Korte spijkerbroekenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Korte spijkerbroeken draag ik echt nooit. Alleen boardshorts.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:28 schreef Maisnon het volgende:
Zolang jullie kralenkettingen blijven dragen maakt de rest niet uit. Het is als een soort Biostabil, trekt alle positieve energie uit je outfit weg
Tsja als ik dat plaatje zie wat jij net post van kleding die je mooi vindt... dan kan ik het niet erg vinden als je mijn kleding niet kan waarderen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:28 schreef Maisnon het volgende:
Zolang jullie kralenkettingen blijven dragen maakt de rest niet uit. Het is als een soort Biostabil, trekt alle positieve energie uit je outfit weg
Ik heb een echt chille korte jeans. Maar ik heb ook korte broeken zeg maar van stof, dus niet per se een zwemshort.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Korte spijkerbroeken draag ik echt nooit. Alleen boardshorts.
Biostabil
Dit maar dan met Barca/Brazil shirt. =$quote:Op maandag 31 mei 2010 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Als het buiten snikheet is, draag ik meestal een zwembroek en een voetbalshirt van PSV
ik heb die in beige =$quote:
Okay vooral blijven dragenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tsja als ik dat plaatje zie wat jij net post van kleding die je mooi vindt... dan kan ik het niet erg vinden als je mijn kleding niet kan waarderen.
Ik vind dat hier in de SC iedereen iedereen in z'n waarde moet laten.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom afkraken dan, ik ga toch ook niet afkraken wat jij mooi vindt?
Dat heb je net gedaanquote:Op maandag 31 mei 2010 16:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom afkraken dan, ik ga toch ook niet afkraken wat jij mooi vindt?
Ik heb gedeelde inbox met 'm =$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |