Ja ik denk dat als je broertje rijdt, dat alleen Mieke en jij en ik dan in de auto zitten en Chantal dan alleen rijdt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb hem al een pakje sigaretten gegeven
Hoeveel man dan ongeveer ? als het kan wil hij er het liefste 3 meenemen vanwege de plaats. ( golf 4 )
Ik lees het verder morgen wel want ik moet pitten![]()
Ben geen fanatieke voetballiefhebber, maar het chauvinisme komt sterk bij me omhoog als we meedoen met een dergelijk toernooiquote:
Aah beter laat dan nooit! Ik ben nogal een warhoofd... Dus ik zal vaker laat reageren. *knielt* Ik vraag je om vergiffenis!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Beetje laat maar dankjeIk zit de komende maand btw helemaal volgepland, dus de thee moet wachten
Ja!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef Tism het volgende:
Ik ga dadelijk naar buiten, iemand nog tips!?..
Zonnerbril, T-shirt met lange of drie kwart broekquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef Tism het volgende:
Ik ga dadelijk naar buiten, iemand nog tips!?..
is dat raar dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja! Ik had vanmorgen al mijn zonnebril op, ik zag zelfs meiden met zonnebrillen op
you go girl!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga dadelijk hip en happening de deur uit met jurkje en hakken en zonnebril. Ik zal Weert gvd eens laten zien hoe vrouwen erbij moeten lopen
ik ook, ben blij dat het weer er naar is, dan kan die legging eens thuis blijvenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
you go girl!!![]()
Ik ben gek op rokjes en jurkjes en hakken
Hopelijk kun je op hakken lopen want anders is het een regelrechte afknapperquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga dadelijk hip en happening de deur uit met jurkje en hakken en zonnebril. Ik zal Weert gvd eens laten zien hoe vrouwen erbij moeten lopen
Dat die wijven in Roermond dat niet kunnen ...quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hopelijk kun je op hakken lopen want anders is het een regelrechte afknapper
Ik kan dat welquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat die wijven in Roermond dat niet kunnen ...
Uhm...het is meiden of vrouwen..quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zeikwijfquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |