haha en jaaaahh ook ik sta dan uiteindelijk toch nog een keertje op de 1e plaatsquote:Op zondag 30 mei 2010 17:30 schreef amaranta het volgende:
achja, het voordeel van deze lijst is dat je niet zomaar meer wordt ingehaald door snel/vroeg bevallende moeders...
je plekje hier is zo goed als zeker
Ja, of ik moet me nog even melden met mijn geheime kind dat ik snel nog even op 4 december heb gebaard. Net zoals jij, tussen neus en lippen doorquote:Op zondag 30 mei 2010 17:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha en jaaaahh ook ik sta dan uiteindelijk toch nog een keertje op de 1e plaatsin Z&G is me dat bij lange na niet gelukt
en Evie wil kruipen... maja dat lukt niet, dus is het een gemopper van jewelste
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:09 schreef Asyniur het volgende:
Teigetje, hoe is het om thuis te zijn?
Vlindur, fijn dat het zo goed gaat met je moeder zeg!
Mart, lekker gezwommen joh?
ik moest gisteren nog lachen want met het omkleden van Harry kwam ik erachter dat in 2 van de Noppies rompers die ik van je heb overgenomen de reserve drukkertjes nog in het label zaten, ondanks de wasbeurt
Draakje, wat een lekker ding heb je daar! Is ze al bezet?
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, of ik moet me nog even melden met mijn geheime kind dat ik snel nog even op 4 december heb gebaard. Net zoals jij, tussen neus en lippen door
sluit zich hier bij aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
*hoopt op update van overgelukkige Keshet...
Daar heeft ze vast helemaal geen tijd voor..quote:Op zondag 30 mei 2010 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
*hoopt op update van overgelukkige Keshet...
Ik heb het inderdaad gedaan toen ze verkouden was. Helaas heb ik nu geen ui in huis.. morgen maar direct halen!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:51 schreef Aoraki het volgende:
N-U, je zou eens een doorgesneden ui naast haar bedje kunnen proberen. Mijn schoonmoeder wees me erop en ik dacht dat het alleen voor een verstopte neus hielp, maar ik heb het bij Thomas ook geprobeerd toen hij heel veel moest hoesten, en het hielp echt heel goed! Toen ik het een nacht vergeten was, heeft hij ons wakker gehoest, dus het lijkt echt goed te werken.
Ik was zoooo moe. Dat ik gisteren, nadat we bij mijn ouders hadden gegeten, besloot Eva daar te laten. Dan zou ik vanmorgen nog een uurtje ofwat mee kunnen pikken.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:16 schreef ymme het volgende:
Mart heeft het schreeuwen ondekt. En ik maar steeds denken dat hij zo gaat huilen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:31 schreef leonieke het volgende:
En ow, nog een belangrijk punt. Ik heb voor het eerst in mijn leven op 10 minuten tijd iets van kleren gevonden dat paste![]()
(weliswaar enkel een topje en nog iets boven, maar druk helpt wel
Om 11.45u had ik nog niets nieuws voor het feest, om 11.58u liep ik de winkel buiten met nieuwe kleren
)
ze heeft zaterdag wel kennis gemaakt met een vriendje, maar bezet is ze nog niet, jullie maken nog best kans!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:09 schreef Asyniur het volgende:
Draakje, wat een lekker ding heb je daar! Is ze al bezet?
Drinkt hij dan op 1 dag 6 keer 100 cc?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, klinkt alsof hij tevreden is hoor!
En een paar mondjes voeding teruggeven mag. Zo lang je het met 1 spuugdoekje kan opdoen, heeft hij nog genoeg in zijn buikje
Oja, en natuurlijk nog gefeliciteerd met de doop!
draakje, hier ook alleen nog bv hoor!
amaranta lekker even geslapen!
Harry kwam vannacht om 3, 4 en 5 uur en daarna weer om 7:30u; geen idee wat hem nou mankeerde![]()
Dus mama is nu![]()
Overigens belde oma net dat Harry nog in diepe slaap is. Hij heeft ook een behoorlijk veel gedronken! Normaal drinkt hij zo'n 100cc uit de fles maar hij heeft zo'n 130cc weggeklokt zojuist aldus oma.
Misschien een regeldagje ofzo? Maar dat is toch gek zo met 3,5 maand?
Geen idee. Hij krijgt maar 1 fles op een dag en daar zit ongeveer 100cc in. De ene keer drinkt hij hem leeg, de andere keer wil hij nog een klein beetje hebben, dan laat hij weer een beetje staan. Gemiddeld zo'n 100cc, maar een leeftijdgenootje van hem drinkt zo 180cc weg...quote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Drinkt hij dan op 1 dag 6 keer 100 cc?
En ik moet morgen gaan werken. Ben eigenlijk een beetje van slag dat ik hem morgen moet achterlaten. En P. kwam vanmiddag thuis van het werk en zei bijna direct dat hij het niet zag zitten om hem morgenmiddag mee te geven met zijn ma, zeker niet als hij zal wenen (en Thomas weent zo goed als altijd als hij in een maxi-cosi zit). Ons klein ventje zal morgennamiddag voor de eerste keer zonder zijn mama en papa zijn
Ik ben al blij dat het morgen druk zal zijn op het werk. De tijd zal volgens mij voorbij vliegen![]()
jeujjjjjjjjjj ik heb nu al zin in je verhalenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Keshet het volgende:![]()
't gaat allemaal super hier!
Vanavond lees ik ff bij en kom ik met foto's!
Enne:Voor de Teigetje outfits!
pixmania en dan langzame verzendingquote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef Vlindur het volgende:
Davinia, Kun je daar dan niet eens serieus over praten? Dat je echt wil dat ze het zo doet omdat je het zo niet goed vind gaan?
Rienk zijn onder tandjes zijn door, maar ik denk niet dat hij nu ziek is van de bovenste. Ik weet gewoon echt niet waarom hij ziek is. Hij slaapt nog steeds, dat wel.
Met mijn moeder gaat alles wel naar wens. Ze mag morgen al naar haar eigen ziekenhuis!![]()
Mijn Rienk's Sophie is kwijt![]()
De kinderwagen ging met mijn broertje in de auto, die had de grote auto mee en dat paste makkelijker dan in onze 206+. En toen de wagen er in ging zat Sophie er nog in, maar bij thuiskomst was Sophie weg
En nu baal ik.
Hij is niet hier en niet bij mijn broertje in de auto.
J. vind het niet boeiend, want Rienk zal hem toch niet missenMaar IK wil dat ding weer, want IK vond hem wel leuk voor Rienk en Rienk speelde er zelf ook heel graag mee. Dus ik ga maar een nieuwe bestellen. Iemand een goedkoop adres? Want het verschilt zo per url!
groof, wanneer is er geboren eigenlijk? (toch niet stiekum nog wel voor evie?)quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef Groofsken het volgende:
Mijn kleine baby is bijna een grote baby.
Mijn kleine baby is bijna een grote baby.
En sorry, ik heb niks gelezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |