gekregen via siegfriedquote:Op maandag 17 mei 2010 16:33 schreef Ynske het volgende:
Fraubitch heb je mijn sms nog gekregen vorige week? en hoe gaat t verder?
Gaan we dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
Is alles al in orde voor vanavond, dat benefiet waar RonaldV en Puala naar toe gaan?
Zie ook je PMquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het nog niet in orde is dan dus?
Ja die zag ik net, vandaar dat ik ook even hier kwam kijken.quote:
Misschien beter via PM, dit gesprek?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die zag ik net, vandaar dat ik ook even hier kwam kijken.
Frau, nog niet rond, de accreditatie? Wilden ze niet dat FOK! er bij kwam? Of krijgen we het vandaag nog te horen?
Oh. Ook goed, wat je wilt. Het leek me handig om het gewoon even in het algemeen te roepen/vragen, ik ben ook een aantal dagen weggeweest dus misschien heb ik gewoon e.e.a. gemist/over het hoofd gezien namelijkquote:
Euh, de mijne is leeg?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, de mijne is leeg?
Inmiddels niet meer
Zelfde vraag voor die van de Luchtmachtquote:
Kun je het even naar mijn werk sturen? Ik kan niet bij mijn privé mail.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:32 schreef Greys het volgende:
Ronald, kan je even in je mail kijken of het zo klopt, wie wie is op de foto's?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:59 schreef RonaldV het volgende:
Greys,
Eens met NS (zie eerste comment in de reportage). De fotonummering was op basis van de volgorde waarin ik ze geschoten heb. Uiteraard hoort Rob bovenaan. De laaste foto is trouwens Dennis Bergkamp in de outfit van FC Lienden in de wedstrijd tegen FC Utrecht.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:06 schreef RonaldV het volgende:
Puala en ik hebben nog een hele berg fotos van FC Utrecht spelers. De beste daarvan zijn beschikbaar voor Sport. Daarnaast heb ik nog wel wat fotos die geschikt zijn voor de BNer beeldbank (als we die hebben). Puala moet zelf maar even aangeven wat zij verder nog beschikbaar heeft.
Is die er? Ik heb nl. nog foto's liggen van de premiere van Mary Poppins vanuit het fotografenvak met loads of BN'ers (of mensen die zichzelf BN'er vinden...). Indien men die wil voor FOK!, laat maar weten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:06 schreef RonaldV het volgende:
Daarnaast heb ik nog wel wat fotos die geschikt zijn voor de BNer beeldbank (als we die hebben).
Dat is altijd wel goed geregeld hoor Puala, maak je je daar maar niet druk omquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:30 schreef Puala het volgende:
Ik heb ook nog foto's (stuk of 400) ik weet niet of jullie er nog meer bij willen plaatsen? En ik heb genoeg BN-ers/Utrechtspelers/FC Liendenspelers voor in het archief (mits bij publicatie mijn naam word vermeld)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |