Heul niet, is mijn vriendinnetje jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Post eens een video, hoe je loopt met hakkenschoentjes aan dan beoordeel ik dat
Kijken mag!..quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heul niet, is mijn vriendinnetje ja
Weet ik toch nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heul niet, is mijn vriendinnetje ja
Nee hoor, ik en Nattermann hebben er ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Argo het volgende:
Trouwens ben ik de enige die niks om voetbal geeft ?
Jong ga met wat vrienden aan een zwembad hangen ofzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:42 schreef Argo het volgende:
Pff mooi weer maar ik weet niet wat ik moet doen, ben ik zo levenloos ?Ik ga maar fitnessen en uhm nog een fijne dag aan iedereen!
Aah dan kan ik met jullie twee hier slow chatten als het Wk bezig is!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee hoor, ik en Nattermann hebben er ook een hekel aan.
[..]
Jong ga met wat vrienden aan een zwembad hangen ofzo.
Ok dank u oh wijze meneer!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef solaire het volgende:
Argo jonguh,
wijze tip, van een bijna grijze man.
blokkeer vrouwen niet negeer ze gewoon met mate, dwingt veel meer respect af
Hmm maar dat zou liegen zijn! En dan voelt de mevrouw in kwestie zich gepasseerd door voetbal. Nee je moet zeggen dat je meer van haar houdt dan van voetbal ? Dat lijkt me effectiever!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:02 schreef solaire het volgende:en zeggen dat je van voetbal houdt schijnt ook te werken
Ik heb liever een man die een eigen leven heeft en zich niet in alles schikt om het een vrouw naar de zin te makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm maar dat zou liegen zijn! En dan voelt de mevrouw in kwestie zich gepasseerd door voetbal. Nee je moet zeggen dat je meer van haar houdt dan van voetbal ? Dat lijkt me effectiever!
Ik ben het daar wel mee eens! Je moet ook nog een beetje ruggengraat tonen als vent. Maar vrouwen maken het de vent wel vaak moeilijk!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb liever een man die een eigen leven heeft en zich niet in alles schikt om het een vrouw naar de zin te maken
Lekker jezelf en oprecht zijn is zeker niet meer in de mode![]()
Ik word echt oud
Dat is vaak wederzijdsquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben het daar wel mee eens! Je moet ook nog een beetje ruggengraat tonen als vent. Maar vrouwen maken het de vent wel vaak moeilijk!
Okayquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja ik denk dat als je broertje rijdt, dat alleen Mieke en jij en ik dan in de auto zitten en Chantal dan alleen rijdt.
Die moet terug naar merkelbeek en gaat hoe dan ook met eigen auto.
Dan zou je al in de woonwijken in de buurt moeten parkeren en dan zit je nog steeds een flink eind uit de buurt met je koffers.(ik weet niet hoe de bushaltes daar liggen en of die naar het vliegveld gaan)quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:49 schreef DirtyHarry het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er in de omgeving van vliegveld Maastricht goedkoop/gratis te parkeren is? Het vliegveld zelf is niet heel goedkoop.. Zie ook dit topic. Mijn dank is groot
ah okquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:23 schreef sproetjes het volgende:
gratis naar binnen ipv 5 euro pp entree (dit betaal je alleen de eerste keer, daarna krijg je een flyer voor gratis entree voor de volgende keer) maar zo betaal je dus niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |