Ik hoop het ook voor je.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zit vaker alleen ja maar ik kan het wel hebben. Ik regel alles zelf wel, heb ik geen collega voor nodig. Daarbij mij boeit het niet meer. Volgend jaar heb ik een nieuwe studie (Economie gericht) met nieuwe stages. Hopelijk gaat het dan beter
Ik was net nog in de stad cadeautje kopen voor een verjaardag morgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik eens niet hahahaha ik zit bij De Buren
ja seggggg had dan ff biertje komen doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was net nog in de stad cadeautje kopen voor een verjaardag morgen
Nu even sollicitatie brief maken.
Ben jij dan mijn buur vrouw ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef Lauuwtje het volgende:
Het is buiten zo stil dat ik alleen die gillende wijven in de Booster hoor, en de buurman die om de 5 min in en uit loopt!
Ik heb al weekendquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef nattermann het volgende:
Zo, net terug van werken. Nu met de benen hoog
Jong moest jij niet tot 12 uur?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef nattermann het volgende:
Zo, net terug van werken. Nu met de benen hoog
Ik ook, tenzij ik opgeroepen wordquote:
Eigenlijk wel, was niks meer te doen.quote:
En dan morgen nog !quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:50 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ben een beetje dronkennet terug van terras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |