abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82387210
Waar de warmte al niet goed voor is Als het daaraan ligt tenminste
pi_82387402
Bj, wat zeg je dat mooi, en het is o zo waar! en geweldig die waterfoto's
Dag lieve Evie en BJ, tot over 4 daagjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82390930
Hallo allemaal,

Ik heb een klein manneke van 12 dagen hier thuis en vind het heel lastig om te bepalen wat hij aan moet met dit warme weer. Hij houdt zijn temperatuur wel goed op orde normalliter, zo rond de 37,1 of 37,2 graden maar ons mannetje heeft verwijd nierbekken en we moeten naar het ziekenhuis als zijn temperatuur boven de 37,6 uitkomt. Vind het zo lastig, wil hem niet te warm aankleden maar ook niet te koud. Hij heeft nu een rompertje met korte mouw aan en een pakje uit een stuk van katoen. Hij ligt buiten in een mozesmandje (rieten mand) met klamboe er om heen.

Het is onze eerste spruit dus best wel een lastig ....

Iemand tips?
  zondag 6 juni 2010 @ 13:12:29 #279
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82391361
proud_mami, ik vind het ook moeilijk hoor! Ik houd goed zijn nekje in de gaten, dat hij niet te warm wordt. Meestal beginnen die hele kleintjes wel te huilen als ze zich onprettig voelen. Je kunt hem beter iets koeler kleden dat te warm. Wat je beschrijft klinkt prima als je het mij vraagt.
pi_82392624
Lijkt me ook wel inderdaad dat je hem zo goed aangekleedt hebt, maar het is wel lastig met zo'n situatie... kun je niet de hap of het ziekenhuis bellen en gewoon de vraag stellen?
  zondag 6 juni 2010 @ 14:56:00 #281
48000 Vlinder
Vlinder
pi_82395804
quote:
Op zondag 6 juni 2010 13:44 schreef Lijnloos het volgende:
Lijkt me ook wel inderdaad dat je hem zo goed aangekleedt hebt, maar het is wel lastig met zo'n situatie... kun je niet de hap of het ziekenhuis bellen en gewoon de vraag stellen?
Dat lijkt mij ook het beste. Wat sneu ook! Succes!

Rienk heeft nu een mouwloze romer, tshirt en 3kwartbroek aan. Geen sokken. Wat hebben jullie kindjes nu aan? En hoe slapen ze 's nachts? Ik heb Rienk in een romper alleen omdat hij ook een puckababy ligt en dekens over hem heen moet (Hij moet strak ingepakt, anders slaapt hij niet )

Verder is hij zo leuk

En lekker he, als ze eindelijk door gaan slapen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82396441
Lastig om die kleintjes aan te kleden inderdaad. Isa heeft nu een rompertje met spagettibandjes aan, een t-shirtje en een kort broekje. Ter illustratie gooi ik er even een foto'tje achteraan! Voor het eerst in de Tripp Trapp.

zondag 6 juni 2010 @ 15:29:40 #283
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82397185
Hier is het weeral frisser (de regen is weeral gepasseerd) maar tijdens de laatste nachten had Thomas enkel een body met korte mouwen aan. Hij slaapt gewoon in zijn slaapzak.
Nu heeft hij een body met korte mouwen aan en een katoenen pyjama (meneertje ligt weeral te slapen )
  zondag 6 juni 2010 @ 15:32:17 #284
48000 Vlinder
Vlinder
pi_82397295
quote:
Op zondag 6 juni 2010 15:11 schreef NieuweUser het volgende:
Lastig om die kleintjes aan te kleden inderdaad. Isa heeft nu een rompertje met spagettibandjes aan, een t-shirtje en een kort broekje. Ter illustratie gooi ik er even een foto'tje achteraan! Voor het eerst in de Tripp Trapp.

[ afbeelding ]
Oh kijk nou Wat een leukerd is het toch
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 6 juni 2010 @ 16:10:16 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82399209
nweuser wat lief! (je kan het onderste plankje eentje hoger zetten, is prettiger voor haar denk ik )

qua kleding idd liever te koud dan te warm. aviv heeft nu een langemouwromper en pyjama aan. en een luier geen sokjes of niks. gaat prima
en nog gefeliciteerd proud-mami!

en ze valt nu lekker in de box in slaap zo ff fotootje maken

nu evie een grote baby is, komt het wel heel dichtbij, het grote-baby-schap! morgen is ze al 5 mnd! wanneer is dat gebeurd?

oh en ymme, ik wilde ff zeggen dat ik het altijd heel lief vind hoe je zo liefdevol over mart post. doet een mens goed om dat te lezen. zoveel liefde
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82399516
Isa wat zit je daar knap in je triptrap!

Hier vanmorgen alleen een romper met korte mouwen aangedaan, maar misschien heeft hij nu iets meer aan Ben zelf vandaag aan het werk
's nachts doe ik hm met dit weer toch wel een romper, pyjama met lange mouwen en slaapzak aan, want zo stil liggend kan hij best wel snel afkoelen.

Hier net een kleine bui gehad en hopelijk blijft het nog even droog, want ik ga zo op de fiets naar huis.
pi_82405101
Ik heb Minke ook gewoon in romper + slaapzak laten slapen de afgelopen dagen, dat gaat ook prima... maar vanmiddag heeft ze haar middagslaapje wel in alleen een romper gedaan want het was zo warm op haar kamertje... kind plakte aan de slaapzak vast na een half uur...
Ze heeft verder nu een romper met kruippakje (korte mouwen en pijpen) aan, en dat gaat prima volgens mij.

Wij hebben wel druppels gehad maar nog geen echte regen... vol vertrouwen zojuist de BBQ aangestoken!
pi_82405610
Hier alleen een romper en dan is hij nog warm en plakkerig
Dus vanmiddag toen dezon weg was even in een lauw badje gedaan en daarna even alleen in luier. Toen was hij zo blij
pi_82406063
Leah draagt met dit weer ook alleen een romper met korte mouw en 's nachts nog een dun katoenen slaapzakje.
pi_82406323
's nachts hier een lakentje en heel eventueel een dun dekentje. Ik ben gestopt met slaapzakjes. Hij gaat erin zweten (ook in dunne) en dan draait en trappelt hij zijn benen er in vast
  zondag 6 juni 2010 @ 20:18:07 #291
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82411069
Harry heeft vandaag alleen in een t-shirtje en luier gelegen...
Maar ik vind het ook lastig hoor, wat hem aan te doen.

Kijk nou wat mijn baby doet

En in het fototopic staat een foto van een heus jongetje!
pi_82411483
Hij speelt echt

Hier ook! Met popjes en rammelaars en de babygym. Het liefst met handen en voeten tegelijk
En als al je speelgoed onbereikbaar is, is met je voeten spelen ook hip
pi_82412336
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef DaviniaHR het volgende:

oh en ymme, ik wilde ff zeggen dat ik het altijd heel lief vind hoe je zo liefdevol over mart post. doet een mens goed om dat te lezen. zoveel liefde
Oh wat lief van jouw! Dat je dat vind....
Ik overspoel ook gewoon over, met alle liefde die ik voor hem voel. En ik maar denken toen ik nog zwanger was, zal ik het wel goed doen. Wat nou... als ik mij geen 'moeder' voel...
Maar al die onzekerheden zijn voor niets!!!

Nog even mijn reacties op het aantal kleding:
Mart heeft vandaag alleen een romper aangehad. Wat hij lag gewoon te zweten.. Het is nog al een 'warme' jongen. Hij heeft gistermiddag zelf alleen in een luier geslapen. Wel met een lakentje erover. Nu romper en slaapzak en dan laken.

En we zijn vandaag weer wezen zwemmen En zowel hij als ik, kunnen er geen genoeg van krijgen. Hij is druk om zich heen aan het kijken, want alles moet hij zien. En ik ben vooral druk met kijken hoe hij geniet.
pi_82412418
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:25 schreef freecell het volgende:
Hij speelt echt

Hier ook! Met popjes en rammelaars en de babygym. Het liefst met handen en voeten tegelijk
En als al je speelgoed onbereikbaar is, is met je voeten spelen ook hip
Mart speelt sinds een paar dagen ook al echt!
Maar zijn voeten heeft hij nog niet ondekt.

Wel heeft hij sinds gisteren het bijna omrollen ontdekt. Hij draait op zijn zij, en begint dan te kreunen en steunen.. Want verder dan dat lukt hem nog niet. En dat vind hij zeker niet leuk. Maar komt vanzelf
pi_82412714
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef DaviniaHR het volgende:
nweuser wat lief! (je kan het onderste plankje eentje hoger zetten, is prettiger voor haar denk ik )
Klopt, is inmiddels aangepast. Dit was de eerste keer dat ze erin zat, moesten dus nog even kijken hoe dat zat.

En wat gaat het inderdaad snel met alle kleine baby's! En ik lees leuke verhalen over spelende baby's!
pi_82417897
Ik vind het vooral in bed lastig wat ik hem aan moet trekken. Hij lag gister en nu in een romper korte mouw,badstof slaapzak en een lakentje
Overdag romper korte mouw,tshirt korte mouw en kort pofbroekje en blote voetjes. Hij heeft het nooit te koud naar mijn idee, dus ik kleed hem eigenlijk nooit warmer dan ik mezelf zou kleden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82419961
Ik heb vandaag mijn kind een mouwloze romper, een driekwart broekje en een t-shirtje aangedaan (geen sokjes). Nu ligt ze in bed met een tweedelig pyamaatje zonder romper en een lakentje en dekentje
pi_82429004
Hier is het vandaag weer minder weer, dus weer aan de gewone kleren
  maandag 7 juni 2010 @ 08:18:31 #299
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82429191
Inderdaad (al vind ik het niet erg dat het weer wat frisser is ).

Vandaag de eerste keer Thomas moeten afzetten bij mijn schoonouders. En wat was ik blij dat hij sliep Ons kleine ventje lag vanmorgen al te wenen in de box (hij was, zoals gewoonlijk, in slaap gevallen na het drinken en normaal gezien leggen we hem dan in zijn bedje maar vandaag moest hij dus nieuwe pamper krijgen, even in de box en dan in de maxi cosi. Zo'n verdriet ) maar hij was gelukkig in slaap gevallen tijdens de autorit
pi_82429244
Hier is het altijd krijsen bij in de cosi zetten. En je zit een halve minuut in de auto en het is klaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')