HAPquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar natuurlijk. Als fotograaf zorg ik dat mijn foto's uiteindelijk in het juiste profiel staan voordat ze online komen. Zodat ongeacht welke browser je ook gebruikt het er uit ziet zoals bedoeld. Ik heb mijn browser niet nodig voor de juiste kleuren. Daar zorgt LR, PS, icm een gekalibreerde monitor wel voor.
Maar nu heb ik FF geinstalleerd en heb jij een foto geplaatst
Bedankt he
Pritstift? Deze kaartjes zijn dubbelzijdig, niks op plakken dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:07 schreef photolex het volgende:
[..]
Leuk.
Reminder to self: pritt-stift halen om eigen kaartje eraan te bevestigen....
ontvangen!quote:
Nicequote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:16 schreef Siegfried het volgende:
En de fotoreportage van PK:
http://frontpage.fok.nl/s(...)enecoop-college.html
Kijk ik ás we speak naarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nice.
Mijn PM van gisteravond nog gezien?
kun je beter defensie mailenquote:Op zondag 6 juni 2010 00:07 schreef RonaldV het volgende:
Is er al iets bekend over de Open Dagen van de KLu?
voor zover ik weet geen nieuws. Ik zal eens erachteraan gaan voor jequote:Op zondag 6 juni 2010 00:07 schreef RonaldV het volgende:
Is er al iets bekend over de Open Dagen van de KLu?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:36 schreef einschtein het volgende:
Ik had toch wel een soort van reactie op mijn mail verwacht.. Soort van goedkeuring..
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:41 schreef Siegfried het volgende:
Oh, en een verzoek aan iedereen:
Als je foto's mailt, doe ze dan altijd in een zipje! We werken met gmail, en als je de foto's 'los' in het mailtje zet gaat de kwaliteit ervan zichtbaar achteruit
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:11 schreef Rowinvd het volgende:
Is er niet nog interesse in de foto's omtrent het vliegtuigincident en de crash van de brandweerauto?
Ik heb gisteravond het één en ander gestuurd maar tot op heden zie ik nog geen enkele foto bij het artikel staan...
GMail verneukt dus de inhoud van je mail? Handig om te weten!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:41 schreef Siegfried het volgende:
Oh, en een verzoek aan iedereen:
Als je foto's mailt, doe ze dan altijd in een zipje! We werken met gmail, en als je de foto's 'los' in het mailtje zet gaat de kwaliteit ervan zichtbaar achteruit
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
GMail verneukt dus de inhoud van je mail? Handig om te weten!
Inderdaad, had inmiddels ook je mailtje gezienquote:Op maandag 7 juni 2010 12:39 schreef Siegfried het volgende:
Waar had je ze heen gestuurd? Ik zie nu inderdaad foto's in mijn mailbox zitten, maar niet in de FOK!fotografen-mailbox.
Dit soort foto's moet je altijd daarnaartoe, én naar frontpage@fok.nl sturen voor de snelste verwerking
Ik zal ze nu even bij de Frontpage droppen, thanks man!
zet anders die link van wetransfer ook ff in de OP, dat is misschien makkelijker om dan ook te voorkomen dat je allemaal losse foto's in de mail krijgt.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:33 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nou, soms krijgen we mailtjes met 30+ foto's. Die ga ik natuurlijk niet 1 voor 1 aanklikken, en opslaan als. Dus dan maak je gebruik van de functie van gmail, om ze in 1x in een zipje te downloaden. En ja, dan zie je de kwaliteit helaas achteruit gaan
Snap ik ookquote:Op maandag 7 juni 2010 13:45 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Inderdaad, had inmiddels ook je mailtje gezien
Zal er in het vervolg rekening mee proberen te houden om ze in een .zipje te knallen, echter hebben andere dingen bij zo'n grootschalig incident toch net even voorrang
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet anders die link van wetransfer ook ff in de OP, dat is misschien makkelijker om dan ook te voorkomen dat je allemaal losse foto's in de mail krijgt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Juicy![]()
Daar heb je nu zo'n mooie knop voor.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
Gaat FOk nog naar Planet Reef volgende week? http://www.planetreef.nl/
ik nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:22 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik een popfotografie-weekend van HP
helemaal topquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:27 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Jij wellicht nog iets anders leuks
Ik heb je nummer trouwens even doorgegeven
alleen zijdelings als ik niets beters te doen zou hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Jij plannen om erheen te gaan?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:58 schreef einschtein het volgende:
Dus, wat zegt FOK! er van? Ik ben bereid heen te gaan, vraag ik wel even pers-accreditatie aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |