a.s. Dinsdag, he? Ik werk in Arnhem tot het eind van de maand, dus het zou kunnen (moet het wel nog even thuis overleggen). Kun je in PM aangeven wat je zoal zou willen weten? Het lijkt me niet handig om de vragen hier "voor het front van de troepen" alvast neer te leggen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
Puala, je gaf aan dat je het prettig zou vinden als er iemand met je mee ging, maar dat je zelf niemand weet. Het is ook best handig denk ik om samen te gaan, want het is een vrij lange dag, er gebeurt veel, en twee zien en horen meer dan een![]()
Sanger? Jij eventueel? Ik roep maar wat hoor, maar misschien is het een goed idee als jullie dit samen doen?
Dan kan je meteen op Fred Teeven afstappen
Ik heb geen specifieke vragen, er werd door sanger hier geopperd - terecht - dat het wellicht handig was om alvast ook wat contacten te leggen. Dus het is goed als er iemand met Puala meegaat die, naast ook wat foto's schiet (we kunnen er nooit teveel hebben en er gebeurt genoeg daarquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
a.s. Dinsdag, he? Ik werk in Arnhem tot het eind van de maand, dus het zou kunnen (moet het wel nog even thuis overleggen). Kun je in PM aangeven wat je zoal zou willen weten? Het lijkt me niet handig om de vragen hier "voor het front van de troepen" alvast neer te leggen.
Paula, goed idee?
Dat was inderdaad precies wat ik bedoeldequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke vragen, er werd door sanger hier geopperd - terecht - dat het wellicht handig was om alvast ook wat contacten te leggen. Dus het is goed als er iemand met Puala meegaat die, naast ook wat foto's schiet (we kunnen er nooit teveel hebben en er gebeurt genoeg daar) samen met haar wat tekst kan opstellen om de foto's te begeleiden en om interessante personen/sprekers ter plaatse te vragen hoe we ze het beste kunnen bereiken in de toekomst, of ze een keer bereid zijn een interview voor FOK! te doen en hoe we dat dan het beste kunnen aanpakken
Hm, 'ze' hebben foto's van me waardoor ik me afvraag of ik er wel mag komen. (Had iets te doen met een bezoek van een 'bevriend staatshoofd' aan deze locatie een paar jaar terug).quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
is dit iets voor fokfotografen? k wil er best naar toe gaan, tis hier om de hoek
Agenda heeft ruimtequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:21 schreef RonaldV het volgende:
Check! Ik overleg thuis eventjes over de agenda, en laat het dan weten.
Graag!quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:01 schreef fraubitch het volgende:
kan op de een of andere manier niet mijn pm's inzien via mijn gsm. IE geeft dan een foutmelding aan. kijk ff als ik thuis ben.
Kun je mij de details doorgeven per SMS? zeker a.s. maandag en dinsdag heb ik weinig tijd om privé achter de PC te kruipen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:01 schreef fraubitch het volgende:
kan op de een of andere manier niet mijn pm's inzien via mijn gsm. IE geeft dan een foutmelding aan. kijk ff als ik thuis ben.
dat noemen ze een voorkeursbehandelingquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kun je mij de details doorgeven per SMS? zeker a.s. maandag en dinsdag heb ik weinig tijd om privé achter de PC te kruipen.
Ik ben dan ook je grootste fotograafquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat noemen ze een voorkeursbehandeling
doe ik wel even
Hengelo Overijssel neem ik aan? Weet je ondertussen al of je accreditatie hebt?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:53 schreef fraubitch het volgende:
is er iemand die de 15e naar het BAM! Festival wil? In hengelo.
Weet alleen nog niet of we accreditatie hebben.
Anyone?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:26 schreef Calime het volgende:
http://www.aldaevents.nl/citymoves-den-bosch.html
21 mei in Den Bosch. Is dit misschien wat voor FOK? Wil er wel heen, woon om de hoek.
Zeer zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |