tot morgen en slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef sproetjes het volgende:
Me 2!!! En nu ga ik echt slapen
weltrusten iedereen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef sproetjes het volgende:
Me 2!!! En nu ga ik echt slapen
weltrusten iedereen
Voor mij geldt, hoe ouder hoe gekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Meeten met andere fokkers in een discotheek. We lijken wel van een andere planeet
Ik wil juist wat rustiger aan gaan doen op mijn oude dagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Voor mij geldt, hoe ouder hoe gekker![]()
Dan kan ik je maar 1 advies geven....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil juist wat rustiger aan gaan doen op mijn oude dag
Flink stappen dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dan kan ik je maar 1 advies geven....
Niet met mij omgaan![]()
Ik heb dingen in te halen en dat doe ik ook
Komt goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef friekin_ het volgende:
Zeker? Ik ben echt een dikke zeug in het echt enzo
Wil je mijn telefoon nummer hebben !?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]Anders rij ik gewoon onverrichter zake weer terug.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wil je mijn telefoon nummer hebben !?
je hebt PM van tassie trouwens
komt goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:22 schreef nattermann het volgende:
Ik verwacht een indrukwekkende fotoreportage!
Ik eigenlijk ook wel!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:22 schreef nattermann het volgende:
Ik verwacht een indrukwekkende fotoreportage!
Je staat lager op de voedselketen, of je hebt gewoon pech!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:10 schreef ManianMan het volgende:Waarom heeft iedereen al vakantie en ik niet
Ik heb geen vakantie. Ik heb een creatieve baan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:10 schreef ManianMan het volgende:Waarom heeft iedereen al vakantie en ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |