Ik heb niks fout gelezen!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak![]()
Het lijkt het gemeentehuis wel.
Alleen over belastingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef Bragi het volgende:
Mensen in Nederland moeten sowieso niet klagen.
Ik wel.. ik verbeterde mezelfquote:
Onze huidige belasting is niet zo hoog, in vergelijking met wat we ervoor terugkrijgen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mogen we ons hier zo gelukkig prijzen met ons belastingstelsel
Belasting voor dit, belasting voor dat, belasting voor zus en belasting voor zo. Nederlanders betalen zowat de meeste belasting ter wereldquote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onze huidige belasting is niet zo hoog, in vergelijking met wat we ervoor terugkrijgen.
Ja, ik weet niet echt meerquote:
Nederland heeft ook nagenoeg het hoogste welvaartspeil in de wereld, het openbaar vervoer is ongeėvenaard, het sociale stelsel zorgt ervoor dat niemand droog brood eet, we lopen voorop qua streven naar duurzaamheid, we dragen ons steentje bij in de EU en daar ben ik allemaal trots op.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Belasting voor dit, belasting voor dat, belasting voor zus en belasting voor zo. Nederlanders betalen zowat de meeste belasting ter wereld![]()
![]()
![]()
Als de overheid meer inkomsten wilt generen, zijn daar echt wel andere manieren voor dan de bevolking kaal te plukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |