als je dat voor de Mondial doet maak ik er persoonlijk een foto van voor in mijn foboquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:42 schreef sproetjes het volgende:
ja das handig! en ik ga als herkenning niet weer onder een rood fleecedekentje op de grond zitten zoals op pinkpop (al was ik voor TLK zo wel handig te herkennen toen)
ik doe het maar niet denk ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als je dat voor de Mondial doet maak ik er persoonlijk een foto van voor in mijn fobo
hahahahahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
als tegenprestatie kom ik in bikini en mag je me in sexy en gewaagd zetten
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hahahahahaDeal! en dan nog een dronken TLK op de foto en de avond is compleet!
ik wil jou ook wel in bikini zien hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uhmwas niet de bedoeling dat je deal! zou zeggen he
![]()
Die dronken TLK wil ik in mijn fobo, dat wel
Zeg, ik ben al oud hoor, helemaal gerimpeld enzo dus geen gezicht ,je mist niksquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:05 schreef solaire het volgende:
[..]
ik wil jou ook wel in bikini zien hoor![]()
denk ik
oke dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Zeg, ik ben al oud hoor, helemaal gerimpeld enzo dus geen gezicht ,je mist niks
Er zit wel een naakte rat tussen dus dat is al iets in de richting die jij prefereertquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:16 schreef solaire het volgende:
[..]
oke dan.
maar dat is toch nog altijd beter dan een paar ratten in je fobo hoor
and on that bombshell...quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Er zit wel een naakte rat tussen dus dat is al iets in de richting die jij prefereert
Nog 2 maanden en dan zomervakantiequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef Gezicht het volgende:
Drukke tijden de komende weken, maar daarna wel vakantie.
Voor mij al over 4 of 5 weken, maar dat worden dus wel drukke weken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog 2 maanden en dan zomervakantie
Ja door dat deken herkende ik jequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:42 schreef sproetjes het volgende:
ja das handig! en ik ga als herkenning niet weer onder een rood fleecedekentje op de grond zitten zoals op pinkpop (al was ik voor TLK zo wel handig te herkennen toen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |