abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2010 @ 14:45:59 #1
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82100163
Vervolg van: Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) Deel 47

Kleine baby'tjes:

05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 decembe 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
1 februari 2010 : Ischa, zoon van Dumpiej
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi & Kiro, zoons van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _Nikki_
17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Er is een apart topic voor Kiro: Het gaat steeds een beetje beter met Kiro #3

Teigetje is thuis!

[ Bericht 7% gewijzigd door YPPY op 30-05-2010 14:51:56 ]
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_82100191
Mijn laatste post:

We hebben vandaag weer gezwommen met Mart
En hij vond het weer heerlijk. Zelfs lekker onder water
En z'n ogen waren heel groot. Alles maar dan ook alles, wilt meneer zien en horen.
  zondag 30 mei 2010 @ 14:52:55 #3
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82100422
Er staat meer babytjes bij, die niet in de OP stonden, ik hoop dat ik er geen vergeten ben en weinig foutjes heb gemaakt, anders hoor ik het wel.

Hoe is het Keshet? Je dochter thuis in d'r eigen bedje? Dat je altijd eventjes kunt gaat kijken?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_82100505
Keshet en Teigetje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 30 mei 2010 @ 14:55:03 #5
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82100532
jeetje we staan gewoon helemaal bovenaan...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82101722
Dat gaat snel he BJ!?

Ik ben benieuwd hoe het gaat Keshet! Ben benieuwd naar je verhalen!

Isa is vandaag precies 5 maanden! Sinds gisteren moet ze helaas wel wat hoesten.. ook vannacht. Zielig!
pi_82103105
Ik weet nog goed dat ik eerst onderaan stond
En nu gaan we ook steeds verder omhoog in het lijstje (joh ).
Het gaat zo snel...
pi_82104112
Teigetje welkom thuis!
pi_82104608
Isa ook alweer haar laatste maand als kleine baby... En BJ eindelijk eens bovenaan! Nog effe dan, Evie is al zooooo groot

net weer een nieuw potje geprobeerd (banaan rapleyen ging niet van harte) maar bloemkool is duidelijk nog geen winnaar... Na 2 happen en vieze gezichten bleef het mondje dicht. Morgen nog maar eens proberen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Lijnloos op 30-05-2010 16:44:44 ]
  zondag 30 mei 2010 @ 16:41:31 #10
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82105326
hmm bloemkool... ik ga Evie zo nog maar eens worteltjes geven; dat gaat tnt prima. Volgende week maar eens over op een andere groente.

ik ben ook zooooo benieuwd naar de eerste verhalen van Keshet en dr kleine meisje thuis...
  zondag 30 mei 2010 @ 16:53:10 #11
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82105783
teigetje, welkom thuis!

en aviva staat op nr 8!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 30 mei 2010 @ 17:30:09 #12
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82107275
achja, het voordeel van deze lijst is dat je niet zomaar meer wordt ingehaald door snel/vroeg bevallende moeders...
je plekje hier is zo goed als zeker
  zondag 30 mei 2010 @ 17:41:13 #13
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82107686
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:30 schreef amaranta het volgende:
achja, het voordeel van deze lijst is dat je niet zomaar meer wordt ingehaald door snel/vroeg bevallende moeders...
je plekje hier is zo goed als zeker
haha en jaaaahh ook ik sta dan uiteindelijk toch nog een keertje op de 1e plaats in Z&G is me dat bij lange na niet gelukt

en Evie wil kruipen... maja dat lukt niet, dus is het een gemopper van jewelste
pi_82113475
nouhou, wou ik eindelijk eens goed lezen hoe het hier met iedereen gaat
en hoe teigetjes thuiskomst is geweest en en en

toen was het eten klaar, en toen was er een kleintje die wou eten en nu moet ik alweer liggen,
dan maar even een plaatje en dan snel weer een poging wagen!

zondag 30 mei 2010 @ 20:09:47 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82113817
Teigetje, hoe is het om thuis te zijn?

Vlindur, fijn dat het zo goed gaat met je moeder zeg!

Mart, lekker gezwommen joh?
ik moest gisteren nog lachen want met het omkleden van Harry kwam ik erachter dat in 2 van de Noppies rompers die ik van je heb overgenomen de reserve drukkertjes nog in het label zaten, ondanks de wasbeurt

Draakje, wat een lekker ding heb je daar! Is ze al bezet?
  zondag 30 mei 2010 @ 20:17:55 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82114155
*hoopt op update van overgelukkige Keshet...
  zondag 30 mei 2010 @ 20:21:44 #17
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82114332
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:41 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha en jaaaahh ook ik sta dan uiteindelijk toch nog een keertje op de 1e plaats in Z&G is me dat bij lange na niet gelukt

en Evie wil kruipen... maja dat lukt niet, dus is het een gemopper van jewelste
Ja, of ik moet me nog even melden met mijn geheime kind dat ik snel nog even op 4 december heb gebaard. Net zoals jij, tussen neus en lippen door
pi_82114709
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:09 schreef Asyniur het volgende:
Teigetje, hoe is het om thuis te zijn?

Vlindur, fijn dat het zo goed gaat met je moeder zeg!

Mart, lekker gezwommen joh?
ik moest gisteren nog lachen want met het omkleden van Harry kwam ik erachter dat in 2 van de Noppies rompers die ik van je heb overgenomen de reserve drukkertjes nog in het label zaten, ondanks de wasbeurt

Oeps hihi. Hij heeft ze ook niet allemaal aangehad. waarschijnlijk die dus
  zondag 30 mei 2010 @ 20:33:35 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82114911
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:21 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja, of ik moet me nog even melden met mijn geheime kind dat ik snel nog even op 4 december heb gebaard. Net zoals jij, tussen neus en lippen door
pi_82115359
Wat een mooi draakje!

Isa hoest nu toch wel behoorlijk veel in bedje. We gaan toch maar even druppels halen, hopelijk helpt dat wat!
pi_82115953
* breekt in

Teigetje, wat geweldig dat je thuis bent! Voor het eerst in je eigen bedje, slaap lekker! Pap en mam ook! (jullie staan waarschijnlijk de hele nacht ernaast... )

N-U, je zou eens een doorgesneden ui naast haar bedje kunnen proberen. Mijn schoonmoeder wees me erop en ik dacht dat het alleen voor een verstopte neus hielp, maar ik heb het bij Thomas ook geprobeerd toen hij heel veel moest hoesten, en het hielp echt heel goed! Toen ik het een nacht vergeten was, heeft hij ons wakker gehoest, dus het lijkt echt goed te werken.
pi_82116505
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
sluit zich hier bij aan.
Wat fijn dat ze thuis is zeg!
pi_82116795
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Daar heeft ze vast helemaal geen tijd voor..
Die is aan het genieten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82118338
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:51 schreef Aoraki het volgende:
N-U, je zou eens een doorgesneden ui naast haar bedje kunnen proberen. Mijn schoonmoeder wees me erop en ik dacht dat het alleen voor een verstopte neus hielp, maar ik heb het bij Thomas ook geprobeerd toen hij heel veel moest hoesten, en het hielp echt heel goed! Toen ik het een nacht vergeten was, heeft hij ons wakker gehoest, dus het lijkt echt goed te werken.
Ik heb het inderdaad gedaan toen ze verkouden was. Helaas heb ik nu geen ui in huis.. morgen maar direct halen!
pi_82120673
Minke is de laatste dagen heel veel aan het kuchen... snap er niks van, is dat normaal? Niet hoesten, maar echt als of ze kriebels in der keeltje heeft of zo, echt effe kuch kuch en dan is het weer goed... tot zo'n 20 keer over de dag verspreid.
pi_82121706
Lijnloos, dat had Isa in het begin van de week ook. Sinds gisteren is het erger geworden helaas ...
pi_82122129
Ik ben ook heel benieuwd naar Teigetjes thuiskomst. Hopelijk zijn papa en mama heerlijk aan het genieten van hun meid

Verder niet echt bijgelezen Druk gehad met een mopperig meisje. Ze is al een paar dagen niet helemaal fit geloof ik want ze slaapt veel, moppert veel en babbelt weinig.

Ik heb een kind wat met 3,5 maand al eenkennig is Zelfs bij mijn moeder (die we toch elke week wel zien) gaat ze heel hard brullen met krokodillentranen. Dat gaat nog wat worden als ik over een maand aan het werk moet
  zondag 30 mei 2010 @ 22:23:31 #28
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82122530
Beterschap voor de kuchertjes!

Ik vond dat Lijnloos wel een goed idee had.
Hoe zou het met

en fam zijn?

octo, wellicht zit hannah iets anders dwars? wel irritant. mss was het maar 1 keertje, of was ze moe of zo. kot vast goed als je moeder vaker gaat oppassen.

kwas vandaag bij een babyshower, en daar was een kindje van 12 dagen oud. Wat KLEIN! en wat is mijn bijna-5-mnd-oude-kleine-baby dan GROOT! Pfff... gaat hard. Al vind ik Aviva wel heel leuk zo! Ze heeft het staan uitgevonden. En de 'bahbahbahbah' inclusief uitpuilende hapwangen
pi_82124514
Hihi Minke en Aviva in Teigetje outfits

Ook ik ben erg benieuwd hoe jullie deze eerste dag vonden Keshet!

Hier alles prima met de kleine man. Lekker eten aan het ontdekken en heeft al zo zn voorkeuren. Bloemkool vindt ie erg vies(ook nog na meerdere dagen aanbieden) broccoli mwah en hij is helemaal verzot op sperzieboontjes vandaag voor het eerst worteltjes en dat was ook meteen succes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 31 mei 2010 @ 06:48:15 #30
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82130931
ahhhh lief hoor; Minke en Aviva speciaal in teigetje-outfits gestoken...

ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de eerste 'teigetje@home-update'. Hoop dat het allemaal goed gaat en jullie heerlijk aan het genieten zijn Keshet!

@poppejans; Wolf ook al lekker aan het eten dus. Evie vindt het nog niet zo fantastisch hoor. Misschien dat dat nog komt.

Ik ga zo weer aan het werk; vandaag ook nog werkoverleg en een vergadering; dus wordt een latertje.
pi_82131124
Teigetje, hoe is je eerste nacht bij papa en mama thuis geweest?

Beterschap voor je niet fitte kindjes!

BJ, werkse!

Lisa heeft hier voor de 4e nacht op rij van 10 tot 6 aan één stuk door doorgeslapen. Vanavond maar eens kijken wat ze doet als we de laatste voeding om half 10 geven, we maken haar nl. wakker voor de fles om 6 uur...
pi_82131177
Nikki wat fijn dat je nu een beetje bij kunt slapen... idd alsof ze voelt dat je dat nodig hebt. Hopelijk zet het een beetje door. Je zult je energie nu wel hard nodig hebben, ook emotioneel gezien natuurlijk.

BJ, fijne werkdag!

Ik ben ook wel heel bbenieuwd hoe het in huize Keshet is... zouden ze een beetje geslapen hebben vannacht? Ik denk dat ik werkelijk elk uur wel even zou gaan kijken...

Mijn mieppie heeft ook weer heerlijk geslapen gisteren, en uiteraard weer het hele bed door gespookt... ben blij dat ik de deken eruit heb gehaald, want ze ligt echt op alle mogelijke manieren (dwars, op de kop, op haar zij, op haar buik, op haar rug...) kleine nachtacrobaat!
Ben inmiddels al weer aanwezig aan het zijn op mijn werk, in afwachting op daadwerkelijk werk... zal nog wel effe duren vandaag, dus mooi moment om wat boeken te lezen in voorbereiding op yae (yet another exam)...
pi_82131233
Mart heeft ook weer doorgeslapen tot 07:00 uur En wat voel ik mij nu fit.

Ook ik ben zeer benieuwd hoe het gegaan heeft met Teigertje Wat moet het ongelofelijk fijn zijn voor Keshet en man, om haar nu thuis te hebben.
pi_82132254
Nog geen Keshet-update? Ik ben zo nieuwsgierig hoe de eerste nacht is geweest

Hier ligt onze piraat nog te slapen. Na 3 zwaar vermoeiende dagen (vrijdagavond iets gaan eten met paar collega's, zaterdagavond bezoek bij mijn schoonouders en gisteren zijn doopfeest) is hij waarschijnlijk doodop. We hebben hem gisterenavond rond 22u in zijn bed gelegd en hij blijft maar slapen (mijn borsten staan op knappen ). Doopfeest was geslaagd als was er maar één negatief punt: mijn schoonzus en schoonbroer zijn nog maar eens vertrokken voor de rest en voor het verrassingsbrood op tafel kwam Maar toen ze vertrok (ik was net boven bezig met Thomas) heeft P. wel gezegd dat hij helemaal niet welgezind was als ze nu gingen vertrekken. Ook mijn schoonmoeder vond het totaal niet kunnen Maar ah, het kon de pret niet helemaal bederven. Thomas heeft de dag goed doorstaan heeft wel wat geweend in de kerk, maar NIET tijdens het dopen zelf Alleen hebben we nog geen foto's Maar die komen wel (en ik heb een paar complimenten gekregen over het feit dat ik vermagerd zou zijn )
pi_82132497
Wat klinkt dat als een enorm fijne dag Leonieke. Fijn dat het zo leuk is geweest.
En ach, beetje jammer van je schoonzus en zwager (hebben deze een affaire ofzo dat ze gelijk vertrokken hihi), maar hè ook zonder hun gaat het feest dus gewoon door

pi_82132678
En ow, nog een belangrijk punt. Ik heb voor het eerst in mijn leven op 10 minuten tijd iets van kleren gevonden dat paste (weliswaar enkel een topje en nog iets boven, maar druk helpt wel Om 11.45u had ik nog niets nieuws voor het feest, om 11.58u liep ik de winkel buiten met nieuwe kleren )
pi_82132699
Leo, gefeliciteerd met Thomas' dopen! Klinkt als een druk maar leuk weekend! Wat fijn dat Thomas het ook goed heeft doorstaan allemaal, dan is het natuurlijk ook niet gek dat ie nu helemaal op is...
pi_82132736
Hij heeft wel een paar moeilijke momenten gehad, maar die waren dan vooral vrijdag en zaterdag toen hij niet in zijn bedje kon liggen. We hebben er daarom gisteren bewust voor gekozen om hem in zijn bed te leggen als hij moe werd en hem niet nog door iemand anders te laten vasthouden op zo'n moment. Misschien niet zo fijn voor de gasten, maar hij zou anders te chagrijnig geworden zijn, vrees ik.
pi_82133692

Mart heeft het schreeuwen ondekt. En ik maar steeds denken dat hij zo gaat huilen.
pi_82135300
En te gulzig vandaag Thomas heeft dus nog maar 3 keer 's ochtends zijn melk teruggegeven en dat is al drie keer nadat hij meer dan 10u aan een stuk heeft geslapen. Ik vermoed echt dat hij dan zo'n honger heeft en veel te gulzig aan de borst drinkt. Ik vraag me dan wel af of hij eigenlijk iets binnen heeft. Iemand van jullie een idee? Zou het gewoon de melk zijn die hij te veel binnen heeft gekregen of alles? Hij ligt nu, na zijn bad en in een nieuwe pyjama te slapen. Hij zal wel geen honger meer hebben zeker?
pi_82135330
Welkom thuis Teigetje Ik ben heeeeel benieuwd naar hoe je het hebt ervaren Keshet!

Octo dat eenkennige had Emma ook plots zo. Alleen bij mijn moeder was het nog goed en bij anderen gelijk brullen. Na ong een maandje verbeterde het. Nu moet ze vooral even wennen aan een nieuw gezicht en dan gaat het prima.Te snel is garantie voor trillende pruillip gevolgd door dikke tranen
  maandag 31 mei 2010 @ 11:30:50 #42
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82135848
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:16 schreef ymme het volgende:

Mart heeft het schreeuwen ondekt. En ik maar steeds denken dat hij zo gaat huilen.
Ik was zoooo moe. Dat ik gisteren, nadat we bij mijn ouders hadden gegeten, besloot Eva daar te laten. Dan zou ik vanmorgen nog een uurtje ofwat mee kunnen pikken.
Na de voeding van, jihaaa, 7 uur (sowieso anderhalf uur later dan normaal, maar ik lag toch wakker). Dacht ik nog een uurtje te kunnen slapen.
Anderhalf uur later lag Fabian nog steeds zn stembanden te demonstreren. Uiteindelijk is hij uitgeput in slaap gevallen, en ik ook, tot 10 uur.
  maandag 31 mei 2010 @ 11:32:06 #43
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82135884
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:31 schreef leonieke het volgende:
En ow, nog een belangrijk punt. Ik heb voor het eerst in mijn leven op 10 minuten tijd iets van kleren gevonden dat paste (weliswaar enkel een topje en nog iets boven, maar druk helpt wel Om 11.45u had ik nog niets nieuws voor het feest, om 11.58u liep ik de winkel buiten met nieuwe kleren )

En gefeliciteerd met de doop.
pi_82136091
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:09 schreef Asyniur het volgende:

ze heeft zaterdag wel kennis gemaakt met een vriendje, maar bezet is ze nog niet, jullie maken nog best kans!

Vlindur fijn dat het met je moeder goed gaat!

Yppy je hebt ons gewoon in de OP gezet

wat vervelend van alle kuchertjes, hoop dat ze snel beter worden!

octo hoop dat het een eenmalige actie van hannah was

verschil zitten er in de baby's he davina, zaterdag hadden we er 1 op bezoek die maar 2 weken ouder is dan mijn kleintje en daar vind ik al zo veel verschil in zitten laat staan tussen 12 dagen en een paar maand!

hihihi ben ik nog lekker bezig met de BV hebben jullie het al over de potjes en bloemkool en brocolli of wortletjes, wel fijn dat wolf goed eet poppejans

goede werk dag beessie jen en lijnloos

nikki heb niet alles gevolgd maar Lisa sliep in het begin niet zo lang door begrijp ik?
Fijn dat ze nu wel een lange rukken maakt dan!

Leonieke gefeliciteerd met de doop van Thomas, mooi dat het een geslaagd feest is gebleken!

ymme ha ha nieuwe ontwikkelingen voor Mart dus, ik zou zeggen oren dicht
  maandag 31 mei 2010 @ 11:55:36 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82136793
Leonie, klinkt alsof hij tevreden is hoor!
En een paar mondjes voeding teruggeven mag. Zo lang je het met 1 spuugdoekje kan opdoen, heeft hij nog genoeg in zijn buikje
Oja, en natuurlijk nog gefeliciteerd met de doop!

draakje, hier ook alleen nog bv hoor!

amaranta lekker even geslapen!

Harry kwam vannacht om 3, 4 en 5 uur en daarna weer om 7:30u; geen idee wat hem nou mankeerde
Dus mama is nu
Overigens belde oma net dat Harry nog in diepe slaap is. Hij heeft ook een behoorlijk veel gedronken! Normaal drinkt hij zo'n 100cc uit de fles maar hij heeft zo'n 130cc weggeklokt zojuist aldus oma.
Misschien een regeldagje ofzo? Maar dat is toch gek zo met 3,5 maand?
pi_82137171
ik heb nog geen verstand van regeldagen, moet me binnenkort ook maar eens melden in het borstvoedingstopic
ging er zo vanuit dat ik geen BV kon of mocht geven door de medicatie dat ik me niet heb ingelezen....
pi_82138417
Goeiemorgen!

Evie al bovenaan! Dan zijn wij ook al bijna!

Rienk heeft nu al 2 tandjes! 4 dagen na de eerste zat de 2e er ook. Vandaag heeft ie een slaapdag. Maar we zijn het weekend ook zo druk geweest En dat gaat nog wel even door, want we willen toch vaak naar mijn moeder. Maar gelukkig hebben we verder geen plannen, dus hij kan de hele dag slapen
We zijn zonet een blokje wezen wandelen met de Oekedoek, want hij was huilerig en hangerig, daarna kon ik hem bijna zonder mopperen in zn bed leggen en hij viel bijna gelijk in slaap Wel drinkt hij weer slecht, maar dat geeft niet. Hij ziet er verder goed uit, volgens mij komen er boven ook tandjes door, daar is het best wel dik Arm ventje, ben je net 5 maanden en krijg al overal tandjes..

Leonie, nog gefeliciteerd met Thomas' doop!

En Dracu, gefeliciteerd met Lis en welkom!

Ymme, straks gaat ie ook nog gillen, dat is nog veel leuker
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82140383
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, klinkt alsof hij tevreden is hoor!
En een paar mondjes voeding teruggeven mag. Zo lang je het met 1 spuugdoekje kan opdoen, heeft hij nog genoeg in zijn buikje
Oja, en natuurlijk nog gefeliciteerd met de doop!

draakje, hier ook alleen nog bv hoor!

amaranta lekker even geslapen!

Harry kwam vannacht om 3, 4 en 5 uur en daarna weer om 7:30u; geen idee wat hem nou mankeerde
Dus mama is nu
Overigens belde oma net dat Harry nog in diepe slaap is. Hij heeft ook een behoorlijk veel gedronken! Normaal drinkt hij zo'n 100cc uit de fles maar hij heeft zo'n 130cc weggeklokt zojuist aldus oma.
Misschien een regeldagje ofzo? Maar dat is toch gek zo met 3,5 maand?
Drinkt hij dan op 1 dag 6 keer 100 cc?

En ik moet morgen gaan werken. Ben eigenlijk een beetje van slag dat ik hem morgen moet achterlaten. En P. kwam vanmiddag thuis van het werk en zei bijna direct dat hij het niet zag zitten om hem morgenmiddag mee te geven met zijn ma, zeker niet als hij zal wenen (en Thomas weent zo goed als altijd als hij in een maxi-cosi zit ). Ons klein ventje zal morgennamiddag voor de eerste keer zonder zijn mama en papa zijn
Ik ben al blij dat het morgen druk zal zijn op het werk. De tijd zal volgens mij voorbij vliegen
pi_82142809
Rienk is ziek

Hij had vanochtend na het wandelen 38.2 en zonet was het 38.6 hij huilt (krijst soms echt) aan een stuk en lijkt pijn te hebben?
Hij is echt zielig Ik heb hem een zetpil gegeven en ligt nu in zn bedje, hij slaapt nu gelukkig.

Ik ga vanavond maar alleen naar mn moeder, Rienk moet maar niet mee nu dus J. blijft thuis.

Arm jonkje
pi_82142994
Ach toch. Dat Rienk maar snel beter is
  maandag 31 mei 2010 @ 15:12:08 #51
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82144713
Rienk, beterschap! Hopelijk komt het door de tandjes en is het snel gebeurd!

we waren vandaag op het cb. Ik heb weer gelachen
groei en lengte was prima. 6,6kg bij 63cm. precies op de 0-lijn. kan zelfs het cb geen opmerkingen over maken.

- wat voor voeding geef je?
- bv
- ah, mooi! dan kan je binnenkort terug naar 3 voedingen
- juist!
- en vanaf wanneer ga je bijvoeden?
- 6 mnd
- ah, dan kan je al meteen beginnen met 2 stuks fruit, rijst, aardappels en groentes per dag, of 2 (of 3) grote potjes per dag
- inderdaad
- je kan wel al vanaf 4 mnd beginnen, maar das meer voor de smaak.
- sure

werkelijk! hoe wil je van niks naar 3 volledige maaltijden bijvoeding in 2 dagen? niks gezegd over een paar dagen wennen om te kijken hoe er gereageerd wordt (krampjes / allergie) en hoppetee terug naar 3 voedingen? en ze begon wel 3x over bijvoeding en opvolgmelk...
beetje jammer.

echt, als je alleenmaar van het cb af moet gaan voor je info, zou ik helemaal gek worden
ach, er zullen vast goede cb's zijn, maar dit was een beetje jammer.
pi_82145381
Ik moet woensdag naar het Cb, heb er nu al zin in!
Zal ook wel gezeur krijgen over meneer's drink patroon

Op hoeveel voedingen zit je nu dan Davinia? En ach. 'ja' en 'amen' dan maar he
pi_82145453
Arme Rienkje met je ziekigheidjes

Davinia, die adviezen van het CB Beetje gezond verstand hebben ze daar niet geloof ik. Ik ben vooralsnog wel blij met mijn CB. Nog niets raars gehoord ofzo.

Die eenkennigheid van Hannah is eigenlijk al een paar weken aan de gang. Ik dacht in het begin dat het misschien toeval was dat ze zich misschien even niet fijn voelde. Maar nu is het heel duidelijk dat ze gewoon niet vastgehouden wil worden door andere mensen dan mama of papa. Zelfs als we samen in de spiegel kijken dan werpt ze een blik en begraaft ze haar hoofd in mijn decolleté.
Ik hoop dat het net als bij Wupwups Emma ook weer over gaat, want ik vind het zo zuur voor mijn moeder.
pi_82145551
Jeumig, da's veel ineens Dat krijgt een klein kind toch nooit weg?
  maandag 31 mei 2010 @ 15:37:11 #55
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82145897
octo, het zal vanzelf weer bijtrekken. wellicht als jullie de deur uitzijn dat hannah je moeder ineens wel lief gaat vinden?

vlindur, we zitten nu op 5 voedingen of zo. meestal is het iets van 7-11-15-19-20:30u. bij de gastouder drinkt ze meestal al om 10u, maar ik denk stiekem dat ze overprikkeld raakt waardoor de enige manier om haar stil te krijgen de fles is. naja, het zal wel. dit gaat verder goed zo, en zo lang ze overdag wel gewoon slaapt daarna, komt het wel in orde. gewoon nog 10x uitleggen hoe ze slaapt. en tegen de tijd dat de gastouder het doorheeft, gaat ze naar het kdv
pi_82146080
Valt je gastouder zo tegen joh? Jammer En 5 voedingen is prima toch?
  maandag 31 mei 2010 @ 16:13:28 #57
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82147699
de gastouder valt niet echt tegen, ik vind het meer irritant dat er niet geluisterd wordt. doet schoonmoeder ook niet. aviva is nogal ingewikkeld met in slaap komen, maar als je eenmaal weet hoe en wat, huilt ze echt alleenmaar voor een voeding. als ik in de buurt ben, heeft ze dus ook geen speen nodig. bij de andere mensen wel. dat is het vooral.

En ik voel me zwaar bezopen dat het werken niet (naar wens) gaat. Haal me vanalles in mijn hoofd, waardoor de paar uurtjes die ik wel grotendeels heb worden gevuld met Fokken omdat ik me toch niet kan concentreren op mijn werk. Wat ik niet heb...
pi_82148758
Draakje, Lisa slaapt al vanaf dat ze 1,5 week was van 11 tot 6 door. Soms werd ze eventjes wakker tussendoor, maar niet voor voeding. Na 3 weken sliep ze van 10 tot 6 , maar meestal werd ze tussendoor ook even 5 minuutjes wakker. Dan stopte ik haar speen erin en sliep ze gewoon weer verder. Maar nu slaapt ze dus al 4 dagen achter elkaar gewoon helemaal aan één stuk door van 10 tot 6. Ik heb dus echt totaal niets te klagen. Enneh voor (bijna) elke voeding, zowel 's nachts als overdag moeten we 't meiske wakker maken...

Beterschap Rienk! Vlindur, gaat alles goed met je moeder?

Davinia, wat een advies van het CB. Ik kan me echt voorstellen dat onzekere moeders helemaal gek worden van zulke adviezen. Die doen gewoon wat het CB zegt en dan gaat het misschien wel helemaal mis.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:33:21 #59
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82148776
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef leonieke het volgende:

[..]

Drinkt hij dan op 1 dag 6 keer 100 cc?

En ik moet morgen gaan werken. Ben eigenlijk een beetje van slag dat ik hem morgen moet achterlaten. En P. kwam vanmiddag thuis van het werk en zei bijna direct dat hij het niet zag zitten om hem morgenmiddag mee te geven met zijn ma, zeker niet als hij zal wenen (en Thomas weent zo goed als altijd als hij in een maxi-cosi zit ). Ons klein ventje zal morgennamiddag voor de eerste keer zonder zijn mama en papa zijn
Ik ben al blij dat het morgen druk zal zijn op het werk. De tijd zal volgens mij voorbij vliegen
Geen idee. Hij krijgt maar 1 fles op een dag en daar zit ongeveer 100cc in. De ene keer drinkt hij hem leeg, de andere keer wil hij nog een klein beetje hebben, dan laat hij weer een beetje staan. Gemiddeld zo'n 100cc, maar een leeftijdgenootje van hem drinkt zo 180cc weg...

Ik kan me best voorstellen dat je er tegenop ziet dat je ventje zonder papa of mama is. Maar hij is n goede handen toch? En je mag hem snel weer ophalen

Rienk, auwa tandjes! En dan ook nog ziek (daarvan?)
ALles goed met je moeder Vlindur? Knapt ze goed op volgens 'schema'?

Davinia, ik zeg even niks mbt CB
En voor het overige

Mijn kind heeft zojuist 2,5 uur geslapen in zijn eigen bedje!
Ga hem nu maar gauw halen
pi_82149093
Davinia, Kun je daar dan niet eens serieus over praten? Dat je echt wil dat ze het zo doet omdat je het zo niet goed vind gaan?

Rienk zijn onder tandjes zijn door, maar ik denk niet dat hij nu ziek is van de bovenste. Ik weet gewoon echt niet waarom hij ziek is. Hij slaapt nog steeds, dat wel.
Met mijn moeder gaat alles wel naar wens. Ze mag morgen al naar haar eigen ziekenhuis!

Mijn Rienk's Sophie is kwijt De kinderwagen ging met mijn broertje in de auto, die had de grote auto mee en dat paste makkelijker dan in onze 206+. En toen de wagen er in ging zat Sophie er nog in, maar bij thuiskomst was Sophie weg En nu baal ik. Hij is niet hier en niet bij mijn broertje in de auto.
J. vind het niet boeiend, want Rienk zal hem toch niet missen Maar IK wil dat ding weer, want IK vond hem wel leuk voor Rienk en Rienk speelde er zelf ook heel graag mee. Dus ik ga maar een nieuwe bestellen. Iemand een goedkoop adres? Want het verschilt zo per url!
pi_82149311
Goed nieuws Vlindur!
  maandag 31 mei 2010 @ 16:43:54 #62
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82149366

't gaat allemaal super hier!
Vanavond lees ik ff bij en kom ik met foto's!

Enne: Voor de Teigetje outfits!
A grand adventure has begun.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:45:15 #63
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82149446
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Keshet het volgende:

't gaat allemaal super hier!
Vanavond lees ik ff bij en kom ik met foto's!

Enne: Voor de Teigetje outfits!
jeujjjjjjjjjj ik heb nu al zin in je verhalen
  maandag 31 mei 2010 @ 16:45:18 #64
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82149449
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef Vlindur het volgende:
Davinia, Kun je daar dan niet eens serieus over praten? Dat je echt wil dat ze het zo doet omdat je het zo niet goed vind gaan?

Rienk zijn onder tandjes zijn door, maar ik denk niet dat hij nu ziek is van de bovenste. Ik weet gewoon echt niet waarom hij ziek is. Hij slaapt nog steeds, dat wel.
Met mijn moeder gaat alles wel naar wens. Ze mag morgen al naar haar eigen ziekenhuis!

Mijn Rienk's Sophie is kwijt De kinderwagen ging met mijn broertje in de auto, die had de grote auto mee en dat paste makkelijker dan in onze 206+. En toen de wagen er in ging zat Sophie er nog in, maar bij thuiskomst was Sophie weg En nu baal ik. Hij is niet hier en niet bij mijn broertje in de auto.
J. vind het niet boeiend, want Rienk zal hem toch niet missen Maar IK wil dat ding weer, want IK vond hem wel leuk voor Rienk en Rienk speelde er zelf ook heel graag mee. Dus ik ga maar een nieuwe bestellen. Iemand een goedkoop adres? Want het verschilt zo per url!
pixmania en dan langzame verzending
pi_82149456
http://www.pixmania.nl/nl(...)phie-de-giraffe.html das de allergoedkoopste bij mijn weten!
pi_82150056
Davinia, ik zit ook thuis met bekkenproblemen. En tel daarbij op dat ik nog met een breuk van het sleutelbeen zit ben ik nog wel even zoet vermoed ik. Ik ben nu iets meer dan 3 weken geleden geopereerd. Revailderen staan 6 tot 8 weken voor. En pas wanneer ik weer mag auto rijden ga ik naar de fysio voor mijn bekken. Ik baal ontzettend dat ik zonder zwanger te zijn zo een last heb van mijn bekken maar ik heb ook in mijn achterhoofd 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren. (hoop van niet maar zo lang je die hormonen nog in je lijf hebt blijven die bekkenbanden daar ook van onder invloed).

Over het CB, ik ben daar donderdag geweest en mij is niet eens gesproken over bijvoeding of over hoeveel keer ik hem per dag de borst geef. Er is mij gevraagd "hoe gaat het met de kleine?, geef je nog borstvoeding?" en mijn antwoorden waren " goed en ja". Daarna is hij gewogen en gemeten en kreeg hij zijn prikjes en stonden we weer buiten. Ik denk dat ik ook zo zoetjes aan maar ga beginnen aan bijvoeding introduceren. Hij zit nu steeds vaker te smakken en kijkt het eten uit je mond.
pi_82151500
Sophie is besteld!

Ik geef Rienk amper nog bijvoeding. Hij drinkt zo slecht dat ik dat belangrijker vind dat kliederen met eten
pi_82153657
Rienk is weer beter!
Koorts is weg en hij is weer vrolijk

Hij heeft tot 17:30 geslapen en daarna dronk hij 150cc (van de gebruikelijke 200)
pi_82157934
Davinia, wat jammer dat ze niet echt naar je luisteren. Ik heb daar ook wat schrik voor voor morgen. Als mijn schoonmoeder bij ons is en Thomas weent eventjes is het direct: "ah hij heeft honger." Maar dat is dus meestal niet het geval. Thomas is gewoon niet altijd een gemakkelijke jongen en als hij te moe is, krijg je hem moeilijk in slaap. Ik vrees dat ze hem constant gaat proberen eten te geven, maar als hij niet wil eten, dan wil hij ook niet eten. Ik zie mijn voorraad moedermelk nu al slinken
En we hadden voorgesteld dat P. er de eerste namiddag zou bij zijn (hij zou bij zijn ouders boven studeren, dus zeker niet op haar vingers kijken), maar dat vond ze helemaal geen goed idee

Vlindur nu al tandjes? Dat is vroeger dan het gemiddelde zeker? Wel fijn om te lezen dat het met je moeder zo goed gaat en dat Rienk ondertussen ook al weer beter is

Keshet, ik ben zo nieuwsgierig om te horen hoe het met jullie gaat (maar begrijp uiteraard heel goed dat je nu helemaal geen zin hebt in FOK! )

Davinia en Faja: veel beterschap

En mijn vierde sessie bij de kinesist zit erop Nog 5 te gaan. Zal blij zijn als dat voorbij is
  maandag 31 mei 2010 @ 20:19:00 #70
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82160069
Mijn kleine baby is bijna een grote baby .

En sorry, ik heb niks gelezen
pi_82161709
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef Groofsken het volgende:

En sorry, ik heb niks gelezen
groof, wanneer is er geboren eigenlijk? (toch niet stiekum nog wel voor evie?)
  maandag 31 mei 2010 @ 20:49:35 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82161951
Niet voor Evie nee
pi_82164542
Vlindur: groot gelijk hoor dat je even gestopt bent met bijvoeding. Hier ook een slechte drinker en was begonnen met groente en fruit, maar groente gaat er echt niet in dat ik het ook maar even uitgesteld heb. Het is al frustrerend genoeg hoeveel moeite het soms kost om hm wat te laten drinken.

Groofsken: wat gaat het toch snel he! Hier ook al bijna een half jaar! Maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg, ik vind het alleen maar leuker worden
  maandag 31 mei 2010 @ 21:38:22 #74
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82165242
heeeeyzzz Groofs; wanneer was jij ook alweer bevallen???

En het is Evie haar laatste weekje hier...
wat is dat eerste half jaar snel gegaan! das echt niet normaal...

en stiekem kwam ik spieken voor Teigetje; maar zie nog geen Keshet-update.. jammer. Morgenochtend maar even weer kijken. Hoop dat ze gewoon heerlijk van dr kleine meisje aan het genieten is

en Vlindur: ik ben heel blij voor je dat het zo goed is gegaan met je moeder! ligt ze inmiddels op de gewone verpleegafdeling?
  maandag 31 mei 2010 @ 21:46:33 #75
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82165719
R is van 11 december. En ik vind het ook alleen maar leuker worden . Maar ik wil gewoon voor altijd en eeuwig zo'n kleine friemelbaby ook enzo . Maar R wordt inderdaad steeds leuker .
  maandag 31 mei 2010 @ 21:52:23 #76
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82166092
Emma is thuis!

Gisteren was het dan eindelijk zo ver! Na bijna 4 maanden in het ziekenhuis mocht Emma eindelijk naar huis.

Om 11 uur konden we haar ophalen. Toen we aankwamen lag Emma er zo bij:

Ze moest duidelijk nog een beetje wakker worden!

We hebben haar uit bed geplukt en gewogen, voor ze naar huis mocht had het ziekenhuis nog een 'bloot gewicht' nodig. Emma woog 2770 gram schoon aan de haak!

Emma kreeg van ons een nieuw pakje aan:

Nog een laatste flesje in het ziekenhuis:

Het flesje ging helemaal leeg!

We hebben samen met Emma een rondje langs de verpleging gedaan om iedereen te bedanken. Dat blijven emotionele momenten.

Daarna was het tijd om een jasje aan te doen:

Vervolgens ging Emma de Maxi-Cosi in. Dat vond ze niet zo hip:

De Maxi-Cosi was natuurlijk veel te groot. Met een extra dekentje er bij ging het net.

D. en ik hebben samen de Maxi-Cosi het ziekenhuis uitgedragen. Wat een fantastisch moment was dat zeg!

D.heeft de auto voorgereden en Emma met haar Maxi-Cosi in de auto gezet. Dat ging heel soepel; we hadden al een keertje geoefend.

Het autorijden vond Emma in het begin niet zo leuk. Na een paar kilometer viel ze in slaap maar ze bleef me stevig vasthouden:

Toen we thuis kwamen hebben we Emma uitgepakt en zijn we met z'n drietjes op de bank gaan zitten. Gewoon lekker knuffelen, met z'n drietjes!

Emma sliep nog steeds en heeft daar niet zo heel veel van meegekregen. Toen ze wakker was hebben we haar in haar zitzak gelegd. Ze vond haar geboortekaartje superinteressant:

De rest van de dag hebben we gevuld met knuffelen, genieten en eten/medicijnen geven.Emma drinkt steeds meer uit haar flesjes. Wat ze laat staan krijgt ze via haar sonde:

Emma slaapt 's nachts op onze kamer in een wiegje. Het wiegje vond ze erg interessant:

Het wiegje is van Stiemie geweest! Linde en Esmee hebben er ook in geslapen!

Dit zag ik vanochtend toen ik wakker werd:

Ze lag trouwens helemaal bovenin vanochtend terwijl ze een uurtje daarvoor nog met de voetjes tegen de onderkant lag. Dat deed ze de hele nacht; daar moeten we dus even wat op verzinnen!

De nacht zelf ging best ok! We moeten met z'n drietjes ons ritme vinden maar dat komt vanzelf!

Emma heeft vandaag ook in haar wandelwagenbak in de woonkamer gelegen. Ook die vond ze interessant:

We zijn vandaag ook nog even buiten geweest; even wat boodschapjes doen. Emma is in de draagdoek meegeweest:

PS: Buiten had ze wel sokken aan natuurlijk.

De draagdoek vond Emma wel een prima plek om in te slapen:

Er is ook nog iemand van de thuiszorg op bezoek geweest om kennis te maken. Zij vervangen Emma's sonde wanneer dat nodig is.

Verder hebben we weinig beleefd vandaag. Wat we wel hebben gedaan is Genieten. Met een hoofdletter G!
A grand adventure has begun.
  maandag 31 mei 2010 @ 21:54:24 #77
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82166228
Keshet.... práchtig!!!!!!!
pi_82166322
Oohh Keshet, wat een prachtige foto's van Emma's eerste dag thuis! En dat pakje ook Echt zo bijzonder dit
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82166336
Oh Keshet, wat geweldig om haar in haar eigen bedje te zien!
Wie had dat kunnen denken 4 maanden geleden
Wat klink je ook gelukkig (maar das ook logisch natuurlijk!!!)
pi_82166400
Keshet wat fantastisch. De tranen springen in mijn ogen als ik jouw post lees en de foto's bekijk. Samen met de maxi-cosi naar huis in haar bedje in de draagdoek en vooral Genieten
  maandag 31 mei 2010 @ 21:57:26 #81
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82166445
oh Keshet wat geweldig dat je kleine meid nu thuis is.. en zo mooi die foto's. Geniet van elkaar
Be happy with the little things in life
pi_82166592
oooooooh Keshet
dankjewel voor het uitgebreide fotoverslag ik smelt helemaal. Wat mooi <3

jullie stoere kleine, eindelijk thuis! Helemaal echt!
En wat ontzettend gaaf om haar in dat bedje van Stiemie te zien liggen
Lekker verder ervan Genieten met zn drietjes.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82166860
Keshet, wat een heerlijk verslag. Ga lekker verder Genieten van jullie prachtige kleine vechtertje. Wat een wonder dat ze thuis is!
pi_82166921
Aw Keshet en Emma Zit met tranen in mijn ogen op de bank... Wat geweldig dat jullie meiske eindelijk thuis is Prachtige fotoreportage!!!

Lekker genieten van jullie prachtige meisje!!!
#geen
pi_82166970
ohhhhhhhhhh Keshet, dank je voor je verslag en foto's

Teigetje die de wereld gaat verkennen

Ik vind trouwens dat jullie al best veel 'gedaan' hebben met haar. Alles is zo nieuw! Kijk je uit dat ze niet te veel overprikkeld raakt?
  maandag 31 mei 2010 @ 22:06:43 #86
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_82167081
Keshet wat een enorme gave post

Fijn dat je meisje thuis is
  maandag 31 mei 2010 @ 22:07:56 #87
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_82167166
Keshet, wat een geweldig mooi fotoverslag van jullie eerste keer met zijn drietjes thuis! Jullie kleine maar zo grote meid eindelijk in haar eigen bedje, wat heerlijk! En wat mooi Zo hoort het
pi_82167257
Wat ontzettend fijn dat ze nu thuis is en wat een lieve foto's!!
pi_82167593
Keshet, in 1 woord: WAUW! Wat heerlijk dat ze thuis is! En wat zijn Emma's toch mooi hè
pi_82167598
Keshet wat geweldig! Tranen in mijn ogen bij het zien van het Naar huis pakje. Zo ontzettend gaaf dit.
pi_82167777
Keshet wat een pracht van een vreugde, vechtlust en kracht heb je in het wiegje liggen. Genietse!
pi_82167883
Owwww Keshet wat moet dat een supergevoel zijn!
  maandag 31 mei 2010 @ 22:20:47 #93
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82168035
Keshet Wauw!

Dat kostte me haast een voorraad traantjes, ben er echt door ontroerd. Kippenvel!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_82168277
Keshet, wat heerlijk om jullie thuiskomst zo mee te beleven via dit geweldige verslag... die foto's! Dat pakje Teigetje (of mogen we nu ook E. zeggen?) ... alles is gewoon

Geniet ervan, dat hebben jullie meer dan verdiend
  maandag 31 mei 2010 @ 22:36:35 #95
593 sjak
Juffie Bloem
pi_82168958
Keshet, wat een prachtige en emotionele foto's
Gefeliciteerd!
Lekker douchen!
pi_82168960
Keshet wat een heerlijke post! Ik word er helemaal emo-mutserig van
Dat pakje is geweldig! En wat heerlijk om te zien dat je nu gewoon je hele grote kleine baby bij je thuis hebt Genietze!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 31 mei 2010 @ 22:42:46 #97
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_82169291
Keshet, wat een prachtig nieuws Heel veel geluk samen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_82169351
Keshet, zo mooi! Wat 'n prachtig klein meiske is het geworden!
pi_82169917
Ohh Keshet wat is Emma mooi en je verhaal klinkt zo verschrikkelijk gelukkig dat ik er traantjes van krijg..
Geniet maar fijn van elkaar !! Dikke kus van ons !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')