goedemorgen, daar zijn we dan; ik val dr maar even middenin met mijn mooie muppie

Wij gaan jullie vandaag verlaten:
Vandaag is het alweer een half jaar geleden dat ons kleine wondertje werd geboren. Zaterdag 5 december om 12:18 uur. En wat is er veel gebeurt in dat half jaar... ons meisje was een klein, fijn meisje.. kleertjes maat 50 zaten Evie nog erg ruim zelfs!
En nu is ze een half jaar; ongeveer 7,5 kg en ruim 65 cm! Van een klein, hulpeloos babietje is al een poosje geen sprake meer. Evie wordt GROOT en is de wereld enorm aan het verkennen. Evie kijkt haar ogen uit, is heel nieuwsgierig en echt ALLES wordt gevolgd. Evie is fan van papa en mama en houdt ons dan ook heel goed in de gaten... Oogcontact wordt vaak gevolgd door een enorme glimlach; en als Evie lacht; dan lacht ze ook echt! haar hele gezichtje doet mee, ze trekt haar mooie neusje op, knijpt haar oogjes tot spleetjes en krijgt kuiltjes in dr mooie ronde wangetjes... en armpjes en beentjes worden gezellig meebewogen in dit vrolijke tafereel. Ons meisje is een echte pretletter... ze lacht heel veel en is dol op gezelligheid en aandacht.
Het slapen gaat nog steeds helemaal super! Evie slaapt het klokje rond en is een heerlijk klein slaapkopje. Dat moet natuurlijk ook wel als je overdag zo actief bent; en regelmatig TE nieuwsgierig om even een lekker dutje te doen. (zoals op het KDV). De bezoekjes aan het KDV gaan ook heel erg goed; ook daar doet Evie het prima. Ze lacht naar de begeleidsters; speelt lekker in de box; en ligt lekker te gillen en te kraaien... (want dat doet Evie ook sinds onze enorm gezellige vakantie). Afgelopen week stond dr zelfs in Evie haar boekje; dat ze zo genoten van onze 'modelbaby'. haha zo leuk om te horen, dat andere mensen net zo enthousiast zijn over onze Evie als wijzelf!
En wat genieten wij ontzettend van Evie. Alle cliches kloppen helemaal. Als je je eigen kindje hebt; weet je precies wat ik bedoel. Ineens wordt alles anders; je leven krijgt een hele andere betekenis, andere dingen worden belangrijk en bovenal wordt je verguld door een enorm gevoel van liefde voor je kleine minimensje. Elke dag ga je meer en meer houden van je kindje; een oneindig gevoel van liefde. Alles heb ik voor haar over... en nu besef ik pas wat moederliefde moet zijn. Een gevoel wat niet valt te beschrijven.... onnoemelijk, oneindig......en voor altijd. Altijd zal ik Evie haar moeder blijven, ik wil alles meemaken, van alles genieten en enorm veel met haar delen. Ik wil dr voor haar zijn, met haar de wereld verkennen en bovenalles samen plezier hebben en elke dag genieten van ons gezinnetje. Ongelofelijk maar waar; de belangrijkste gebeurtenis is; hoe cliche ook; de geboorte van ONS ontzettend lieve meisje. En wat een waardevol bezit!
Evie 1 dag:
![]()
![]()
gisteren:
![]()
![]()
En Evie probeert kruipbewegingen te maken
View My VideoView My Video 
allemaal bedankt; ik blijf nog wel even lurken hier; en tot snel bij de grote beebs