Zo'n badstof ding bedoel je? Eroverheen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef ymme het volgende:
Misschien een hele domme vraag
Maar de zomerhoes van de maxi-cosi autostoel, moet deze over de huidige hoes heen of moet deze er af? Want dat kan gewoon neem ik aan omdat het ook gewassen kan worden. En hem in z'n totaliteit in de wasmnachine lijkt me stug
Uhmm... ja maar hij is pas bijna 3,5 maand? Ik heb er wel even aan gedacht (kwijlt ook veel nl.) maar zie niets in zijn mond en hij is nog zo jong. Maar koorts krijgen ze dus ook bij tandjes?quote:
Je voelt ook nog niks? Je kunt tandjes ook makkelijk opmerken door zachtjes op het tandvlees te tikken met achterkant van een lepeltje, als er iets tikt zit er een tandje door te komen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhmm... ja maar hij is pas bijna 3,5 maand? Ik heb er wel even aan gedacht (kwijlt ook veel nl.) maar zie niets in zijn mond en hij is nog zo jong. Maar koorts krijgen ze dus ook bij tandjes?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Keshet het volgende:
Ola allemaal!
Wij zijn heerlijk aan het Genieten!
Het gaat supergoed met ons kleine muppetje! Zelfs zo goed dat ik vanmiddag de sonde er uit heb gehaald!![]()
Alle flesjes gaan tot op de laatste druppel leeg en ze meldt zich stipt elke drie uur.
Ja, ook 's nachts.
Freecell, hoe is 't bij jou? Heb je al een tijdje niet voorbij zien komen?
Wat fijn zeg!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Keshet het volgende:
Ola allemaal!
Het gaat supergoed met ons kleine muppetje! Zelfs zo goed dat ik vanmiddag de sonde er uit heb gehaald!![]()
Alle flesjes gaan tot op de laatste druppel leeg en ze meldt zich stipt elke drie uur.
Ja, ook 's nachts.
Freecell, hoe is 't bij jou? Heb je al een tijdje niet voorbij zien komen?
Leah heeft echt dikke dijenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef DaviniaHR het volgende:
en lekker met het warme weer in korte mouwtjes, kan i de hele dag bakvissen naar haar armspekjes![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Keshet het volgende:
Ola allemaal!
Ja, ook 's nachts.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |