Beetje gezond verstand hebben ze daar niet geloof ik. Ik ben vooralsnog wel blij met mijn CB. Nog niets raars gehoord ofzo.
  Beetje gezond verstand hebben ze daar niet geloof ik. Ik ben vooralsnog wel blij met mijn CB. Nog niets raars gehoord ofzo. 

En 5 voedingen is prima toch?
 En 5 voedingen is prima toch?

, maar meestal werd ze tussendoor ook even 5 minuutjes wakker. Dan stopte ik haar speen erin en sliep ze gewoon weer verder. Maar nu slaapt ze dus al 4 dagen achter elkaar gewoon helemaal aan één stuk door van 10 tot 6. Ik heb dus echt totaal niets te klagen. Enneh voor (bijna) elke voeding, zowel 's nachts als overdag moeten we 't meiske wakker maken...
 , maar meestal werd ze tussendoor ook even 5 minuutjes wakker. Dan stopte ik haar speen erin en sliep ze gewoon weer verder. Maar nu slaapt ze dus al 4 dagen achter elkaar gewoon helemaal aan één stuk door van 10 tot 6. Ik heb dus echt totaal niets te klagen. Enneh voor (bijna) elke voeding, zowel 's nachts als overdag moeten we 't meiske wakker maken...  
  Vlindur, gaat alles goed met je moeder?
  Vlindur, gaat alles goed met je moeder? Ik kan me echt voorstellen dat onzekere moeders helemaal gek worden van zulke adviezen. Die doen gewoon wat het CB zegt en dan gaat het misschien wel helemaal mis.
 Ik kan me echt voorstellen dat onzekere moeders helemaal gek worden van zulke adviezen. Die doen gewoon wat het CB zegt en dan gaat het misschien wel helemaal mis.   

Geen idee. Hij krijgt maar 1 fles op een dag en daar zit ongeveer 100cc in. De ene keer drinkt hij hem leeg, de andere keer wil hij nog een klein beetje hebben, dan laat hij weer een beetje staan. Gemiddeld zo'n 100cc, maar een leeftijdgenootje van hem drinkt zo 180cc weg...quote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Drinkt hij dan op 1 dag 6 keer 100 cc?
En ik moet morgen gaan werken. Ben eigenlijk een beetje van slag dat ik hem morgen moet achterlaten. En P. kwam vanmiddag thuis van het werk en zei bijna direct dat hij het niet zag zitten om hem morgenmiddag mee te geven met zijn ma, zeker niet als hij zal wenen (en Thomas weent zo goed als altijd als hij in een maxi-cosi zit). Ons klein ventje zal morgennamiddag voor de eerste keer zonder zijn mama en papa zijn
Ik ben al blij dat het morgen druk zal zijn op het werk. De tijd zal volgens mij voorbij vliegen

De kinderwagen ging met mijn broertje in de auto, die had de grote auto mee en dat paste makkelijker dan in onze 206+. En toen de wagen er in ging zat Sophie er nog in, maar bij thuiskomst was Sophie weg
 De kinderwagen ging met mijn broertje in de auto, die had de grote auto mee en dat paste makkelijker dan in onze 206+. En toen de wagen er in ging zat Sophie er nog in, maar bij thuiskomst was Sophie weg   En nu baal ik.
 En nu baal ik.   Hij is niet hier en niet bij mijn broertje in de auto.
  Hij is niet hier en niet bij mijn broertje in de auto. Maar IK wil dat ding weer, want IK vond hem wel leuk voor Rienk en Rienk speelde er zelf ook heel graag mee. Dus ik ga maar een nieuwe bestellen. Iemand een goedkoop adres? Want het verschilt zo per url!
  Maar IK wil dat ding weer, want IK vond hem wel leuk voor Rienk en Rienk speelde er zelf ook heel graag mee. Dus ik ga maar een nieuwe bestellen. Iemand een goedkoop adres? Want het verschilt zo per url!   

Voor de Teigetje outfits!
  Voor de Teigetje outfits!  

jeujjjjjjjjjj ik heb nu al zin in je verhalenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Keshet het volgende:
't gaat allemaal super hier!
Vanavond lees ik ff bij en kom ik met foto's!
Enne:Voor de Teigetje outfits!

pixmania en dan langzame verzendingquote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef Vlindur het volgende:
Davinia, Kun je daar dan niet eens serieus over praten? Dat je echt wil dat ze het zo doet omdat je het zo niet goed vind gaan?
Rienk zijn onder tandjes zijn door, maar ik denk niet dat hij nu ziek is van de bovenste. Ik weet gewoon echt niet waarom hij ziek is. Hij slaapt nog steeds, dat wel.
Met mijn moeder gaat alles wel naar wens. Ze mag morgen al naar haar eigen ziekenhuis!
Mijn Rienk's Sophie is kwijt
De kinderwagen ging met mijn broertje in de auto, die had de grote auto mee en dat paste makkelijker dan in onze 206+. En toen de wagen er in ging zat Sophie er nog in, maar bij thuiskomst was Sophie weg
En nu baal ik.
Hij is niet hier en niet bij mijn broertje in de auto.
J. vind het niet boeiend, want Rienk zal hem toch niet missenMaar IK wil dat ding weer, want IK vond hem wel leuk voor Rienk en Rienk speelde er zelf ook heel graag mee. Dus ik ga maar een nieuwe bestellen. Iemand een goedkoop adres? Want het verschilt zo per url!

(van de gebruikelijke 200)
  (van de gebruikelijke 200)

nu al tandjes? Dat is vroeger dan het gemiddelde zeker? Wel fijn om te lezen dat het met je moeder zo goed gaat en dat Rienk ondertussen ook al weer beter is
 nu al tandjes? Dat is vroeger dan het gemiddelde zeker? Wel fijn om te lezen dat het met je moeder zo goed gaat en dat Rienk ondertussen ook al weer beter is  

(maar begrijp uiteraard heel goed dat je nu helemaal geen zin hebt in FOK!
 (maar begrijp uiteraard heel goed dat je nu helemaal geen zin hebt in FOK!  )
 )
 Nog 5 te gaan. Zal blij zijn als dat voorbij is
 Nog 5 te gaan. Zal blij zijn als dat voorbij is  

.
 . .
 . 

groof, wanneer is er geboren eigenlijk? (toch niet stiekum nog wel voor evie?)quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef Groofsken het volgende:
Mijn kleine baby is bijna een grote baby.
Mijn kleine baby is bijna een grote baby.
En sorry, ik heb niks gelezen

. Maar ik wil gewoon voor altijd en eeuwig zo'n kleine friemelbaby
 . Maar ik wil gewoon voor altijd en eeuwig zo'n kleine friemelbaby  ook enzo
 ook enzo  . Maar R wordt inderdaad steeds leuker
 . Maar R wordt inderdaad steeds leuker   .
 .

Echt zo bijzonder dit
 Echt zo bijzonder dit  

in haar bedje
 in haar bedje   in de draagdoek
 in de draagdoek  en vooral Genieten
 en vooral Genieten   

ik smelt helemaal. Wat mooi <3
 ik smelt helemaal. Wat mooi <3 

Zit met tranen in mijn ogen op de bank... Wat geweldig dat jullie meiske eindelijk thuis is
  Zit met tranen in mijn ogen op de bank... Wat geweldig dat jullie meiske eindelijk thuis is  
  Prachtige fotoreportage!!!
 Prachtige fotoreportage!!! 

wat een geweldig mooi fotoverslag van jullie eerste keer met zijn drietjes thuis! Jullie kleine maar zo grote meid eindelijk in haar eigen bedje, wat heerlijk! En wat mooi
 wat een geweldig mooi fotoverslag van jullie eerste keer met zijn drietjes thuis! Jullie kleine maar zo grote meid eindelijk in haar eigen bedje, wat heerlijk! En wat mooi   Zo hoort het
 Zo hoort het   

Wauw!
  Wauw!  

Dat pakje
 Dat pakje  Teigetje (of mogen we nu ook E. zeggen?) ... alles is gewoon
 Teigetje (of mogen we nu ook E. zeggen?) ... alles is gewoon 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |