gekregen via siegfriedquote:Op maandag 17 mei 2010 16:33 schreef Ynske het volgende:
Fraubitch heb je mijn sms nog gekregen vorige week? en hoe gaat t verder?
Gaan we dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
Is alles al in orde voor vanavond, dat benefiet waar RonaldV en Puala naar toe gaan?
Zie ook je PMquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het nog niet in orde is dan dus?
Ja die zag ik net, vandaar dat ik ook even hier kwam kijken.quote:
Misschien beter via PM, dit gesprek?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die zag ik net, vandaar dat ik ook even hier kwam kijken.
Frau, nog niet rond, de accreditatie? Wilden ze niet dat FOK! er bij kwam? Of krijgen we het vandaag nog te horen?
Oh. Ook goed, wat je wilt. Het leek me handig om het gewoon even in het algemeen te roepen/vragen, ik ben ook een aantal dagen weggeweest dus misschien heb ik gewoon e.e.a. gemist/over het hoofd gezien namelijkquote:
Euh, de mijne is leeg?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, de mijne is leeg?
Inmiddels niet meer
Zelfde vraag voor die van de Luchtmachtquote:
Kun je het even naar mijn werk sturen? Ik kan niet bij mijn privé mail.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:32 schreef Greys het volgende:
Ronald, kan je even in je mail kijken of het zo klopt, wie wie is op de foto's?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:59 schreef RonaldV het volgende:
Greys,
Eens met NS (zie eerste comment in de reportage). De fotonummering was op basis van de volgorde waarin ik ze geschoten heb. Uiteraard hoort Rob bovenaan. De laaste foto is trouwens Dennis Bergkamp in de outfit van FC Lienden in de wedstrijd tegen FC Utrecht.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:06 schreef RonaldV het volgende:
Puala en ik hebben nog een hele berg fotos van FC Utrecht spelers. De beste daarvan zijn beschikbaar voor Sport. Daarnaast heb ik nog wel wat fotos die geschikt zijn voor de BNer beeldbank (als we die hebben). Puala moet zelf maar even aangeven wat zij verder nog beschikbaar heeft.
Is die er? Ik heb nl. nog foto's liggen van de premiere van Mary Poppins vanuit het fotografenvak met loads of BN'ers (of mensen die zichzelf BN'er vinden...). Indien men die wil voor FOK!, laat maar weten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:06 schreef RonaldV het volgende:
Daarnaast heb ik nog wel wat fotos die geschikt zijn voor de BNer beeldbank (als we die hebben).
Dat is altijd wel goed geregeld hoor Puala, maak je je daar maar niet druk omquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:30 schreef Puala het volgende:
Ik heb ook nog foto's (stuk of 400) ik weet niet of jullie er nog meer bij willen plaatsen? En ik heb genoeg BN-ers/Utrechtspelers/FC Liendenspelers voor in het archief (mits bij publicatie mijn naam word vermeld)..
Ik zal wel even kijken, want ik mis bij Ronald sommige mensen. Misschien heb ik die welquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is altijd wel goed geregeld hoor Puala, maak je je daar maar niet druk om
Lijkt me handig om een selectie te maken van die 400 foto's elke speler eentje oid?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zal wel even kijken, want ik mis bij Ronald sommige mensen. Misschien heb ik die wel
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef Ynske het volgende:
is dit iets voor fokfotografen? k wil er best naar toe gaan, tis hier om de hoek
Hij was bondscoach bij het laatste EK toen we Italie en Frankrijk een pak slaag gaven.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Puala het volgende:Marco van Basten is volgens het berichtje ex-bondscoac.. Wat is dat?
Er mist een H.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij was bondscoach bij het laatste EK toen we Italie en Frankrijk een pak slaag gaven.
En nu is Bert van Marwijk de bondscoach, vandaar de ex bondscoach.
Soms is het zo simpel.quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Puala het volgende:
Marco van Basten is volgens het berichtje ex-bondscoac.. Wat is dat?
Nog een foutje: Onder de fotos staat Dick Scheringa, in het artikel staat de (juiste naam) Dirk Scheringa.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef Chemiu het volgende:
Ik ga 29 mei zeer waarschijnlijk hier naartoe: http://www.openwindmills.com/
Het is een internationaal taekwondo sparring tournooi (maak zoveel mogelijk punten door de tegenstander op pantser of hoofd te schoppen). Accreditie is niet nodig, ik ga mee als deelnemer en mag dus sowieso wel overal komen. Maar omdat ik als deelnemer ga en het licht vaak slecht is, kan ik niet garanderen dat ik (goede) foto's kan maken.
Stel dat ik er een paar leuke foto's aan overhou, hebben jullie dan interesse?
Wat Iteejer zegtquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef Chemiu het volgende:
Ik ga 29 mei zeer waarschijnlijk hier naartoe: http://www.openwindmills.com/
Het is een internationaal taekwondo sparring tournooi (maak zoveel mogelijk punten door de tegenstander op pantser of hoofd te schoppen). Accreditie is niet nodig, ik ga mee als deelnemer en mag dus sowieso wel overal komen. Maar omdat ik als deelnemer ga en het licht vaak slecht is, kan ik niet garanderen dat ik (goede) foto's kan maken.
Stel dat ik er een paar leuke foto's aan overhou, hebben jullie dan interesse?
Ja dat is watquote:
Ik ben iig aanwezig bij de Landmachtdagen, hoop wel dat ik dan mijn nieuwe materiaal heb.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zelfde vraag voor die van de Luchtmacht
Denk wel dat dat nodig is ja, de koningin is dan ook daar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja dat is wat
Daar heb je wel accreditatie voor nodig, lijkt me? Heb jij enig idee welke organisatie daarachter zit?
Ik ga zoeken wat ik kan vinden, en er eens wat mailtjes tegenaan gooienquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Denk wel dat dat nodig is ja, de koningin is dan ook daar.
De ceremonie wordt georganiseerd door de Amerikaanse ambassade in samenwerking met de American Battle Memorial Commission. Ook de Koninklijke Landmacht en de gemeente Margraten zijn betrokken bij de organisatie.
De ceremonie wordt georganiseerd door de Amerikaanse ambassade in samenwerking met de American Battle Memorial Commission. Ook de Koninklijke Landmacht en de gemeente Margraten zijn betrokken bij de organisatie.
http://www.margraten.nl/margraten?waxtrapp=ohsDsHkoOloOnHDgFlEV
Heb je daar wat aan?
tof! dank je!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ga zoeken wat ik kan vinden, en er eens wat mailtjes tegenaan gooien
das snelquote:
Ja, de beller is sneller hequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
das snel![]()
k zal kijken dat ik morgen middag ff online kan komen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
Altijd
Neem anders even contact op met Siegfried, die kan je van alles vertellen over aanleverformaten etc.
Mooi, als er wat gelukt is komt het zsm ook jullie kant op!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wat Iteejer zegt
Dat soort dingen zijn altijd welkom
Kan je me het hoe en wat eens vertellen? Ik ben geen FOK!fotograaf (en ik kan die dag overdag nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:54 schreef Siegfried het volgende:
Gezocht: 1 fotograaf voor het Free Your Mind festival (5 juni, Arnhem)
Wat wil je precies weten? Veel details hierover weet ik namelijk ook (nog) niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Kan je me het hoe en wat eens vertellen?
Gaan we even afwachten danquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef Sander het volgende:
Nou ja, ik woon in Arnhem dus ik kan er op zich wel heen, maar ik ben alleen 's avonds vrij. Weet niet of je daar wat aan hebt
Ik vraag het je misschien al voor de 10e x (maar ik zie zoveel voorbij komenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:50 schreef Omniej het volgende:
Hmm, aangezien ik ook in Arnhem woon zou ik er makkelijk langs kunnen gaan, sowieso kan ik die dag wel denk ik. Mijn ervaring is alleen redelijk nihil (en voor FOK! sowieso 0), dus ik zou me ook voor kunnen stellen dat jullie er liever een meer doorgewinterde FOK!-fotograaf heen sturen.
Gilze-Rijen is op fietsafstand dus daar ga ik hoogstwaarschijnlijk wel heen (tenzij ik tegen die tijd werk heb dat ik niet af kan zeggen)quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hmm, eerst even dit:quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:51 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik vraag het je misschien al voor de 10e x (maar ik zie zoveel voorbij komen), kun je me wat werk laten zien?
Dat heb ik ook nog nooit meegemaakt. Maar dergelijke organisaties heb ik wel vaker dat soort verhalen over gehoord.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:56 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hmm, eerst even dit:
1. Het medium zal ten allen tijde beeldopnamen, gemaakt op evenementen welke (mede) zijn
georganiseerd door FCA Music, in de originele vorm (onbewerkt, dus zonder logo's en/of
kleurcorrecties) zonder betaling beschikbaar stellen aan FCA Music.
Hoe gebruikelijk is dit en tot hoever wordt hierin gegaan? Het uit handen geven van de originele opnamen zonder zelfs maar een kleurcorrectie lijkt me een beetje vreemd eerlijk gezegd, maar nogmaals, ik weet niet wat de gebruikelijke gang van zaken is.
Precies. Zoals het er nu staat zou het zelfs betekenen dat bij wijze van spreken een analoge fotograaf al z'n negatieven in moet komen leveren.quote:RAWs zijn mijn enige manier om mijn copyright af te kunnen dwingen, die sta ik aan niemand af.
Ik heb wel intresse. Mocht je plek hebben hoor ik het graag van je.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:54 schreef Siegfried het volgende:
Gezocht: 1 fotograaf voor het Free Your Mind festival (5 juni, Arnhem)
quote:Op donderdag 20 mei 2010 03:21 schreef Siegfried het volgende:
Ik wil inderdaad eerst duidelijk weten hoe en wat, en anders laten we er wmb geen FOK!fotograaf heengaan
Kan iemand van die benefietspecial trouwens een mooie foto selecteren, uitsnede/resize maken op 468x300 px voor een content leader? (foto middenblok bovenaan FP / sport)quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:59 schreef iteejer het volgende:
waarom staat die benefiet-special ook niet op sport als special? nu dus wel, ik heb hem erbij gezet
en is er op sport (of op het forum, whatever) iets met de foto's van die wedstrijd gedaan?
Zijn de foto's naar sport@fok.nl verzonden? Ik ben ze daarin niet tegen gekomen. Als ik ze neit heb kan ik er ook weinig meequote:Op donderdag 20 mei 2010 09:59 schreef iteejer het volgende:
waarom staat die benefiet-special ook niet op sport als special? nu dus wel, ik heb hem erbij gezet
en is er op sport (of op het forum, whatever) iets met de foto's van die wedstrijd gedaan?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:19 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zijn de foto's naar sport@fok.nl verzonden? Ik ben ze daarin niet tegen gekomen. Als ik ze neit heb kan ik er ook weinig mee![]()
Mijn fout, ik heb ze alleen aan de FP en fotograaf@fok.nl gestuurd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:19 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zijn de foto's naar sport@fok.nl verzonden? Ik ben ze daarin niet tegen gekomen. Als ik ze neit heb kan ik er ook weinig mee![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn fout, ik heb ze alleen aan de FP en fotograaf@fok.nl gestuurd.
Vanavond zal ik even kijken naar de wedstrijdfotos, maar ik moet direct bekennen dat ik zo veel verstand heb van voetbal dat ik alleen maar rennende voetballers op de foto heb, en maar heel weinig (if any) wedstrijdmomenten.
Ik hoor een vrijwilliger!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dat is JJdJ ja
Het is misschien handig als er iemand uit sport wordt toegevoegd in de fotografen mail. Het komt vaker voor dat iets alleen naar dat adres gaat en wij dus moeten afwachten op welk moment er foto's zijn en/of doorgestuurd worden. Of dat het nou Olga is die wordt toegevoegd, of iemand anders maakt me niet zo uit.
Maar dat is toch juist de esentie van voetbal?? met z'n 22en achter een bal aan rennen en als je hem hebt weg schoppen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:32 schreef RonaldV het volgende:
maar ik moet direct bekennen dat ik zo veel verstand heb van voetbal dat ik alleen maar rennende voetballers op de foto heb, en maar heel weinig (if any) wedstrijdmomenten.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:45 schreef mrmpro het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist de esentie van voetbal?? met z'n 22en achter een bal aan rennen en als je hem hebt weg schoppen?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ergens heenrennen om het weg te trappen als je er eindelijk bij bent. En er dan weer achteraan rennen
Je hebt pils op?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:29 schreef fraubitch het volgende:
nsj nog niet zo veel =D Appelpop daarintegen.. =D
Stuur me ff een pm enzoot!
quote:
Dat sluit bier niet uitquote:
quote:
heb je nog wat gehoord?quote:
Nope, nog niet de juiste persoon aan de lijn gehad. Ik zal morgen nog eens bellenquote:
Weet je hier al iets meer over?quote:Op donderdag 20 mei 2010 03:21 schreef Siegfried het volgende:
Ik wil inderdaad eerst duidelijk weten hoe en wat, en anders laten we er wmb geen FOK!fotograaf heengaan
Nog een maand te gaan, maar zouden jullie dit alvast uit kunnen zoeken (als FOK! er tenminste aan mee wil doen)? Officiele fotografen krijgen iets meer gelegenheid dan de standaard spotter namelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ok thnxquote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nope, nog niet de juiste persoon aan de lijn gehad. Ik zal morgen nog eens bellen
Voor Pinkpop hebben we geen foto-accreditatie gekregen.
Dat is vorig jaar wel geluktquote:Op maandag 24 mei 2010 16:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok thnx
en voor Pinkpop Classic? 14 augustus 2010 misschien dat t daarvoor wel lukt?
quote:Op maandag 24 mei 2010 15:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog een maand te gaan, maar zouden jullie dit alvast uit kunnen zoeken (als FOK! er tenminste aan mee wil doen)? Officiele fotografen krijgen iets meer gelegenheid dan de standaard spotter namelijk.
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:37 schreef Andyy het volgende:
Ik ben sowieso aanwezig bij de Landmachtdagen met mijn camera, misschien komen er wel wat bruikbare foto's uit
Interesse daarvoor dan?
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Even ter bevestiging Iteejer, ons mail contact over Amsterdams studenten festival is rond?
Wanneer zijn ze?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:37 schreef Andyy het volgende:
Ik ben sowieso aanwezig bij de Landmachtdagen met mijn camera, misschien komen er wel wat bruikbare foto's uit
Interesse daarvoor dan?
As weekend als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze?
* sanger is wat luiig om het zelf op te zoeken
Goed geschikt voor de beginnende model fotograaf!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:28 schreef Puala het volgende:
Is de EO jongerendag misschien wat? Ik wil er liever niet heen (gelovigen genoeg in de straat) maar misschien dat iemand anders er wat voor voelt
Met m'nquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goed geschikt voor de beginnende model fotograaf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. longsleeve aan naar verloren zieltjes kijken..![]()
Lijkt me helemaal niets zo'n dag.. Mischien iets voor het [REL]igie subforum hier op FOK!.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Grapjas. Als ik gelovigen wil fotograferen ga ik de straat wel op. Zijn er hier zat te vindenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goed geschikt voor de beginnende model fotograaf!
en en en ?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nope, nog niet de juiste persoon aan de lijn gehad. Ik zal morgen nog eens bellen
Zal een fijne sfeer hangen met de terugkomst van kist nummer 24 van gevallen militairen in Afganistan aanstaande zaterdag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:57 schreef Siegfried het volgende:
Wie wilt er voor ons de landmachtdagen fotograferen komend weekend?
Bij voorkeur op vrijdag (die dag draaien ze het volledige programma, maar is het qua publiek een stuk rustiger waardoor je meer ruimte hebt voor een mooie plaat, aldus de Majoor die ik sprak)
Overigens mogen we ook de opbouw (dus de dagen ervoor) fotograferen. Dus laat maar weten of daar interesse voor is
Hm, good pointquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zal een fijne sfeer hangen met de terugkomst van kist nummer 24 van gevallen militairen in Afganistan aanstaande zaterdag.
Laat de betreffende FOTograaf dat ook in acht nemen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:15 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Kastje, muur, nieuw telefoonnummer. Morgen weer even bellen.
andyy volgens mij ben jij nog niet bij ons bekend, zou je mij even je personalia willen sturen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:16 schreef Andyy het volgende:
Ik ben er zaterdag sowieso bij de Landmachtdagen
Geen speciale accreditatie voor jou regelen dus?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Andyy het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon eerst schieten en kijken of er wat nuttigs uitkomt, mocht er wat nuttigs uitkomen wil ik me best opgeven. Want het is de eerste keer dat ik met mijn camera op stap ga
quote:
geen probleem, vandaag lukt niet meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef Siegfried het volgende:
[..]Tis geregeld hoor. Je krijgt mail
Wel het verzoek of je de perskaart morgen of zaterdag al kunt ophalen. Zondag wordt heel moeilijk.
Mail ook gehad?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
geen probleem, vandaag lukt niet meerzometeen een feestje maar rijd morgen er wel eventjes heen
yeps, en ook nog een met uitleg van t persprogramma etc.quote:
de foto's van Memorial Day Margraten hangen in de meelquote:
Ga ik ze gelijk even oppakkenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
de foto's van Memorial Day Margraten hangen in de meel
Antwoord anyone?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:18 schreef Puala het volgende:
Ik heb de dag na het evenement mijn foto's ingestuurd, maar nog geen reactie ontvangen.
Daarnaast, wat zijn de mogelijkheden wat betreft Betuws Spektakel en Appelpop?
Tof!quote:
Jaaaaaajaa graagquote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Siegfried het volgende:
Oh, en we hebben eindelijk visitekaartjes besteld.
Mocht je binnenkort voor FOK! ergens heen gaan, en denken dat je dergelijke kaartjes kunt gebruiken? Let me know, en ik zorg dat er een stapeltje bij je terecht komt!
Nicee.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Siegfried het volgende:
Mocht je binnenkort voor FOK! ergens heen gaan, en denken dat je dergelijke kaartjes kunt gebruiken? Let me know, en ik zorg dat er een stapeltje bij je terecht komt!
lukt t nog om ze vanaaf online te zetten? anders ga ik nu richting huisquote:
Mooi man! Kan je het ontwerp hier posten? Ben wel benieuwd!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Siegfried het volgende:
Graag!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:15 schreef Siegfried het volgende:
Betuws Spektakel zal ik binnenkort eens achteraan gaan mailen. Appelpop komt pas later, maar staat sowieso op de lijst van festivals die we doen
Hebben!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Siegfried het volgende:
Ik heb ze al klaarstaan, maar ben mijn hoofd nog aan het breken over een stukje tekst.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
lukt t nog om ze vanaaf online te zetten? anders ga ik nu richting huis
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef freud het volgende:
[..]
Mooi man! Kan je het ontwerp hier posten? Ben wel benieuwd!
Zou ook kunnen ja. Qua fotograferen komen we er al jaren, dus dat gaan we dit jaar weer doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Graag!Appelpop is misschien om te filmen ook wel interessant. Wie weet is dat een ideetje om uit te voeren
![]()
[..]
kan ik me voorstellenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:16 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb ze al klaarstaan, maar ben mijn hoofd nog aan het breken over een stukje tekst.
netjes!quote:
Spam.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
Het ontwerp van de visitekaartjes is van donroyco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |