Geen speciale accreditatie voor jou regelen dus?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Andyy het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon eerst schieten en kijken of er wat nuttigs uitkomt, mocht er wat nuttigs uitkomen wil ik me best opgeven. Want het is de eerste keer dat ik met mijn camera op stap ga
quote:
geen probleem, vandaag lukt niet meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef Siegfried het volgende:
[..]Tis geregeld hoor. Je krijgt mail
Wel het verzoek of je de perskaart morgen of zaterdag al kunt ophalen. Zondag wordt heel moeilijk.
Mail ook gehad?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
geen probleem, vandaag lukt niet meerzometeen een feestje maar rijd morgen er wel eventjes heen
yeps, en ook nog een met uitleg van t persprogramma etc.quote:
de foto's van Memorial Day Margraten hangen in de meelquote:
Ga ik ze gelijk even oppakkenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
de foto's van Memorial Day Margraten hangen in de meel
Antwoord anyone?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:18 schreef Puala het volgende:
Ik heb de dag na het evenement mijn foto's ingestuurd, maar nog geen reactie ontvangen.
Daarnaast, wat zijn de mogelijkheden wat betreft Betuws Spektakel en Appelpop?
Tof!quote:
Jaaaaaajaa graagquote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Siegfried het volgende:
Oh, en we hebben eindelijk visitekaartjes besteld.
Mocht je binnenkort voor FOK! ergens heen gaan, en denken dat je dergelijke kaartjes kunt gebruiken? Let me know, en ik zorg dat er een stapeltje bij je terecht komt!
Nicee.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Siegfried het volgende:
Mocht je binnenkort voor FOK! ergens heen gaan, en denken dat je dergelijke kaartjes kunt gebruiken? Let me know, en ik zorg dat er een stapeltje bij je terecht komt!
lukt t nog om ze vanaaf online te zetten? anders ga ik nu richting huisquote:
Mooi man! Kan je het ontwerp hier posten? Ben wel benieuwd!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Siegfried het volgende:
Graag!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:15 schreef Siegfried het volgende:
Betuws Spektakel zal ik binnenkort eens achteraan gaan mailen. Appelpop komt pas later, maar staat sowieso op de lijst van festivals die we doen
Hebben!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Siegfried het volgende:
Ik heb ze al klaarstaan, maar ben mijn hoofd nog aan het breken over een stukje tekst.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
lukt t nog om ze vanaaf online te zetten? anders ga ik nu richting huis
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef freud het volgende:
[..]
Mooi man! Kan je het ontwerp hier posten? Ben wel benieuwd!
Zou ook kunnen ja. Qua fotograferen komen we er al jaren, dus dat gaan we dit jaar weer doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Graag!Appelpop is misschien om te filmen ook wel interessant. Wie weet is dat een ideetje om uit te voeren
![]()
[..]
kan ik me voorstellenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:16 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb ze al klaarstaan, maar ben mijn hoofd nog aan het breken over een stukje tekst.
netjes!quote:
Spam.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
Het ontwerp van de visitekaartjes is van donroyco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |