Ja dat klopt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jamaar het is heeeul niet leuk als sommige mensen (die elkaar irl kennen ofzo) de hele tijd praten want dan voel ik mij buitengesloten jwtz
Daarom moet je contacten leggen!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jamaar het is heeeul niet leuk als sommige mensen (die elkaar irl kennen ofzo) de hele tijd praten want dan voel ik mij buitengesloten jwtz
De enige die ik irl ken is TLK hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Limbofan!quote:
ThaTimquote:
Het kopje thee drinken bij mij gaat toch wel door heh ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:00 schreef .ZilveR. het volgende:
Morgen![]()
Volgens mij heb ik echt RSI ofzo, rug en nek doen zo'n pijn
TLK?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
De enige die ik irl ken is TLK hoor![]()
We kletsen juist om daar verandering in te brengen
De terassen die in Geleen bij de kermis staan zijn mooier, en van betere kwaliteit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
goede middag allemaal..
Had ik goede voornemen om van het weekend een terrasje te pikken, is het kermis in Heerlen..
Maar voor mensen van mijn leeftijd wordt je door de lokale jeugd nagekeken van 'who the fuck ben jij en hoe durf jij in mijn gehucht te komen'quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:16 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
De terassen die in Geleen bij de kermis staan zijn mooier, en van betere kwaliteit.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:48 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Dit topic loopt storm!
Wie is er allemaal naar Pinkpop geweest? en hoe was het?
Dat dus. Ach ja kermis begint pas s'middags dus de overlast zou wel meevallen..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maar voor mensen van mijn leeftijd wordt je door de lokale jeugd nagekeken van 'who the fuck ben jij en hoe durf jij in mijn gehucht te komen'
Ik blijf wel in Heerlen, waar dat fenomeen wat minder is. Daarbij kan ik heerlijk op een terras zitten bij het Pancratiusplein hoor
Het is geen RSI... volgens mijn moeder is het ''luie knook''quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Het kopje thee drinken bij mij gaat toch wel door heh ?![]()
En beterschap met je nog niet vast gestelde RSI.
Ik vergeet elke keer de woorden waar deze afkorting voor staat. Repititive Strain Injury (Googlequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:30 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het is geen RSI... volgens mijn moeder is het ''luie knook''
Oei!! Ik hoop wel dat je nog bij mij thee kan komen drinken. Maar ik kan ook naar jou toe komen uiteraard. Ik wens je dan nog maar beterschap met je luie knook. Ik heb een luie knie. Maar ik heb dan ook mijn benen naar de klote getraind...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:30 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het is geen RSI... volgens mijn moeder is het ''luie knook''
Mijn knie is al jaren zwakquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Oei!! Ik hoop wel dat je nog bij mij thee kan komen drinken. Maar ik kan ook naar jou toe komen uiteraard. Ik wens je dan nog maar beterschap met je luie knook. Ik heb een luie knie. Maar ik heb dan ook mijn benen naar de klote getraind...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |