haha en jaaaahh ook ik sta dan uiteindelijk toch nog een keertje op de 1e plaatsquote:Op zondag 30 mei 2010 17:30 schreef amaranta het volgende:
achja, het voordeel van deze lijst is dat je niet zomaar meer wordt ingehaald door snel/vroeg bevallende moeders...
je plekje hier is zo goed als zeker
Ja, of ik moet me nog even melden met mijn geheime kind dat ik snel nog even op 4 december heb gebaard. Net zoals jij, tussen neus en lippen doorquote:Op zondag 30 mei 2010 17:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha en jaaaahh ook ik sta dan uiteindelijk toch nog een keertje op de 1e plaatsin Z&G is me dat bij lange na niet gelukt
en Evie wil kruipen... maja dat lukt niet, dus is het een gemopper van jewelste
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:09 schreef Asyniur het volgende:
Teigetje, hoe is het om thuis te zijn?
Vlindur, fijn dat het zo goed gaat met je moeder zeg!
Mart, lekker gezwommen joh?
ik moest gisteren nog lachen want met het omkleden van Harry kwam ik erachter dat in 2 van de Noppies rompers die ik van je heb overgenomen de reserve drukkertjes nog in het label zaten, ondanks de wasbeurt
Draakje, wat een lekker ding heb je daar! Is ze al bezet?
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, of ik moet me nog even melden met mijn geheime kind dat ik snel nog even op 4 december heb gebaard. Net zoals jij, tussen neus en lippen door
sluit zich hier bij aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
*hoopt op update van overgelukkige Keshet...
Daar heeft ze vast helemaal geen tijd voor..quote:Op zondag 30 mei 2010 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
*hoopt op update van overgelukkige Keshet...
Ik heb het inderdaad gedaan toen ze verkouden was. Helaas heb ik nu geen ui in huis.. morgen maar direct halen!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:51 schreef Aoraki het volgende:
N-U, je zou eens een doorgesneden ui naast haar bedje kunnen proberen. Mijn schoonmoeder wees me erop en ik dacht dat het alleen voor een verstopte neus hielp, maar ik heb het bij Thomas ook geprobeerd toen hij heel veel moest hoesten, en het hielp echt heel goed! Toen ik het een nacht vergeten was, heeft hij ons wakker gehoest, dus het lijkt echt goed te werken.
Ik was zoooo moe. Dat ik gisteren, nadat we bij mijn ouders hadden gegeten, besloot Eva daar te laten. Dan zou ik vanmorgen nog een uurtje ofwat mee kunnen pikken.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:16 schreef ymme het volgende:
Mart heeft het schreeuwen ondekt. En ik maar steeds denken dat hij zo gaat huilen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:31 schreef leonieke het volgende:
En ow, nog een belangrijk punt. Ik heb voor het eerst in mijn leven op 10 minuten tijd iets van kleren gevonden dat paste![]()
(weliswaar enkel een topje en nog iets boven, maar druk helpt wel
Om 11.45u had ik nog niets nieuws voor het feest, om 11.58u liep ik de winkel buiten met nieuwe kleren
)
ze heeft zaterdag wel kennis gemaakt met een vriendje, maar bezet is ze nog niet, jullie maken nog best kans!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:09 schreef Asyniur het volgende:
Draakje, wat een lekker ding heb je daar! Is ze al bezet?
Drinkt hij dan op 1 dag 6 keer 100 cc?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, klinkt alsof hij tevreden is hoor!
En een paar mondjes voeding teruggeven mag. Zo lang je het met 1 spuugdoekje kan opdoen, heeft hij nog genoeg in zijn buikje
Oja, en natuurlijk nog gefeliciteerd met de doop!
draakje, hier ook alleen nog bv hoor!
amaranta lekker even geslapen!
Harry kwam vannacht om 3, 4 en 5 uur en daarna weer om 7:30u; geen idee wat hem nou mankeerde![]()
Dus mama is nu![]()
Overigens belde oma net dat Harry nog in diepe slaap is. Hij heeft ook een behoorlijk veel gedronken! Normaal drinkt hij zo'n 100cc uit de fles maar hij heeft zo'n 130cc weggeklokt zojuist aldus oma.
Misschien een regeldagje ofzo? Maar dat is toch gek zo met 3,5 maand?
Geen idee. Hij krijgt maar 1 fles op een dag en daar zit ongeveer 100cc in. De ene keer drinkt hij hem leeg, de andere keer wil hij nog een klein beetje hebben, dan laat hij weer een beetje staan. Gemiddeld zo'n 100cc, maar een leeftijdgenootje van hem drinkt zo 180cc weg...quote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Drinkt hij dan op 1 dag 6 keer 100 cc?
En ik moet morgen gaan werken. Ben eigenlijk een beetje van slag dat ik hem morgen moet achterlaten. En P. kwam vanmiddag thuis van het werk en zei bijna direct dat hij het niet zag zitten om hem morgenmiddag mee te geven met zijn ma, zeker niet als hij zal wenen (en Thomas weent zo goed als altijd als hij in een maxi-cosi zit). Ons klein ventje zal morgennamiddag voor de eerste keer zonder zijn mama en papa zijn
Ik ben al blij dat het morgen druk zal zijn op het werk. De tijd zal volgens mij voorbij vliegen![]()
jeujjjjjjjjjj ik heb nu al zin in je verhalenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Keshet het volgende:![]()
't gaat allemaal super hier!
Vanavond lees ik ff bij en kom ik met foto's!
Enne:Voor de Teigetje outfits!
pixmania en dan langzame verzendingquote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef Vlindur het volgende:
Davinia, Kun je daar dan niet eens serieus over praten? Dat je echt wil dat ze het zo doet omdat je het zo niet goed vind gaan?
Rienk zijn onder tandjes zijn door, maar ik denk niet dat hij nu ziek is van de bovenste. Ik weet gewoon echt niet waarom hij ziek is. Hij slaapt nog steeds, dat wel.
Met mijn moeder gaat alles wel naar wens. Ze mag morgen al naar haar eigen ziekenhuis!![]()
Mijn Rienk's Sophie is kwijt![]()
De kinderwagen ging met mijn broertje in de auto, die had de grote auto mee en dat paste makkelijker dan in onze 206+. En toen de wagen er in ging zat Sophie er nog in, maar bij thuiskomst was Sophie weg
En nu baal ik.
Hij is niet hier en niet bij mijn broertje in de auto.
J. vind het niet boeiend, want Rienk zal hem toch niet missenMaar IK wil dat ding weer, want IK vond hem wel leuk voor Rienk en Rienk speelde er zelf ook heel graag mee. Dus ik ga maar een nieuwe bestellen. Iemand een goedkoop adres? Want het verschilt zo per url!
groof, wanneer is er geboren eigenlijk? (toch niet stiekum nog wel voor evie?)quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef Groofsken het volgende:
Mijn kleine baby is bijna een grote baby.
Mijn kleine baby is bijna een grote baby.
En sorry, ik heb niks gelezen![]()
ik ga dr zelf even halen van het KDV; kan ik dr in elk geval nog even een dikke knuffel geven enzo... (misschien ga ik stiekem wel een kwartiertje eerder).....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat een enorm lange dag dan (maar teamuitjes zijn vaak wel erg gezellig!) ik ben altijd helemaal gaar na zo'n dag BHV
Maar wel fijn dat je haar ws nog wel eventjes wakker kunt zien
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:32 schreef ymme het volgende:
Wat is het stil hier
NIemand wat leuks te vertellen over hun lieve kleine baby.
Mart ligt heerlijk te slapen boven in zn bed. Maar ja, das standaard elke dag van 12u00 tot 15u00
En ik heb dus maar een beetje het huishouden gedaan.
same here... Alleen is mijn kind thuis waar haar papa probeert te werken, ipv kdv...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:34 schreef happyme28 het volgende:
Mijn baby doet vast hele leuke dingen momenteel, maar ik zie het niet want ik zit op mijn werk en hij op het KDV en het is hier hardstikke saai, dus de tijd schiet ook niet op![]()
Nog 2,5 uur te gaan.
Met mijn schouder gaat het sinds ik geopereerd ben stukken beter dan voor de operatie. Ik heb geen pijn maar mag de arm/schouder nog niet belasten. Ik heb hulp van mijn man en ouders en sinds 2 weken geleden uit de mitella mocht gebruik ik mijn arm wel dus kleine dingen lukt me wel, tillen mag ik nog niet. Dat doe ik met mijn rechter arm en alleen Dijon til ik. Nathan is te zwaar. Ik heb een complete scheefstand van mijn bekken en dat is nu iets van 3 keer recht gezet maar gaat toch steeds scheef staan wat de problemen versterkt. Ach komt hopelijk wel weer goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:40 schreef DaviniaHR het volgende:
faja, hoe gaat het eigenljk met je schouder? hoe doe je dat met 3 kids? kan je ze wel tillen?
en de fysio zei idd tegen mij, 9 mnd erop, 9 mnd eraf... dus we hebben nog 4 mnd te gaan...
maar jij hebt echt BI, ik ben gewoon raar, dus mss gaat het voor jou wel sneller.
die vervelende collega van je die zo lang van stof is?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ga dr zelf even halen van het KDV; kan ik dr in elk geval nog even een dikke knuffel geven enzo... (misschien ga ik stiekem wel een kwartiertje eerder).....
en ik ben NU al gaar haha... hebben eerst weer de theorie gedaan en net een BHV oefening met portofoon;
en je raadt al wie de BHV-leider moest spelen en alles moest leiden...
![]()
Mag je niet terugkomen bij de werkgever waar je al zat. JIj had toch een nuluren contract?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef ymme het volgende:
Ik hoop dat ze snel weer jullie nachtrust terug geeft Lily
En Mart is morgen gewoon alweer 3 maanden3 maanden geleden lag ik nu dus in het ziekenhuis.
Als ik er nog aan terug denk, krijg ik weer een emo-bui. Het blijft af en toe toch een beetje moeilijk hoe het allemaal gegaan is. Maar wil er niet teveel aan denken en gewoon lekker genieten van mijn man.
En vandaag ook maar eens begonnen met 'werk' zoeken. Moet toch ooit weer eens aan de bak![]()
Maar vind het eigenlijk wel lekker zo. Maar eventjes wat anders dan luiers en flessen en lekker knuffelen voor 2 dagen in de week, lijkt me ook wel fijn eerlijk gezegd.
Kan daar geen 2 hele dagen werken. Alleen 4 ochtende en dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mag je niet terugkomen bij de werkgever waar je al zat. JIj had toch een nuluren contract?
Ik was vanmorgen in het ziekenhuis, en dacht terug aan toen Eva er net was, en ik vertelde wat aan de arts daarover, en hij zei oprecht 'oooogh' en ik schoot bijna vol.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
die vervelende collega van je die zo lang van stof is?
Mijn moeder gaat 2 dagen oppassen als ik werk heb. Ze heeft er ook heel veel zin in, van haar moet ik dus ook opschieten met werk vinden haha.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:00 schreef octopussy het volgende:
Lily, echt een van-slag-dag dus. Hopelijk slaapt ze komende nacht weer lekker lang![]()
Faja, het lijkt me zo lastig met kleintjes als je niet kan tillen. Fijn dat je hulp hebt. Red je het een beetje thuis?
Ymme, waar gaat Mart naartoe als je gaat werken?
Ik deel je gevoel trouwens wel hoor. Ik ben nu ook wel weer klaar om te gaan werken. Heb nog een maand om fulltime te genieten van mijn muppet. Het wordt steeds leuker! Maar de muren en de luiers komen een beetje op me af nu. En ik zit een beetje te lummelen terwijl ik zo veel zou kunnen doen
Ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Poppejans het volgende:
Vanmiddag naar ziekenhuis geweest voor heupecho v Wolf. Daar was alweer twijfel, (was doorgestuurd via de fysio+CB+huisarts die allen wat stijfheid leken te voelen) dus door om een foto te laten maken.
En alles bleek toch goed te zijnpfff na alweer die twijfels zag ik hem al voor me, zo sneu in een spreidbroek juist nu hij super bewegelijk is. Maar gelukkig alles dus goed!
Oja en nog even eenhij heeft een doorkomend tandje onderin! Vast de reden van zijn huilerig zijn de laatste dagen, morgen meteen effe tandjesspul halen.
Fijn dat het allemaal toch goed is!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Poppejans het volgende:
Vanmiddag naar ziekenhuis geweest voor heupecho v Wolf. Daar was alweer twijfel, (was doorgestuurd via de fysio+CB+huisarts die allen wat stijfheid leken te voelen) dus door om een foto te laten maken.
En alles bleek toch goed te zijnpfff na alweer die twijfels zag ik hem al voor me, zo sneu in een spreidbroek juist nu hij super bewegelijk is. Maar gelukkig alles dus goed!
Oja en nog even eenhij heeft een doorkomend tandje onderin! Vast de reden van zijn huilerig zijn de laatste dagen, morgen meteen effe tandjesspul halen.
wat leuk, ymmequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef ymme het volgende:
Mag ik hier even hyperen![]()
![]()
Mart heeft zojuist hardop geschaterd tegen mij. Echt de grootste lol had ie.
Ik lag natuurlijk helemaal in een deuk en daardoor ging meneer nog harder lachen.Dat geluid wat hij erbij maakt. Geweldig!
Wat waren bij jullie de graden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
jaaaaaaaah wat fijn dat Wolf zijn heupjes goed zijn!!!![]()
wij hebben gister ook bericht gehad van de kinderarts;
en ook Evie haar heupjes bleken op de controle-foto goed!!
(bij de echo was er nogal wat twijfel...).
o jeetje; dat zou ik zo niet weten; kan het wel op het werk zelf bekijken natuurlijk. Als ik eraan denk kan ik morgen wel even kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Wat waren bij jullie de graden?
Sorry dat ik daar zo naar vraag, maar R had nu tussen de 60 en de 62 graden, terwijl onder de 60 graden een spreidbeugel zou betekenen volgens deze arts. En nu denk ik steeds 'jeetje hij zit wel op het randje dus'
Ben daardoor wel heel benieuwd hoe dat bij jullie was. Ook toch zo dicht bij de 60 graden?
wij zijn met Evie net 2 weken over op de buggyseat.. en daarvoor hebben wij veel de maxicosi op ons onderstel gebruikt.. ik ben eigenlijk nooit met de bak op stap geweest....quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef ymme het volgende:
Met hoeveel maanden is het normaal het kindje uit de kinderwagenbak naar de wandelwagen inzet te zetten?
We merken nu al dat Mart toch echt met het hoofd en voeten vast ligt
Maar vind hem nog te jong voor de wandelwagen inzet. Of zit daar geen leeftijd aan verbonden?
Dat dacht ik ook al ja. Weet ook al hoe het werk met lig en zit stand. En de standen daar tussen in.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Vicky het volgende:
daar zit niet persee een leeftijd aangebonden Ymme. Je hoeft 'm ook niet rechtop in de wandelwageninzet te zetten, gewoon liggend kan prima.
Noorderdierenpark (Emmen).quote:
Oehh ik vind Emmen zo mooi!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Noorderdierenpark (Emmen).en je kan dr ook gewoon zo lekker rondwandelen met de buggy en lekker ergens in de zon gaan zitten...
(en als je een abonnement hebt; kan je gewoon als je in de stad bent ook ff een rondje dierentuin doen..)
Evie dus ook; ik heb de bak eigenlijk alleen de 1e maand gebruikt voor de dutjes van Evie... die is dus nog echt z.g.a.n.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oehh ik vind Emmen zo mooi!!
Ymme, 3mnd is wel een btje jong idd.. Tja lastig. Probeer het gewoon een keertje in de wandelwageninzet. Kijk hoe hij erin zit en twijfel je, dan ga je voorlopig terug naar de bak.
Zowel Amber als Tess hebben zeer weinig in de bak gelegen. 10x is veel. Ze lagen eignelijk altijd in de maxi cosi.
Euh, ze noemden helemaal niks!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef Groofsken het volgende:
Poppejans, hoeveel graden noemden ze?
Heerlijk joh, dat hij niet in een spreidbeugel hoeft
kleine dingen onderin de wandelwagen, grote dingen met de autoquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:40 schreef DaviniaHR het volgende:
lily, ik vind boodschappen met de draagdoek juist makkelijker. naja, de kleine dingen. anders is het idd kind in de doek, ligbak mee en de boodschappen daarin laden. werkt als een tierelier!
Bij eli wel, jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef Meimeltje het volgende:
Davina: dan heeft het te klein worden van de bak dus meer met de breedte van de bak te maken?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:53 schreef het-is-mij het volgende:
@ Ymme, jij heb toch een maxi cosi?
Die heeft de ruimste bak, hoe lang/zwaar is Mart dan?
Wandelwageninzet vind ik persoonlijk nog wat te vroeg
Misschien heb jij een nieuwere Buzz? Die van ons is al uit 2006quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef amaranta het volgende:
meimeltje, ik heb ook de buzz, maar heb jij er een soort van verkleiner in zitten ofzo?
Ik herken die buggyinzet helemaal niet.
happy, wat schattig! hij rolt al om!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:51 schreef happyme28 het volgende:
Daan past ook nog prima in de kinderwagenbak maar eigenlijk hebben we bijna altijd de MC erop, omdat we toch meestal met de auto weggaan. In mijn verlof wel gewandeld met de bak, maar niet vaak dus.
Ohh en wat fijn al dat goede heupjes nieuws!
Leo, wat vervelend dat hij zo overstuur was na je eerste werkdag. Hoe is het vandaag gegaan?
Wat fijn lily, zo'n mooie lange nacht voor Leah. Heb jij ook even lekker kunnen bijtanken
Mooie lijntjes voor Rienk hoor Vlindur. Daar zou ik me niet druk om maken.
Hoe vond Evie het in de dierentuin BJ? Kan ik ook erg naar uit kijken. Wij gingen vroegen ook altijd met papa naar Artis.
Kiek dan wat Daan meerdere keren deed vanmiddag.... (slechte kwaliteit want met mijn mobiel opgenomen en let vooral niet op mijn enthousiasme haha)
Wat doet ie nou??
Evie vond het wel leuk hoor. Maar ik weet niet in hoeverre ze dingen ziet enzo... De Savanne werd wel uitgebreidt bewonderd en de haaien zag ze ook wel echt langszwemmen..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:24 schreef octopussy het volgende:
Daan![]()
En Evie met de ballon![]()
![]()
Is het een beetje interessant voor zo'n kleine, de dierentuin? Ik denk wel eens na over waar ik allemaal met Hannah naar toe kan, maar ik denk dat ze een wandelingetje langs de vaart hier net zo interessant vindt. Maar ze is natuurlijk ook nog wel een stuk jonger dan Evie.
Ik word zo blij van het lekkere weer
Niet zo denderend. Hij is nu nog steeds aan het wenen, maar P. probeert hem nu te troosten. Hij heeft het iets beter gehad (als in: ook een beetje lachen en spelen), maar het is nog helemaal niet zoals het hoort te zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:51 schreef happyme28 het volgende:
Leo, wat vervelend dat hij zo overstuur was na je eerste werkdag. Hoe is het vandaag gegaan?
Ja, hij deed het een paar keer achter elkaar, dus op de gok 'm weer op zijn buikje gelegd en snel telefoon gepakt, batterijen van camera waren net leegquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:41 schreef Asyniur het volgende:
Daan rolt ook al
Wat leuk dat je het op film hebt! Wij hebben het nog steeds niet op film kunnen vangen![]()
over de huidige heenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef ymme het volgende:
Misschien een hele domme vraag
Maar de zomerhoes van de maxi-cosi autostoel, moet deze over de huidige hoes heen of moet deze er af? Want dat kan gewoon neem ik aan omdat het ook gewassen kan worden. En hem in z'n totaliteit in de wasmnachine lijkt me stug
ik ook denk ik; denk dat Rienk veel behoefte heeft aan rust en geborgenheid....quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:19 schreef Asyniur het volgende:
Vlindur, ik wil me nergens mee bemoeien maar waarom sla je dan de UPM niet over?
Als ik het zo lees, dan is dat het eerste wat ik zou laten...
Achter uit lopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:24 schreef Morretje het volgende:
Och, arme Rienk, te veel prikkels.. Succes ermee Vlindur!
Leonieke, jammer dat het zo moeizaam gaat met Thomas nu je weer bent gaan werken. Kan me goed voorstellen dat dat niet lekker voelt! Hopelijk went hij eraan en wordt het allemaal weer gezelliger als je wel thuis bent!
Een duidelijke n00bvraag: als ik nu met Isabel naar buiten ga, met welke factor zonnebrand smeer ik haar dan in? En moet ze nu nog steeds een jasje aan en mutsje op in de wandelwagen?
En mama's die dragen, hoe doe je dat met de zon? Ik liep gister een stukje met haar, maar op een gegeven moment had ze de zon recht in d'r snoetje..
factor zo-hoog-mogelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:24 schreef Morretje het volgende:
Een duidelijke n00bvraag: als ik nu met Isabel naar buiten ga, met welke factor zonnebrand smeer ik haar dan in? En moet ze nu nog steeds een jasje aan en mutsje op in de wandelwagen?
En mama's die dragen, hoe doe je dat met de zon? Ik liep gister een stukje met haar, maar op een gegeven moment had ze de zon recht in d'r snoetje..
Zo'n badstof ding bedoel je? Eroverheen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef ymme het volgende:
Misschien een hele domme vraag
Maar de zomerhoes van de maxi-cosi autostoel, moet deze over de huidige hoes heen of moet deze er af? Want dat kan gewoon neem ik aan omdat het ook gewassen kan worden. En hem in z'n totaliteit in de wasmnachine lijkt me stug
Uhmm... ja maar hij is pas bijna 3,5 maand? Ik heb er wel even aan gedacht (kwijlt ook veel nl.) maar zie niets in zijn mond en hij is nog zo jong. Maar koorts krijgen ze dus ook bij tandjes?quote:
Je voelt ook nog niks? Je kunt tandjes ook makkelijk opmerken door zachtjes op het tandvlees te tikken met achterkant van een lepeltje, als er iets tikt zit er een tandje door te komen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhmm... ja maar hij is pas bijna 3,5 maand? Ik heb er wel even aan gedacht (kwijlt ook veel nl.) maar zie niets in zijn mond en hij is nog zo jong. Maar koorts krijgen ze dus ook bij tandjes?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Keshet het volgende:
Ola allemaal!
Wij zijn heerlijk aan het Genieten!
Het gaat supergoed met ons kleine muppetje! Zelfs zo goed dat ik vanmiddag de sonde er uit heb gehaald!![]()
Alle flesjes gaan tot op de laatste druppel leeg en ze meldt zich stipt elke drie uur.
Ja, ook 's nachts.
Freecell, hoe is 't bij jou? Heb je al een tijdje niet voorbij zien komen?
Wat fijn zeg!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Keshet het volgende:
Ola allemaal!
Het gaat supergoed met ons kleine muppetje! Zelfs zo goed dat ik vanmiddag de sonde er uit heb gehaald!![]()
Alle flesjes gaan tot op de laatste druppel leeg en ze meldt zich stipt elke drie uur.
Ja, ook 's nachts.
Freecell, hoe is 't bij jou? Heb je al een tijdje niet voorbij zien komen?
Leah heeft echt dikke dijenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef DaviniaHR het volgende:
en lekker met het warme weer in korte mouwtjes, kan i de hele dag bakvissen naar haar armspekjes![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Keshet het volgende:
Ola allemaal!
Ja, ook 's nachts.
quote:
Hoedje, parasolletje boven de buggy. lekker in een rompertje en regelmatig voelen of ze niet koud is en goed op haar gezichtje letten. Een oververhitte baby is met deze temperatuur waarschijnlijker dan een onderkoelde. ze kan haar eigen temp wel op orde houden en ouders doen zo'n kindje vaak veel te veel kleding aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef Morretje het volgende:
Nee, ik wil haar ook niet in de zon leggen!![]()
Maar in de schaduw verkleur je ook heb ik altijd geleerd..
Factor 30/50 dus en een zonnehoedje.. Dat ik dat laatste zelf niet heb bedacht
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 05:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
En Evie probeert kruipbewegingen te maken![]()
View My Video
View My Video
allemaal bedankt; ik blijf nog wel even lurken hier; en tot snel bij de grote beebs![]()
![]()
![]()
Ymme, zou het kunnen dat Mart het misschien te warm of te koud heeft? Daan werd van de week ook ineens wakker om 4 uur, hij had duidelijk geen honger maar wat dan wel, dus steeds met een speentje proberen in slaap te krijgen, maar dat lukte steeds maar voor een half uurtje. Hij voelde wel wat koud aan maar niet overdreven voor mijn gevoel. Dag erna precies hetzelfde tot we er achter kwamen dat hij het 'gewoon' te koud was in het zomerslaapzakje. Dag erna iets dikkere slaapzak en hij slaapt weer als een roosje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:47 schreef ymme het volgende:
4 maanden jeetje. Mart over 3 weken ook al weer.
Nee toch maar geen rijstebloem gedaan, het gaat nu ineens weer goed. Geen hongerige geschreeuw meer
Alleen Mart die van baby af aan 's nachts heel goed sliep heeft tegenwoordig ondekt hoe je papa en mama bezig houdt in de nacht.Eerst was het 2 keer komen voor de speen maar vanacht is dit wel 5 keer geweest, waarnaar we hem om 05u00 uur bij ons in bed hebben genomen omdat we het zat waren
Dat lijkt mij ook het beste. Wat sneu ook! Succes!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:44 schreef Lijnloos het volgende:
Lijkt me ook wel inderdaad dat je hem zo goed aangekleedt hebt, maar het is wel lastig met zo'n situatie... kun je niet de hap of het ziekenhuis bellen en gewoon de vraag stellen?
Oh kijk nouquote:Op zondag 6 juni 2010 15:11 schreef NieuweUser het volgende:
Lastig om die kleintjes aan te kleden inderdaad. Isa heeft nu een rompertje met spagettibandjes aan, een t-shirtje en een kort broekje. Ter illustratie gooi ik er even een foto'tje achteraan!Voor het eerst in de Tripp Trapp.
[ afbeelding ]
Oh wat lief van jouw! Dat je dat vind....quote:Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef DaviniaHR het volgende:
oh en ymme, ik wilde ff zeggen dat ik het altijd heel lief vind hoe je zo liefdevol over mart post. doet een mens goed om dat te lezen. zoveel liefde
Mart speelt sinds een paar dagen ook al echt!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:25 schreef freecell het volgende:
Hij speelt echt
Hier ook! Met popjes en rammelaars en de babygym. Het liefst met handen en voeten tegelijk
En als al je speelgoed onbereikbaar is, is met je voeten spelen ook hip
Klopt, is inmiddels aangepast. Dit was de eerste keer dat ze erin zat, moesten dus nog even kijken hoe dat zat.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef DaviniaHR het volgende:
nweuser wat lief!![]()
![]()
(je kan het onderste plankje eentje hoger zetten, is prettiger voor haar denk ik
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |