Ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Poppejans het volgende:
Vanmiddag naar ziekenhuis geweest voor heupecho v Wolf. Daar was alweer twijfel, (was doorgestuurd via de fysio+CB+huisarts die allen wat stijfheid leken te voelen) dus door om een foto te laten maken.
En alles bleek toch goed te zijnpfff na alweer die twijfels zag ik hem al voor me, zo sneu in een spreidbroek juist nu hij super bewegelijk is. Maar gelukkig alles dus goed!
Oja en nog even eenhij heeft een doorkomend tandje onderin! Vast de reden van zijn huilerig zijn de laatste dagen, morgen meteen effe tandjesspul halen.
Fijn dat het allemaal toch goed is!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Poppejans het volgende:
Vanmiddag naar ziekenhuis geweest voor heupecho v Wolf. Daar was alweer twijfel, (was doorgestuurd via de fysio+CB+huisarts die allen wat stijfheid leken te voelen) dus door om een foto te laten maken.
En alles bleek toch goed te zijnpfff na alweer die twijfels zag ik hem al voor me, zo sneu in een spreidbroek juist nu hij super bewegelijk is. Maar gelukkig alles dus goed!
Oja en nog even eenhij heeft een doorkomend tandje onderin! Vast de reden van zijn huilerig zijn de laatste dagen, morgen meteen effe tandjesspul halen.
wat leuk, ymmequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef ymme het volgende:
Mag ik hier even hyperen![]()
![]()
Mart heeft zojuist hardop geschaterd tegen mij. Echt de grootste lol had ie.
Ik lag natuurlijk helemaal in een deuk en daardoor ging meneer nog harder lachen.Dat geluid wat hij erbij maakt. Geweldig!
Wat waren bij jullie de graden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
jaaaaaaaah wat fijn dat Wolf zijn heupjes goed zijn!!!![]()
wij hebben gister ook bericht gehad van de kinderarts;
en ook Evie haar heupjes bleken op de controle-foto goed!!
(bij de echo was er nogal wat twijfel...).
o jeetje; dat zou ik zo niet weten; kan het wel op het werk zelf bekijken natuurlijk. Als ik eraan denk kan ik morgen wel even kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Wat waren bij jullie de graden?
Sorry dat ik daar zo naar vraag, maar R had nu tussen de 60 en de 62 graden, terwijl onder de 60 graden een spreidbeugel zou betekenen volgens deze arts. En nu denk ik steeds 'jeetje hij zit wel op het randje dus'
Ben daardoor wel heel benieuwd hoe dat bij jullie was. Ook toch zo dicht bij de 60 graden?
wij zijn met Evie net 2 weken over op de buggyseat.. en daarvoor hebben wij veel de maxicosi op ons onderstel gebruikt.. ik ben eigenlijk nooit met de bak op stap geweest....quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef ymme het volgende:
Met hoeveel maanden is het normaal het kindje uit de kinderwagenbak naar de wandelwagen inzet te zetten?
We merken nu al dat Mart toch echt met het hoofd en voeten vast ligt
Maar vind hem nog te jong voor de wandelwagen inzet. Of zit daar geen leeftijd aan verbonden?
Dat dacht ik ook al ja. Weet ook al hoe het werk met lig en zit stand. En de standen daar tussen in.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Vicky het volgende:
daar zit niet persee een leeftijd aangebonden Ymme. Je hoeft 'm ook niet rechtop in de wandelwageninzet te zetten, gewoon liggend kan prima.
Noorderdierenpark (Emmen).quote:
Oehh ik vind Emmen zo mooi!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Noorderdierenpark (Emmen).en je kan dr ook gewoon zo lekker rondwandelen met de buggy en lekker ergens in de zon gaan zitten...
(en als je een abonnement hebt; kan je gewoon als je in de stad bent ook ff een rondje dierentuin doen..)
Evie dus ook; ik heb de bak eigenlijk alleen de 1e maand gebruikt voor de dutjes van Evie... die is dus nog echt z.g.a.n.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oehh ik vind Emmen zo mooi!!
Ymme, 3mnd is wel een btje jong idd.. Tja lastig. Probeer het gewoon een keertje in de wandelwageninzet. Kijk hoe hij erin zit en twijfel je, dan ga je voorlopig terug naar de bak.
Zowel Amber als Tess hebben zeer weinig in de bak gelegen. 10x is veel. Ze lagen eignelijk altijd in de maxi cosi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |