Toffe style.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Overhemden met opdruk vind ik pauper en goedkoop man![]()
Overhemd in de broek is zeker aan, nette cardigan d'r over![]()
[ afbeelding ]
No man, streepjesoverhemdquote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel zeg maar dat ik vaak plain colour overhemden eronder doe, dus geen blokjes of streepjes. Maar ziet er goed uit, alleen had ik daar dus een effen wit of roze of blauw overhemd overhemd onder gedaan. En we verschillen qua smaak schoenen, ik hou niet van die nette maar heb liever Allstars of One Stars.
Dat overhemd zit erg sjonnie man, vooral die kraag over die cardigan heenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:05 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dus, maar dan overhemd in m'n broek.
Mijn vriend draagt er meestal AM1's onder, die vind ik meestal toffer dan Allstars.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
No man, streepjesoverhemd
Hele zachte en fijne stof is het trouwensIk heb er ook weleens Allstars onder
Dat zit veel chiller, en ik vind het mooier.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat overhemd zit erg sjonnie man, vooral die kraag over die cardigan heen
Oeh fight fight fightquote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zit veel chiller, en ik vind het mooier.
AM1'squote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vriend draagt er meestal AM1's onder, die vind ik meestal toffer dan Allstars.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat overhemd zit erg sjonnie man, vooral die kraag over die cardigan heen
quote:
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alleen de gouden ketting ontbreekt nogquote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vind ik dan weer wat minder... door de kleur vooralquote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
AM1's
Ik heb vaak deze d'r onder, maar ze zijn nu echt fucking gebeat![]()
[ afbeelding ]
Oeh.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
AM1's
Ik heb vaak deze d'r onder, maar ze zijn nu echt fucking gebeat![]()
[ afbeelding ]
Gewoon die universele liefde hèquote:Op maandag 31 mei 2010 16:10 schreef Chriz2k het volgende:
Het kan me niet schelen wat voor kleding iedereen draagt, ik geef alleen om jullie mooie persoonlijkheden.
En ons geboortekostuum?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:10 schreef Chriz2k het volgende:
Het kan me niet schelen wat voor kleding iedereen draagt, ik geef alleen om jullie mooie persoonlijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |