Pfff dan is de sfeer minder! Maar ze kan bv ook Mount Everest gaan beklimmen, ik betwijfel dat daar veel zon is!quote:
uhmmmquote:Op maandag 31 mei 2010 19:14 schreef solaire het volgende:
ruig hey!
hebben jullie genoeg free entree flyers?
Vind er ook geen klote aan normaal, maar 80's party is een heel andere sfeer en hartstikke leukquote:
Dat zou kunnen, ben dan ook nog nooit op 80's party geweest.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Vind er ook geen klote aan normaal, maar 80's party is een heel andere sfeer en hartstikke leuk
TLK en ik zijn beide elke avond naar huis gegaanquote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Misschien was Limbofan ook bij die meet, alleen dan onbewust![]()
Ik lag op camping A, jij?
kun jij niet mailen, dan spreken we toch af voor de deur en gaan we samenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:50 schreef sproetjes het volgende:
[..]
TLK en ik zijn beide elke avond naar huis gegaan
ik ga ook naar de 80's!
ik heb nog 3 gratis entree flyers, maar als je mailt naar info@mondial.nl
dat je met een grotere groep komt zetten ze je op de gastenlijst
als jullie dat gaan laten doen zet mij er dan ook bij met 2 personen
scheelt me weer een flyertje inleveren
Op reis naar Zuid Afrika?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:58 schreef LimboFan het volgende:
Mensen wat ga ik de komende 3 maanden vakantie doen?
Okequote:Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uhmmm voor zover het er nu uitziet wil Chantal toch ook mee, Mieke gaat mee en die neemt een vriend (Robbert) mee en Rob is met zijn bende al daar en ja dan jij en ik nog en wie er van hier nog mee wil
Mocht Chantal niet kunnen rijden en je broertje wil rijden dan nemen we gewoon een taxi terug, dat is niet duur
best te doen alleen ben je dan heel laat thuisquote:Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik weet niet of ik daartoe nog in staat ga zijn
Je laat me toch niet in de steek dan hequote:Op maandag 31 mei 2010 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke
Ik vraag mijn broertje morgen maar eens.
[..]
best te doen alleen ben je dan heel laat thuis
Ik gooi je over mijn schouder !quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je laat me toch niet in de steek dan he
Ik ben klein....maar dat ga je niet redden tot thuis lieve schatquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik gooi je over mijn schouder !
is goed!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef sproetjes het volgende:
ik wil wel mailen hoorTLK weet nu toch hoe ik eruit zie
laat me uiterlijk donderdag avond maar weten voor hoeveel man ik moet emailen
Onderschat mij niet !quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ben klein....maar dat ga je niet redden tot thuis lieve schat
dat gaan we testen dan hequote:
Ik ook met mijn grote mondquote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat gaan we testen dan henu wil ik het ook weten!
Als iedereen meegaat zitten we op uhm 5 á 6 mensen jamaar ik geef iedereen door dat ik het uiterlijk donderdag moet weten
ik denk niet dat er voor 23.00u al iets te doen is maar misschien wel fijne tijd om bij elkaar t komen ergens?quote:
ja dat moeten wij van de week even besprekenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik denk niet dat er voor 23.00u al iets te doen is maar misschien wel fijne tijd om bij elkaar t komen ergens?
Voor CKVquote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Gezicht het volgende:
Morgen de hele dag naar Antwerpen met school.
Mwoah ik denk dat dat niet zo snel gebeurd. Dit is gewoon voor Limburgers om gezellig te babbelen. Niemand heeft toch last ervan dat dit topic er staat ? Ik denk dat de mods dit ook begrijpen. Ook denk ik dat ze dit heus niet super streng gaan controleren. Het forum is er voor de fun. Dus waarom zouden ze die ''fun'' stoppen ?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef nattermann het volgende:
Niet zo slowchatten anders gaat deze dalijk ram op slot gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |