abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:42:55 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82349231
Ik is trots: ik heb samen met mijn zoon de avond 4-daagse uitgelopen
4x6km
En nu ligt mijn zoon in zijn bed. Hopelijk doet hij hetzelfde kunstje als vannacht en slaapt hij door
  zaterdag 5 juni 2010 @ 05:54:20 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82356767
goedemorgen, daar zijn we dan; ik val dr maar even middenin met mijn mooie muppie Wij gaan jullie vandaag verlaten:

Vandaag is het alweer een half jaar geleden dat ons kleine wondertje werd geboren. Zaterdag 5 december om 12:18 uur. En wat is er veel gebeurt in dat half jaar... ons meisje was een klein, fijn meisje.. kleertjes maat 50 zaten Evie nog erg ruim zelfs!
En nu is ze een half jaar; ongeveer 7,5 kg en ruim 65 cm! Van een klein, hulpeloos babietje is al een poosje geen sprake meer. Evie wordt GROOT en is de wereld enorm aan het verkennen. Evie kijkt haar ogen uit, is heel nieuwsgierig en echt ALLES wordt gevolgd. Evie is fan van papa en mama en houdt ons dan ook heel goed in de gaten... Oogcontact wordt vaak gevolgd door een enorme glimlach; en als Evie lacht; dan lacht ze ook echt! haar hele gezichtje doet mee, ze trekt haar mooie neusje op, knijpt haar oogjes tot spleetjes en krijgt kuiltjes in dr mooie ronde wangetjes... en armpjes en beentjes worden gezellig meebewogen in dit vrolijke tafereel. Ons meisje is een echte pretletter... ze lacht heel veel en is dol op gezelligheid en aandacht.

Het slapen gaat nog steeds helemaal super! Evie slaapt het klokje rond en is een heerlijk klein slaapkopje. Dat moet natuurlijk ook wel als je overdag zo actief bent; en regelmatig TE nieuwsgierig om even een lekker dutje te doen. (zoals op het KDV). De bezoekjes aan het KDV gaan ook heel erg goed; ook daar doet Evie het prima. Ze lacht naar de begeleidsters; speelt lekker in de box; en ligt lekker te gillen en te kraaien... (want dat doet Evie ook sinds onze enorm gezellige vakantie). Afgelopen week stond dr zelfs in Evie haar boekje; dat ze zo genoten van onze 'modelbaby'. haha zo leuk om te horen, dat andere mensen net zo enthousiast zijn over onze Evie als wijzelf!

En wat genieten wij ontzettend van Evie. Alle cliches kloppen helemaal. Als je je eigen kindje hebt; weet je precies wat ik bedoel. Ineens wordt alles anders; je leven krijgt een hele andere betekenis, andere dingen worden belangrijk en bovenal wordt je verguld door een enorm gevoel van liefde voor je kleine minimensje. Elke dag ga je meer en meer houden van je kindje; een oneindig gevoel van liefde. Alles heb ik voor haar over... en nu besef ik pas wat moederliefde moet zijn. Een gevoel wat niet valt te beschrijven.... onnoemelijk, oneindig......en voor altijd. Altijd zal ik Evie haar moeder blijven, ik wil alles meemaken, van alles genieten en enorm veel met haar delen. Ik wil dr voor haar zijn, met haar de wereld verkennen en bovenalles samen plezier hebben en elke dag genieten van ons gezinnetje. Ongelofelijk maar waar; de belangrijkste gebeurtenis is; hoe cliche ook; de geboorte van ONS ontzettend lieve meisje. En wat een waardevol bezit!

Evie 1 dag:

gisteren:

En Evie probeert kruipbewegingen te maken
View My Video
View My Video

allemaal bedankt; ik blijf nog wel even lurken hier; en tot snel bij de grote beebs
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82357083
Doei doei Evie en BJ
Tot over 3 maanden weer
pi_82357095
Evie gefeliciteerd met je halfjaardag!!

Wat gaat dat snel he, en wat was ze nog klein op die eerste foto's! Die laatste foto is trouwens echt super!
Tot over 3,5 week!
pi_82357399
Bj, evie... Ik ga jullie (eventjes) missen hoor!!
van zon klein hoopje mens naar een echte grote baby alweer ... Het gaat zo snel! veel plezier bij de grootjes en tot snel!
pi_82357402
Hee Evie, gefeli!

Wij zijn terug!

Geliefde baby heeft 2 nachten heerlijk geslapen op vakantie Bijtanken! En daarna was het weer bal 's nachts, maar het was wel heerlijk verder

En verder is hij overdag heel vrolijk, maar zit nu wel ongeveer op de max van wat hij mag drinken en écht tevreden is hij nog niet En ergens heb ik het idee dat de nachten ook beter zullen gaan als hij overdag nog een beetje meer krijgt... en qua groei kan hij het best gebruiken, maar het mag niet voor de niertjes toch?

Verder heeft hij het zó warm steeds? Hij slaapt in een romper onder een lakentje en plakken.... En in een romper in de draagdoek.. plakken... En in een romper binnen in de box.. plakken!
Wordt nog wat als het echt heet wordt Hoe houd je zo'n ventje koel?

Hij had het ook nog lang niet koud in het zwembad (hij was érg gelukkig) terwijl de oudste allang zat te blauwbekken
pi_82357430
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef Morretje het volgende:
Nee, ik wil haar ook niet in de zon leggen!
Maar in de schaduw verkleur je ook heb ik altijd geleerd..

Factor 30/50 dus en een zonnehoedje.. Dat ik dat laatste zelf niet heb bedacht
Hoedje, parasolletje boven de buggy. lekker in een rompertje en regelmatig voelen of ze niet koud is en goed op haar gezichtje letten. Een oververhitte baby is met deze temperatuur waarschijnlijker dan een onderkoelde. ze kan haar eigen temp wel op orde houden en ouders doen zo'n kindje vaak veel te veel kleding aan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 5 juni 2010 @ 08:56:11 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82357455
Evie, geniet met je papa en mama van deze mooie halfjaardag! Tot over een paar maanden!

Het kunstje van gisteren heeft Harry helaas niet herhaald. Vanaf 3:00u kwam mmeneer weer elke 2 uur Lang leve ongesteld zijn
pi_82357570
Fijn dat je het lekker gehad hebt Freecell!

Ik wil Isa binnenkort ook in het badje doen buiten, maar moet nog even een parasol kopen vandaag. Het lijkt mij niet dat ze vol in de zon kan zitten in badje.
Wij hebben wel een zonnescherm, maar op de grond komt dan nauwelijk schaduw overdag.
pi_82358794
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 05:54 schreef Beessie-Jen het volgende:

En Evie probeert kruipbewegingen te maken
View My Video
View My Video

allemaal bedankt; ik blijf nog wel even lurken hier; en tot snel bij de grote beebs

kijk,dat vind ik nou heel verstandig door een kind al vroeg kennis te laten maken met water.
en zo te zien hebben we hier een toekomstig olympisch kampioene in de maak (met die bril )
leuke foto!
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 10:57:40 #261
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82359262
BJ en Evie Veel plezier in het grote babietjes-topic. Ik zal je hier wel missen

Thomas is vandaag 3 maanden, een half klein babietje dus Maar nog belangrijker, vorig jaar om 11.30u hebben ze in Jette een wonder verricht en dat ligt hier nu in zijn box ( ) te slapen. Zo raar eigenlijk dat ik vorig jaar gespannen in het ziekenhuis zat, vol hoop dat de tweede IUI zou lukken, maar ook vol twijfel want waarom zou het nu wel lukken als het de vorige keer niet was gelukt?
pi_82360274
tvp
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_82360466
Dag Evie, tot over 12 nachtjes weer!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 5 juni 2010 @ 13:20:28 #264
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82363077
ahhh ik ga jullie ook missen hoor en zal hier ook wel blijven lurken...
maaruh we zien mekaar allemaal straks nog weer bij de grote beebs; de een iets eerder dan de ander...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82365804
BJ, wat een mooie post Ik schoot even vol.

Veel plezier bij de grote baby's en tot over iets meer dan 2 maanden
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:11:36 #266
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_82366165
B-J wat een super post Heel mooi beschreven
Veel plezier en tt later in het grote babietjes topic
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_82368616
Marline hoe gaat het met je? En met je leuke dochter
En hoe bevalt het om getrouwd te zijn enzo
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:31:27 #268
300054 Marlinde
pi_82368801
Lief dat je dat vraagt Ymme
Het gaat hier super Tessa is steeds meer bezig met spelen Ziet er zo lief uit Ben echt helemaal gek van haar
Ze heeft nu wel dat zodra ik uit het zicht verdwijn ze gaat huilen tot ze me weer ziet. Erg schattig, maar soms best vervelend
Ze slaapt goed, eet goed. Het is gewoon een heerlijk moppie

En met jouw en Mart? Nog gelukt met de rijstebloem?

Edit:
Tessa is vandaag alweer 4 maanden!!!!!!!! Gaat t toch snel
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_82369216
4 maanden jeetje. Mart over 3 weken ook al weer.
Nee toch maar geen rijstebloem gedaan, het gaat nu ineens weer goed. Geen hongerige geschreeuw meer

Alleen Mart die van baby af aan 's nachts heel goed sliep heeft tegenwoordig ondekt hoe je papa en mama bezig houdt in de nacht. Eerst was het 2 keer komen voor de speen maar vanacht is dit wel 5 keer geweest, waarnaar we hem om 05u00 uur bij ons in bed hebben genomen omdat we het zat waren
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:52:33 #270
300054 Marlinde
pi_82369372
Gek he, dat die kleintjes opeens het schema door de war schoppen Fijn dat hij iig geen last meer heeft van honger, nu nog 's nachts goed slapen kleine boef!!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:55:40 #271
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82377532
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:47 schreef ymme het volgende:
4 maanden jeetje. Mart over 3 weken ook al weer.
Nee toch maar geen rijstebloem gedaan, het gaat nu ineens weer goed. Geen hongerige geschreeuw meer

Alleen Mart die van baby af aan 's nachts heel goed sliep heeft tegenwoordig ondekt hoe je papa en mama bezig houdt in de nacht. Eerst was het 2 keer komen voor de speen maar vanacht is dit wel 5 keer geweest, waarnaar we hem om 05u00 uur bij ons in bed hebben genomen omdat we het zat waren
Ymme, zou het kunnen dat Mart het misschien te warm of te koud heeft? Daan werd van de week ook ineens wakker om 4 uur, hij had duidelijk geen honger maar wat dan wel, dus steeds met een speentje proberen in slaap te krijgen, maar dat lukte steeds maar voor een half uurtje. Hij voelde wel wat koud aan maar niet overdreven voor mijn gevoel. Dag erna precies hetzelfde tot we er achter kwamen dat hij het 'gewoon' te koud was in het zomerslaapzakje. Dag erna iets dikkere slaapzak en hij slaapt weer als een roosje.
pi_82385460
Evie helemaal niet meer uit kunnen zwaaien...
Nou tot snel lieve Evie!!

Hier eindelijk voor het eerst een heel klein beetje doorgeslapen! 23.30 uur laatste voeding en 6 uur wakker. Zal wel eenmalig zijn, want hij lag pas om 21 uur op bed ipv 19.00 uur
Hij was hier standaard elke nacht tussen 3 en 4 uur wakker voor een voeding.
  zondag 6 juni 2010 @ 09:09:03 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82385559
Mijn kaboutertje heeft vannacht ook doorgeslapen. Om 22:15u heb ik hem in bed gestopt omdat hij aan het jengelen was van vermoeidheid en vanmorgen om 6:15u hoorde ik gepruttel uit de wieg naast me!
Na een flinke voeding (stuwing!) heeft meneertje daarna nog eens 2 uur geslapen en toen vond hij het wel welletjes
pi_82386320
Doorslapende kindjes... zo fijn! (behalve als je borsten natuurlijk op ploffen staan) Mijn miep werd vanochtend om 6.15 uur wakker, maar toen speentje weer gegeven, samen met haar slaappop en niet meer gehoord.... tot mijn man haar uit bed heeft geplukt voor een flesje en mee te gaan naar de kerk... Ben nu zelf net op en lekker beetje uitgeslapen. Merk wel dat ik dat echt nodig heb hoor, anders kom ik de week maar moeizaam door.

Gisteravond lag ze echt bijna anderhalf uur in de box heerlijk voor zich uit te brabbelen met de knuffels, we hebben ons rot gelachen om al die geluiden. En weer heeft ze zich van rug naar buik gerold zonder dat we het hebben gezien. We weten dat ze het kan, maar hebben het haar nog niet zien doen. Stiekum ding!
  zondag 6 juni 2010 @ 11:00:54 #275
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82387123
Het was duidelijk een doorslaapnachtje voor onze smurfen Hier hetzelfde Rond 23u in bed, rond 7.15u wakker geworden en gedronken. En ik veronderstel dat hij nu toch ongeveer opnieuw wakker zal worden Wel leuk, ben al naar de bakker geweest, keuken is helemaal opgeruimd, flesjes zijn terug klaar voor gebruik Als hij vannamiddag nog even slaapt, zal heel het huis nog opgeruimd raken

En gisterenavond lag meneertje heerlijk te lachen Met alle geluidjes erbij Ik begon spontaan mee te lachen. Vraag me niet waarom hij zoveel plezier had, maar het was alleszins fun, fun, fun (en dat om 22.30u 's avonds na wakker te zijn van rond 15u).

En mijn schoonmoeder vertelde dat ze de indruk had dat er twee tandjes zouden klaarzitten. Niet dat ze al uitzitten, maar duidelijk harder dan de rest. Ik heb hem onmiddellijk gezegd dat hij daar nog minstens 3 maand mag mee wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')