passiespelen mee bezig luchtmacht nog nietquote:Op zondag 13 juni 2010 21:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Jep
Morgen ga ik weer een dagje aan accreditatie-aanvragen zitten
Van de meeste dingen weet ik dat ze aangevraagd moeten worden. Sommige dingen weet ik niet wat de status van is.
Frau, hoe ver ben jij met oa die Passiespelen en Open Dagen van de Luchtmacht?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
passiespelen mee bezig luchtmacht nog niet
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef Puala het volgende:
Nog 11 dagen tot het Betuws Spektakel. Hapt de organisatie een beetje?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik sta niet aangemeld als een fokfotograaf, maar ik zou mij wel dolgraag willen aanmelden om op 25 juni erheen te gaan en foto's te schieten voor jullie. Mocht dit doorgaan, is er ook nog een 2e fotograaf die graag mee zou gaan.
Niet toevallig nog een fotograaf nodig voor de open dagen van de luchtmacht? Ik ga aanstaande vrijdag sowieso, maar accreditatie zou fijn zijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:33 schreef Marc H het volgende:
[..]
Niet toevallig nog een fotograaf nodig voor de open dagen van de luchtmacht? Ik ga aanstaande vrijdag sowieso, maar accreditatie zou fijn zijn.
Als ik de site mag geloven zijn 26 juni en 2 & 3 juli de dagen die ertoe doen (toch?)... Hoeveel fotografen mogen er naartoe gestuurd worden en voor welke dag(en) heb je nog iemand nodig?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Siegfried het volgende:
Ik ga morgen voor je bellen
Wanneer kon jij ook weer?
Is er een tweede fotograaf die ook naar het Betuws Spektakel wilt?
In principe heb ik wel intresse. Dus mocht het nodig zijn of kunnen dan hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als ik de site mag geloven zijn 26 juni en 2 & 3 juli de dagen die ertoe doen (toch?)... Hoeveel fotografen mogen er naartoe gestuurd worden en voor welke dag(en) heb je nog iemand nodig?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:58 schreef mrmpro het volgende:
[..]
In principe heb ik wel intresse. Dus mocht het nodig zijn of kunnen dan hoor ik het graag.
Op 26 juni en 3 Juli heb ik nog niks gepland staan. Dus kijk maar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:00 schreef Siegfried het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ze morgen bellen, dus zet in op 2 fotografen. Wanneer kunnen jullie?
Zal ik doen. =]quote:
Ik kan alle dagen. Evt. is het tirolerspektakel ook wel leuk om heen te gaan, maar dan gewoon voor een uurtje oid zodat er wat foto's van zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan alle dagen. Evt. is het tirolerspektakel ook wel leuk om heen te gaan, maar dan gewoon voor een uurtje oid zodat er wat foto's van zijn
Nicequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Het zit in de molen. Voor jou alle dagen aangevraagd en voor mrmpro de 26e en de 3e
Lukt het met het aanvragen voor het New Attraction Festival?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Het zit in de molen. Voor jou alle dagen aangevraagd en voor mrmpro de 26e en de 3e
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Lukt het met het aanvragen voor het New Attraction Festival?
Ziet er leuk uit, maar helaas Grunning. Daar ga ik alleen heen als ik een vette wentelwiek tot mijn beschikking hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:34 schreef Siegfried het volgende:
Is er een ervaren concert/festival-fotograaf die zin heeft om met Einschtein mee te gaan naar New Attraction Festival ?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar helaas Grunning. Daar ga ik alleen heen als ik een vette wentelwiek tot mijn beschikking heb.
Diva gedrag zegt tie;)quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar helaas Grunning. Daar ga ik alleen heen als ik een vette wentelwiek tot mijn beschikking heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |