Evie vond het wel leuk hoor. Maar ik weet niet in hoeverre ze dingen ziet enzo... De Savanne werd wel uitgebreidt bewonderd en de haaien zag ze ook wel echt langszwemmen..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:24 schreef octopussy het volgende:
Daan![]()
En Evie met de ballon![]()
![]()
Is het een beetje interessant voor zo'n kleine, de dierentuin? Ik denk wel eens na over waar ik allemaal met Hannah naar toe kan, maar ik denk dat ze een wandelingetje langs de vaart hier net zo interessant vindt. Maar ze is natuurlijk ook nog wel een stuk jonger dan Evie.
Ik word zo blij van het lekkere weer
Niet zo denderend. Hij is nu nog steeds aan het wenen, maar P. probeert hem nu te troosten. Hij heeft het iets beter gehad (als in: ook een beetje lachen en spelen), maar het is nog helemaal niet zoals het hoort te zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:51 schreef happyme28 het volgende:
Leo, wat vervelend dat hij zo overstuur was na je eerste werkdag. Hoe is het vandaag gegaan?
Ja, hij deed het een paar keer achter elkaar, dus op de gok 'm weer op zijn buikje gelegd en snel telefoon gepakt, batterijen van camera waren net leegquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:41 schreef Asyniur het volgende:
Daan rolt ook al
Wat leuk dat je het op film hebt! Wij hebben het nog steeds niet op film kunnen vangen![]()
over de huidige heenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef ymme het volgende:
Misschien een hele domme vraag
Maar de zomerhoes van de maxi-cosi autostoel, moet deze over de huidige hoes heen of moet deze er af? Want dat kan gewoon neem ik aan omdat het ook gewassen kan worden. En hem in z'n totaliteit in de wasmnachine lijkt me stug
ik ook denk ik; denk dat Rienk veel behoefte heeft aan rust en geborgenheid....quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:19 schreef Asyniur het volgende:
Vlindur, ik wil me nergens mee bemoeien maar waarom sla je dan de UPM niet over?
Als ik het zo lees, dan is dat het eerste wat ik zou laten...
Achter uit lopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:24 schreef Morretje het volgende:
Och, arme Rienk, te veel prikkels.. Succes ermee Vlindur!
Leonieke, jammer dat het zo moeizaam gaat met Thomas nu je weer bent gaan werken. Kan me goed voorstellen dat dat niet lekker voelt! Hopelijk went hij eraan en wordt het allemaal weer gezelliger als je wel thuis bent!
Een duidelijke n00bvraag: als ik nu met Isabel naar buiten ga, met welke factor zonnebrand smeer ik haar dan in? En moet ze nu nog steeds een jasje aan en mutsje op in de wandelwagen?
En mama's die dragen, hoe doe je dat met de zon? Ik liep gister een stukje met haar, maar op een gegeven moment had ze de zon recht in d'r snoetje..
factor zo-hoog-mogelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:24 schreef Morretje het volgende:
Een duidelijke n00bvraag: als ik nu met Isabel naar buiten ga, met welke factor zonnebrand smeer ik haar dan in? En moet ze nu nog steeds een jasje aan en mutsje op in de wandelwagen?
En mama's die dragen, hoe doe je dat met de zon? Ik liep gister een stukje met haar, maar op een gegeven moment had ze de zon recht in d'r snoetje..
Zo'n badstof ding bedoel je? Eroverheen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef ymme het volgende:
Misschien een hele domme vraag
Maar de zomerhoes van de maxi-cosi autostoel, moet deze over de huidige hoes heen of moet deze er af? Want dat kan gewoon neem ik aan omdat het ook gewassen kan worden. En hem in z'n totaliteit in de wasmnachine lijkt me stug
Uhmm... ja maar hij is pas bijna 3,5 maand? Ik heb er wel even aan gedacht (kwijlt ook veel nl.) maar zie niets in zijn mond en hij is nog zo jong. Maar koorts krijgen ze dus ook bij tandjes?quote:
Je voelt ook nog niks? Je kunt tandjes ook makkelijk opmerken door zachtjes op het tandvlees te tikken met achterkant van een lepeltje, als er iets tikt zit er een tandje door te komen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhmm... ja maar hij is pas bijna 3,5 maand? Ik heb er wel even aan gedacht (kwijlt ook veel nl.) maar zie niets in zijn mond en hij is nog zo jong. Maar koorts krijgen ze dus ook bij tandjes?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Keshet het volgende:
Ola allemaal!
Wij zijn heerlijk aan het Genieten!
Het gaat supergoed met ons kleine muppetje! Zelfs zo goed dat ik vanmiddag de sonde er uit heb gehaald!![]()
Alle flesjes gaan tot op de laatste druppel leeg en ze meldt zich stipt elke drie uur.
Ja, ook 's nachts.
Freecell, hoe is 't bij jou? Heb je al een tijdje niet voorbij zien komen?
Wat fijn zeg!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Keshet het volgende:
Ola allemaal!
Het gaat supergoed met ons kleine muppetje! Zelfs zo goed dat ik vanmiddag de sonde er uit heb gehaald!![]()
Alle flesjes gaan tot op de laatste druppel leeg en ze meldt zich stipt elke drie uur.
Ja, ook 's nachts.
Freecell, hoe is 't bij jou? Heb je al een tijdje niet voorbij zien komen?
Leah heeft echt dikke dijenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef DaviniaHR het volgende:
en lekker met het warme weer in korte mouwtjes, kan i de hele dag bakvissen naar haar armspekjes![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Keshet het volgende:
Ola allemaal!
Ja, ook 's nachts.
quote:
Hoedje, parasolletje boven de buggy. lekker in een rompertje en regelmatig voelen of ze niet koud is en goed op haar gezichtje letten. Een oververhitte baby is met deze temperatuur waarschijnlijker dan een onderkoelde. ze kan haar eigen temp wel op orde houden en ouders doen zo'n kindje vaak veel te veel kleding aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef Morretje het volgende:
Nee, ik wil haar ook niet in de zon leggen!![]()
Maar in de schaduw verkleur je ook heb ik altijd geleerd..
Factor 30/50 dus en een zonnehoedje.. Dat ik dat laatste zelf niet heb bedacht
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 05:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
En Evie probeert kruipbewegingen te maken![]()
View My Video
View My Video
allemaal bedankt; ik blijf nog wel even lurken hier; en tot snel bij de grote beebs![]()
![]()
![]()
Ymme, zou het kunnen dat Mart het misschien te warm of te koud heeft? Daan werd van de week ook ineens wakker om 4 uur, hij had duidelijk geen honger maar wat dan wel, dus steeds met een speentje proberen in slaap te krijgen, maar dat lukte steeds maar voor een half uurtje. Hij voelde wel wat koud aan maar niet overdreven voor mijn gevoel. Dag erna precies hetzelfde tot we er achter kwamen dat hij het 'gewoon' te koud was in het zomerslaapzakje. Dag erna iets dikkere slaapzak en hij slaapt weer als een roosje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:47 schreef ymme het volgende:
4 maanden jeetje. Mart over 3 weken ook al weer.
Nee toch maar geen rijstebloem gedaan, het gaat nu ineens weer goed. Geen hongerige geschreeuw meer
Alleen Mart die van baby af aan 's nachts heel goed sliep heeft tegenwoordig ondekt hoe je papa en mama bezig houdt in de nacht.Eerst was het 2 keer komen voor de speen maar vanacht is dit wel 5 keer geweest, waarnaar we hem om 05u00 uur bij ons in bed hebben genomen omdat we het zat waren
Dat lijkt mij ook het beste. Wat sneu ook! Succes!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:44 schreef Lijnloos het volgende:
Lijkt me ook wel inderdaad dat je hem zo goed aangekleedt hebt, maar het is wel lastig met zo'n situatie... kun je niet de hap of het ziekenhuis bellen en gewoon de vraag stellen?
Oh kijk nouquote:Op zondag 6 juni 2010 15:11 schreef NieuweUser het volgende:
Lastig om die kleintjes aan te kleden inderdaad. Isa heeft nu een rompertje met spagettibandjes aan, een t-shirtje en een kort broekje. Ter illustratie gooi ik er even een foto'tje achteraan!Voor het eerst in de Tripp Trapp.
[ afbeelding ]
Oh wat lief van jouw! Dat je dat vind....quote:Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef DaviniaHR het volgende:
oh en ymme, ik wilde ff zeggen dat ik het altijd heel lief vind hoe je zo liefdevol over mart post. doet een mens goed om dat te lezen. zoveel liefde
Mart speelt sinds een paar dagen ook al echt!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:25 schreef freecell het volgende:
Hij speelt echt
Hier ook! Met popjes en rammelaars en de babygym. Het liefst met handen en voeten tegelijk
En als al je speelgoed onbereikbaar is, is met je voeten spelen ook hip
Klopt, is inmiddels aangepast. Dit was de eerste keer dat ze erin zat, moesten dus nog even kijken hoe dat zat.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef DaviniaHR het volgende:
nweuser wat lief!![]()
![]()
(je kan het onderste plankje eentje hoger zetten, is prettiger voor haar denk ik
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |