Ik zal wel even kijken, want ik mis bij Ronald sommige mensen. Misschien heb ik die welquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is altijd wel goed geregeld hoor Puala, maak je je daar maar niet druk om
Lijkt me handig om een selectie te maken van die 400 foto's elke speler eentje oid?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zal wel even kijken, want ik mis bij Ronald sommige mensen. Misschien heb ik die wel
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef Ynske het volgende:
is dit iets voor fokfotografen? k wil er best naar toe gaan, tis hier om de hoek
Hij was bondscoach bij het laatste EK toen we Italie en Frankrijk een pak slaag gaven.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Puala het volgende:Marco van Basten is volgens het berichtje ex-bondscoac.. Wat is dat?
Er mist een H.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij was bondscoach bij het laatste EK toen we Italie en Frankrijk een pak slaag gaven.
En nu is Bert van Marwijk de bondscoach, vandaar de ex bondscoach.
Soms is het zo simpel.quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Puala het volgende:
Marco van Basten is volgens het berichtje ex-bondscoac.. Wat is dat?
Nog een foutje: Onder de fotos staat Dick Scheringa, in het artikel staat de (juiste naam) Dirk Scheringa.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef Chemiu het volgende:
Ik ga 29 mei zeer waarschijnlijk hier naartoe: http://www.openwindmills.com/
Het is een internationaal taekwondo sparring tournooi (maak zoveel mogelijk punten door de tegenstander op pantser of hoofd te schoppen). Accreditie is niet nodig, ik ga mee als deelnemer en mag dus sowieso wel overal komen. Maar omdat ik als deelnemer ga en het licht vaak slecht is, kan ik niet garanderen dat ik (goede) foto's kan maken.
Stel dat ik er een paar leuke foto's aan overhou, hebben jullie dan interesse?
Wat Iteejer zegtquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef Chemiu het volgende:
Ik ga 29 mei zeer waarschijnlijk hier naartoe: http://www.openwindmills.com/
Het is een internationaal taekwondo sparring tournooi (maak zoveel mogelijk punten door de tegenstander op pantser of hoofd te schoppen). Accreditie is niet nodig, ik ga mee als deelnemer en mag dus sowieso wel overal komen. Maar omdat ik als deelnemer ga en het licht vaak slecht is, kan ik niet garanderen dat ik (goede) foto's kan maken.
Stel dat ik er een paar leuke foto's aan overhou, hebben jullie dan interesse?
Ja dat is watquote:
Ik ben iig aanwezig bij de Landmachtdagen, hoop wel dat ik dan mijn nieuwe materiaal heb.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zelfde vraag voor die van de Luchtmacht
Denk wel dat dat nodig is ja, de koningin is dan ook daar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja dat is wat
Daar heb je wel accreditatie voor nodig, lijkt me? Heb jij enig idee welke organisatie daarachter zit?
Ik ga zoeken wat ik kan vinden, en er eens wat mailtjes tegenaan gooienquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Denk wel dat dat nodig is ja, de koningin is dan ook daar.
De ceremonie wordt georganiseerd door de Amerikaanse ambassade in samenwerking met de American Battle Memorial Commission. Ook de Koninklijke Landmacht en de gemeente Margraten zijn betrokken bij de organisatie.
De ceremonie wordt georganiseerd door de Amerikaanse ambassade in samenwerking met de American Battle Memorial Commission. Ook de Koninklijke Landmacht en de gemeente Margraten zijn betrokken bij de organisatie.
http://www.margraten.nl/margraten?waxtrapp=ohsDsHkoOloOnHDgFlEV
Heb je daar wat aan?
tof! dank je!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ga zoeken wat ik kan vinden, en er eens wat mailtjes tegenaan gooien
das snelquote:
Ja, de beller is sneller hequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
das snel![]()
k zal kijken dat ik morgen middag ff online kan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |