MAISNON ON FIREquote:Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef Maisnon het volgende:
En hou er nu maar alsjeblieft over op want jij kan daar echt eeuwen over doorzeiken totdat je gelijk hebt
"Ik vind dat niks" vind ik niet afkraken. "Het maakt meteen alles wat je draagt lelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat heb je net gedaanje vond wat ik poste niet mooi, nou, ik vind kralenkettingen niet mooi
Okay.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef Maisnon het volgende:
En hou er nu maar alsjeblieft over op want jij kan daar echt eeuwen over doorzeiken totdat je gelijk hebt
wat is dit voor post danquote:Op maandag 31 mei 2010 16:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja zodra ik ergens op in ga wordt het een groot schijnheilig handjes boven elkaars hoofd houden bedoelingwaar ik toevallig altijd als een complete vreemde mongool word afgeschilderd dus meer zeg ik er niet meer over
Nee ben er niet geweest.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:37 schreef Lakitu het volgende:
Otis ben jij op CS geweest vandaag? Ze hadden kankerlekkere chicks uit 4 havo ingehuurd om mensen te helpen met OV kaart enzo
Mais, ik vind je tofquote:Op maandag 31 mei 2010 16:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja zodra ik ergens op in ga wordt het een groot schijnheilig handjes boven elkaars hoofd houden bedoelingwaar ik toevallig altijd als een complete vreemde mongool word afgeschilderd dus meer zeg ik er niet meer over
Ik was het niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:37 schreef Lakitu het volgende:
Otis ben jij op CS geweest vandaag? Ze hadden kankerlekkere chicks uit 4 havo ingehuurd om mensen te helpen met OV kaart enzo
Fred Teeven.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]Maar even serieus, want de rest gaat het me vast niet zeggen
Je hebt shit gemistquote:
luister naar de praat van deze manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |