Picca, boy.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n mooi overhemd van TH van m'n moeder gekregen.
Tommy.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n mooi overhemd van TH van m'n moeder gekregen.
Volgens mij ging hij naar Istanbul met wat vrienden.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie in Amerika.
[..]
[..]
Haters gonna hate.
Ik hou ook van overhemdenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Picca, boy.
OverhemdenIk draag eigenlijk elke dag wel een overhemd
En ze heeft vlak nadat ze wakker werd gemasturbeerd met die droom nog vers in haar geheugen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar luurtje heeft wel over mij gedroomd
Vrouwen masturberen niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En ze heeft vlak nadat ze wakker werd gemasturbeerd met die droom nog vers in haar geheugen.
Nice.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hou ook van overhemden.
Ik doe hem morgen wel aan en dan post ik hem in 'Wat draag je vandaag'.
mmmmmmmmmmquote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En ze heeft vlak nadat ze wakker werd gemasturbeerd met die droom nog vers in haar geheugen.
Cardigans zijn inderdaad aanquote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nice.![]()
Overhemd met een cardigan erover
Hij zou maar eens keer vertellen wat ie echt gaat doenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tommy.
[..]
Volgens mij ging hij naar Istanbul met wat vrienden.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie gaat er nou masturberen als ie net wakker is.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vraag het Griekje wel even.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij zou maar eens keer vertellen wat ie echt gaat doen. Ik heb hele andere verhalen gehoord. Maar we zullen het tezijnertijd wel weten
.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie gaat er nou masturberen als ie net wakker is.
Jij.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie gaat er nou masturberen als ie net wakker is.
Overhemden met opdruk vind ik pauper en goedkoop manquote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Cardigans zijn inderdaad aan. Maar ik vind het ook wel chill gewoon een mooi overhemd in de broek. Overhemden zonder opdruk doe ik meestal aan onder een cardigan, overhemden met opdruk eigenlijk nooit.
Indeed.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je daar met een slaperig hoofd zin in hebt.
Die gast ziet er uit als een MBOer die hip probeert te zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Overhemden met opdruk vind ik pauper en goedkoop man![]()
Overhemd in de broek is zeker aan, nette cardigan d'r over![]()
[ afbeelding ]
je kankermoederquote:Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die gast ziet er uit als een MBOer die hip probeert te zijn.
Ik bedoel zeg maar dat ik vaak plain colour overhemden eronder doe, dus geen blokjes of streepjes. Maar ziet er goed uit, alleen had ik daar dus een effen wit of roze of blauw overhemd overhemd onder gedaan. En we verschillen qua smaak schoenen, ik hou niet van die nette maar heb liever Allstars of One Stars.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Overhemden met opdruk vind ik pauper en goedkoop man![]()
Overhemd in de broek is zeker aan, nette cardigan d'r over![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |