Dat lijkt mij ook het beste. Wat sneu ook! Succes!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:44 schreef Lijnloos het volgende:
Lijkt me ook wel inderdaad dat je hem zo goed aangekleedt hebt, maar het is wel lastig met zo'n situatie... kun je niet de hap of het ziekenhuis bellen en gewoon de vraag stellen?
Oh kijk nouquote:Op zondag 6 juni 2010 15:11 schreef NieuweUser het volgende:
Lastig om die kleintjes aan te kleden inderdaad. Isa heeft nu een rompertje met spagettibandjes aan, een t-shirtje en een kort broekje. Ter illustratie gooi ik er even een foto'tje achteraan!Voor het eerst in de Tripp Trapp.
[ afbeelding ]
Oh wat lief van jouw! Dat je dat vind....quote:Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef DaviniaHR het volgende:
oh en ymme, ik wilde ff zeggen dat ik het altijd heel lief vind hoe je zo liefdevol over mart post. doet een mens goed om dat te lezen. zoveel liefde
Mart speelt sinds een paar dagen ook al echt!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:25 schreef freecell het volgende:
Hij speelt echt
Hier ook! Met popjes en rammelaars en de babygym. Het liefst met handen en voeten tegelijk
En als al je speelgoed onbereikbaar is, is met je voeten spelen ook hip
Klopt, is inmiddels aangepast. Dit was de eerste keer dat ze erin zat, moesten dus nog even kijken hoe dat zat.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef DaviniaHR het volgende:
nweuser wat lief!![]()
![]()
(je kan het onderste plankje eentje hoger zetten, is prettiger voor haar denk ik
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |