a.s. Dinsdag, he? Ik werk in Arnhem tot het eind van de maand, dus het zou kunnen (moet het wel nog even thuis overleggen). Kun je in PM aangeven wat je zoal zou willen weten? Het lijkt me niet handig om de vragen hier "voor het front van de troepen" alvast neer te leggen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
Puala, je gaf aan dat je het prettig zou vinden als er iemand met je mee ging, maar dat je zelf niemand weet. Het is ook best handig denk ik om samen te gaan, want het is een vrij lange dag, er gebeurt veel, en twee zien en horen meer dan een![]()
Sanger? Jij eventueel? Ik roep maar wat hoor, maar misschien is het een goed idee als jullie dit samen doen?
Dan kan je meteen op Fred Teeven afstappen
Ik heb geen specifieke vragen, er werd door sanger hier geopperd - terecht - dat het wellicht handig was om alvast ook wat contacten te leggen. Dus het is goed als er iemand met Puala meegaat die, naast ook wat foto's schiet (we kunnen er nooit teveel hebben en er gebeurt genoeg daarquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
a.s. Dinsdag, he? Ik werk in Arnhem tot het eind van de maand, dus het zou kunnen (moet het wel nog even thuis overleggen). Kun je in PM aangeven wat je zoal zou willen weten? Het lijkt me niet handig om de vragen hier "voor het front van de troepen" alvast neer te leggen.
Paula, goed idee?
Dat was inderdaad precies wat ik bedoeldequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke vragen, er werd door sanger hier geopperd - terecht - dat het wellicht handig was om alvast ook wat contacten te leggen. Dus het is goed als er iemand met Puala meegaat die, naast ook wat foto's schiet (we kunnen er nooit teveel hebben en er gebeurt genoeg daar) samen met haar wat tekst kan opstellen om de foto's te begeleiden en om interessante personen/sprekers ter plaatse te vragen hoe we ze het beste kunnen bereiken in de toekomst, of ze een keer bereid zijn een interview voor FOK! te doen en hoe we dat dan het beste kunnen aanpakken
Hm, 'ze' hebben foto's van me waardoor ik me afvraag of ik er wel mag komen. (Had iets te doen met een bezoek van een 'bevriend staatshoofd' aan deze locatie een paar jaar terug).quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
is dit iets voor fokfotografen? k wil er best naar toe gaan, tis hier om de hoek
Agenda heeft ruimtequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:21 schreef RonaldV het volgende:
Check! Ik overleg thuis eventjes over de agenda, en laat het dan weten.
Graag!quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:01 schreef fraubitch het volgende:
kan op de een of andere manier niet mijn pm's inzien via mijn gsm. IE geeft dan een foutmelding aan. kijk ff als ik thuis ben.
Kun je mij de details doorgeven per SMS? zeker a.s. maandag en dinsdag heb ik weinig tijd om privé achter de PC te kruipen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:01 schreef fraubitch het volgende:
kan op de een of andere manier niet mijn pm's inzien via mijn gsm. IE geeft dan een foutmelding aan. kijk ff als ik thuis ben.
dat noemen ze een voorkeursbehandelingquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kun je mij de details doorgeven per SMS? zeker a.s. maandag en dinsdag heb ik weinig tijd om privé achter de PC te kruipen.
Ik ben dan ook je grootste fotograafquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat noemen ze een voorkeursbehandeling
doe ik wel even
Hengelo Overijssel neem ik aan? Weet je ondertussen al of je accreditatie hebt?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:53 schreef fraubitch het volgende:
is er iemand die de 15e naar het BAM! Festival wil? In hengelo.
Weet alleen nog niet of we accreditatie hebben.
Anyone?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:26 schreef Calime het volgende:
http://www.aldaevents.nl/citymoves-den-bosch.html
21 mei in Den Bosch. Is dit misschien wat voor FOK? Wil er wel heen, woon om de hoek.
Zeer zekerquote:
Da was vorig jaarquote:
Ojee, hoop dat vriendje nog op tijd heeft weten weg te komenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:29 schreef Calime het volgende:
Ik ga ff vriendje meppen voor verkeerd doorgeven van de link *stampt weg*
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:53 schreef fraubitch het volgende:
is er iemand die de 15e naar het BAM! Festival wil? In hengelo.
Weet alleen nog niet of we accreditatie hebben.
Ik heb ook wel interesse in Pearl Jam. Ik heb idd net even Anneke gezien. Was wel erg goed.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:52 schreef whaley het volgende:
Rockin' Park (27 juni waar o.a. Pearl Jam staat) ben ik ook wel benieuwd naar, dat zou ik heel graag doen en heb ik ook al diverse malen gemeld hierJammer dat je geen foto's hebt van BAM, ik dacht dat Anneke van Giersbergen daar stond?
Naja, het wordt pas de 18e keer dat ik ze ga zien maar een keer voor het hek lijkt me ook wel eens leuk, al is het maar voor een nummer of 3quote:Op zondag 16 mei 2010 03:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
goh Marco. Pearl Jam, wat een verrassing
Tja, had eigenlijk de 20e moeten zijn (Werchter en Rotterdam gingen destijds niet door vanwege het Roskilde drama) maar voor Pearl Jam is het aardig veel.. al ben ik in Zagreb een fan tegengekomen die al meer dan 100 optredens had gezien (arrrghh!!)quote:Op zondag 16 mei 2010 12:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
18e pas? Kijk dat valt me dan wel weer tegen voor zo'n grote fan. Al is t niet goedkoop om ze vaak te zien dat is waar.
Jup, dat zijn inderdaad niet alle foto's (al denk ik dat er alsnog wel geselecteerd moet worden omdat we natuurlijk een aantal bands samen hebben geschoten.) En ik zou het opzich ook wel nice vinden als er misschien een linkje naar onze websites geplaats kan worden (klikie klikie op naam bijvoorbeeld?)quote:Op zondag 16 mei 2010 12:50 schreef whaley het volgende:
[..]
Even on-topic weer.. ik zie dat de Dauwpop reportage online staat maar dat is 'slechts' een selectie van de selectie die ik 's nachts nog gemaakt heb. Komen er nog meer op Fok! (ik neem aan dat Calime er ook meer heeft gestuurd?) en/of is het goed als ik er nog een hoop op mijn eigen Flickr account zet en dat hier meld?
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:17 schreef Tijntjuh-F5p het volgende:
Wat een geweldig initiatief om zo amateurfotografen te betrekken bij de content van Fok!![]()
Ik ga gelijk even een pm-metje sturen en mezelf aanmelden. Hopelijk is er nog interesse in een autosport fotograaf
Vandaag of morgen probeer ik hier werk van te makenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:29 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ben er net even overwacht geweest, geen foto's gemaakt, accreditatie was niet nodig geweest...
Maar is er accreditatie / gaan er al mensen naar:
Rage AgainstThe Machine (9 juni Gelredome)
Kiss (18 juni Gelredome)
Aerosmith (23 juni Goffertpark)
Pearl Jam (27 juni Goffertpark)
?
Linkjes toegevoegdquote:Op zondag 16 mei 2010 15:11 schreef Calime het volgende:
[..]
Jup, dat zijn inderdaad niet alle foto's (al denk ik dat er alsnog wel geselecteerd moet worden omdat we natuurlijk een aantal bands samen hebben geschoten.) En ik zou het opzich ook wel nice vinden als er misschien een linkje naar onze websites geplaats kan worden (klikie klikie op naam bijvoorbeeld?)
Zeker leuk voor FOK!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:20 schreef fFarl het volgende:
A.s. donderdag is de verkiezing van www.mooistebillenaward.nl van Sloggi en studenten.net
Leuk voor fok? En is er al een fotograaf voor aangewezen?
(model van mij (anne j) is kanshebster! juhj!)
Niet de meest handige site iddquote:Op maandag 17 mei 2010 13:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zeker leuk voor FOK!Ben jij er sowieso al aanwezig?
Edit: Wat een verschrikkelijke foto's op die stempagina's zeg. Je moet moeite doen om wat bil te zien, laat staan om ze te kunnen beoordelen![]()
Hoe (on)ervaren ben je? Kun je even wat werk laten zien?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:30 schreef fFarl het volgende:
[..]
Niet de meest handige site idd![]()
Nope, ben geen student en mag 'dus' geen kaartje kopen. Bovendien had ik het te laat door dat 'mijn' model ook meedeed![]()
Maar als jullie toegang regelen voor een fotograaf lijkt het mij wel leuk om platen te schieten. Mits er zich geen ervarener fotograaf aanbiedt...
PM gestuurd.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:33 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hoe (on)ervaren ben je? Kun je even wat werk laten zien?
Komt op mijn lijstje van even achteraan gaan
gekregen via siegfriedquote:Op maandag 17 mei 2010 16:33 schreef Ynske het volgende:
Fraubitch heb je mijn sms nog gekregen vorige week? en hoe gaat t verder?
Gaan we dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
Is alles al in orde voor vanavond, dat benefiet waar RonaldV en Puala naar toe gaan?
Zie ook je PMquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het nog niet in orde is dan dus?
Ja die zag ik net, vandaar dat ik ook even hier kwam kijken.quote:
Misschien beter via PM, dit gesprek?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die zag ik net, vandaar dat ik ook even hier kwam kijken.
Frau, nog niet rond, de accreditatie? Wilden ze niet dat FOK! er bij kwam? Of krijgen we het vandaag nog te horen?
Oh. Ook goed, wat je wilt. Het leek me handig om het gewoon even in het algemeen te roepen/vragen, ik ben ook een aantal dagen weggeweest dus misschien heb ik gewoon e.e.a. gemist/over het hoofd gezien namelijkquote:
Euh, de mijne is leeg?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, de mijne is leeg?
Inmiddels niet meer
Zelfde vraag voor die van de Luchtmachtquote:
Kun je het even naar mijn werk sturen? Ik kan niet bij mijn privé mail.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:32 schreef Greys het volgende:
Ronald, kan je even in je mail kijken of het zo klopt, wie wie is op de foto's?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:59 schreef RonaldV het volgende:
Greys,
Eens met NS (zie eerste comment in de reportage). De fotonummering was op basis van de volgorde waarin ik ze geschoten heb. Uiteraard hoort Rob bovenaan. De laaste foto is trouwens Dennis Bergkamp in de outfit van FC Lienden in de wedstrijd tegen FC Utrecht.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:06 schreef RonaldV het volgende:
Puala en ik hebben nog een hele berg fotos van FC Utrecht spelers. De beste daarvan zijn beschikbaar voor Sport. Daarnaast heb ik nog wel wat fotos die geschikt zijn voor de BNer beeldbank (als we die hebben). Puala moet zelf maar even aangeven wat zij verder nog beschikbaar heeft.
Is die er? Ik heb nl. nog foto's liggen van de premiere van Mary Poppins vanuit het fotografenvak met loads of BN'ers (of mensen die zichzelf BN'er vinden...). Indien men die wil voor FOK!, laat maar weten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:06 schreef RonaldV het volgende:
Daarnaast heb ik nog wel wat fotos die geschikt zijn voor de BNer beeldbank (als we die hebben).
Dat is altijd wel goed geregeld hoor Puala, maak je je daar maar niet druk omquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:30 schreef Puala het volgende:
Ik heb ook nog foto's (stuk of 400) ik weet niet of jullie er nog meer bij willen plaatsen? En ik heb genoeg BN-ers/Utrechtspelers/FC Liendenspelers voor in het archief (mits bij publicatie mijn naam word vermeld)..
Ik zal wel even kijken, want ik mis bij Ronald sommige mensen. Misschien heb ik die welquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is altijd wel goed geregeld hoor Puala, maak je je daar maar niet druk om
Lijkt me handig om een selectie te maken van die 400 foto's elke speler eentje oid?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zal wel even kijken, want ik mis bij Ronald sommige mensen. Misschien heb ik die wel
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef Ynske het volgende:
is dit iets voor fokfotografen? k wil er best naar toe gaan, tis hier om de hoek
Hij was bondscoach bij het laatste EK toen we Italie en Frankrijk een pak slaag gaven.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Puala het volgende:Marco van Basten is volgens het berichtje ex-bondscoac.. Wat is dat?
Er mist een H.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij was bondscoach bij het laatste EK toen we Italie en Frankrijk een pak slaag gaven.
En nu is Bert van Marwijk de bondscoach, vandaar de ex bondscoach.
Soms is het zo simpel.quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Puala het volgende:
Marco van Basten is volgens het berichtje ex-bondscoac.. Wat is dat?
Nog een foutje: Onder de fotos staat Dick Scheringa, in het artikel staat de (juiste naam) Dirk Scheringa.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef Chemiu het volgende:
Ik ga 29 mei zeer waarschijnlijk hier naartoe: http://www.openwindmills.com/
Het is een internationaal taekwondo sparring tournooi (maak zoveel mogelijk punten door de tegenstander op pantser of hoofd te schoppen). Accreditie is niet nodig, ik ga mee als deelnemer en mag dus sowieso wel overal komen. Maar omdat ik als deelnemer ga en het licht vaak slecht is, kan ik niet garanderen dat ik (goede) foto's kan maken.
Stel dat ik er een paar leuke foto's aan overhou, hebben jullie dan interesse?
Wat Iteejer zegtquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef Chemiu het volgende:
Ik ga 29 mei zeer waarschijnlijk hier naartoe: http://www.openwindmills.com/
Het is een internationaal taekwondo sparring tournooi (maak zoveel mogelijk punten door de tegenstander op pantser of hoofd te schoppen). Accreditie is niet nodig, ik ga mee als deelnemer en mag dus sowieso wel overal komen. Maar omdat ik als deelnemer ga en het licht vaak slecht is, kan ik niet garanderen dat ik (goede) foto's kan maken.
Stel dat ik er een paar leuke foto's aan overhou, hebben jullie dan interesse?
Ja dat is watquote:
Ik ben iig aanwezig bij de Landmachtdagen, hoop wel dat ik dan mijn nieuwe materiaal heb.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zelfde vraag voor die van de Luchtmacht
Denk wel dat dat nodig is ja, de koningin is dan ook daar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja dat is wat
Daar heb je wel accreditatie voor nodig, lijkt me? Heb jij enig idee welke organisatie daarachter zit?
Ik ga zoeken wat ik kan vinden, en er eens wat mailtjes tegenaan gooienquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Denk wel dat dat nodig is ja, de koningin is dan ook daar.
De ceremonie wordt georganiseerd door de Amerikaanse ambassade in samenwerking met de American Battle Memorial Commission. Ook de Koninklijke Landmacht en de gemeente Margraten zijn betrokken bij de organisatie.
De ceremonie wordt georganiseerd door de Amerikaanse ambassade in samenwerking met de American Battle Memorial Commission. Ook de Koninklijke Landmacht en de gemeente Margraten zijn betrokken bij de organisatie.
http://www.margraten.nl/margraten?waxtrapp=ohsDsHkoOloOnHDgFlEV
Heb je daar wat aan?
tof! dank je!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ga zoeken wat ik kan vinden, en er eens wat mailtjes tegenaan gooien
das snelquote:
Ja, de beller is sneller hequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
das snel![]()
k zal kijken dat ik morgen middag ff online kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |