Ik heb niks fout gelezen!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak![]()
Het lijkt het gemeentehuis wel.
Alleen over belastingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef Bragi het volgende:
Mensen in Nederland moeten sowieso niet klagen.
Ik wel.. ik verbeterde mezelfquote:
Onze huidige belasting is niet zo hoog, in vergelijking met wat we ervoor terugkrijgen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mogen we ons hier zo gelukkig prijzen met ons belastingstelsel
Belasting voor dit, belasting voor dat, belasting voor zus en belasting voor zo. Nederlanders betalen zowat de meeste belasting ter wereldquote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onze huidige belasting is niet zo hoog, in vergelijking met wat we ervoor terugkrijgen.
Ja, ik weet niet echt meerquote:
Nederland heeft ook nagenoeg het hoogste welvaartspeil in de wereld, het openbaar vervoer is ongeëvenaard, het sociale stelsel zorgt ervoor dat niemand droog brood eet, we lopen voorop qua streven naar duurzaamheid, we dragen ons steentje bij in de EU en daar ben ik allemaal trots op.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Belasting voor dit, belasting voor dat, belasting voor zus en belasting voor zo. Nederlanders betalen zowat de meeste belasting ter wereld![]()
![]()
![]()
Als de overheid meer inkomsten wilt generen, zijn daar echt wel andere manieren voor dan de bevolking kaal te plukken
Ok.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Lamon. het volgende:
Aaargh, mooiemensen.com is echt een kutsite, nu krijg ik omdat ik ff online was wanhopige berichtjes van 40 jarige vrouwen die nog net niet helemaal verrimpeld zijn. Ik ga echt kappen met die domme sociale experimentjes. Ik word er misselijk van.
Als ik wil klagen over belasting, dan doe ik datquote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nederland heeft ook een van de hoogste welvaartpeil in de wereld, het openbaar vervoer is ongeëvenaard, het sociale stelsel zorgt ervoor dat niemand droog brood eet, we lopen voorop qua streven naar duurzaamheid, we dragen ons steentje bij in de EU en daar ben ik allemaal trots op.
Moet je doen, maar het is ongegrond.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik wil klagen over belasting, dan doe ik dat. Er worden gewoon de meest onzinnige belastingen verzonnen. Ben het overigens wel eens met de positieve punten die je noemt
![]()
Nederland pwnt kankerhard als klein landje
Ah, het was dus wel chillquote:Op maandag 31 mei 2010 15:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet echt meer. Maar het was wel chill, zeg maar. Ik heb geen idee meer waar het over ging
.
Erfbelasting vind ik ook bullshit, ben ik met je eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Successierecht. Alsof daarover klagen ongegrond zou zijn
Het gevoel wat ik bij die droom had, was zeg maar ook hoe ik denk dat het in het echt zou zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ah, het was dus wel chillDoet me goed om te horen
Dus dan is het wel gegrond, meneer Skylarkieparkie.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Erfbelasting vind ik ook bullshit, ben ik met je eens.
Dat gezeur over honden- en wegenbelasting niet. Van mij mag er trouwens ook best een vettax komen hoewel dat misschien ietwat radicaal is.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dus dan is het wel gegrond, meneer Skylarkieparkie.
De partij waar ik op ga stemmen, moet zeker wat doen aan erfbelasting.
Luurtje tochquote:Op maandag 31 mei 2010 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gevoel wat ik bij die droom had, was zeg maar ook hoe ik denk dat het in het echt zou zijn. Gewoon chill, gezellig
.
Maar geen idee hoe ik bij jou kwam. Niet dat we elkaar vlak van tevoren gesproken hadden ofzo
.
Ok.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Lamon. het volgende:
Aaargh, mooiemensen.com is echt een kutsite, nu krijg ik omdat ik ff online was wanhopige berichtjes van 40 jarige vrouwen die nog net niet helemaal verrimpeld zijn. Ik ga echt kappen met die domme sociale experimentjes. Ik word er misselijk van.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo? Je weet toch dat ik verliefd ben op Trigger
.
In A'foort?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
wie gaan d'r lekkkrr met mij mee naar du klb miet?
Hier moest ik echt heel hard om lachen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Lamon. het volgende:
Boh, dan zou ik wel gaanquote:
Volgens mij zit ie in Amerika.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet.Heb je Trigger al gesproken? Ik begin me zorgen te maken.
quote:
Haters gonna hate.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |