quote:Op maandag 31 mei 2010 18:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Kom eens een kopje thee bij mij drinken!Dan heb ik wat te doen haha.
Goed idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en dus?
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Goed idee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer ben je dan terug ? Dan kunnen we dan een datum prikken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Wanneer ben je dan terug ? Dan kunnen we dan een datum prikken ?
Week 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dus?
Misschien was Limbofan ook bij die meet, alleen dan onbewustquote:Op maandag 31 mei 2010 17:02 schreef sproetjes het volgende:
[..]
er was wel een mini fok!meet op PP
deelnemers:
the_legend_killer en
sproetjes
Begin, midden of in het eind van week 24 ? In het begin heb ik het huis nog voor mij alleen, dus dan kan ik je ook nog wat wijn i.p.v. thee aanbieden! En verder wens ik Argo jou een fijne vakantie met uhm veel plezier en fijne omstandigheden, ik wou eigenlijk ook nog zeggen veel zon. Maar dan sta ik ook zo voor paal als je b.v. een husky race gaat houden in Alaska!quote:
Beginquote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Begin, midden of in het eind van week 24 ? In het begin heb ik het huis nog voor mij alleen, dus dan kan ik je ook nog wat wijn i.p.v. thee aanbieden! En verder wens ik Argo jou een fijne vakantie met uhm veel plezier en fijne omstandigheden, ik wou eigenlijk ook nog zeggen veel zon. Maar dan sta ik ook zo voor paal als je b.v. een husky race gaat houden in Alaska!
Mijn ouders gaan Vrijdag ook al! Ik ga je nu al missen.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:52 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Begin
En dankje! Maar ik ga vrijdag pas:P
Met hoeveel man zijn we nu ?quote:
Lopen is ook gezond hoor!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met hoeveel man zijn we nu ?
Misschien kan mijn broertje wel voor taxi spelen als ik het hem vraag.
uhmmm voor zover het er nu uitziet wil Chantal toch ook mee, Mieke gaat mee en die neemt een vriend (Robbert) mee en Rob is met zijn bende al daar en ja dan jij en ik nog en wie er van hier nog mee wilquote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met hoeveel man zijn we nu ?
Misschien kan mijn broertje wel voor taxi spelen als ik het hem vraag.
een husky race kan ook in de zonquote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Begin, midden of in het eind van week 24 ? In het begin heb ik het huis nog voor mij alleen, dus dan kan ik je ook nog wat wijn i.p.v. thee aanbieden! En verder wens ik Argo jou een fijne vakantie met uhm veel plezier en fijne omstandigheden, ik wou eigenlijk ook nog zeggen veel zon. Maar dan sta ik ook zo voor paal als je b.v. een husky race gaat houden in Alaska!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |