abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:18:42 #1
258997 _Nathalie_
part of five
pi_82033819
Nooit eerder een topic geopend,dus ik hoop dat ik het zo goed doe
Simmu eindigde met:
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:39 schreef simmu het volgende:
even snel, want we gaan zo weer naar hem toe!

het thema van gisteren en vandaag was typisch mannelijk, namelijk plassen. sinds vandaag gaat dat goed, dat kijken ze vannacht nog even aan en indien dat goed blijft gaan, dan gaan ze morgen weer een poging doen om de yam eraf te halen. ik ervaar dat als doodeng eerlijk gezegd. zolang hij hier nu aanligt kan er weinig misgaan (behalve dat de machine echt stuk gaat), zodra de yam eraf moet wordt het weer erg riscant, want dan moet hij het allemaal zelf doen. maar goed, het doel van de execrcitie was hem tijd te geven om de longen te laten helen in de hoop dat die schade niet structureel is, en die longen lijken te helen want de fotos zien er elke dag beter uit.
En _Ingrid_ eindigde met:
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat spannend zeg! De duimen blijven draaien.

kindertjes overstuur, kan iemand anders nieuwe openen?
Bij deze dus...
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 mei 2010 @ 19:25:06 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82034106
Er zit vooruitgang in, wat fijn! Ik kan me goed voorstellen dat je het eng vindt als Kiro van de yam af gaat, maar dat zullen ze vast niet doen als het niet verantwoord is. We duimen gewoon door hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_82034110
Dank je.
pi_82034304
en we zijn alweer terug! de yam gaat er idd morgenochtend vanaf. we zijn zo vroeg terug omdat de jongeman net in slaap was na een middagje spoken en hij altijd gegarandeerd wakker wordt zodra ik in de buurt ben....... lief, maar een snifje onhandig nu. (in groningen wist hij op die manier uit zijn kunstmatige coma te breken zelfs). dus ik ga ff een rondje familie doen om die op de hoogte te stellen, tot morgen!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_82034312
Wat fijn dat er vooruitgang in zit !
Spannend morgen, ik zal een extra grote kaars branden !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_82034400
We zullen morgen zeker aan jullie denken! Helaas kan ik niet F5-en. (zijn de hele dag weg)
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:34:09 #7
274310 agenda
altijd vol!
pi_82034535
Spannend, ik denk aan jullie morgen! Succes !
pi_82034799
Ooo wat spannend morgen....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:40:46 #9
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_82034833
Spannend! Ik hoop zo dat het goed gaat. Fingers crossed!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_82035185
Spannende dag dus morgen. En wat super dat de longfoto's goed zijn

Kiro is echt een toppertje En jullie als ouders ook!
pi_82035457
Wat spannend allemaal!
Kleine knokker!
Fake it till you make it...
pi_82036932
tvp
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_82037145
Simmu wat tof is het dat hij zo op jou reageert!
Onhandig wel, maar zo gaaf lijkt me!
pi_82037342
Spannend morgen! Ik zal voor jullie duimen!!
pi_82037456
Weer een beetje goed nieuws! Fijn! Ik zal voor jullie duimen!!
pi_82037576
Spannend Simmu!

Ik denk vaak aan dat kleine jochie, en zal morgen zeker duimen!
pi_82039136
Ik hoop dt het goed gaat simmu, hij gaat gewoon zijn stijgende lijn doorzetten en een mooie, lieve grote knul worden!!!
pi_82039418
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:28 schreef simmu het volgende:
en we zijn alweer terug! de yam gaat er idd morgenochtend vanaf. we zijn zo vroeg terug omdat de jongeman net in slaap was na een middagje spoken en hij altijd gegarandeerd wakker wordt zodra ik in de buurt ben....... lief, maar een snifje onhandig nu. (in groningen wist hij op die manier uit zijn kunstmatige coma te breken zelfs). dus ik ga ff een rondje familie doen om die op de hoogte te stellen, tot morgen!
Morgen dus echt de grote dag. Ik hoop dat hij een geweldig stel longen opzet!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_82041150
fijn dat het beter gaat! Ik ga hard duimen morgen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 21:54:58 #20
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_82041342
Mooi nieuws en ik ga voor Kiro duimen morgen .
  vrijdag 28 mei 2010 @ 21:57:58 #21
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_82041501
Duimerdeduim
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 22:21:58 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82042976
Spannend morgen! Ik duim!
pi_82044710
Spannende dag morgen dus! Ik ga ook duimen dat het helemaal goed gaat
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_82045408
quote:
Pff ik vind het superspannend dat de yam wordt afgekoppeld! Maar Kiro is zo'n knokker dat hij het vast zonder yam kan Go Kiro Go!
#geen
pi_82045596
quote:
Aaah... wat liefff!
Ik vind het allemaal ontzettend positief klinken. Ik moet bekennen dat ik er een hard hoofd in gehad heb, maar nu denk ik dat dit vechtertje ons allemaal nog wel eens zou kunnen verbazen! Heel veel succes morgen. Ik hoop dat jullie een beetje slapen vannacht. Zulke spannende dingen vreten energie volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')