook gewoon op Google kunt vinden..
![]()
Je hebt vragen en vragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:15 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dag, wat is dat nou weer. Je zit hier toch op een forum om dingen aan elkaar te vertellen/vragen en het er met elkaar over te hebben?
Sluit dan dit hele topic maar, want het is op google ook wel te vinden..![]()
Ik voel me trouwens aangesproken, ja.
Bedoel je nou waar de pro's trainen? Of de users? Persoonlijk vind ik het laatste wel interessant, zo weet je wie een groot deel van de MMA dingen beheerst en of je die ooit nog eens gaat tegen komen op toernooien.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:23 schreef Paxlie het volgende:
En niet lullig bedoeld, maar het wie traint waar en is hoe goed. Als dat blijft is het misschien een idee om dat in een ander topic te doen
De users, vind het niet erg als het af en toe langskomt. Pagina's vol erover hoeft van mij nietquote:Op maandag 31 mei 2010 18:35 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Bedoel je nou waar de pro's trainen? Of de users? Persoonlijk vind ik het laatste wel interessant, zo weet je wie een groot deel van de MMA dingen beheerst en of je die ooit nog eens gaat tegen komen op toernooien.
Ik moet 25 augustus tegen Manhoef. Ben hard aan het trainen, maar denk dat ik hem wel kan pakken.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De users, vind het niet erg als het af en toe langskomt. Pagina's vol erover hoeft van mij niet
Voor jullie zijn het simpele dingen, ik weet er niet zoveel vanaf dus voor mij zijn het logische vragen. Simpele/domme vragen bestaan niet zeg je net zelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je hebt vragen en vragen.
Tegen wie vocht Overeem als laatste? <-- domme vraag
Zal Todd Duffee weer terugkomen in goede vorm? <-- discussie-uitnodigende vraag, veel leuker
Domme vragen zijn er uiteraard niet, alleen domme antwoorden maar je snapt vanzelf wel wat er bedoelt wordt lijkt me. We zijn hier heel erg hulpvaardig en er is ontzettend veel kennis in de vaste users, maar probeer niet continue 'simpele' vragen te stellen
Eens met Pax. Dat bedoelde ik dus ook.. het is immers geen Slow Chat topicquote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De users, vind het niet erg als het af en toe langskomt. Pagina's vol erover hoeft van mij niet
My god, als je me hier niet hebben wilt kan je dat ook gewoon zeggen hoor. Er staat toch zeker alleen Silva? Ik heb toevallig een filmpje gezien van Wanderlei Silva, waarin hij er niet uitziet als op die foto. Logisch dat ik vragen ga stellen, ik ken toch zeker niet álle vechters..quote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Eens met Pax. Dat bedoelde ik dus ook.. het is immers geen Slow Chat topic
En er zijn ook geen domme vragen, vandaar mijn 'aanhalingstekens' in vorige post paar de volgende vragen kun je zelf ook wel achterkomen lijkt me zo.. en het is voor nieuwe users sowieso misschien handig om zich van te voren even in te lezen in de sport
Zijn er ook submissions zonder brekende botten?
Wat is BJJ?
Zijn er MMA gevechten in NL?
*Foto (Anderson) Silva* --> Is dat Wanderlei Silva?
Just saying..
Hier moet ik je wel gelijk geven. Je raakt geïnteresseerd in iets o.a. als je er met anderen over praat, dus het is toch alleen maar mooi als er veel gevraagd wordt tussendoor?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Voor jullie zijn het simpele dingen, ik weet er niet zoveel vanaf dus voor mij zijn het logische vragen. Simpele/domme vragen bestaan niet zeg je net zelf.
Jezus christus doe is normaal johquote:Op maandag 31 mei 2010 18:49 schreef Opdekop het volgende:
[..]
My god, als je me hier niet hebben wilt kan je dat ook gewoon zeggen hoor. Er staat toch zeker alleen Silva? Ik heb toevallig een filmpje gezien van Wanderlei Silva, waarin hij er niet uitziet als op die foto. Logisch dat ik vragen ga stellen, ik ken toch zeker niet álle vechters..
Nevermind, ik ga me niet eens verdedigen. Daag.
Dat had ik ook. Jarenlang K-1 gevolgd, maar toen ik eens een keer UFC ging kijken dacht ik, damn dit is veel vetter. Sindsdien me meer bezig gehouden met MMA, maar ik heb nog veel te zien en te leren.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef no1uknow het volgende:
Kickboksen praktiseer ik zelf heel matig, vind het erg leuk om naar te kijken, maar is me soms net wat 'te soft'.
MMA is wat dat betreft echt perfect.
Op usenet staan nog flink wat top events dus die zou ik meteen binnen halenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb MMA ontdekt sinds UFC werd uitgezonden op RTL7, UFC Undisputed 2009 gekocht voor de PS3, vooral met vrienden veel gespeeld. Kickboksen praktiseer ik zelf heel matig, vind het erg leuk om naar te kijken, maar is me soms net wat 'te soft'.
MMA is wat dat betreft echt perfect.
Verder nog niet echt in verdiept, maar sinds het lezen van het vorige topic snap ik eindelijk hoe het een beetje in elkaar steekt, dus bij deze een TVP.
Ik vind dat Opdekop gelijk heeft! Iemand die gewoon echt interesse toont is goed, dat het dan soms wat vragen zijn die we zo beantwoorden, prima! Het zijn 10 posts op de 300, nou en! Mensen posten hier ook dingen als:quote:Op maandag 31 mei 2010 19:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jezus christus doe is normaal joh
We geven alleen aan dat een hoop ook te vinden is met een simpele Google search (Wat is BJJ? bijvoorbeeld)
http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=BJJ
Verder vinden we het leuk als er meer mensen komen, maar het is niet leuk als er steeds dezelfde vragen langskomen
Dat is dan ook een SC, maar daar doet ook niemand moeilijk over! Laten we het gewoon gezellig houden en lekker dingen over dit posten! Dat we dan eens wat vaker de OP moeten kopieren plakken, prima! Als we gaan lullen over de dingen buiten MMA, dus dat ik je ga vragen wat voor kleur boxershort je draagt en wat voor bloemen je nou gaaf vind dan heb je een punt.quote:ROBBED!
Nogmaals, ik denk dat niemand het erg vind om wat vragen te beantwoorden, maar als je met een simpele google search de eerste hit gelijk het antwoord treft wordt het wat veelquote:Op maandag 31 mei 2010 21:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik vind dat Opdekop gelijk heeft! Iemand die gewoon echt interesse toont is goed, dat het dan soms wat vragen zijn die we zo beantwoorden, prima! Het zijn 10 posts op de 300, nou en! Mensen posten hier ook dingen als:
[..]
Dat is dan ook een SC, maar daar doet ook niemand moeilijk over! Laten we het gewoon gezellig houden en lekker dingen over dit posten! Dat we dan eens wat vaker de OP moeten kopieren plakken, prima! Als we gaan lullen over de dingen buiten MMA, dus dat ik je ga vragen wat voor kleur boxershort je draagt en wat voor bloemen je nou gaaf vind dan heb je een punt.
quote:I got some mews for ya'll!!!
about 2 hours ago via OpenBeak
quote:Nooo, I'm not drunk! Got News
about 2 hours ago via OpenBeak
quote:Tanikawa; Mma fight with Badr Hari confirmed juli 10 @ dream 15
about 1 hour ago via OpenBeak
quote:Damn, you people are fast!! No, it's not true. Just kidding.
about 1 hour ago via OpenBeak
Zeker weer maar 2 of 3 partijen?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Unstoppable het volgende:
Vanavond 23:00 It's Showtime op RTL7 btw![]()
Ik zag het inderdaad, hoop dat ze gewoon alles/het belangrijkste uitzendenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
iig wel Badr... althans aangekondigd!
Ja klopt, tenminste, er is een bericht naar buiten gekomen, of hij het zelf heeft gezegd/geschreven denk het niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:02 schreef Opdekop het volgende:
Hij heeft toch zelf aangegeven ermee te stoppen voor onbepaalde tijd? 'Om mezelf terug te vinden..'
Dit is van afgelopen zaterdag waarschijnlijk, wordt nu gewoon voor het eerst uitgezondenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef Opdekop het volgende:
Waarom zijn er dan twijfels of dit wel uitgezonden wordt? Dit is dan toch gevochten voordat hij die pauze inlaste?
Ja, maar RTL 7 heeft nog weleens de neiging een half toernooi uit te zenden en een tijd later de andere helft. Nu is het allemaal in 1x zoals het ernaar uit ziet.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef Opdekop het volgende:
Waarom zijn er dan twijfels of dit wel uitgezonden wordt? Dit is dan toch gevochten voordat hij die pauze inlaste?
Nee viel heel erg mee, leuke vechter om te zien, blijft maar gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:16 schreef Opdekop het volgende:
Ik kijk allaaaaaang!
Zonet die Artur nog wat met zijn wenkbrauw.![]()
Bloedde niet eens zoveel?
Typisch Nederland he, als het zo doorgaat staat er over een aantal jaar eerst een concert/optreden geplanned.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
binnenkomst manhoef... ietwat overdreven, gooi die energie in de wedstrijd...
nah zijn er wel meer die als een popster op willen komen, zijn nooit de meest succesvolle... kijk naar hoe fedor binnenloopt, bijna slaapwandelend, arlovski idem, alle rust bij binnenkomst en dan er vol op.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:35 schreef Torrio het volgende:
[..]
Typisch Nederland he, als het zo doorgaat staat er over een aantal jaar eerst een concert/optreden geplanned.
Precies, daar hou ik van.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nah zijn er wel meer die als een popster op willen komen, zijn nooit de meest succesvolle... kijk naar hoe fedor binnenloopt, bijna slaapwandelend, arlovski idem, alle rust bij binnenkomst en dan er vol op.
Spier zwaarder dan vet.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef Opdekop het volgende:
Misschien totaal offtopic. Maar /care. Is vet zwaarder dan spieren? Dit waren toch mannen van 65 kilo?
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef Torrio het volgende:
[..]
Spier zwaarder dan vet.
Manhoef is 90 kilo ofzo?
nee spieren zijn zwaarder...quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef Opdekop het volgende:
Misschien totaal offtopic. Maar /care. Is vet zwaarder dan spieren? Dit waren toch mannen van 65 kilo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Hari ging 2x neerquote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Opdekop het volgende:
Haha ja, hij past daar niet echt tussen.
Heeft Badr Hari trouwens vorig jaar tegen Semmie gevochten? Dat zeiden ze net volgens mij. Hij trapte toen zeker maar door op dat bovenbeen? Kan me ten minste zoiets herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Bojansky denkt aan stoppen
http://www.at5.nl/artikelen/42009/remy-bonjasky-denkt-aan-stoppen
[ Bericht 12% gewijzigd door WammesWaggel op 01-06-2010 04:18:16 (tevens tvp) ]
Is daar een filmpje van op youtube oid? Kan het niet terugvinden, alleen 16-5 2009 dat Hari Schilt neerslaat in de eerste ronde.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja, Hari ging 2x neer![]()
Zal me die dag altijd herinneren, stond te springen en te schreeuwen in de kamer. Nooit verwacht dat Schilt Hari zou verslaan.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van op youtube oid? Kan het niet terugvinden, alleen 16-5 2009 dat Hari Schilt neerslaat in de eerste ronde.
Weet wel wie er gewonnen heeft:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoor geen verhalen over die matchup van Max & Dennis? Was dat nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
haha dat filmpje zat ik net ook ergens anders te bekijkenquote:
Yeah, maar dat valt me wel vaker op. Hij blaast zichzelf op in de 1e ronde om die KO te forceren. Kan ook niet anders dat hij daarna uitgeput is met zijn vechtstijl..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef Chooselife het volgende:
Iemand anders het ook opgevallen dat Hari conditioneel een erg slechte indruk maakte tegen Gerges?
Dit keer maakte hij wel een heel uitgebluste indruk. Leek wel een straatgevecht zoals hij acteerde tegen Gerges.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Yeah, maar dat valt me wel vaker op. Hij blaast zichzelf op in de 1e ronde om die KO te forceren. Kan ook niet anders dat hij daarna uitgeput is met zijn vechtstijl..
Das waar. Ach, als alle geruchten waar zijn dat hij zich bevind in de Amsterdamse onderwereld, dan zullen we steeds minder van hem gaan horen in de K-1.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:50 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dit keer maakte hij wel een heel uitgebluste indruk. Leek wel een straatgevecht zoals hij acteerde tegen Gerges.
Dan weet ik een leuk bruggetje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:51 schreef mediaconsument het volgende:
Dit is het MMA topic.
Het verlies van Lesnar komt trouwens steeds dichterbij.![]()
Met uitzondering van het grondverhaal uiteraard.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef Unstoppable het volgende:
K-1 is toch ook een mix van meerdere vechtsporten/stijlen
quote:Einde carrière Bonjasky in zicht.
K-1-vechter Remy Bonjasky hoopt nog één keer in actie te kunnen komen, voordat hij een punt zet achter zijn kickbokscarrière. Een oogblessure noopt de ’Flying Gentleman’ tot stoppen. Omdat zijn zicht opnieuw is verslechterd, ondergaat Bonjasky over een paar maanden voor de vierde keer een operatie aan zijn oog.
„Pas na die operatie beslis ik of ik nog een afscheidspartij ga vechten. Als blijkt dat ik tijdens een gevecht een groot risico loop mijn oog extra te beschadigen, keer ik niet meer terug in de ring”, aldus de 34-jarige Bonjasky. „Ik heb drie wereldtitels veroverd. Als ik nu stop, hoef ik me niet te schamen. Ik heb er nog niet over nagedacht of ik in Japan of Nederland afscheid wil nemen. Het liefst zou ik dat in beide landen doen, maar dat zit er niet in. Ik moet dus kiezen.”
Het contract van Bonjasky met de Japanse K-1-organisatie liep overigens eind maart af. Volgens de Almeerder hebben de financiële problemen in de K-1 geen invloed gehad op zijn keuze om te stoppen. „De K-1 heeft aangegeven dat ik mijn contract kan verlengen met daarin dezelfde voorwaarden als in mijn oude verbintenis.”
Bonjasky werd in 2003 voor het eerst wereldkampioen in de K-1. In 2004 en 2008 herhaalde hij die prestatie. De laatste partij van Bonjasky dateert van vorig jaar december, toen Sem Schilt in de halve eindstrijd op de grote K-1-finaledag in Yokohama een maatje te groot was.
Is het K1 topic gesloten?quote:
Hoe kan je nou geen fan van hem zijn... geweldig!quote:
Miley Cyrus past in z'n armquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:41 schreef Hooidraad het volgende:
Wat raken de MMA topics opeens snel vol zeg, we gooien maar weer een TVP in de strijd.
Even een paar plaatjes om het op te vrolijken, nu ik toch aan het posten ben
1994 - De zwaarste UFC deelnemer ooit, Emmanual Yarborough, met 320 kilogram @ UFC 3:
Koschecks teamquote:"Former ISKA kickboxing world champ and AKA owner/head trainer Javier Mendez, one-time UFC fighter and AKA's head MMA trainer "Crazy" Bob Cook, and Brazilian jiu-jitsu black belt/AKA trainer Dave Camarillo."
Na het zien van de andere gevechten van Showtime en de extreem slechte kwaliteit van de momenteel beschikbare beelden viel dat eigenlijk bar tegen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoor geen verhalen over die matchup van Max & Dennis? Was dat nog wat?
omdat het een spoiler isquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Miley Cyrus past in z'n arm
Haar pols past in z'n vingers
Vraag me ook af wat Gracie tegenwoordig nog te zeggen zou hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef tarantism het volgende:
Wat me altijd opvalt is dat de bjj vechters ook echt alleen maar willen grondvechten. Jui-jitsu kent toch ook wat mooie trappen en stoten op pijnpunten.
Toch zie ik dat nauwelijks voorbijkomen bij die gozerts. Komt dat omdat het alleen Braziliaans jj is wat voorbij komt?
kijk bijvoorbeeld naar de oude Royce, die had toch wel ff wat tikken kunnen uitdelen?
Renzo iig vrij weinigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Vraag me ook af wat Gracie tegenwoordig nog te zeggen zou hebben.
http://www.nu.nl/film/226(...)eren-voor-homos.htmlquote:The A-Team-acteur vindt acteren ‘voor homo’s’
Een uitspraak van acteur Quinton Jackson, die in de nieuwe The A-Teamfilm de rol van BA Baracus op zich neemt, heeft voor veel beroering gezorgd in de Verenigde Staten. Jackson, die doorgaans de kost verdient als professionele vechtersbaas in de Ultimate Fighting Championship (UFC), zei tegenover de Los Angeles Times dat acteren iets is voor homo’s.
‘’Je wordt er een softie van’’, aldus de opvolger van de legendarische Mr. T. ‘’Iedereen is bezig met je kapsel en als je het koud krijgt wordt er een jas over je schouders gehangen. Dat wil ik helemaal niet. Ik ben een bikkel.’’
Kort lontje
Jackson heeft een kort lontje, zo bleek tijdens de draaidagen van de film. Een medewerker van het draaiteam vond de gespierde acteur homofobe trekjes vertonen en liet dat hem meermalen weten. Volgens Jackson, die in de ring van de UFC vecht onder zijn artiestennaam Rampage, werd hij flink geprovoceerd. ‘’Hij wilde gewoon dat ik hem zou slaan, zodat hij me aan kon klagen voor fysiek geweld.’’ De acteur verwijderde zijn uitdagende collega hardhandig van de filmset.
Zachtaardige kant
Ondanks de gevoellige uitspraken en het incident op de set, heeft Jackson in het verleden aangetoond ook over een zachtaardige kant te beschikken. In de talkshow van Jimmy Kimmel vertelde hij twee jaar geleden over zijn kinderen, die allemaal zijn bijnaam hebben meegekregen in hun namen.
Professionele knokpartijen
Vanwege het draaischema van The A-Team kwam Jackson enkele maanden niet toe aan professionele knokpartijen. Afgelopen zaterdag stond hij in Las Vegas voor het eerst sinds maanden weer eens in de ring voor een duel met zijn uitdager, Rashad Evans.
Die wedstrijd was vanwege Jacksons verplichtingen bij The A-Team al een paar keer uitgesteld.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef tarantism het volgende:
Wat me altijd opvalt is dat de bjj vechters ook echt alleen maar willen grondvechten. Jui-jitsu kent toch ook wat mooie trappen en stoten op pijnpunten.
Toch zie ik dat nauwelijks voorbijkomen bij die gozerts. Komt dat omdat het alleen Braziliaans jj is wat voorbij komt?
kijk bijvoorbeeld naar de oude Royce, die had toch wel ff wat tikken kunnen uitdelen?
Dan is GSP zijn titel zo kwijt denk ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:58 schreef Unstoppable het volgende:
Word tijd dat ze die unified rules eens aan gaan passen. Knees on downed opponent, takedowns alleen mee laten tellen als ze er ook iets mee doen etc
Regels zo als ze nu zijn profiteren de worstelaars echt teveel van. Lay and Pray moet weer GnP worden. Takedowns kunnen verdedigen met een goed getimede knee, North/South positie met knees, regels meer richten op verbeteren van positie en ook werkelijk wat doen in plaats van er wat boring bovenop liggenquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan is GSP zijn titel zo kwijt denk ik.
Amen! Heel wat matches kunnen hiermee op de schop komen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:21 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Regels zo als ze nu zijn profiteren de worstelaars echt teveel van. Lay and Pray moet weer GnP worden. Takedowns kunnen verdedigen met een goed getimede knee, North/South positie met knees, regels meer richten op verbeteren van positie en ook werkelijk wat doen in plaats van er wat boring bovenop liggen
Voor mijn part situaties zoals met Evans die steeds niks anders deed dan tegenstander tegen de kooi drukken en verder vrijwel niks doen, na een warning wegens inactiviteit bestraffen.
Gele kaart systeem van Pride invoeren. Als een vechter te weinig doet na een warning bestraffen met een purse-reduction etc
Werken met bv 50% van je pay-check krijg je iig, andere 50% als je het gevecht beëindigd (dus niet decision) is misschien ook wel een idee. Zoals ze het in TUF doen, soort bonus als je het gevecht beslist.
Ik vind het een prima ideequote:Op woensdag 2 juni 2010 01:21 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Regels zo als ze nu zijn profiteren de worstelaars echt teveel van. Lay and Pray moet weer GnP worden. Takedowns kunnen verdedigen met een goed getimede knee, North/South positie met knees, regels meer richten op verbeteren van positie en ook werkelijk wat doen in plaats van er wat boring bovenop liggen
Voor mijn part situaties zoals met Evans die steeds niks anders deed dan tegenstander tegen de kooi drukken en verder vrijwel niks doen, na een warning wegens inactiviteit bestraffen.
Gele kaart systeem van Pride invoeren. Als een vechter te weinig doet na een warning bestraffen met een purse-reduction etc
Werken met bv 50% van je pay-check krijg je iig, andere 50% als je het gevecht beëindigd (dus niet decision) is misschien ook wel een idee. Zoals ze het in TUF doen, soort bonus als je het gevecht beslist.
Waarom niet dan? Het is een vechtsport. Of dacht je dat een vuist of elleboog geen pijn deed?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef Hooidraad het volgende:
Geen knees to a downed opponent man![]()
Dat is niet voor niks gebanned. Misschien leuk voor de kijkers maar daar wil je toch niet onder liggen als vechter.
Omdat het wel heeel snel over is als je mag trappen en knieën naar het hoofd van iemand die op de grond ligt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Het is een vechtsport. Of dacht je dat een vuist of elleboog geen pijn deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |