Ligt aan jou. Erop klikkenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het design alweer verdwenen? Ik krijg een rode kruis idee:p
Dan ligt het ook aan mij, want ook ik krijg alleen maar rode Xjes.quote:
Dan ligt het aan de hoster maker.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
In IE krijg je, ik dan toch, kruisjes te zien.. In FF werken ze gewoon
Volgens mij hebben we geen shirts meer in die maat, maar bij een volgende lichting zit je er absoluut bijquote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan ligt het ook aan mij, want ook ik krijg alleen maar rode Xjes.
Tevens aanmeldt voor zowel de kaartjes als het shirt. De laatste in de XXXL variant (indien twijfel, contact FB).
FB vertelde het al... de baas was me voor. Of ze durfde 'zijn' shirt niet aan mij te geven, dat kan ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:55 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we geen shirts meer in die maat, maar bij een volgende lichting zit je er absoluut bij
Haha, die was inderdaad speciaal voor hem besteld. Dus ja, die kunnen we niet weggeven hequote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
FB vertelde het al... de baas was me voor. Of ze durfde 'zijn' shirt niet aan mij te geven, dat kan ook.
Tuurlijk kan dat!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha, die was inderdaad speciaal voor hem besteld. Dus ja, die kunnen we niet weggeven he
Next round Ronald
Beide bedankt iigquote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
toen , maar kon geen meel vinden. maar is nu geregeld
Ahum. Is het niet even makkelijk om in een pakket een pritnscreen te maken en als jpg neer te zetten?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef Siegfried het volgende:
Oh, dan ligt het aan IE, die niet met het CMYK-kleurprofiel kan omgaan
Of je gebruikt een fatsoenlijke browser die wel kleurprofielen aankanquote:Op maandag 31 mei 2010 22:58 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Ahum. Is het niet even makkelijk om in een pakket een pritnscreen te maken en als jpg neer te zetten?
CYMK. Dat is drukwerk en niet om iemand even een voorbeeldje te laten zien.
En ik kan klikken wat ik wil dus..
idd chrome laat gewoon cmyk zien, bij mijn weten alleen IE die er problemen mee heeftquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Of je gebruikt een fatsoenlijke browser die wel kleurprofielen aankanGeen overbodige luxe als fotograaf
Sorry, te druk om een printscreen ed te maken. Het was enkel om snel even een impressie te geven.
Moet dat wel kunnen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Of je gebruikt een fatsoenlijke browser die wel kleurprofielen aankanGeen overbodige luxe als fotograaf
Zijn die geplastificeerd, of zie ik dat verkeerdquote:
Dat zie je verkeerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn die geplastificeerd, of zie ik dat verkeerd? Verder zien ze er wel heel netjes uit.
Ah, okay. Dan geldt alleen het laatste stuk van m'n vorige postquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd![]()
Gewoon 265 grams papier
Is niet helemaal waar natuurlijk. Als fotograaf zorg ik dat mijn foto's uiteindelijk in het juiste profiel staan voordat ze online komen. Zodat ongeacht welke browser je ook gebruikt het er uit ziet zoals bedoeld. Ik heb mijn browser niet nodig voor de juiste kleuren. Daar zorgt LR, PS, icm een gekalibreerde monitor wel voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Sorry, te druk om een printscreen ed te maken. Het was enkel om snel even een impressie te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |