Addedquote:
Deal. *proost met flesje Brandquote:Op maandag 31 mei 2010 16:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Added
Is het trouwens nu weer goed? het is Limburg united zegmaar, dus we moeten een vuist maken naar de rest van NL en niet onderling gaan ruziën jwtz
DOE HETNIEEEETTTTquote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef LimboFan het volgende:
Hallo mensen, hier heb ik al lang niet meer gepost zeg.
Pinkpop was super![]()
![]()
Wie nog meer?
Der was geen fok meet! Maar in ieder geval bedankt ik begin al langzaam een oude bok te worden!! (yay)quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Argo kerel jij nog gefeliciteerd! Hoe was de Fok!meet bij jou thuis?
Was net discussie of het wel/niet leuk wasquote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef LimboFan het volgende:
Hallo mensen, hier heb ik al lang niet meer gepost zeg.
Pinkpop was super![]()
![]()
Wie nog meer?
er was wel een mini fok!meet op PPquote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Argo kerel jij nog gefeliciteerd! Hoe was de Fok!meet bij jou thuis?
Om even terug te komenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vanmorgen ben ik rond half 9 opgestaan. Rond half 10 zijn we vertrokken naar het Nederlandskampioenschap kruisboogschieten, 7 missers van de 20 pijlenRond 8 uur vanavond komt de uitslag, lekker spannend.
Hmm nu weet ik natuurlijk niet wie jij op de lijst bent! Maar wel sjiek dat je het zo ver hebt geschopt de kampioenschappen!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef ManianMan het volgende:
Hey iedereen
[..]
Om even terug te komen
[ afbeelding ]
Had ik die laatste ook maar midden erin geschoten![]()
Hmm mijn knie wou niet mee werken bij de fitness, ik hoop niet dat het een blessure word. Voor de rest gaat het overigens wel goed. Toch word ik het lui thuiszitten best moe...quote:Op maandag 31 mei 2010 18:20 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja, het lui thuiszitten bevalt me prima
Met jou?
Ahwquote:Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm mijn knie wou niet mee werken bij de fitness, ik hoop niet dat het een blessure word. Voor de rest gaat het overigens wel goed. Toch word ik het lui thuiszitten best moe...
Kom eens een kopje thee bij mij drinken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Kom eens een kopje thee bij mij drinken!Dan heb ik wat te doen haha.
Goed idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en dus?
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Goed idee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer ben je dan terug ? Dan kunnen we dan een datum prikken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Wanneer ben je dan terug ? Dan kunnen we dan een datum prikken ?
Week 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dus?
Misschien was Limbofan ook bij die meet, alleen dan onbewustquote:Op maandag 31 mei 2010 17:02 schreef sproetjes het volgende:
[..]
er was wel een mini fok!meet op PP
deelnemers:
the_legend_killer en
sproetjes
Begin, midden of in het eind van week 24 ? In het begin heb ik het huis nog voor mij alleen, dus dan kan ik je ook nog wat wijn i.p.v. thee aanbieden! En verder wens ik Argo jou een fijne vakantie met uhm veel plezier en fijne omstandigheden, ik wou eigenlijk ook nog zeggen veel zon. Maar dan sta ik ook zo voor paal als je b.v. een husky race gaat houden in Alaska!quote:
Beginquote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Begin, midden of in het eind van week 24 ? In het begin heb ik het huis nog voor mij alleen, dus dan kan ik je ook nog wat wijn i.p.v. thee aanbieden! En verder wens ik Argo jou een fijne vakantie met uhm veel plezier en fijne omstandigheden, ik wou eigenlijk ook nog zeggen veel zon. Maar dan sta ik ook zo voor paal als je b.v. een husky race gaat houden in Alaska!
Mijn ouders gaan Vrijdag ook al! Ik ga je nu al missen.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:52 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Begin
En dankje! Maar ik ga vrijdag pas:P
Met hoeveel man zijn we nu ?quote:
Lopen is ook gezond hoor!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met hoeveel man zijn we nu ?
Misschien kan mijn broertje wel voor taxi spelen als ik het hem vraag.
uhmmm voor zover het er nu uitziet wil Chantal toch ook mee, Mieke gaat mee en die neemt een vriend (Robbert) mee en Rob is met zijn bende al daar en ja dan jij en ik nog en wie er van hier nog mee wilquote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met hoeveel man zijn we nu ?
Misschien kan mijn broertje wel voor taxi spelen als ik het hem vraag.
een husky race kan ook in de zonquote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Begin, midden of in het eind van week 24 ? In het begin heb ik het huis nog voor mij alleen, dus dan kan ik je ook nog wat wijn i.p.v. thee aanbieden! En verder wens ik Argo jou een fijne vakantie met uhm veel plezier en fijne omstandigheden, ik wou eigenlijk ook nog zeggen veel zon. Maar dan sta ik ook zo voor paal als je b.v. een husky race gaat houden in Alaska!
Pfff dan is de sfeer minder! Maar ze kan bv ook Mount Everest gaan beklimmen, ik betwijfel dat daar veel zon is!quote:
uhmmmquote:Op maandag 31 mei 2010 19:14 schreef solaire het volgende:
ruig hey!
hebben jullie genoeg free entree flyers?
Vind er ook geen klote aan normaal, maar 80's party is een heel andere sfeer en hartstikke leukquote:
Dat zou kunnen, ben dan ook nog nooit op 80's party geweest.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Vind er ook geen klote aan normaal, maar 80's party is een heel andere sfeer en hartstikke leuk
TLK en ik zijn beide elke avond naar huis gegaanquote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Misschien was Limbofan ook bij die meet, alleen dan onbewust![]()
Ik lag op camping A, jij?
kun jij niet mailen, dan spreken we toch af voor de deur en gaan we samenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:50 schreef sproetjes het volgende:
[..]
TLK en ik zijn beide elke avond naar huis gegaan
ik ga ook naar de 80's!
ik heb nog 3 gratis entree flyers, maar als je mailt naar info@mondial.nl
dat je met een grotere groep komt zetten ze je op de gastenlijst
als jullie dat gaan laten doen zet mij er dan ook bij met 2 personen
scheelt me weer een flyertje inleveren
Op reis naar Zuid Afrika?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:58 schreef LimboFan het volgende:
Mensen wat ga ik de komende 3 maanden vakantie doen?
Okequote:Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uhmmm voor zover het er nu uitziet wil Chantal toch ook mee, Mieke gaat mee en die neemt een vriend (Robbert) mee en Rob is met zijn bende al daar en ja dan jij en ik nog en wie er van hier nog mee wil
Mocht Chantal niet kunnen rijden en je broertje wil rijden dan nemen we gewoon een taxi terug, dat is niet duur
best te doen alleen ben je dan heel laat thuisquote:Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik weet niet of ik daartoe nog in staat ga zijn
Je laat me toch niet in de steek dan hequote:Op maandag 31 mei 2010 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke
Ik vraag mijn broertje morgen maar eens.
[..]
best te doen alleen ben je dan heel laat thuis
Ik gooi je over mijn schouder !quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je laat me toch niet in de steek dan he
Ik ben klein....maar dat ga je niet redden tot thuis lieve schatquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik gooi je over mijn schouder !
is goed!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef sproetjes het volgende:
ik wil wel mailen hoorTLK weet nu toch hoe ik eruit zie
laat me uiterlijk donderdag avond maar weten voor hoeveel man ik moet emailen
Onderschat mij niet !quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ben klein....maar dat ga je niet redden tot thuis lieve schat
dat gaan we testen dan hequote:
Ik ook met mijn grote mondquote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat gaan we testen dan henu wil ik het ook weten!
Als iedereen meegaat zitten we op uhm 5 á 6 mensen jamaar ik geef iedereen door dat ik het uiterlijk donderdag moet weten
ik denk niet dat er voor 23.00u al iets te doen is maar misschien wel fijne tijd om bij elkaar t komen ergens?quote:
ja dat moeten wij van de week even besprekenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik denk niet dat er voor 23.00u al iets te doen is maar misschien wel fijne tijd om bij elkaar t komen ergens?
Voor CKVquote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Gezicht het volgende:
Morgen de hele dag naar Antwerpen met school.
Mwoah ik denk dat dat niet zo snel gebeurd. Dit is gewoon voor Limburgers om gezellig te babbelen. Niemand heeft toch last ervan dat dit topic er staat ? Ik denk dat de mods dit ook begrijpen. Ook denk ik dat ze dit heus niet super streng gaan controleren. Het forum is er voor de fun. Dus waarom zouden ze die ''fun'' stoppen ?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef nattermann het volgende:
Niet zo slowchatten anders gaat deze dalijk ram op slot gek!
Ja dat klopt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jamaar het is heeeul niet leuk als sommige mensen (die elkaar irl kennen ofzo) de hele tijd praten want dan voel ik mij buitengesloten jwtz
Daarom moet je contacten leggen!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jamaar het is heeeul niet leuk als sommige mensen (die elkaar irl kennen ofzo) de hele tijd praten want dan voel ik mij buitengesloten jwtz
De enige die ik irl ken is TLK hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Limbofan!quote:
ThaTimquote:
Het kopje thee drinken bij mij gaat toch wel door heh ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:00 schreef .ZilveR. het volgende:
Morgen![]()
Volgens mij heb ik echt RSI ofzo, rug en nek doen zo'n pijn
TLK?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
De enige die ik irl ken is TLK hoor![]()
We kletsen juist om daar verandering in te brengen
De terassen die in Geleen bij de kermis staan zijn mooier, en van betere kwaliteit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
goede middag allemaal..
Had ik goede voornemen om van het weekend een terrasje te pikken, is het kermis in Heerlen..
Maar voor mensen van mijn leeftijd wordt je door de lokale jeugd nagekeken van 'who the fuck ben jij en hoe durf jij in mijn gehucht te komen'quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:16 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
De terassen die in Geleen bij de kermis staan zijn mooier, en van betere kwaliteit.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:48 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Dit topic loopt storm!
Wie is er allemaal naar Pinkpop geweest? en hoe was het?
Dat dus. Ach ja kermis begint pas s'middags dus de overlast zou wel meevallen..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maar voor mensen van mijn leeftijd wordt je door de lokale jeugd nagekeken van 'who the fuck ben jij en hoe durf jij in mijn gehucht te komen'
Ik blijf wel in Heerlen, waar dat fenomeen wat minder is. Daarbij kan ik heerlijk op een terras zitten bij het Pancratiusplein hoor
Het is geen RSI... volgens mijn moeder is het ''luie knook''quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Het kopje thee drinken bij mij gaat toch wel door heh ?![]()
En beterschap met je nog niet vast gestelde RSI.
Ik vergeet elke keer de woorden waar deze afkorting voor staat. Repititive Strain Injury (Googlequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:30 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het is geen RSI... volgens mijn moeder is het ''luie knook''
Oei!! Ik hoop wel dat je nog bij mij thee kan komen drinken. Maar ik kan ook naar jou toe komen uiteraard. Ik wens je dan nog maar beterschap met je luie knook. Ik heb een luie knie. Maar ik heb dan ook mijn benen naar de klote getraind...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:30 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het is geen RSI... volgens mijn moeder is het ''luie knook''
Mijn knie is al jaren zwakquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Oei!! Ik hoop wel dat je nog bij mij thee kan komen drinken. Maar ik kan ook naar jou toe komen uiteraard. Ik wens je dan nog maar beterschap met je luie knook. Ik heb een luie knie. Maar ik heb dan ook mijn benen naar de klote getraind...![]()
Noem je Geleen nou een gehucht?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maar voor mensen van mijn leeftijd wordt je door de lokale jeugd nagekeken van 'who the fuck ben jij en hoe durf jij in mijn gehucht te komen'
Ik blijf wel in Heerlen, waar dat fenomeen wat minder is. Daarbij kan ik heerlijk op een terras zitten bij het Pancratiusplein hoor
Aangeboren afwijking ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Geen idee maar als ik hard fiets dan merk ik dat
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Aangeboren afwijking ?![]()
Ik zelf heb ook last met mijn knie (gewrichten in zijn geheel) dus ik kan wel met je mee leven.
Dan heb je toch wel heel erg stroeve trappers. Die van mij ligt ook wel hoog. Maar bij bot pijn weet ik dat het niet goed zit!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik weet het nietKan ook zijn door het te zwaar te belasten. Mijn pijngrens is daadwerkelijk hoog
Ik zet hem standaard op stand 3 (batavus live fiets) stand 2 kun je je doodtrappen kom je nog niet vooruitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan heb je toch wel heel erg stroeve trappers. Die van mij ligt ook wel hoog. Maar bij bot pijn weet ik dat het niet goed zit!
Ik heb 2 gazelles altijd hoogste stand. Heb der nooit meer mee geschakeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zet hem standaard op stand 3 (batavus live fiets) stand 2 kun je je doodtrappen kom je nog niet vooruit
Beetje laat maar dankjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Oei!! Ik hoop wel dat je nog bij mij thee kan komen drinken. Maar ik kan ook naar jou toe komen uiteraard. Ik wens je dan nog maar beterschap met je luie knook. Ik heb een luie knie. Maar ik heb dan ook mijn benen naar de klote getraind...![]()
Neequote:
Via fok is veel leuker van over msnquote:Op maandag 31 mei 2010 23:40 schreef Gezicht het volgende:
Overigens zijn de rest van de provinciale topics ook gewoon verkapte slowchats hoor
Is er voetbal op TVquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Via fok is veel leuker van over msn![]()
Ik ben al geen msn typ
Zijn jullie nu allemaal nederland kijken?
Een paar fototjes dan maar hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
WELLLL DUS
en ik ben ook nog gaar
iedereen vroeg "gooooh ben je moe?" haha
Ooh, mooi niet kijken dus. Voetbal is iets waar ik een gruwelijke hekel aan heb.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja die hollanders hebben een oefenpotje.
Ik ga het WK wel kijken. Als we winnen is er tenminste feest.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ooh, mooi niet kijken dus. Voetbal is iets waar ik een gruwelijke hekel aan heb.
Haha, nja, wij gaan denk ik met een paar man ergens zitten (vriend van me woont boven een kroeg in Geleenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga het WK wel kijken. Als we winnen is er tenminste feest.
Als het goed is ga ik zelfs voor 1 wedstrijd naar de kroeg in Germanyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haha, nja, wij gaan denk ik met een paar man ergens zitten (vriend van me woont boven een kroeg in Geleen) met bier enzo. Weet niet of ik veel mee ga krijgen van de wedstrijden zelf
ahhh wat lief, ik geef hem wel een kusjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee
Vandaag ben ik nog steeds gaar. Ze keken mij allemaal raar aan op het werk
En tassie mijn broertje wil voor taxi spelen
Ik heb hem al een pakje sigaretten gegevenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ahhh wat lief, ik geef hem wel een kusje
Ja ik denk dat als je broertje rijdt, dat alleen Mieke en jij en ik dan in de auto zitten en Chantal dan alleen rijdt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb hem al een pakje sigaretten gegeven
Hoeveel man dan ongeveer ? als het kan wil hij er het liefste 3 meenemen vanwege de plaats. ( golf 4 )
Ik lees het verder morgen wel want ik moet pitten![]()
Ben geen fanatieke voetballiefhebber, maar het chauvinisme komt sterk bij me omhoog als we meedoen met een dergelijk toernooiquote:
Aah beter laat dan nooit! Ik ben nogal een warhoofd... Dus ik zal vaker laat reageren. *knielt* Ik vraag je om vergiffenis!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Beetje laat maar dankjeIk zit de komende maand btw helemaal volgepland, dus de thee moet wachten
Ja!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef Tism het volgende:
Ik ga dadelijk naar buiten, iemand nog tips!?..
Zonnerbril, T-shirt met lange of drie kwart broekquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef Tism het volgende:
Ik ga dadelijk naar buiten, iemand nog tips!?..
is dat raar dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja! Ik had vanmorgen al mijn zonnebril op, ik zag zelfs meiden met zonnebrillen op
you go girl!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga dadelijk hip en happening de deur uit met jurkje en hakken en zonnebril. Ik zal Weert gvd eens laten zien hoe vrouwen erbij moeten lopen
ik ook, ben blij dat het weer er naar is, dan kan die legging eens thuis blijvenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
you go girl!!![]()
Ik ben gek op rokjes en jurkjes en hakken
Hopelijk kun je op hakken lopen want anders is het een regelrechte afknapperquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga dadelijk hip en happening de deur uit met jurkje en hakken en zonnebril. Ik zal Weert gvd eens laten zien hoe vrouwen erbij moeten lopen
Dat die wijven in Roermond dat niet kunnen ...quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hopelijk kun je op hakken lopen want anders is het een regelrechte afknapper
Ik kan dat welquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat die wijven in Roermond dat niet kunnen ...
Uhm...het is meiden of vrouwen..quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zeikwijfquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heul niet, is mijn vriendinnetje jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Post eens een video, hoe je loopt met hakkenschoentjes aan dan beoordeel ik dat
Kijken mag!..quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heul niet, is mijn vriendinnetje ja
Weet ik toch nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heul niet, is mijn vriendinnetje ja
Nee hoor, ik en Nattermann hebben er ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Argo het volgende:
Trouwens ben ik de enige die niks om voetbal geeft ?
Jong ga met wat vrienden aan een zwembad hangen ofzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:42 schreef Argo het volgende:
Pff mooi weer maar ik weet niet wat ik moet doen, ben ik zo levenloos ?Ik ga maar fitnessen en uhm nog een fijne dag aan iedereen!
Aah dan kan ik met jullie twee hier slow chatten als het Wk bezig is!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee hoor, ik en Nattermann hebben er ook een hekel aan.
[..]
Jong ga met wat vrienden aan een zwembad hangen ofzo.
Ok dank u oh wijze meneer!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef solaire het volgende:
Argo jonguh,
wijze tip, van een bijna grijze man.
blokkeer vrouwen niet negeer ze gewoon met mate, dwingt veel meer respect af
Hmm maar dat zou liegen zijn! En dan voelt de mevrouw in kwestie zich gepasseerd door voetbal. Nee je moet zeggen dat je meer van haar houdt dan van voetbal ? Dat lijkt me effectiever!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:02 schreef solaire het volgende:en zeggen dat je van voetbal houdt schijnt ook te werken
Ik heb liever een man die een eigen leven heeft en zich niet in alles schikt om het een vrouw naar de zin te makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm maar dat zou liegen zijn! En dan voelt de mevrouw in kwestie zich gepasseerd door voetbal. Nee je moet zeggen dat je meer van haar houdt dan van voetbal ? Dat lijkt me effectiever!
Ik ben het daar wel mee eens! Je moet ook nog een beetje ruggengraat tonen als vent. Maar vrouwen maken het de vent wel vaak moeilijk!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb liever een man die een eigen leven heeft en zich niet in alles schikt om het een vrouw naar de zin te maken
Lekker jezelf en oprecht zijn is zeker niet meer in de mode![]()
Ik word echt oud
Dat is vaak wederzijdsquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben het daar wel mee eens! Je moet ook nog een beetje ruggengraat tonen als vent. Maar vrouwen maken het de vent wel vaak moeilijk!
Okayquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja ik denk dat als je broertje rijdt, dat alleen Mieke en jij en ik dan in de auto zitten en Chantal dan alleen rijdt.
Die moet terug naar merkelbeek en gaat hoe dan ook met eigen auto.
Dan zou je al in de woonwijken in de buurt moeten parkeren en dan zit je nog steeds een flink eind uit de buurt met je koffers.(ik weet niet hoe de bushaltes daar liggen en of die naar het vliegveld gaan)quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:49 schreef DirtyHarry het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er in de omgeving van vliegveld Maastricht goedkoop/gratis te parkeren is? Het vliegveld zelf is niet heel goedkoop.. Zie ook dit topic. Mijn dank is groot
ah okquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:23 schreef sproetjes het volgende:
gratis naar binnen ipv 5 euro pp entree (dit betaal je alleen de eerste keer, daarna krijg je een flyer voor gratis entree voor de volgende keer) maar zo betaal je dus niks
als je dat voor de Mondial doet maak ik er persoonlijk een foto van voor in mijn foboquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:42 schreef sproetjes het volgende:
ja das handig! en ik ga als herkenning niet weer onder een rood fleecedekentje op de grond zitten zoals op pinkpop (al was ik voor TLK zo wel handig te herkennen toen)
ik doe het maar niet denk ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als je dat voor de Mondial doet maak ik er persoonlijk een foto van voor in mijn fobo
hahahahahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
als tegenprestatie kom ik in bikini en mag je me in sexy en gewaagd zetten
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hahahahahaDeal! en dan nog een dronken TLK op de foto en de avond is compleet!
ik wil jou ook wel in bikini zien hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uhmwas niet de bedoeling dat je deal! zou zeggen he
![]()
Die dronken TLK wil ik in mijn fobo, dat wel
Zeg, ik ben al oud hoor, helemaal gerimpeld enzo dus geen gezicht ,je mist niksquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:05 schreef solaire het volgende:
[..]
ik wil jou ook wel in bikini zien hoor![]()
denk ik
oke dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Zeg, ik ben al oud hoor, helemaal gerimpeld enzo dus geen gezicht ,je mist niks
Er zit wel een naakte rat tussen dus dat is al iets in de richting die jij prefereertquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:16 schreef solaire het volgende:
[..]
oke dan.
maar dat is toch nog altijd beter dan een paar ratten in je fobo hoor
and on that bombshell...quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Er zit wel een naakte rat tussen dus dat is al iets in de richting die jij prefereert
Nog 2 maanden en dan zomervakantiequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef Gezicht het volgende:
Drukke tijden de komende weken, maar daarna wel vakantie.
Voor mij al over 4 of 5 weken, maar dat worden dus wel drukke weken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog 2 maanden en dan zomervakantie
Ja door dat deken herkende ik jequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:42 schreef sproetjes het volgende:
ja das handig! en ik ga als herkenning niet weer onder een rood fleecedekentje op de grond zitten zoals op pinkpop (al was ik voor TLK zo wel handig te herkennen toen)
Ik denk dat ik ditmaal een normale bril opzet. Met bril zie ik er altijd serieus uit en dan vooral als ik wat gedronken hebquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:02 schreef sproetjes het volgende:
dat bedoel ik dus
maarrrr dat doe ik niet weer hoordekentje is niet van de partij deze keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
ik hoop wel dat ik dit keer niet de bob ben, dat was ik de vorige keer al en ik wil ook gewoon weer eens een wijntje kunnen drinken tijdens stappenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ditmaal een normale bril opzet. Met bril zie ik er altijd serieus uit en dan vooral als ik wat gedronken heb
Ik zal echt moeten uitkijken voor jullie 2
Gewoon ergens blijven pittenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:36 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik hoop wel dat ik dit keer niet de bob ben, dat was ik de vorige keer al en ik wil ook gewoon weer eens een wijntje kunnen drinken tijdens stappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en dus?
Kon ik dat maarquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
![]()
zon zon zon
Ik ga badje opzetten denk ik![]()
Wat voor storing? Anders meld ik er 1 voor je dan spring je er ff in hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Kon ik dat maarVanmorgen kon ik direct aan de slag om een storing op te lossen
Ik had gister 3 nieuwe monitoren aangesloten. Ik heb alles getest wat ik kon testen (gister was er maar 1 iemand aanwezig). De andere 2 medewerkers waren vandaag aanwezig, 1 PC van hun startte niet meer op. Aan de overkant van die werkplek (waar de andere nieuwe monitor was aangesloten) stond een dockinstation met laptop, deze kon alleen met de VGA (is minder kwaliteit) aangesloten worden. De DVI uitgang werkte niet. Nu ben ik nog tussendoor aan het zoeken naar de oplossing. De PC heb ik vervangen en de leverancier (kwestie garantie) gaat de kapotte PC onderzoeken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Wat voor storing? Anders meld ik er 1 voor je dan spring je er ff in hier
oh ja dan kan ik je niet helpenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had gister 3 nieuwe monitoren aangesloten. Ik heb alles getest wat ik kon testen (gister was er maar 1 iemand aanwezig). De andere 2 medewerkers waren vandaag aanwezig, 1 PC van hun startte niet meer op. Aan de overkant van die werkplek (waar de andere nieuwe monitor was aangesloten) stond een dockinstation met laptop, deze kon alleen met de VGA (is minder kwaliteit) aangesloten worden. De DVI uitgang werkte niet. Nu ben ik nog tussendoor aan het zoeken naar de oplossing. De PC heb ik vervangen en de leverancier (kwestie garantie) gaat de kapotte PC onderzoeken.
Ja jammer, maar toch bedanktquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh ja dan kan ik je niet helpen
Hè er is hier een monteur, ik ben eigenlijk klaar met werken maar moet op hem wachtenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:16 schreef droomvrouwtje het volgende:
het is stil hier.. iedereen lekker aan het genieten van het zonnetje![]()
Helaas zorgt het goede weer ook meteen dat heel veel mensen hun gevoel voor fashion verliezen.
tjesus wat ik allemaal gezien heb vandaag
Pff wat een kut bedrijf is dat ? Stagiaires uitmelken! En gvd mijn onderrug is denk ik naar de kloten!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hè er is hier een monteur, ik ben eigenlijk klaar met werken maar moet op hem wachten
Ik schrijf het gewoon bij de uren bij. Heb ik eerder vakantiequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Pff wat een kut bedrijf is dat ? Stagiaires uitmelken! En gvd mijn onderrug is denk ik naar de kloten!
Dat klopt dat zou ik ook doen! Maar dit is niet de eerste keer, je hebt eerder eens een topic erover gemaakt dat je weer helemaal alleen daar zat! Volgens mij weten ze gewoon dat de boel niet werkt en vandaar gaan ze weg, zodat jij het kan oplossen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik schrijf het gewoon bij de uren bij. Heb ik eerder vakantieMaar idd. rare gang van zaken.
Ik zit vaker alleen ja maar ik kan het wel hebben. Ik regel alles zelf wel, heb ik geen collega voor nodig. Daarbij mij boeit het niet meer. Volgend jaar heb ik een nieuwe studie (Economie gericht) met nieuwe stages. Hopelijk gaat het dan beterquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat klopt dat zou ik ook doen! Maar dit is niet de eerste keer, je hebt eerder eens een topic erover gemaakt dat je weer helemaal alleen daar zat! Volgens mij weten ze gewoon dat de boel niet werkt en vandaar gaan ze weg, zodat jij het kan oplossen.
Ik hoop het ook voor je.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zit vaker alleen ja maar ik kan het wel hebben. Ik regel alles zelf wel, heb ik geen collega voor nodig. Daarbij mij boeit het niet meer. Volgend jaar heb ik een nieuwe studie (Economie gericht) met nieuwe stages. Hopelijk gaat het dan beter
Ik was net nog in de stad cadeautje kopen voor een verjaardag morgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik eens niet hahahaha ik zit bij De Buren
ja seggggg had dan ff biertje komen doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was net nog in de stad cadeautje kopen voor een verjaardag morgen
Nu even sollicitatie brief maken.
Ben jij dan mijn buur vrouw ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef Lauuwtje het volgende:
Het is buiten zo stil dat ik alleen die gillende wijven in de Booster hoor, en de buurman die om de 5 min in en uit loopt!
Ik heb al weekendquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef nattermann het volgende:
Zo, net terug van werken. Nu met de benen hoog
Jong moest jij niet tot 12 uur?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef nattermann het volgende:
Zo, net terug van werken. Nu met de benen hoog
Ik ook, tenzij ik opgeroepen wordquote:
Eigenlijk wel, was niks meer te doen.quote:
En dan morgen nog !quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:50 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ben een beetje dronkennet terug van terras
tot morgen en slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef sproetjes het volgende:
Me 2!!! En nu ga ik echt slapen
weltrusten iedereen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef sproetjes het volgende:
Me 2!!! En nu ga ik echt slapen
weltrusten iedereen
Voor mij geldt, hoe ouder hoe gekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Meeten met andere fokkers in een discotheek. We lijken wel van een andere planeet
Ik wil juist wat rustiger aan gaan doen op mijn oude dagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Voor mij geldt, hoe ouder hoe gekker![]()
Dan kan ik je maar 1 advies geven....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil juist wat rustiger aan gaan doen op mijn oude dag
Flink stappen dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dan kan ik je maar 1 advies geven....
Niet met mij omgaan![]()
Ik heb dingen in te halen en dat doe ik ook
Komt goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef friekin_ het volgende:
Zeker? Ik ben echt een dikke zeug in het echt enzo
Wil je mijn telefoon nummer hebben !?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]Anders rij ik gewoon onverrichter zake weer terug.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wil je mijn telefoon nummer hebben !?
je hebt PM van tassie trouwens
komt goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:22 schreef nattermann het volgende:
Ik verwacht een indrukwekkende fotoreportage!
Ik eigenlijk ook wel!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:22 schreef nattermann het volgende:
Ik verwacht een indrukwekkende fotoreportage!
Je staat lager op de voedselketen, of je hebt gewoon pech!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:10 schreef ManianMan het volgende:Waarom heeft iedereen al vakantie en ik niet
Ik heb geen vakantie. Ik heb een creatieve baan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:10 schreef ManianMan het volgende:Waarom heeft iedereen al vakantie en ik niet
Wat doe jij dan ? =pquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie. Ik heb een creatieve baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |