Noem je Geleen nou een gehucht?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maar voor mensen van mijn leeftijd wordt je door de lokale jeugd nagekeken van 'who the fuck ben jij en hoe durf jij in mijn gehucht te komen'
Ik blijf wel in Heerlen, waar dat fenomeen wat minder is. Daarbij kan ik heerlijk op een terras zitten bij het Pancratiusplein hoor
Aangeboren afwijking ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Geen idee maar als ik hard fiets dan merk ik dat
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Aangeboren afwijking ?![]()
Ik zelf heb ook last met mijn knie (gewrichten in zijn geheel) dus ik kan wel met je mee leven.
Dan heb je toch wel heel erg stroeve trappers. Die van mij ligt ook wel hoog. Maar bij bot pijn weet ik dat het niet goed zit!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik weet het nietKan ook zijn door het te zwaar te belasten. Mijn pijngrens is daadwerkelijk hoog
Ik zet hem standaard op stand 3 (batavus live fiets) stand 2 kun je je doodtrappen kom je nog niet vooruitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan heb je toch wel heel erg stroeve trappers. Die van mij ligt ook wel hoog. Maar bij bot pijn weet ik dat het niet goed zit!
Ik heb 2 gazelles altijd hoogste stand. Heb der nooit meer mee geschakeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zet hem standaard op stand 3 (batavus live fiets) stand 2 kun je je doodtrappen kom je nog niet vooruit
Beetje laat maar dankjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Oei!! Ik hoop wel dat je nog bij mij thee kan komen drinken. Maar ik kan ook naar jou toe komen uiteraard. Ik wens je dan nog maar beterschap met je luie knook. Ik heb een luie knie. Maar ik heb dan ook mijn benen naar de klote getraind...![]()
Neequote:
Via fok is veel leuker van over msnquote:Op maandag 31 mei 2010 23:40 schreef Gezicht het volgende:
Overigens zijn de rest van de provinciale topics ook gewoon verkapte slowchats hoor
Is er voetbal op TVquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Via fok is veel leuker van over msn![]()
Ik ben al geen msn typ
Zijn jullie nu allemaal nederland kijken?
Een paar fototjes dan maar hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
WELLLL DUS
en ik ben ook nog gaar
iedereen vroeg "gooooh ben je moe?" haha
Ooh, mooi niet kijken dus. Voetbal is iets waar ik een gruwelijke hekel aan heb.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja die hollanders hebben een oefenpotje.
Ik ga het WK wel kijken. Als we winnen is er tenminste feest.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ooh, mooi niet kijken dus. Voetbal is iets waar ik een gruwelijke hekel aan heb.
Haha, nja, wij gaan denk ik met een paar man ergens zitten (vriend van me woont boven een kroeg in Geleenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga het WK wel kijken. Als we winnen is er tenminste feest.
Als het goed is ga ik zelfs voor 1 wedstrijd naar de kroeg in Germanyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haha, nja, wij gaan denk ik met een paar man ergens zitten (vriend van me woont boven een kroeg in Geleen) met bier enzo. Weet niet of ik veel mee ga krijgen van de wedstrijden zelf
ahhh wat lief, ik geef hem wel een kusjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee
Vandaag ben ik nog steeds gaar. Ze keken mij allemaal raar aan op het werk
En tassie mijn broertje wil voor taxi spelen
Ik heb hem al een pakje sigaretten gegevenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ahhh wat lief, ik geef hem wel een kusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |