En _Ingrid_ eindigde met:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:39 schreef simmu het volgende:
even snel, want we gaan zo weer naar hem toe!
het thema van gisteren en vandaag was typisch mannelijk, namelijk plassen. sinds vandaag gaat dat goed, dat kijken ze vannacht nog even aan en indien dat goed blijft gaan, dan gaan ze morgen weer een poging doen om de yam eraf te halen. ik ervaar dat als doodeng eerlijk gezegd. zolang hij hier nu aanligt kan er weinig misgaan (behalve dat de machine echt stuk gaat), zodra de yam eraf moet wordt het weer erg riscant, want dan moet hij het allemaal zelf doen. maar goed, het doel van de execrcitie was hem tijd te geven om de longen te laten helen in de hoop dat die schade niet structureel is, en die longen lijken te helen want de fotos zien er elke dag beter uit.
Bij deze dus...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat spannend zeg! De duimen blijven draaien.
kindertjes overstuur, kan iemand anders nieuwe openen?
Morgen dus echt de grote dag. Ik hoop dat hij een geweldig stel longen opzet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:28 schreef simmu het volgende:
en we zijn alweer terug! de yam gaat er idd morgenochtend vanaf. we zijn zo vroeg terug omdat de jongeman net in slaap was na een middagje spoken en hij altijd gegarandeerd wakker wordt zodra ik in de buurt ben....... lief, maar een snifje onhandig nu. (in groningen wist hij op die manier uit zijn kunstmatige coma te breken zelfs). dus ik ga ff een rondje familie doen om die op de hoogte te stellen, tot morgen!
Pff ik vind het superspannend dat de yam wordt afgekoppeld!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:28 schreef simmu het volgende:
en we zijn alweer terug! de yam gaat er idd morgenochtend vanaf. we zijn zo vroeg terug omdat de jongeman net in slaap was na een middagje spoken en hij altijd gegarandeerd wakker wordt zodra ik in de buurt ben....... lief, maar een snifje onhandig nu. (in groningen wist hij op die manier uit zijn kunstmatige coma te breken zelfs). dus ik ga ff een rondje familie doen om die op de hoogte te stellen, tot morgen!
Aaah... wat liefff!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:28 schreef simmu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |