abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:26:23 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82290807
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef ymme het volgende:
Misschien een hele domme vraag
Maar de zomerhoes van de maxi-cosi autostoel, moet deze over de huidige hoes heen of moet deze er af? Want dat kan gewoon neem ik aan omdat het ook gewassen kan worden. En hem in z'n totaliteit in de wasmnachine lijkt me stug
Zo'n badstof ding bedoel je? Eroverheen.
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:49:58 #227
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82300030
Even een vraagje: Daan had net voor hij naar bed ging ineens 38 graden koorts Hij is gewoon heel levendig, constant aan het lachen, brabbelen en huilt helemaal niet. Het enige wat hij wel doet, maar dat lijkt me in deze fase normaal, is constant op zijn knuistje sabbelen/bijten. Iemand enig idee wat het kan zijn? Kan hij zijn dat hij het 'gewoon' te warm heeft bijvoorbeeld?
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:59:12 #228
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82300638
Tandjes?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:22:35 #229
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82302047
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef YPPY het volgende:
Tandjes?
Uhmm... ja maar hij is pas bijna 3,5 maand? Ik heb er wel even aan gedacht (kwijlt ook veel nl.) maar zie niets in zijn mond en hij is nog zo jong. Maar koorts krijgen ze dus ook bij tandjes?
pi_82304469
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Uhmm... ja maar hij is pas bijna 3,5 maand? Ik heb er wel even aan gedacht (kwijlt ook veel nl.) maar zie niets in zijn mond en hij is nog zo jong. Maar koorts krijgen ze dus ook bij tandjes?
Je voelt ook nog niks? Je kunt tandjes ook makkelijk opmerken door zachtjes op het tandvlees te tikken met achterkant van een lepeltje, als er iets tikt zit er een tandje door te komen.
(Hier momenteel 1 ondertandje. Meneer heeft er een rode wang van en bijt zich suf op een bijtring)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82304558
Tja, wellicht is ie er vroeg bij Happy... maar misschien is het ook gewoon de warmte van de afgelopen dagen. Volgens mij moeten kindjes daar ook wel even aan wennen. Minke had laatst ook zo'n bui, verhoging, kwijlen, maar niet jengelig of zo... maar tot op heden nog geen tandjes hoor...
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:58:07 #232
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82308068
Ola allemaal!

Wij zijn heerlijk aan het Genieten!
Het gaat supergoed met ons kleine muppetje! Zelfs zo goed dat ik vanmiddag de sonde er uit heb gehaald!

Alle flesjes gaan tot op de laatste druppel leeg en ze meldt zich stipt elke drie uur.
Ja, ook 's nachts.

Freecell, hoe is 't bij jou? Heb je al een tijdje niet voorbij zien komen?
A grand adventure has begun.
pi_82308450
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Keshet het volgende:
Ola allemaal!

Het gaat supergoed met ons kleine muppetje! Zelfs zo goed dat ik vanmiddag de sonde er uit heb gehaald!

Alle flesjes gaan tot op de laatste druppel leeg en ze meldt zich stipt elke drie uur.
Ja, ook 's nachts.

geweldig!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:08:57 #234
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_82308640
quote:
Ola allemaal!

Ja, ook 's nachts.

Wat fijn zeg!
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 05:52:47 #235
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82314826
jeeeeeejjjjj Teigetje is nu echt helemaal wireless
wat heerlijk dat het zo goed gaat daar Keshet

het is onze laatste dag bij de kleine beebs... Evie is morgen alweer een half jaar!
en vandaag zal ik niet lang online zijn; mams komt op bezoek; lekker naar buiten met Evie en vanavond denk ik BBQen...
misschien vanavond nog ff...

allemaal een hele fijne dag gewenst en geniet lekker van het moooooooie weer
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82314922
Wat heerlijk zeg dat het zo goed gaat met Teigetje Lekker thuis genieten!

en Evie is morgen alweer 6 maanden! Het is zo snel gegaan allemaal.

fijne dag allemaal
pi_82315137
BJ en evie gaan ons verlaten..... *snik snik*..
Maar het zal niet lang duren of we 'volgen' elkaar allemaal toch weer...

Een hele fijne dag vandaag BJ.
pi_82315335
Wat een goed nieuws Keshet!!

En Evie alweer bijna een half jaar... waar blijft de tijd!
pi_82315987
Inderdaad Keshet.. Hoe gaat het met Freecell en haar mannen?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 08:53:30 #240
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82316087
Keshet, wat een geweldig nieuws! Nog meer bewegingsvrijheid voor Teigetje!

BJ, morgen alweer 6 maanden... wat vliegt de tijd!

Nog even er tegenaan vandaag en dan lekker weekend! Te beginnen met een verjaardag vanavond inclusief BBQ. Ik heb er zin an!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 08:58:46 #241
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_82316171
Free was een weekje op vakantie met haar mannen dus vandaar dat het even stil is.

Keshet wat fijn om te lezen dat jullie teigetje het zo goed doet en je klinkt (leest) zo gelukkig in je posts.
pi_82316250
Oh hihi dus 'zorgen' gemaakt om niets gelukkig
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:31:32 #243
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82318733
Wow, teigetje wat goed, wireless!

BJ, veel plezier bij de grote baby's! Ik ben nog in ontkenning

Aviva is sinds gister over op haar ledikant. Is wel raar, hoor. Zo'n klein ding in zo'n groot ledikant. maar het is ook wel lekker om mn eigen kamer terug te hebben
weer een fase afgesloten...

maar ze is wel heel lief!

en lekker met het warme weer in korte mouwtjes, kan i de hele dag bakvissen naar haar armspekjes
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82319214
Leah slaapt nu ook meestal op haar eigen kamer. Ze heeft trouwens altijd in een ledikantje gelegen want op onze kamer staat er ook een.
Wel vreemd nu dat bedje steeds leeg is dus af en toe leg ik haar toch nog bij ons.

Slapen gaat erg goed de laatste tijd.
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef DaviniaHR het volgende:
en lekker met het warme weer in korte mouwtjes, kan i de hele dag bakvissen naar haar armspekjes
Leah heeft echt dikke dijen
Luiers maat 3 gaan nog prima in de taille maar om haar dijen worden ze krap.
pi_82319817
Goeiemorgen!

Met Rienk gaat inmiddels weer prima. Die is gister gewoon toen we thuis kwam weer in bed gegaan en vrijwel zonder problemen gelijk in slaap gevallen. Na de avond fles is hij ook weer heerlijk gaan slapen en vanochtend de ochtendfles weer goed gedronken Om 10:15 gingen we aangekleed naar beneden en hij heeft al een half potje mango op, hij ligt nu te spelen in de box, maar ik hoor hem gapen, dus het is weer bedtijd.
(Dan kan ik ondertussen een zwijnenstal opruimen, het is hier vreselijk )
Vandaag blijven we thuis. Heb mn moeder gister gebeld om uit te leggen en morgen gaan we weer naar haar toe. En zondag? Als Rienk is zoals ie nu is gaan we zondag gewoon lekker weg.

Tot vanmiddag
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82320063
Ah fijn dat het goed gaat met Rienk, Vlindur.

En inderdaad, het is heerlijk-spekkie-weer! Isa slaapt alleen nog steeds. Vanmorgen om 8 uur werd ze wakker voor haar eerste fles. Daarna weer naar bed voor een klein slaapje, maar dat is inmiddels wat langer geworden..! Dan zal ze het wel nodig hebben.
pi_82320878
quote:
Ola allemaal!

Ja, ook 's nachts.

Wat een geweldig nieuws!
Ik lees net pas dat jullie kleine meisje thuis is en meteen erna dat ze ook dit goede nieuws. Wat super!
En wat een mooi fotoverslag.
Geniet van jullie kleine mooie dappere meisje!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:44:12 #248
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82329440
Ik krijg zo het geboortebezoek van het CB!
A grand adventure has begun.
pi_82331316
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef Keshet het volgende:
Ik krijg zo het geboortebezoek van het CB!

Hier ligt Rienk alweer in bed. Die had vanochtend van 11 tot 14 geslapen en lag er om 15:00 alweer in. Die is aan het bij slapen

Grote voordeel is dat ik mijn huis weer aan kant heb!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82331594
Hihi Keshet, meer een thuiskombezoek dus Hebben jullie eigenlijk ook kraamzorg gekregen thuis?

Slapen is toch ook heerlijk he Rienk!
Dyon slaapt nu ook al bijna 3 uurtjes. Hij wilde vanmorgen echt niet drinken en slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')