Twijfelen aan het alziende oog van Yvonne, TR.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:05 schreef wise het volgende:
[..]
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
in de paar maanden dat ik nu in de SC zit, heb ik nooits iets over juup of SF gehoord. En wat over Danny ging was juist positief.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:23 schreef buzz1291 het volgende:
Fred Teeven is het kankergezwel van de VVD, als dat weggesneden wordt is het best wel een prima partij. Tot 9 juni is dan ook nog precies lang genoeg voor een verfrissend chemokuurtje.
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee.
-edit- Ik zou wel met haar borsten spelen.
Ok.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef Lamon. het volgende:
Irritant, notes hebben een vertraging van 7 dagen, dus ik heb 2 notes die ik niet kan lezen. Van 1 heb ik wel een redelijk idee wat het is, maar die tweede snap ik niet. Ik heb me daarna werkelijk voorbeeldig gedragen.
Oh?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef Lamon. het volgende:
Irritant, notes hebben een vertraging van 7 dagen, dus ik heb 2 notes die ik niet kan lezen. Van 1 heb ik wel een redelijk idee wat het is, maar die tweede snap ik niet. Ik heb me daarna werkelijk voorbeeldig gedragen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee.
-edit- Ik zou wel met haar borsten spelen.
Ik heb een Abo, daarmee mag je ook al je notes inzien.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh?
De NS is er niets bij![]()
Voor 4,50 weet je het.
yup, ik ben autistquote:Op maandag 31 mei 2010 14:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey maar serieus wise, heb jij autistische trekjes? Niet bedoeld als troll ofzo, gewoon serieus.
O ja, met een abo kan je dat inzien.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een Abo, daarmee mag je ook al je notes inzien.
Mijn notes bestaan met name uit een soort grote monoloog van Harajuku.
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
"WAJOO FRED VRAAG OM PICS VAN TS' ZUSJE DAN!!"
En je hebt geen zin in een ban.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Ik wil Fred trollen, maar ik kan niets verzinnen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |