quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:58 schreef einschtein het volgende:
Via een e-mailadres, waarmee ze mij de persberichten ook versturen. En ik was dan accreditatie als FOK!-fotograaf aan te vragen.
Maar jij mag het natuurlijk ook doen, keuze is helemaal aan jou. Zeg het dan even, dan PM ik je even een e-mailadres. (Ik ben niet blij als mijn e-mailadres op fora staat, dus ik denk hun ook niet.)
2 fotografen en een reviewer is niet verkeerd, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef taxibabe het volgende:
Doet Fok! trouwens nog wat met Geuzenpop in Enschede, 6 en 7 augustus?![]()
Ok! Ik hou het in de gaten!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Staat wel weer op de lijst met 'aan te vragen accreditaties'
Dat was 5 juni al toch? Tenzij jij een ander festival bedoelt...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:54 schreef mrmpro het volgende:
Is er ondertussen al wat meer bekend over dat festival in de buurt van Arnhem?
je weet wel. Die organisatie die graag alle foto's wilde en onbewerkt:p
Ik hou me aanbevolen voor geuzenpop.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Staat wel weer op de lijst met 'aan te vragen accreditaties'
Moeten we gewoon googlen op drakenboot apeldoorn?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen voor geuzenpop.
25 juni is het drakenbootfestival in Apeldoorn. Doet FOK er wat mee? Ik kan helaas niet. Heb een bruidsreportage:(
Maar desalniettemin toch een mooi festival:)
Ik sta niet aangemeld als een fokfotograaf, maar ik zou mij wel dolgraag willen aanmelden om op 25 juni erheen te gaan en foto's te schieten voor jullie. Mocht dit doorgaan, is er ook nog een 2e fotograaf die graag mee zou gaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Moeten we gewoon googlen op drakenboot apeldoorn?
Als er iemand is die wil gaan mag ie zich melden!
Googlen op Drakenboot was genoeg geweestquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Moeten we gewoon googlen op drakenboot apeldoorn?
Als er iemand is die wil gaan mag ie zich melden!
Die is er volgens mij ook. Alleen wordt die niet gebruikt voor de fotografenquote:Op zondag 13 juni 2010 05:26 schreef x-tremed het volgende:
zip ze anders in en verstuur het via een site als yousendit.com oid.
Voor de mods, is het wellicht niet een idee om een ftp ruimte oid te hebben waar de fotografen direct foto's in goede kwaliteit kunnen uploaden?
het is sowieso makkelijker voor ons als je zelf een selectie maakt van een stuk of 20 foto's max. we kunnen toch niet alle foto's plaatsen en het is makkelijker voor ons en fijner voor jou als jij een selectie maakt met je beste foto'squote:Op zondag 13 juni 2010 02:07 schreef Rowinvd het volgende:
Hoe groot mogen de mails eigenlijk zijn?
Probeerde de foto's te versturen van de hockeywedstrijd waarbij Bloemendaal voor de 5e keer op rij kampioen is geworden, maar de mail kwam tot twee keer aan toe terug dat de mail te groot was.... (oke, het waren misschien wel iets te veel foto's, maar toch)
Foto's zitten sinds net alsnog in de mail, verkleind naar 430 en in een .zip bestandje gezet.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het is sowieso makkelijker voor ons als je zelf een selectie maakt van een stuk of 20 foto's max. we kunnen toch niet alle foto's plaatsen en het is makkelijker voor ons en fijner voor jou als jij een selectie maakt met je beste foto's
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:54 schreef ries89 het volgende:
Siegfried, heb je mijn pb over de Amsterdam Fashion week gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |