Da was vorig jaarquote:
Ojee, hoop dat vriendje nog op tijd heeft weten weg te komenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:29 schreef Calime het volgende:
Ik ga ff vriendje meppen voor verkeerd doorgeven van de link *stampt weg*
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:53 schreef fraubitch het volgende:
is er iemand die de 15e naar het BAM! Festival wil? In hengelo.
Weet alleen nog niet of we accreditatie hebben.
Ik heb ook wel interesse in Pearl Jam. Ik heb idd net even Anneke gezien. Was wel erg goed.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:52 schreef whaley het volgende:
Rockin' Park (27 juni waar o.a. Pearl Jam staat) ben ik ook wel benieuwd naar, dat zou ik heel graag doen en heb ik ook al diverse malen gemeld hierJammer dat je geen foto's hebt van BAM, ik dacht dat Anneke van Giersbergen daar stond?
Naja, het wordt pas de 18e keer dat ik ze ga zien maar een keer voor het hek lijkt me ook wel eens leuk, al is het maar voor een nummer of 3quote:Op zondag 16 mei 2010 03:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
goh Marco. Pearl Jam, wat een verrassing
Tja, had eigenlijk de 20e moeten zijn (Werchter en Rotterdam gingen destijds niet door vanwege het Roskilde drama) maar voor Pearl Jam is het aardig veel.. al ben ik in Zagreb een fan tegengekomen die al meer dan 100 optredens had gezien (arrrghh!!)quote:Op zondag 16 mei 2010 12:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
18e pas? Kijk dat valt me dan wel weer tegen voor zo'n grote fan. Al is t niet goedkoop om ze vaak te zien dat is waar.
Jup, dat zijn inderdaad niet alle foto's (al denk ik dat er alsnog wel geselecteerd moet worden omdat we natuurlijk een aantal bands samen hebben geschoten.) En ik zou het opzich ook wel nice vinden als er misschien een linkje naar onze websites geplaats kan worden (klikie klikie op naam bijvoorbeeld?)quote:Op zondag 16 mei 2010 12:50 schreef whaley het volgende:
[..]
Even on-topic weer.. ik zie dat de Dauwpop reportage online staat maar dat is 'slechts' een selectie van de selectie die ik 's nachts nog gemaakt heb. Komen er nog meer op Fok! (ik neem aan dat Calime er ook meer heeft gestuurd?) en/of is het goed als ik er nog een hoop op mijn eigen Flickr account zet en dat hier meld?
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:17 schreef Tijntjuh-F5p het volgende:
Wat een geweldig initiatief om zo amateurfotografen te betrekken bij de content van Fok!![]()
Ik ga gelijk even een pm-metje sturen en mezelf aanmelden. Hopelijk is er nog interesse in een autosport fotograaf
Vandaag of morgen probeer ik hier werk van te makenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:29 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ben er net even overwacht geweest, geen foto's gemaakt, accreditatie was niet nodig geweest...
Maar is er accreditatie / gaan er al mensen naar:
Rage AgainstThe Machine (9 juni Gelredome)
Kiss (18 juni Gelredome)
Aerosmith (23 juni Goffertpark)
Pearl Jam (27 juni Goffertpark)
?
Linkjes toegevoegdquote:Op zondag 16 mei 2010 15:11 schreef Calime het volgende:
[..]
Jup, dat zijn inderdaad niet alle foto's (al denk ik dat er alsnog wel geselecteerd moet worden omdat we natuurlijk een aantal bands samen hebben geschoten.) En ik zou het opzich ook wel nice vinden als er misschien een linkje naar onze websites geplaats kan worden (klikie klikie op naam bijvoorbeeld?)
Zeker leuk voor FOK!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:20 schreef fFarl het volgende:
A.s. donderdag is de verkiezing van www.mooistebillenaward.nl van Sloggi en studenten.net
Leuk voor fok? En is er al een fotograaf voor aangewezen?
(model van mij (anne j) is kanshebster! juhj!)
Niet de meest handige site iddquote:Op maandag 17 mei 2010 13:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zeker leuk voor FOK!Ben jij er sowieso al aanwezig?
Edit: Wat een verschrikkelijke foto's op die stempagina's zeg. Je moet moeite doen om wat bil te zien, laat staan om ze te kunnen beoordelen![]()
Hoe (on)ervaren ben je? Kun je even wat werk laten zien?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:30 schreef fFarl het volgende:
[..]
Niet de meest handige site idd![]()
Nope, ben geen student en mag 'dus' geen kaartje kopen. Bovendien had ik het te laat door dat 'mijn' model ook meedeed![]()
Maar als jullie toegang regelen voor een fotograaf lijkt het mij wel leuk om platen te schieten. Mits er zich geen ervarener fotograaf aanbiedt...
PM gestuurd.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:33 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hoe (on)ervaren ben je? Kun je even wat werk laten zien?
Komt op mijn lijstje van even achteraan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |