kan ik me voorstellenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:16 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb ze al klaarstaan, maar ben mijn hoofd nog aan het breken over een stukje tekst.
Uiteindelijk is dat natuurlijk wel de bedoeling. We hebben een kleine proefoplage besteld, en die zag er erg goed uit. Het restant daarvan zal nog verder verdeeld gaan worden, en dan zal er gekeken moeten gaan worden hoeveel we er gaan bijbestellen, en wanneer men er eentje krijgtquote:Op zondag 30 mei 2010 22:25 schreef Ynske het volgende:
even meenemen vanuit t vorige topic
[..]
kan ik me voorstellen
Owja, De koningin had t weer precies goed besteld, toen zij aan kwam lopen tot en met de kranslegging is t droog geweest, daarvoor en daarna regende t dat t![]()
![]()
....
alles is verder volgens programma gegaan alleen de Fly Over kon wegens de lage bewolking niet doorgaan
hoe zit t eigenlijk met die Tshirts waarvan ik zag dat een aantal mensen die had voor bevrijdingsdag, krijgt iedereen die?
Is er een grotere maat dan die van Danny?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat natuurlijk wel de bedoeling. We hebben een kleine proefoplage besteld, en die zag er erg goed uit. Het restant daarvan zal nog verder verdeeld gaan worden, en dan zal er gekeken moeten gaan worden hoeveel we er gaan bijbestellen, en wanneer men er eentje krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Pardon?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:17 schreef unbrained het volgende:
niemand die mn applicatie in acht neemt?
quote:
Zie je kans om em nog een keer te sturen, of moet ik em even terugzoeken?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:38 schreef unbrained het volgende:
kheb n tijdje geleden n mailtje gestuurd en gepm'ed maar no response
Is goedquote:Op maandag 31 mei 2010 00:42 schreef unbrained het volgende:
Naar wie/waar? laatste gestuurd naar fokfotograaf@fok.nl, zelfde doen?
ik heb je terug gepm'dquote:Op maandag 31 mei 2010 00:38 schreef unbrained het volgende:
kheb n tijdje geleden n mailtje gestuurd en gepm'ed maar no response
hij is binnen!quote:Op maandag 31 mei 2010 00:45 schreef unbrained het volgende:
Done!
toen , maar kon geen meel vinden. maar is nu geregeldquote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]Nu of toen? Ik heb vannacht in elk geval zijn mailtje beantwoord
Ligt aan jou. Erop klikkenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het design alweer verdwenen? Ik krijg een rode kruis idee:p
Dan ligt het ook aan mij, want ook ik krijg alleen maar rode Xjes.quote:
Dan ligt het aan de hoster maker.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
In IE krijg je, ik dan toch, kruisjes te zien.. In FF werken ze gewoon
Volgens mij hebben we geen shirts meer in die maat, maar bij een volgende lichting zit je er absoluut bijquote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan ligt het ook aan mij, want ook ik krijg alleen maar rode Xjes.
Tevens aanmeldt voor zowel de kaartjes als het shirt. De laatste in de XXXL variant (indien twijfel, contact FB).
FB vertelde het al... de baas was me voor. Of ze durfde 'zijn' shirt niet aan mij te geven, dat kan ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:55 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we geen shirts meer in die maat, maar bij een volgende lichting zit je er absoluut bij
Haha, die was inderdaad speciaal voor hem besteld. Dus ja, die kunnen we niet weggeven hequote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
FB vertelde het al... de baas was me voor. Of ze durfde 'zijn' shirt niet aan mij te geven, dat kan ook.
Tuurlijk kan dat!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha, die was inderdaad speciaal voor hem besteld. Dus ja, die kunnen we niet weggeven he
Next round Ronald
Beide bedankt iigquote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
toen , maar kon geen meel vinden. maar is nu geregeld
Ahum. Is het niet even makkelijk om in een pakket een pritnscreen te maken en als jpg neer te zetten?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef Siegfried het volgende:
Oh, dan ligt het aan IE, die niet met het CMYK-kleurprofiel kan omgaan
Of je gebruikt een fatsoenlijke browser die wel kleurprofielen aankanquote:Op maandag 31 mei 2010 22:58 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Ahum. Is het niet even makkelijk om in een pakket een pritnscreen te maken en als jpg neer te zetten?
CYMK. Dat is drukwerk en niet om iemand even een voorbeeldje te laten zien.
En ik kan klikken wat ik wil dus..
idd chrome laat gewoon cmyk zien, bij mijn weten alleen IE die er problemen mee heeftquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Of je gebruikt een fatsoenlijke browser die wel kleurprofielen aankanGeen overbodige luxe als fotograaf
Sorry, te druk om een printscreen ed te maken. Het was enkel om snel even een impressie te geven.
Moet dat wel kunnen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Of je gebruikt een fatsoenlijke browser die wel kleurprofielen aankanGeen overbodige luxe als fotograaf
Zijn die geplastificeerd, of zie ik dat verkeerdquote:
Dat zie je verkeerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn die geplastificeerd, of zie ik dat verkeerd? Verder zien ze er wel heel netjes uit.
Ah, okay. Dan geldt alleen het laatste stuk van m'n vorige postquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd![]()
Gewoon 265 grams papier
Is niet helemaal waar natuurlijk. Als fotograaf zorg ik dat mijn foto's uiteindelijk in het juiste profiel staan voordat ze online komen. Zodat ongeacht welke browser je ook gebruikt het er uit ziet zoals bedoeld. Ik heb mijn browser niet nodig voor de juiste kleuren. Daar zorgt LR, PS, icm een gekalibreerde monitor wel voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Sorry, te druk om een printscreen ed te maken. Het was enkel om snel even een impressie te geven.
HAPquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar natuurlijk. Als fotograaf zorg ik dat mijn foto's uiteindelijk in het juiste profiel staan voordat ze online komen. Zodat ongeacht welke browser je ook gebruikt het er uit ziet zoals bedoeld. Ik heb mijn browser niet nodig voor de juiste kleuren. Daar zorgt LR, PS, icm een gekalibreerde monitor wel voor.
Maar nu heb ik FF geinstalleerd en heb jij een foto geplaatst
Bedankt he
Pritstift? Deze kaartjes zijn dubbelzijdig, niks op plakken dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:07 schreef photolex het volgende:
[..]
Leuk.
Reminder to self: pritt-stift halen om eigen kaartje eraan te bevestigen....
ontvangen!quote:
Nicequote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:16 schreef Siegfried het volgende:
En de fotoreportage van PK:
http://frontpage.fok.nl/s(...)enecoop-college.html
Kijk ik ás we speak naarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nice.
Mijn PM van gisteravond nog gezien?
kun je beter defensie mailenquote:Op zondag 6 juni 2010 00:07 schreef RonaldV het volgende:
Is er al iets bekend over de Open Dagen van de KLu?
voor zover ik weet geen nieuws. Ik zal eens erachteraan gaan voor jequote:Op zondag 6 juni 2010 00:07 schreef RonaldV het volgende:
Is er al iets bekend over de Open Dagen van de KLu?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:36 schreef einschtein het volgende:
Ik had toch wel een soort van reactie op mijn mail verwacht.. Soort van goedkeuring..
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:41 schreef Siegfried het volgende:
Oh, en een verzoek aan iedereen:
Als je foto's mailt, doe ze dan altijd in een zipje! We werken met gmail, en als je de foto's 'los' in het mailtje zet gaat de kwaliteit ervan zichtbaar achteruit
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:11 schreef Rowinvd het volgende:
Is er niet nog interesse in de foto's omtrent het vliegtuigincident en de crash van de brandweerauto?
Ik heb gisteravond het één en ander gestuurd maar tot op heden zie ik nog geen enkele foto bij het artikel staan...
GMail verneukt dus de inhoud van je mail? Handig om te weten!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:41 schreef Siegfried het volgende:
Oh, en een verzoek aan iedereen:
Als je foto's mailt, doe ze dan altijd in een zipje! We werken met gmail, en als je de foto's 'los' in het mailtje zet gaat de kwaliteit ervan zichtbaar achteruit
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
GMail verneukt dus de inhoud van je mail? Handig om te weten!
Inderdaad, had inmiddels ook je mailtje gezienquote:Op maandag 7 juni 2010 12:39 schreef Siegfried het volgende:
Waar had je ze heen gestuurd? Ik zie nu inderdaad foto's in mijn mailbox zitten, maar niet in de FOK!fotografen-mailbox.
Dit soort foto's moet je altijd daarnaartoe, én naar frontpage@fok.nl sturen voor de snelste verwerking
Ik zal ze nu even bij de Frontpage droppen, thanks man!
zet anders die link van wetransfer ook ff in de OP, dat is misschien makkelijker om dan ook te voorkomen dat je allemaal losse foto's in de mail krijgt.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:33 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nou, soms krijgen we mailtjes met 30+ foto's. Die ga ik natuurlijk niet 1 voor 1 aanklikken, en opslaan als. Dus dan maak je gebruik van de functie van gmail, om ze in 1x in een zipje te downloaden. En ja, dan zie je de kwaliteit helaas achteruit gaan
Snap ik ookquote:Op maandag 7 juni 2010 13:45 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Inderdaad, had inmiddels ook je mailtje gezien
Zal er in het vervolg rekening mee proberen te houden om ze in een .zipje te knallen, echter hebben andere dingen bij zo'n grootschalig incident toch net even voorrang
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet anders die link van wetransfer ook ff in de OP, dat is misschien makkelijker om dan ook te voorkomen dat je allemaal losse foto's in de mail krijgt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Juicy![]()
Daar heb je nu zo'n mooie knop voor.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
Gaat FOk nog naar Planet Reef volgende week? http://www.planetreef.nl/
ik nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:22 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik een popfotografie-weekend van HP
helemaal topquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:27 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Jij wellicht nog iets anders leuks
Ik heb je nummer trouwens even doorgegeven
alleen zijdelings als ik niets beters te doen zou hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Jij plannen om erheen te gaan?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:58 schreef einschtein het volgende:
Dus, wat zegt FOK! er van? Ik ben bereid heen te gaan, vraag ik wel even pers-accreditatie aan.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:58 schreef einschtein het volgende:
Via een e-mailadres, waarmee ze mij de persberichten ook versturen. En ik was dan accreditatie als FOK!-fotograaf aan te vragen.
Maar jij mag het natuurlijk ook doen, keuze is helemaal aan jou. Zeg het dan even, dan PM ik je even een e-mailadres. (Ik ben niet blij als mijn e-mailadres op fora staat, dus ik denk hun ook niet.)
2 fotografen en een reviewer is niet verkeerd, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef taxibabe het volgende:
Doet Fok! trouwens nog wat met Geuzenpop in Enschede, 6 en 7 augustus?![]()
Ok! Ik hou het in de gaten!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Staat wel weer op de lijst met 'aan te vragen accreditaties'
Dat was 5 juni al toch? Tenzij jij een ander festival bedoelt...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:54 schreef mrmpro het volgende:
Is er ondertussen al wat meer bekend over dat festival in de buurt van Arnhem?
je weet wel. Die organisatie die graag alle foto's wilde en onbewerkt:p
Ik hou me aanbevolen voor geuzenpop.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Staat wel weer op de lijst met 'aan te vragen accreditaties'
Moeten we gewoon googlen op drakenboot apeldoorn?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen voor geuzenpop.
25 juni is het drakenbootfestival in Apeldoorn. Doet FOK er wat mee? Ik kan helaas niet. Heb een bruidsreportage:(
Maar desalniettemin toch een mooi festival:)
Ik sta niet aangemeld als een fokfotograaf, maar ik zou mij wel dolgraag willen aanmelden om op 25 juni erheen te gaan en foto's te schieten voor jullie. Mocht dit doorgaan, is er ook nog een 2e fotograaf die graag mee zou gaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Moeten we gewoon googlen op drakenboot apeldoorn?
Als er iemand is die wil gaan mag ie zich melden!
Googlen op Drakenboot was genoeg geweestquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Moeten we gewoon googlen op drakenboot apeldoorn?
Als er iemand is die wil gaan mag ie zich melden!
Die is er volgens mij ook. Alleen wordt die niet gebruikt voor de fotografenquote:Op zondag 13 juni 2010 05:26 schreef x-tremed het volgende:
zip ze anders in en verstuur het via een site als yousendit.com oid.
Voor de mods, is het wellicht niet een idee om een ftp ruimte oid te hebben waar de fotografen direct foto's in goede kwaliteit kunnen uploaden?
het is sowieso makkelijker voor ons als je zelf een selectie maakt van een stuk of 20 foto's max. we kunnen toch niet alle foto's plaatsen en het is makkelijker voor ons en fijner voor jou als jij een selectie maakt met je beste foto'squote:Op zondag 13 juni 2010 02:07 schreef Rowinvd het volgende:
Hoe groot mogen de mails eigenlijk zijn?
Probeerde de foto's te versturen van de hockeywedstrijd waarbij Bloemendaal voor de 5e keer op rij kampioen is geworden, maar de mail kwam tot twee keer aan toe terug dat de mail te groot was.... (oke, het waren misschien wel iets te veel foto's, maar toch)
Foto's zitten sinds net alsnog in de mail, verkleind naar 430 en in een .zip bestandje gezet.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het is sowieso makkelijker voor ons als je zelf een selectie maakt van een stuk of 20 foto's max. we kunnen toch niet alle foto's plaatsen en het is makkelijker voor ons en fijner voor jou als jij een selectie maakt met je beste foto's
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:54 schreef ries89 het volgende:
Siegfried, heb je mijn pb over de Amsterdam Fashion week gekregen?
passiespelen mee bezig luchtmacht nog nietquote:Op zondag 13 juni 2010 21:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Jep
Morgen ga ik weer een dagje aan accreditatie-aanvragen zitten
Van de meeste dingen weet ik dat ze aangevraagd moeten worden. Sommige dingen weet ik niet wat de status van is.
Frau, hoe ver ben jij met oa die Passiespelen en Open Dagen van de Luchtmacht?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
passiespelen mee bezig luchtmacht nog niet
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Puala het volgende:
Nog 11 dagen tot het Betuws Spektakel. Hapt de organisatie een beetje?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik sta niet aangemeld als een fokfotograaf, maar ik zou mij wel dolgraag willen aanmelden om op 25 juni erheen te gaan en foto's te schieten voor jullie. Mocht dit doorgaan, is er ook nog een 2e fotograaf die graag mee zou gaan.
Niet toevallig nog een fotograaf nodig voor de open dagen van de luchtmacht? Ik ga aanstaande vrijdag sowieso, maar accreditatie zou fijn zijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:33 schreef Marc H het volgende:
[..]
Niet toevallig nog een fotograaf nodig voor de open dagen van de luchtmacht? Ik ga aanstaande vrijdag sowieso, maar accreditatie zou fijn zijn.
Als ik de site mag geloven zijn 26 juni en 2 & 3 juli de dagen die ertoe doen (toch?)... Hoeveel fotografen mogen er naartoe gestuurd worden en voor welke dag(en) heb je nog iemand nodig?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Siegfried het volgende:
Ik ga morgen voor je bellen
Wanneer kon jij ook weer?
Is er een tweede fotograaf die ook naar het Betuws Spektakel wilt?
In principe heb ik wel intresse. Dus mocht het nodig zijn of kunnen dan hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als ik de site mag geloven zijn 26 juni en 2 & 3 juli de dagen die ertoe doen (toch?)... Hoeveel fotografen mogen er naartoe gestuurd worden en voor welke dag(en) heb je nog iemand nodig?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:58 schreef mrmpro het volgende:
[..]
In principe heb ik wel intresse. Dus mocht het nodig zijn of kunnen dan hoor ik het graag.
Op 26 juni en 3 Juli heb ik nog niks gepland staan. Dus kijk maar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:00 schreef Siegfried het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ze morgen bellen, dus zet in op 2 fotografen. Wanneer kunnen jullie?
Zal ik doen. =]quote:
Ik kan alle dagen. Evt. is het tirolerspektakel ook wel leuk om heen te gaan, maar dan gewoon voor een uurtje oid zodat er wat foto's van zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan alle dagen. Evt. is het tirolerspektakel ook wel leuk om heen te gaan, maar dan gewoon voor een uurtje oid zodat er wat foto's van zijn
Nicequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Het zit in de molen. Voor jou alle dagen aangevraagd en voor mrmpro de 26e en de 3e
Lukt het met het aanvragen voor het New Attraction Festival?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Het zit in de molen. Voor jou alle dagen aangevraagd en voor mrmpro de 26e en de 3e
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Lukt het met het aanvragen voor het New Attraction Festival?
Ziet er leuk uit, maar helaas Grunning. Daar ga ik alleen heen als ik een vette wentelwiek tot mijn beschikking hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef Siegfried het volgende:
Is er een ervaren concert/festival-fotograaf die zin heeft om met Einschtein mee te gaan naar New Attraction Festival ?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar helaas Grunning. Daar ga ik alleen heen als ik een vette wentelwiek tot mijn beschikking heb.
Diva gedrag zegt tie;)quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar helaas Grunning. Daar ga ik alleen heen als ik een vette wentelwiek tot mijn beschikking heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |