quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef wise het volgende:
zeg dit eens hardop met een brits accent i 1 2 4 Q
quote:
HAHA GRAPPIG ZEG HAHA. JIJ BENT ECHT LEUK HAHA.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef wise het volgende:
zeg dit eens hardop met een brits accent : i 1 2 4 Q
klopt. feit.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHA GRAPPIG ZEG HAHA. JIJ BENT ECHT LEUK HAHA.
quote:1) Jij zit te twijfelen - Kanye West - Gold digger
2) Ben een stinkdier - Michael Jackson - Burn this disco out
3) Kom maar pijpen - Jack Penate - Got my favorite
kquote:
I want to fork cue?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef wise het volgende:
zeg dit eens hardop met een brits accent : i 1 2 4 Q
goed werk manquote:
quote:
en Chriz heeft contacten met een lekkend crewlid.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb vernomen dat er in de crewfora regelmatig over ons wordt geroddeld.
Nog steeds het Otis gezeik.
Geroddel over Skylark.
Lakitu is constant de klos.
Wij deugen niet, KLB deugt niet, niks deugt.
Mensen praten dit dat maar weten nixz broertjequote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
Geroddel over Skylark.
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
Geroddel over Skylark.
Twijfelen aan het alziende oog van Yvonne, TR.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:05 schreef wise het volgende:
[..]
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
in de paar maanden dat ik nu in de SC zit, heb ik nooits iets over juup of SF gehoord. En wat over Danny ging was juist positief.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:23 schreef buzz1291 het volgende:
Fred Teeven is het kankergezwel van de VVD, als dat weggesneden wordt is het best wel een prima partij. Tot 9 juni is dan ook nog precies lang genoeg voor een verfrissend chemokuurtje.
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee.
-edit- Ik zou wel met haar borsten spelen.
Ok.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef Lamon. het volgende:
Irritant, notes hebben een vertraging van 7 dagen, dus ik heb 2 notes die ik niet kan lezen. Van 1 heb ik wel een redelijk idee wat het is, maar die tweede snap ik niet. Ik heb me daarna werkelijk voorbeeldig gedragen.
Oh?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef Lamon. het volgende:
Irritant, notes hebben een vertraging van 7 dagen, dus ik heb 2 notes die ik niet kan lezen. Van 1 heb ik wel een redelijk idee wat het is, maar die tweede snap ik niet. Ik heb me daarna werkelijk voorbeeldig gedragen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee.
-edit- Ik zou wel met haar borsten spelen.
Ik heb een Abo, daarmee mag je ook al je notes inzien.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh?
De NS is er niets bij![]()
Voor 4,50 weet je het.
yup, ik ben autistquote:Op maandag 31 mei 2010 14:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey maar serieus wise, heb jij autistische trekjes? Niet bedoeld als troll ofzo, gewoon serieus.
O ja, met een abo kan je dat inzien.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een Abo, daarmee mag je ook al je notes inzien.
Mijn notes bestaan met name uit een soort grote monoloog van Harajuku.
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
"WAJOO FRED VRAAG OM PICS VAN TS' ZUSJE DAN!!"
En je hebt geen zin in een ban.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Ik wil Fred trollen, maar ik kan niets verzinnen.
quote:
Vorige keer was ik de enige, dus ik niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
wie gaan d'r lekkkrr met mij mee naar du klb miet?
Was je serieus de enige?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vorige keer was ik de enige, dus ik niet.
(hihi, dat rijmt)
De NS!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh?
De NS is er niets bij![]()
Voor 4,50 weet je het.
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef Skylark. het volgende:
Hoe subtiel kun je je tiet in beeld brengen![]()
![]()
. Niet dus.
[ afbeelding ]
Post dan gelijk het fotoboek erbij: Fotoboek van teenstarquote:Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef Skylark. het volgende:
![]()
. Niet dus.
[ afbeelding ]
quote:Op 23-05-2008 19:54 schreef Gaurav
Welkom
Je lijkt op je foto's op een dame die ik ken.Ze is nogal vol van zichzelf, maar ik zal buiten uiterlijk om proberen geen verdere associaties tussen jou en haar te maken, haha.
![]()
quote:Op 23-05-2008 20:45 schreef Stigma
Liep jij toevallig in R'dam rond gisteravond?
quote:Op 23-05-2008 20:49 schreef Stigma
[..]
Ok, dan heb je een dubbelgangster. Je kan jezelf gelukkig prijzen dat je niet dat meisje bent, die ging uit in een Feyenoordshirt.![]()
quote:Op 23-05-2008 22:15 schreef SZRR
ik had een vraag. je doet hbo, claim je, waarom typ je dan op vmbo-kader niveau op het forum? of heb je jezelf dat gewoon aangeleerd?
Typisch zo'n voorbeeld van iemand die in real life lelijk is maar er door zo'n foto nog kinda do-able uitziet.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Post dan gelijk het fotoboek erbij: Fotoboek van teenstar
Dat was in 2008.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef Skylark. het volgende:
![]()
. Niet dus.
[ afbeelding ]
Tieten kunnen zo afleidend zijn, hè.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Typisch zo'n voorbeeld van iemand die in real life lelijk is maar er door zo'n foto nog kinda do-able uitziet.
Ruik ik daar...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
De NS!_!!!!
Ik had een nieuwe OV chip nodig, en ze zeggen 10 dagen.
Duurt het eerst 8 dagen voordat ze mijn aanvraag goedkeuren, DAN GAAN DIE 10 DAGEN PAS IN!
NU HEB IK 18 DAGEN LANG GEEN OV CHIP.
18 WERKDAGEN HE! DAT IS BIJNA 4 WEKEN.
KLB Meet #3 - Stairway Utrecht - D.V. 12 februariquote:Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup. Ik zal t topic ff voor je opzoeken, is wel humor.
Natuurlijk niet, gekkie. Wat denk je wel niet van mij?quote:
Nope, ik mag maar 1 kaartje declarerenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ruik ik daar...
frustratie?![]()
Maar, kun je het niet op een of andere manier niet verhalen?
Zoheee...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nope, ik mag maar 1 kaartje declareren
Dus als ze me pakken als ik naar chai toe ga, moet ik alsnog de volle hap betalen als ik terug ga.
Inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoheee...
Wel 1 kaartje...
Zulks een gulheid.!!
Lezen is ook een vakquote:Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef Mozy het volgende:
Het ergste is, ze zeggen 10 dagen nodig te hebben.
Dus ik verstuur zo dat formulier, en als de 10 dagen bijna om zijn, krijg ik een brief waarin staat dat mijn aanvraag is goedgekeurd en de 10 dagen pas die dag ingingen!_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 werkdagen! Dat zijn 2 weken
Ik heb niks fout gelezen!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak![]()
Het lijkt het gemeentehuis wel.
Alleen over belastingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef Bragi het volgende:
Mensen in Nederland moeten sowieso niet klagen.
Ik wel.. ik verbeterde mezelfquote:
Onze huidige belasting is niet zo hoog, in vergelijking met wat we ervoor terugkrijgen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mogen we ons hier zo gelukkig prijzen met ons belastingstelsel
Belasting voor dit, belasting voor dat, belasting voor zus en belasting voor zo. Nederlanders betalen zowat de meeste belasting ter wereldquote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onze huidige belasting is niet zo hoog, in vergelijking met wat we ervoor terugkrijgen.
Ja, ik weet niet echt meerquote:
Nederland heeft ook nagenoeg het hoogste welvaartspeil in de wereld, het openbaar vervoer is ongeëvenaard, het sociale stelsel zorgt ervoor dat niemand droog brood eet, we lopen voorop qua streven naar duurzaamheid, we dragen ons steentje bij in de EU en daar ben ik allemaal trots op.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Belasting voor dit, belasting voor dat, belasting voor zus en belasting voor zo. Nederlanders betalen zowat de meeste belasting ter wereld![]()
![]()
![]()
Als de overheid meer inkomsten wilt generen, zijn daar echt wel andere manieren voor dan de bevolking kaal te plukken
Ok.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Lamon. het volgende:
Aaargh, mooiemensen.com is echt een kutsite, nu krijg ik omdat ik ff online was wanhopige berichtjes van 40 jarige vrouwen die nog net niet helemaal verrimpeld zijn. Ik ga echt kappen met die domme sociale experimentjes. Ik word er misselijk van.
Als ik wil klagen over belasting, dan doe ik datquote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nederland heeft ook een van de hoogste welvaartpeil in de wereld, het openbaar vervoer is ongeëvenaard, het sociale stelsel zorgt ervoor dat niemand droog brood eet, we lopen voorop qua streven naar duurzaamheid, we dragen ons steentje bij in de EU en daar ben ik allemaal trots op.
Moet je doen, maar het is ongegrond.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik wil klagen over belasting, dan doe ik dat. Er worden gewoon de meest onzinnige belastingen verzonnen. Ben het overigens wel eens met de positieve punten die je noemt
![]()
Nederland pwnt kankerhard als klein landje
Ah, het was dus wel chillquote:Op maandag 31 mei 2010 15:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet echt meer. Maar het was wel chill, zeg maar. Ik heb geen idee meer waar het over ging
.
Erfbelasting vind ik ook bullshit, ben ik met je eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Successierecht. Alsof daarover klagen ongegrond zou zijn
Het gevoel wat ik bij die droom had, was zeg maar ook hoe ik denk dat het in het echt zou zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ah, het was dus wel chillDoet me goed om te horen
Dus dan is het wel gegrond, meneer Skylarkieparkie.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Erfbelasting vind ik ook bullshit, ben ik met je eens.
Dat gezeur over honden- en wegenbelasting niet. Van mij mag er trouwens ook best een vettax komen hoewel dat misschien ietwat radicaal is.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dus dan is het wel gegrond, meneer Skylarkieparkie.
De partij waar ik op ga stemmen, moet zeker wat doen aan erfbelasting.
Luurtje tochquote:Op maandag 31 mei 2010 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gevoel wat ik bij die droom had, was zeg maar ook hoe ik denk dat het in het echt zou zijn. Gewoon chill, gezellig
.
Maar geen idee hoe ik bij jou kwam. Niet dat we elkaar vlak van tevoren gesproken hadden ofzo
.
Ok.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Lamon. het volgende:
Aaargh, mooiemensen.com is echt een kutsite, nu krijg ik omdat ik ff online was wanhopige berichtjes van 40 jarige vrouwen die nog net niet helemaal verrimpeld zijn. Ik ga echt kappen met die domme sociale experimentjes. Ik word er misselijk van.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo? Je weet toch dat ik verliefd ben op Trigger
.
In A'foort?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
wie gaan d'r lekkkrr met mij mee naar du klb miet?
Hier moest ik echt heel hard om lachen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Lamon. het volgende:
Boh, dan zou ik wel gaanquote:
Volgens mij zit ie in Amerika.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet.Heb je Trigger al gesproken? Ik begin me zorgen te maken.
quote:
Haters gonna hate.quote:
Picca, boy.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n mooi overhemd van TH van m'n moeder gekregen.
Tommy.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n mooi overhemd van TH van m'n moeder gekregen.
Volgens mij ging hij naar Istanbul met wat vrienden.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie in Amerika.
[..]
[..]
Haters gonna hate.
Ik hou ook van overhemdenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Picca, boy.
OverhemdenIk draag eigenlijk elke dag wel een overhemd
En ze heeft vlak nadat ze wakker werd gemasturbeerd met die droom nog vers in haar geheugen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar luurtje heeft wel over mij gedroomd
Vrouwen masturberen niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En ze heeft vlak nadat ze wakker werd gemasturbeerd met die droom nog vers in haar geheugen.
Nice.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hou ook van overhemden.
Ik doe hem morgen wel aan en dan post ik hem in 'Wat draag je vandaag'.
mmmmmmmmmmquote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En ze heeft vlak nadat ze wakker werd gemasturbeerd met die droom nog vers in haar geheugen.
Cardigans zijn inderdaad aanquote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nice.![]()
Overhemd met een cardigan erover
Hij zou maar eens keer vertellen wat ie echt gaat doenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tommy.
[..]
Volgens mij ging hij naar Istanbul met wat vrienden.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie gaat er nou masturberen als ie net wakker is.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vraag het Griekje wel even.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij zou maar eens keer vertellen wat ie echt gaat doen. Ik heb hele andere verhalen gehoord. Maar we zullen het tezijnertijd wel weten
.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie gaat er nou masturberen als ie net wakker is.
Jij.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie gaat er nou masturberen als ie net wakker is.
Overhemden met opdruk vind ik pauper en goedkoop manquote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Cardigans zijn inderdaad aan. Maar ik vind het ook wel chill gewoon een mooi overhemd in de broek. Overhemden zonder opdruk doe ik meestal aan onder een cardigan, overhemden met opdruk eigenlijk nooit.
Indeed.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je daar met een slaperig hoofd zin in hebt.
Die gast ziet er uit als een MBOer die hip probeert te zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Overhemden met opdruk vind ik pauper en goedkoop man![]()
Overhemd in de broek is zeker aan, nette cardigan d'r over![]()
[ afbeelding ]
je kankermoederquote:Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die gast ziet er uit als een MBOer die hip probeert te zijn.
Ik bedoel zeg maar dat ik vaak plain colour overhemden eronder doe, dus geen blokjes of streepjes. Maar ziet er goed uit, alleen had ik daar dus een effen wit of roze of blauw overhemd overhemd onder gedaan. En we verschillen qua smaak schoenen, ik hou niet van die nette maar heb liever Allstars of One Stars.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toffe style.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
No man, streepjesoverhemdquote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel zeg maar dat ik vaak plain colour overhemden eronder doe, dus geen blokjes of streepjes. Maar ziet er goed uit, alleen had ik daar dus een effen wit of roze of blauw overhemd overhemd onder gedaan. En we verschillen qua smaak schoenen, ik hou niet van die nette maar heb liever Allstars of One Stars.
Dat overhemd zit erg sjonnie man, vooral die kraag over die cardigan heenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:05 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dus, maar dan overhemd in m'n broek.
Mijn vriend draagt er meestal AM1's onder, die vind ik meestal toffer dan Allstars.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
No man, streepjesoverhemd
Hele zachte en fijne stof is het trouwensIk heb er ook weleens Allstars onder
Dat zit veel chiller, en ik vind het mooier.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat overhemd zit erg sjonnie man, vooral die kraag over die cardigan heen
Oeh fight fight fightquote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zit veel chiller, en ik vind het mooier.
AM1'squote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vriend draagt er meestal AM1's onder, die vind ik meestal toffer dan Allstars.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat overhemd zit erg sjonnie man, vooral die kraag over die cardigan heen
quote:
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alleen de gouden ketting ontbreekt nogquote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vind ik dan weer wat minder... door de kleur vooralquote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
AM1's
Ik heb vaak deze d'r onder, maar ze zijn nu echt fucking gebeat![]()
[ afbeelding ]
Oeh.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
AM1's
Ik heb vaak deze d'r onder, maar ze zijn nu echt fucking gebeat![]()
[ afbeelding ]
Gewoon die universele liefde hèquote:Op maandag 31 mei 2010 16:10 schreef Chriz2k het volgende:
Het kan me niet schelen wat voor kleding iedereen draagt, ik geef alleen om jullie mooie persoonlijkheden.
En ons geboortekostuum?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:10 schreef Chriz2k het volgende:
Het kan me niet schelen wat voor kleding iedereen draagt, ik geef alleen om jullie mooie persoonlijkheden.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Stylo outfit met cardigan alles en dan nonchalant van die lage dunne vans eronder, dat is voor mensen die weten.
Sowieso.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Precies, schoenen moeten nonchalant.
Met je nikes.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen de gouden ketting ontbreekt nog
Draag je overhemd niet op een sjonnie manier man, echt. Niet doen
Got my vans on..quote:Op maandag 31 mei 2010 16:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Stylo outfit met cardigan alles en dan nonchalant van die lage dunne vans eronder, dat is voor mensen die weten.
Stone Island vriendquote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Ewa, zelfs hier onder een overhemd jullie weteeee
Gaat het niet goed dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef Maisnon het volgende:
En voor de kenners, ja dat was ook zo het vorige semester
De hogere machten willen gewoon echt niet dat ik mn Bachelor afmaak
Ik vind dat vest nogal vormloos.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je niet van iemand een laptop lenen zodat je het niet kwijtraakt en sws een goede laptop hebt?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef Maisnon het volgende:
En voor de kenners, ja dat was ook zo het vorige semester
De hogere machten willen gewoon echt niet dat ik mn Bachelor afmaak
Gangsterboy.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt niet uit voor een stuk kanker of het een v-hals draagt of niet.quote:
Ik ben nu een backup aan het maken van de dingen die ik nodig heb mocht het misgaan, en dan kan ik denk ik wle de laptop van mn broertje gebruikenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je niet van iemand een laptop lenen zodat je het niet kwijtraakt en sws een goede laptop hebt?
Stoer!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het maakt niet uit voor een stuk kanker of het een v-hals draagt of niet.
Je vergeet de surfketting, de fake Wayfarer-zonnebril en de cognac-kleurige riem. Anders was ik je man.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Gestreept shirt met V-hals, goede spijkerbroek en vans. Alles wat ik nodig heb G's.
I likequote:Op maandag 31 mei 2010 16:20 schreef ynuhh het volgende:
NG, dit shirt heb ik gister gekocht.
[ afbeelding ]
'Mannen' die zulke strakke broeken dragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind zoiets wel tof, minus de hoed misschien![]()
Ketting en cognac-kleurige riem zijn aanwezig. Zonnebril is geen noodzaak, mijn ogen moet kunnen praten G.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je vergeet de surfketting, de fake Wayfarer-zonnebril en de cognac-kleurige riem. Anders was ik je man.
Eens, ik vind dat ook helemaal niks.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
'Mannen' die zulke strakke broeken dragen.![]()
Nee dat mag absoluut niet nu ben je homoquote:Op maandag 31 mei 2010 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een slim jim van Nudie. Ook best skinny, maar zit goed en dan beetje baggy togh
witleren riemquote:Op maandag 31 mei 2010 16:24 schreef Skylark. het volgende:
Weet je wat ook chill is? Een korte spijkerbroek met zo'n witleren riem erin.
Zoeen:quote:Op maandag 31 mei 2010 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
witleren riemMaak hem toch ff gauw
Like I carequote:Op maandag 31 mei 2010 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee dat mag absoluut niet nu ben je homo
Korte spijkerbroekenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Korte spijkerbroeken draag ik echt nooit. Alleen boardshorts.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:28 schreef Maisnon het volgende:
Zolang jullie kralenkettingen blijven dragen maakt de rest niet uit. Het is als een soort Biostabil, trekt alle positieve energie uit je outfit weg
Tsja als ik dat plaatje zie wat jij net post van kleding die je mooi vindt... dan kan ik het niet erg vinden als je mijn kleding niet kan waarderen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:28 schreef Maisnon het volgende:
Zolang jullie kralenkettingen blijven dragen maakt de rest niet uit. Het is als een soort Biostabil, trekt alle positieve energie uit je outfit weg
Ik heb een echt chille korte jeans. Maar ik heb ook korte broeken zeg maar van stof, dus niet per se een zwemshort.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Korte spijkerbroeken draag ik echt nooit. Alleen boardshorts.
Biostabil
Dit maar dan met Barca/Brazil shirt. =$quote:Op maandag 31 mei 2010 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Als het buiten snikheet is, draag ik meestal een zwembroek en een voetbalshirt van PSV
ik heb die in beige =$quote:
Okay vooral blijven dragenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tsja als ik dat plaatje zie wat jij net post van kleding die je mooi vindt... dan kan ik het niet erg vinden als je mijn kleding niet kan waarderen.
Ik vind dat hier in de SC iedereen iedereen in z'n waarde moet laten.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom afkraken dan, ik ga toch ook niet afkraken wat jij mooi vindt?
Dat heb je net gedaanquote:Op maandag 31 mei 2010 16:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom afkraken dan, ik ga toch ook niet afkraken wat jij mooi vindt?
Ik heb gedeelde inbox met 'm =$quote:
MAISNON ON FIREquote:Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef Maisnon het volgende:
En hou er nu maar alsjeblieft over op want jij kan daar echt eeuwen over doorzeiken totdat je gelijk hebt
"Ik vind dat niks" vind ik niet afkraken. "Het maakt meteen alles wat je draagt lelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat heb je net gedaanje vond wat ik poste niet mooi, nou, ik vind kralenkettingen niet mooi
Okay.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef Maisnon het volgende:
En hou er nu maar alsjeblieft over op want jij kan daar echt eeuwen over doorzeiken totdat je gelijk hebt
wat is dit voor post danquote:Op maandag 31 mei 2010 16:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja zodra ik ergens op in ga wordt het een groot schijnheilig handjes boven elkaars hoofd houden bedoelingwaar ik toevallig altijd als een complete vreemde mongool word afgeschilderd dus meer zeg ik er niet meer over
Nee ben er niet geweest.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:37 schreef Lakitu het volgende:
Otis ben jij op CS geweest vandaag? Ze hadden kankerlekkere chicks uit 4 havo ingehuurd om mensen te helpen met OV kaart enzo
Mais, ik vind je tofquote:Op maandag 31 mei 2010 16:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja zodra ik ergens op in ga wordt het een groot schijnheilig handjes boven elkaars hoofd houden bedoelingwaar ik toevallig altijd als een complete vreemde mongool word afgeschilderd dus meer zeg ik er niet meer over
Ik was het niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:37 schreef Lakitu het volgende:
Otis ben jij op CS geweest vandaag? Ze hadden kankerlekkere chicks uit 4 havo ingehuurd om mensen te helpen met OV kaart enzo
Fred Teeven.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]Maar even serieus, want de rest gaat het me vast niet zeggen
Je hebt shit gemistquote:
luister naar de praat van deze manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |