abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82170350
ohhh Keshet, jullie meisje is thuis, wat prachtig! en wat een grote kleine meid is ze nu! mooi hoor!
pi_82170412
Keshet...helemaal top dit
  maandag 31 mei 2010 @ 23:07:59 #102
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_82170697
Keshet, gefeliciteerd! Fijn dat ze eindelijk thuis is!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 31 mei 2010 @ 23:14:47 #103
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82171043
Keshet wat een prachtig verslag van een geweldige, ontroerende gebeurtenis! Ze is thuis! De ochtendfoto vind ik zo ontroerend. In haar eigen bedje. In je pyama genieten van jullie dochter. Gewoon zoals het altijd zou moeten zijn! Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_82171215
Oh lieve Keshet, wat fijn!

ZE IS EINDELIJK THUIS!

Nu kunnen voor jullie de slapeloze nachten eindelijk beginnen! Ga er van genieten lieve, lieve Keshet!

Heel veel geluk met jullie mega wonder! Ze is me er een!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 31 mei 2010 @ 23:24:38 #105
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_82171541
Wow Keshet!!! Dat het Genieten mag blijven, nog heel, heel lang!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 07:33:40 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82176905
ahhhhh daar is ze dan!!! lieve kleine Emma is lekker thuis bij papa en mama

wat een heerlijk verslag Keshet! wat fijn dat alles zo goed gaat en wat ziet ze er lekker tevreden uit....
en bijna 3 kg! dat gaat goed zeg
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 07:59:22 #107
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82177086
Ooohh, Emma, wat geweldig! Welkom thuis!! Keshet, wat superduperhyperdepiepergeweldig! Ben zó blij voor jullie!! (Ow, en qua naar boven trappelen: wij hebben een slaapzakje voor Stef en slaan de onderkant daarvan om de matras (zoals je een deken instopt), dan kan hij niet meer weg )

En oohh, die foto's ook! In dat wiegje! En en en en..

Ik moet er even van huilen.
3!
pi_82177103
Oh Keshet wat leuk De kleine meid is in hele goede handen thuis
pi_82177212
Oh wie had het over gillen laatst

Mart ligt nu heerlijk te gillen in z'n box
pi_82177297
Ooooh Keshet WAUW!! Jullie Emma in haar eigen huis, in haar eigen wiegje. Wat heerlijk dat nu eindelijk het eerste wat je ziet 's morgens jullie meisje is
Misschien dat een slaapzakje wel fijn is voor haar, krijgt ze het tenminste niet koud als ze onder de dekens vandaan schuift.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:28:06 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82177387
Ik kan me alleen maar bij de rst aansluiten. Wat heerlijk.
En mag ik zeggen dat ik vind dat het voetje er best goed uitziet?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:45:46 #112
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82177627
Keshet, wat een prachtig verslag met een prachtige sterke hoofdrolspeelster!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! En wat super dat ze steeds beter uit de fles gaat drinken. Hopenlijk duurt het ook niet te lang meer voordat de sonde eruit kan dan!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:51:10 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82177714
Welkom thuis Emma!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 08:56:22 #114
108648 cattie
lieve moeder
pi_82177789
Keshet, ik zit dit met tranen in mijn ogen te lezen. wat geweldig, wat heerlijk, wat super. Geniet er maar van, met een hoofdletter G. Ik wens jullie heel veel plezier en geluk met jullie kleine meisje thuis!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:12:10 #115
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82178083
Keshet wat mooi! Jullie kleine vechtertje is thuis Die foto's van dat frutje in die autostoel, wat is ze klein! En wat fijn dat ze lekker slaapt in het wiegje

Pff zit hier helemaal met waterige ogen
pi_82178094
Och Keshet...eindelijk is ze waar ze hoort! Jullie meiske in haar eigen bedje! Bij de foto van jouw beeld in de ochtend hield ik mijn tranen niet meer binnen.. wat een gelukzalig gevoel!

Hebben jullie inmiddels ook alle vertrouwen in haar of ben je nog steeds bang voor 'saturatiedips' als je met aar bezig bent of dingen onderneemt die ze nog niet gewend is, zoals het autorijden etc?

Wat is haar voetje trouwens prachtig genezen!

Lieve Keshet en man, geniet heerlijk van jullie kleine mop eindelijk bij jullie thuis, alle liefde, geluk en plezier van de wereld met elkaar!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:30:27 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82178474
Keshet, wat een heerlijk foto verslag! En wat ongelofelijk fijn dat ze nu gewoon lekker bij jullie thuis is!
Die foto in de draagdoek! Wauw!
pi_82178509
Keshet! Wat bijzonder om te lezen. En vooral de draagdoekfoto's raken me. Nu is ze écht thuis en kun je dat soort 'normale' dingen gaan doen als gezin.

Heerlijk!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:43:52 #119
18860 sindell
Seriously
pi_82178817
Wauw Teigetje is gewoon thuis! Wat een weg heeft ze al bewandeld en er zullen nog vele wegen volgen! Geweldig om te zien al die foto's. Geniet er maar van!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:59:06 #120
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82179250
Wat een leuke reacties allemaal!

Octo: Het lijkt misschien veel, maar het valt mee hoor. We proberen haar wereldje zo klein mogelijk te houden.
De zitzak kent ze al vanuit het ziekenhuis; daar lag ze er ook al elke dag even in. Even chillaxen en een beetje kijken; ze is natuurlijk de 40 weken ook al voorbij.
Overdag slaapt ze in de wandelwagenbak of in de doek bij mij. 's nachts slaapt ze in haar wiegje.
De AH is op letterlijk 50 meter lopen van ons huis. Frisse lucht krijgen vind ik heel belangrijk; dus mocht ze gisteren even mee. (Leukoplast kopen voor het vastplakken van haar sonde. )
We doen nog even niet aan bezoek; eerst even met z'n drietjes bijkomen.
Tot nu toe gaat het echt super; ze begint steeds meer te ontspannen!

Amaranta: Dat mag je zeggen hoor! Ik vind ook dat haar voetje er super uit ziet!

Poppedein: Tsja, die angst zit er nog wel een beetje in en het duurt denk ik nog wel even voor die helemaal weg is. Wat ik zelf erg prettig vind is dat ze al bijna een week wireless was voordat ze naar huis ging en ook dat ze de laatste dagen op een tweepersoonskamertje lag waar niet 24 uur per dag iemand rond liep.
Als het daar prima ging dan moet dat thuis ook kunnen toch?

Ik heb uiteindelijk niet zo'n alarm-matrasje gekocht. De neonatoloog raadt ze niet aan maar ook niet af. Als ouders er 1 willen voor hun eigen gemoedsrust dan schrijft ze een briefje waarmee je 'm vergoed krijgt. Die brief heb ik liggen; als ik twijfels begin te krijgen kan ik er zo 1 gaan halen bij de thuiszorgwinkel.
Maar ja, dan heb je er 1 en wat moet je dan als ze op een andere plek slaapt? In de wandelwagenbak werkt 'ie niet omdat die geen harde ondergrond heeft. Ik kan er moeilijk drie gaan kopen voor in het wiegje, het ledikantje en in de box. En dan nog, het zijn geen ziekenhuis-monitoren.

Dus ja, het is even wennen en soms best even moeilijk. Gelukkig maakt ze dusdanig veel lawaai, ze gromt nogal veel , dat ik elke paar minuten sowieso een ok melding krijg van d'r.

We zitten trouwens echt dicht bij de minimale intake die ze moet halen voordat de sonde er uit mag! Als ze drie dagen achter elkaar minstens 340cc op een dag drinkt is het zover. We schommelen nu rond de 300cc per dag. Vorige week was dat nog 200, de week daarvoor tussen de 50 en de 100.
We komen er wel; met kleine stapjes! Nou kunnen we van zo'n frummeltje ook niet verwachten dat het met reuzenstappen gaat he!
A grand adventure has begun.
pi_82181932
Keshet, wat ontzettend fijn dat je dochter eindelijk thuis is!
En wat een leuk verslag heb je van haar eerste dag gemaakt!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_82182198
Wat een leuk (foto)verslag van Teigetjes thuiskomst! En wat een geweldig pakje had ze aan
Heerlijk dat de eerste nacht goed gegaan is, en dat ze daar zo ligt in dat wiegje bij jullie
Wat ik me afvroeg, kan ze wel gewoon leren lopen, volgens mij wel toch met misschien een schoenaanpassing ofzo?

Rienk was ziek geweest en gelukkig alweer beter las ik. En wat balen van zn Sophietje, die dingen zijn toch niet echt goedkoop! Wolf en ik vinden die van hem ook nog steeds helemaal geweldig, Sophie wordt hier dagelijks aan hoofd en poten afgelebberd

BJ, Heel veel eet Wolf ook nog niet hoor, meestal net iets meer dan een half klein potje. En hij vindt mijn eigen kookkunsten dramatisch minder lekker dan van Olvarit nou ook prima

Davinia, dat eetadvies van CB dat is wel heeeel erg debiel, ik geloof dat ik ook gewoon ''eh ja hoor'' zou hebben gezegd.
Ik zou zeggen, begin met een flinke maaltijd rijst,kip en saus als allereerste hap
en binnenkort naar 3 voedingen per dag lijkt me trouwens ook wel erg vaag hoor!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82182254
Keshet erg fijn om te lezen dat ze het naar haar zin heeft en begint te ontspannen. Ik denk dat die angst waar je het over hebt heel gewoon is. Natuurlijk lijkt me de angst "groter" met een kindje dat net uit het ziekenhuis komt en het nodige heeft mee gemaakt de afgelopen weken. Maar Dijon is nu 20 weken en ik vind het nog steeds eng om hem alleen in de slaapkamer te laten slapen. Wij hebben een aerosleep matrasdekje en hoeslaken dus hij kan prima op zijn buik liggen zonder dat er wat kan gebeuren maar ik loop nog steeds bijna elk half uur even heen en weer en 's nachts slaapt hij bij ons op de kamer. Als hij 2 keer in het ledikant bij zijn broer op de kamer heeft gelegen is het veel. Mooi verslag ook zo met de foto's. Ze zal wel flink wat schriftjes vol hebben uit het ziekenhuis inmiddels. Kan ze later zelf lezen hoe klein en wat voor vechtertje ze was, en nog steeds is. En al bijna van de sonde af. Hopelijk drinkt ze over een weekje de minimale intake en mag dat vervelende slangetje er eindelijk uit.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:38:19 #124
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82182339
keshet! wat fijn dat jullie meisje thuis is!
ik heb het ook niet droog gehouden
wat een liefde en geluk spreekt er uit je posts.
en wel handig dat ze een grommert is idd heb je geen babyfoon nodig. als ze straks net zo hard snurkt als eli, kunnen jullie lekker op pad zonder oppas, want de buren kunnen zo horen dat ze het nog doet! grapje

hoe gaat het nu verder? hebben jullie nu regelmatig controles van de diverse medische gebeurens? wanneer ga je weer werken? echt onwijs fijn voor jullie!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:40:27 #125
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82182423
faja, hoe gaat het eigenljk met je schouder? hoe doe je dat met 3 kids? kan je ze wel tillen?
en de fysio zei idd tegen mij, 9 mnd erop, 9 mnd eraf... dus we hebben nog 4 mnd te gaan...
maar jij hebt echt BI, ik ben gewoon raar, dus mss gaat het voor jou wel sneller.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:45:47 #126
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82182661
Keshet, hoe gaat het eigenlijk met de reflux van Teigetje? Krijgt ze de motilium en zantac nog? Ik herken dat grommen heel erg van Daan in het begin. Inmiddels is dat helemaal weg.

Which reminds me.... we zijn gister naar de kinderarts geweest met Daan voor controle ivm de verborgen reflux. Het gaat nu zo goed, hij ligt gewoon plat in de box, bedje staan veel minder schuin, we houden 'm nog maar 15 minuten rechtop en hij heeft nog maar 2 schepjes Jpbm in een fles van 200ml. Hij heeft nergens last meer van. We gaan dus vanaf morgen proberen de medicijnen af te bouwen. Ik ga morgen de fles zonder Jpbm geven zodat ik direct kan zien of de voeding nog omhoog komt. Ik hoop voor 'm dat het over is want dan gaan we ook de zantac afbouwen en als laatste de motilium.

Verder is Daan druk bezig met rollen. Het frustreert 'm nog al dat het niet lukt. Van buik naar rug is inmiddels 3 keer gelukt, maar van buik naar rug wil nog niet echt lukken. In de box en in zijn bedje is het constant een banaantje met een ronde rug tot op zijn zij maar verder komt ie niet. Arm ding haha.

Oh en haal ik gister Daan op bij het KDV, zitten er allemaal oranje vlekken op zijn shirt... ik schrik want ik dacht dat ze 'm wortel ofzo gegeven hadden. Blijkt het dat ze hebben geverfd en Daan had een mooie WK-luier gecreeerd (mooi oranje gekliederd) met naam en rugnummer die ze op de groep hebben opgehangen. LOL.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:54:04 #127
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82183004
haha Daan lekker aan het knutselen geweest dus... wat leuk!
en wat fijn dat het beter gaat met zijn reflux!

En wat wordt ik vrolijk van Keshet haar update! heerlijk! lekker genieten meid, dat hebben jullie zeker verdiend

Ik heb vandaag BHV; en ga zo lunchen, moest alleen ff kolven...
en ik zie Evie vandaag maar een kwartiertje... niet leuk., tot 18 uur KDV;
en ik moet om 18:30 uur naar een teamuitje (en als ik thuiskom is Evie natuurlijk op bed...).
morgen maar dubbel en dwars inhalen op mijn vrije dag...
pi_82183114
Oh wat een enorm lange dag dan (maar teamuitjes zijn vaak wel erg gezellig!) ik ben altijd helemaal gaar na zo'n dag BHV
Maar wel fijn dat je haar ws nog wel eventjes wakker kunt zien
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:58:17 #129
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82183201
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat een enorm lange dag dan (maar teamuitjes zijn vaak wel erg gezellig!) ik ben altijd helemaal gaar na zo'n dag BHV
Maar wel fijn dat je haar ws nog wel eventjes wakker kunt zien
ik ga dr zelf even halen van het KDV; kan ik dr in elk geval nog even een dikke knuffel geven enzo... (misschien ga ik stiekem wel een kwartiertje eerder).....

en ik ben NU al gaar haha... hebben eerst weer de theorie gedaan en net een BHV oefening met portofoon;
en je raadt al wie de BHV-leider moest spelen en alles moest leiden...
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:59:27 #130
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_82183253
Wat super Keshet, dat Emma thuis is!
Ik ben heel blij voor jullie!!
GGGGGGGGGGGGGenieten maar!
pi_82185359
Keshet wat een mooi verslag. Geniet maar lekker dat ze thuis is!
pi_82189305
-edit-

En nu eigen bericht qoute.. Das dom
pi_82189324
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 14:32 schreef ymme het volgende:
Wat is het stil hier
NIemand wat leuks te vertellen over hun lieve kleine baby.

Mart ligt heerlijk te slapen boven in zn bed. Maar ja, das standaard elke dag van 12u00 tot 15u00
En ik heb dus maar een beetje het huishouden gedaan.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 14:34:42 #134
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82189400
Mijn baby doet vast hele leuke dingen momenteel, maar ik zie het niet want ik zit op mijn werk en hij op het KDV en het is hier hardstikke saai, dus de tijd schiet ook niet op

Nog 2,5 uur te gaan.
pi_82190057
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 14:34 schreef happyme28 het volgende:
Mijn baby doet vast hele leuke dingen momenteel, maar ik zie het niet want ik zit op mijn werk en hij op het KDV en het is hier hardstikke saai, dus de tijd schiet ook niet op

Nog 2,5 uur te gaan.
same here... Alleen is mijn kind thuis waar haar papa probeert te werken, ipv kdv...
pi_82190362
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:40 schreef DaviniaHR het volgende:
faja, hoe gaat het eigenljk met je schouder? hoe doe je dat met 3 kids? kan je ze wel tillen?
en de fysio zei idd tegen mij, 9 mnd erop, 9 mnd eraf... dus we hebben nog 4 mnd te gaan...
maar jij hebt echt BI, ik ben gewoon raar, dus mss gaat het voor jou wel sneller.
Met mijn schouder gaat het sinds ik geopereerd ben stukken beter dan voor de operatie. Ik heb geen pijn maar mag de arm/schouder nog niet belasten. Ik heb hulp van mijn man en ouders en sinds 2 weken geleden uit de mitella mocht gebruik ik mijn arm wel dus kleine dingen lukt me wel, tillen mag ik nog niet. Dat doe ik met mijn rechter arm en alleen Dijon til ik. Nathan is te zwaar. Ik heb een complete scheefstand van mijn bekken en dat is nu iets van 3 keer recht gezet maar gaat toch steeds scheef staan wat de problemen versterkt. Ach komt hopelijk wel weer goed.

Wanneer is er plek voor Aviva bij een creche?
pi_82190421
hier hetzelfde happy

Vannacht trouwens

Echtgenoot heeft nachtdienst en vertrok om 22.30 en ik ging om 23.00 uur naar bed. Leah werd wakker dus ik heb haar gevoed en daarna begon ze te huilen. Om 00.30 werd het stil maar om 4.00 begon ze weer.
Ik heb haar laten huilen (want vaak valt ze vanzelf weer in slaap) maar nu werd het op een gegeven moment echt krijsen.
Dus haar om 5.00 uur maar in bed genomen en gevoed tot 5.45 uur en om 6.30 moest ik opstaan. Ik heb dus 3,5 uur geslapen

Ze is niet in haar hum want op het kdv begon ze ook te mopperen toen ik wegliep en normaal is het een en al lach..
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:27:25 #138
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82191761
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:58 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik ga dr zelf even halen van het KDV; kan ik dr in elk geval nog even een dikke knuffel geven enzo... (misschien ga ik stiekem wel een kwartiertje eerder).....

en ik ben NU al gaar haha... hebben eerst weer de theorie gedaan en net een BHV oefening met portofoon;
en je raadt al wie de BHV-leider moest spelen en alles moest leiden...
die vervelende collega van je die zo lang van stof is?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:45:36 #139
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82192663
Lily...pfff.. zwaar zo'n nacht en vervelend dat je meisje niet in haar hum is. Zit ze misschien in een sprongetje?
pi_82194942
Ik hoop dat ze snel weer jullie nachtrust terug geeft Lily

En Mart is morgen gewoon alweer 3 maanden 3 maanden geleden lag ik nu dus in het ziekenhuis.
Als ik er nog aan terug denk, krijg ik weer een emo-bui. Het blijft af en toe toch een beetje moeilijk hoe het allemaal gegaan is. Maar wil er niet teveel aan denken en gewoon lekker genieten van mijn man.

En vandaag ook maar eens begonnen met 'werk' zoeken. Moet toch ooit weer eens aan de bak
Maar vind het eigenlijk wel lekker zo. Maar eventjes wat anders dan luiers en flessen en lekker knuffelen voor 2 dagen in de week, lijkt me ook wel fijn eerlijk gezegd.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:38:07 #141
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82195371
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef ymme het volgende:
Ik hoop dat ze snel weer jullie nachtrust terug geeft Lily

En Mart is morgen gewoon alweer 3 maanden 3 maanden geleden lag ik nu dus in het ziekenhuis.
Als ik er nog aan terug denk, krijg ik weer een emo-bui. Het blijft af en toe toch een beetje moeilijk hoe het allemaal gegaan is. Maar wil er niet teveel aan denken en gewoon lekker genieten van mijn man.

En vandaag ook maar eens begonnen met 'werk' zoeken. Moet toch ooit weer eens aan de bak
Maar vind het eigenlijk wel lekker zo. Maar eventjes wat anders dan luiers en flessen en lekker knuffelen voor 2 dagen in de week, lijkt me ook wel fijn eerlijk gezegd.
Mag je niet terugkomen bij de werkgever waar je al zat. JIj had toch een nuluren contract?

Ik was vanmorgen in het ziekenhuis, en dacht terug aan toen Eva er net was, en ik vertelde wat aan de arts daarover, en hij zei oprecht 'oooogh' en ik schoot bijna vol.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:38:48 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82195401
Lily, zoies hadden wij vorige week, gelukkig was het maar 1 nachtje.
pi_82195534
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:38 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mag je niet terugkomen bij de werkgever waar je al zat. JIj had toch een nuluren contract?

Ik was vanmorgen in het ziekenhuis, en dacht terug aan toen Eva er net was, en ik vertelde wat aan de arts daarover, en hij zei oprecht 'oooogh' en ik schoot bijna vol.
Kan daar geen 2 hele dagen werken. Alleen 4 ochtende en dat wil ik niet.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:43:59 #144
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82195659
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

die vervelende collega van je die zo lang van stof is?

lily, hopelijk gaat het snel weer beter!
pi_82196409
Lily, echt een van-slag-dag dus. Hopelijk slaapt ze komende nacht weer lekker lang

Faja, het lijkt me zo lastig met kleintjes als je niet kan tillen. Fijn dat je hulp hebt. Red je het een beetje thuis?

Ymme, waar gaat Mart naartoe als je gaat werken?
Ik deel je gevoel trouwens wel hoor. Ik ben nu ook wel weer klaar om te gaan werken. Heb nog een maand om fulltime te genieten van mijn muppet. Het wordt steeds leuker! Maar de muren en de luiers komen een beetje op me af nu. En ik zit een beetje te lummelen terwijl ik zo veel zou kunnen doen
pi_82197190
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:00 schreef octopussy het volgende:
Lily, echt een van-slag-dag dus. Hopelijk slaapt ze komende nacht weer lekker lang

Faja, het lijkt me zo lastig met kleintjes als je niet kan tillen. Fijn dat je hulp hebt. Red je het een beetje thuis?

Ymme, waar gaat Mart naartoe als je gaat werken?
Ik deel je gevoel trouwens wel hoor. Ik ben nu ook wel weer klaar om te gaan werken. Heb nog een maand om fulltime te genieten van mijn muppet. Het wordt steeds leuker! Maar de muren en de luiers komen een beetje op me af nu. En ik zit een beetje te lummelen terwijl ik zo veel zou kunnen doen
Mijn moeder gaat 2 dagen oppassen als ik werk heb. Ze heeft er ook heel veel zin in, van haar moet ik dus ook opschieten met werk vinden haha.
Ik heb ook enorme lummel dagen hoor. Het huishouden houd ik wel erg goed bij moet ik zeggen. Maar tja, ook genoeg tijd voor zeg maar. Maar ook eens wat anders doen zou fijn zijn. Kan zoveel meer zeg maar.
pi_82199595
Teigetje

Je hebt toch maar aardig wat dingen overwonnen, zo klein als je bent!
Wat een mooi verslag met foto's heb je ervan gemaakt Keshet , heel ontroerend.

Ik wens jou en je man heel veel Geniettijd met die mooie sterke dame!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_82202383
Mag ik hier even hyperen

Mart heeft zojuist hardop geschaterd tegen mij. Echt de grootste lol had ie.
Ik lag natuurlijk helemaal in een deuk en daardoor ging meneer nog harder lachen. Dat geluid wat hij erbij maakt. Geweldig!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:35:17 #149
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82203070
Keshet , wauw, wat geweldig dat ze thuis is . Geniet er van met z'n drietjes.
pi_82204164
Vanmiddag naar ziekenhuis geweest voor heupecho v Wolf. Daar was alweer twijfel, (was doorgestuurd via de fysio+CB+huisarts die allen wat stijfheid leken te voelen) dus door om een foto te laten maken.
En alles bleek toch goed te zijn pfff na alweer die twijfels zag ik hem al voor me, zo sneu in een spreidbroek juist nu hij super bewegelijk is. Maar gelukkig alles dus goed!

Oja en nog even een hij heeft een doorkomend tandje onderin! Vast de reden van zijn huilerig zijn de laatste dagen, morgen meteen effe tandjesspul halen.
pi_82204619
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Poppejans het volgende:
Vanmiddag naar ziekenhuis geweest voor heupecho v Wolf. Daar was alweer twijfel, (was doorgestuurd via de fysio+CB+huisarts die allen wat stijfheid leken te voelen) dus door om een foto te laten maken.
En alles bleek toch goed te zijn pfff na alweer die twijfels zag ik hem al voor me, zo sneu in een spreidbroek juist nu hij super bewegelijk is. Maar gelukkig alles dus goed!

Oja en nog even een hij heeft een doorkomend tandje onderin! Vast de reden van zijn huilerig zijn de laatste dagen, morgen meteen effe tandjesspul halen.
Ik met je mee. Wat goed dat het toch goed blijkt te zijn.

En een voor de tandjespijn. Maar omdat hij z'n eerste tandje.
pi_82204633
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Poppejans het volgende:

Fijn dat het allemaal toch goed is!

Tandjes spul? Is dat beter? Heb ik met Rienk helemaal niet gebruikt, die had gewoon ineens tandjes (verklaarde wel waarom ie zo huilerig en mopperig was )
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:21:02 #153
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82205346
Poppejans, hoeveel graden noemden ze?

Heerlijk joh, dat hij niet in een spreidbeugel hoeft
pi_82206848
Poppejans, wat goehoed
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef ymme het volgende:
Mag ik hier even hyperen

Mart heeft zojuist hardop geschaterd tegen mij. Echt de grootste lol had ie.
Ik lag natuurlijk helemaal in een deuk en daardoor ging meneer nog harder lachen. Dat geluid wat hij erbij maakt. Geweldig!
wat leuk, ymme

Dat doet Leah dus nog steeds niet heh, schateren Ze lacht zonder geluid.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:15:07 #155
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82208255
poppejans, wat fijn dat alles goed is metwolfs heup! en gogo prodentsmile

ymme, leuk he, dat schateren! aviva doet het ook nog niet, maar eli was altijd ueberschattig
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:23:13 #156
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82208740
jaaaaaaaah wat fijn dat Wolf zijn heupjes goed zijn!!!

wij hebben gister ook bericht gehad van de kinderarts;
en ook Evie haar heupjes bleken op de controle-foto goed!!
(bij de echo was er nogal wat twijfel...).

dinsdag 1 juni 2010 @ 21:31:38 #157
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82209309
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
jaaaaaaaah wat fijn dat Wolf zijn heupjes goed zijn!!!

wij hebben gister ook bericht gehad van de kinderarts;
en ook Evie haar heupjes bleken op de controle-foto goed!!
(bij de echo was er nogal wat twijfel...).

Wat waren bij jullie de graden?

Sorry dat ik daar zo naar vraag, maar R had nu tussen de 60 en de 62 graden, terwijl onder de 60 graden een spreidbeugel zou betekenen volgens deze arts. En nu denk ik steeds 'jeetje hij zit wel op het randje dus'

Ben daardoor wel heel benieuwd hoe dat bij jullie was. Ook toch zo dicht bij de 60 graden?

[ Bericht 5% gewijzigd door Groofsken op 01-06-2010 21:41:16 ]
  woensdag 2 juni 2010 @ 05:20:16 #158
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82221314
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Wat waren bij jullie de graden?

Sorry dat ik daar zo naar vraag, maar R had nu tussen de 60 en de 62 graden, terwijl onder de 60 graden een spreidbeugel zou betekenen volgens deze arts. En nu denk ik steeds 'jeetje hij zit wel op het randje dus'

Ben daardoor wel heel benieuwd hoe dat bij jullie was. Ook toch zo dicht bij de 60 graden?
o jeetje; dat zou ik zo niet weten; kan het wel op het werk zelf bekijken natuurlijk. Als ik eraan denk kan ik morgen wel even kijken.
Het lag bij Evie vooral aan het feit dat het er een beetje assymetrisch uitzag op de echo; wat op de foto amper te zien bleek uiteindelijk.

En ik ga zelf vrijdag de bekkenspecialist hier in het ziekenhuis maar eens even bellen. Ze schijnt alleen wel een wachtlijst te hebben...snachts gaat het nog steeds niet zo goed. Ben veel wakker en heb veel pijn, de fysio op de afdeling vertelde dat dit komt; omdat overdag mijn bekken lekker in bedwang wordt gehouden door al mijn spieren en banden; en snachts dit allemaal ontspant en mijn bekken dus wat meer kan bewegen... overdag vallen mijn klachten ook eigenlijk wel heel erg mee.
  woensdag 2 juni 2010 @ 08:11:37 #159
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82221986
Zo, net begonnen aan mijn tweede werkdag. Gisteren is vrij goed meegevallen, voor mij dan toch. Zonder te wenen gaan werken (kleine ) maar dat kwam ook omdat ik hem bij de papa mocht achterlaten.
In de namiddag naar mijn schoonmoeder. Thomas heeft er een tijdje geweend, 2 keer gedronken en geslapen. So far so good.
En toen begon de avond Thomas heeft echt de hele avond maar 2 dingen gedaan: eten of wenen. Zo hebben we hem echt nog nooit meegemaakt. Vanaf dat we hem ergens neerlegden, begon hij weer te wenen, zelfs al was het naast ons. Wat eten betreft, denk ik dat het vooral om troost zoeken ging. Hij had al de hele dag flink gedronken Maar zo zielig Uiteindelijk is hij van pure vermoeidheid in slaap gevallen op P. en hebben we hem in zijn bed kunnen leggen (maar dat was al poging 6 op die manier).

En dat betekent dus dat ik me gisterenavond en vanmorgen een pak slechter voelde dan gisterenochtend toen ik moest gaan werken. Mijn arme, kleine, lieve vriend

(voor de rest heb ik niet teruggelezen, ik probeer dat vanavond te doen maar wou jullie toch eventjes op de hoogte brengen)
pi_82222173
Poppejans en BJ, wat een goed nieuws van de heupjes!!

Keshet, wat een mooi verslag zeg, Teigetje lekker thuis!! Heerlijk om te lezen!!

Leonieke, fijn dat het werken weer goed bevalt maar wat zielig dat Thomas helemaal uit zijn doen was gisterenavond. Wellicht was het echt even wennen voor hem! Hopelijk gaat dat vandaag beter!

Isa hoest nog steeds behoorlijk wat. 's Ochtends wordt ze er echt wakker van, ze heeft allemaal slijm in haar keel. Heel zielig! Ze is er ook nog behoorlijk verkouden bij, maar blijft er vrolijk onder. Hopelijk is die verkoudheid snel voorbij. Ze is nu trouwens ook schor. Gisterenochtend wilde ze gaan 'gillen' (wat ze erg graag en vaak doet), maar er kwam geen geluid.. Zielig!
pi_82222735
leonieke ook alweer aan het werk. Gaat toch snel allemaal zeg.

en die verkoudheden bij baby's moesten ze verbieden Ik vind dat echt zielig dat gerochel en gedoe en hun luchtwegen zijn nog zo klein en smal dat ze er niet goed weg mee kunnen.

Ik had Leah gisteravond na de voeding om 19.00 in haar eigen kamer op bed gelegd en ik ben om 21.00 naar bed gegaan.
Ik kon niet meer op mijn benen staan, was compleet dood dus ik heb de babyfoon mee naar boven genomen met de gedachte; ik hoor het wel.
Ze begon om 4.30 te knotteren (dus na 9,5 uur) en toen ik haar haalde en naar boven droeg pakte ze met haar koude handjes mijn kin vast en begon ze op mijn kin te zuigen

Ze was nog slaapdronken en had flinke honger
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:04:39 #162
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_82222921
Wilde nog even zeggen; Keshet wat een mooi foto verslag !!! Heel mooi hoe je dat allemaal beschrijft!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_82229767

Rienk vandaag.

Het is oké, maar ik vind het niet geweldig. Hij drinkt niet goed, maar zolang hij meer dan een halve liter per dag krijgt is alles prima. Hij is ook super vrolijk en blij en lag weer flink te sjanzen en te kirren
Verder weer prima door de keuring gekomen 7 juli moeten we weer
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:32:07 #164
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82230025
@Vlindur; hij volgt wel mooi het lijntje? hij vlakt niet af ofzo?
hoe zwaar is Rienk nu?

Ik mag met Evie maandag langs voor de halfjaarcontrole; ben benieuwd...

@leonieke; ik hoop voor jullie dat het de komende dagen beter gaat. Ik herken er wel iets in; als ik een paar dagen heb gewerkt en ik thuis ben; wil Evie het liefst de hele avond bij en op mama en vooral niet ergens anders... mama-honger?? En anders is het huilen....

Wij gaan straks lekker naar de dierentuin... voor het eerst met Evie.
pi_82230344
Mooi lijntje Rienk!

Oh wat leuk BJ, de dierentuin!! Kan ik mij ook al helemaal op verheugen om naartoe te gaan!! Veel plezier!!!
pi_82230581
Met hoeveel maanden is het normaal het kindje uit de kinderwagenbak naar de wandelwagen inzet te zetten?
We merken nu al dat Mart toch echt met het hoofd en voeten vast ligt

Maar vind hem nog te jong voor de wandelwagen inzet. Of zit daar geen leeftijd aan verbonden?
pi_82230685
daar zit niet persee een leeftijd aangebonden Ymme. Je hoeft 'm ook niet rechtop in de wandelwageninzet te zetten, gewoon liggend kan prima.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:49:16 #168
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82230750
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef ymme het volgende:
Met hoeveel maanden is het normaal het kindje uit de kinderwagenbak naar de wandelwagen inzet te zetten?
We merken nu al dat Mart toch echt met het hoofd en voeten vast ligt

Maar vind hem nog te jong voor de wandelwagen inzet. Of zit daar geen leeftijd aan verbonden?
wij zijn met Evie net 2 weken over op de buggyseat.. en daarvoor hebben wij veel de maxicosi op ons onderstel gebruikt.. ik ben eigenlijk nooit met de bak op stap geweest....

en we gaan we een abonnement op de dierentuin nemen... brings back memories. (vroeger ging mijn vader met ons elke zondag naar de dierentuin, mijn moeder sliep dan uit; want die zong toendertijd in een bandje en kwam altijd snacht laat thuis...).
pi_82230898
Oh leuk, dierentuin Ben ik ook een groot fan van.

Mart is dan ook wel wat groter dan gemiddeld. Dus misschien dat het daar aan ligt
En meneer strappelt heel graag met zn voetjes en dat gaat niet zo goed in de maxicosi autostoel (kinderwagen is ook van maxicosi).
pi_82230922
Leuk BJ!! Welke dierentuin?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82230954
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Vicky het volgende:
daar zit niet persee een leeftijd aangebonden Ymme. Je hoeft 'm ook niet rechtop in de wandelwageninzet te zetten, gewoon liggend kan prima.
Dat dacht ik ook al ja. Weet ook al hoe het werk met lig en zit stand. En de standen daar tussen in.
Maar is 3 maanden niet een beetje jong? Of is de bak echt voor hele kleine baby's die nog beschermd moeten worden tegen het weer ofzo?
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:55:12 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82231002
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef Vicky het volgende:
Leuk BJ!! Welke dierentuin?
Noorderdierenpark (Emmen). en je kan dr ook gewoon zo lekker rondwandelen met de buggy en lekker ergens in de zon gaan zitten...
(en als je een abonnement hebt; kan je gewoon als je in de stad bent ook ff een rondje dierentuin doen.. )
pi_82231071
Ja leuk, die zit ook echt midden in de stad he!?

Wij wonen vlakbij de Apenheul.. misschien ook wel leuk voor een abbo!
pi_82231086
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Noorderdierenpark (Emmen). en je kan dr ook gewoon zo lekker rondwandelen met de buggy en lekker ergens in de zon gaan zitten...
(en als je een abonnement hebt; kan je gewoon als je in de stad bent ook ff een rondje dierentuin doen.. )
Oehh ik vind Emmen zo mooi!!

Ymme, 3mnd is wel een btje jong idd.. Tja lastig. Probeer het gewoon een keertje in de wandelwageninzet. Kijk hoe hij erin zit en twijfel je, dan ga je voorlopig terug naar de bak.

Zowel Amber als Tess hebben zeer weinig in de bak gelegen. 10x is veel. Ze lagen eignelijk altijd in de maxi cosi.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 2 juni 2010 @ 13:00:55 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82231250
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

Oehh ik vind Emmen zo mooi!!

Ymme, 3mnd is wel een btje jong idd.. Tja lastig. Probeer het gewoon een keertje in de wandelwageninzet. Kijk hoe hij erin zit en twijfel je, dan ga je voorlopig terug naar de bak.

Zowel Amber als Tess hebben zeer weinig in de bak gelegen. 10x is veel. Ze lagen eignelijk altijd in de maxi cosi.
Evie dus ook; ik heb de bak eigenlijk alleen de 1e maand gebruikt voor de dutjes van Evie... die is dus nog echt z.g.a.n.....
(mooi voor als dr een 2e mag komen tzt...)...
en groot voordeel van de maxicosi vond ik, als Evie in de auto in slaap was gevallen onderweg naar centrum ofzo, dan kon ik dr zo, al slapende, op het onderstel klikken en kon mijn meisje mooi doorslapen en mama dr ding ook doen...
pi_82231292
dat was bij ons ook de reden voor de MC. Daarnaast wonen we boven en met de mc is het toch makkelijker om je kind naar boven te dragen (geen lift)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82231397
Ik gebruik de bak nog best vaak! Op mijn vrije dagen ga ik altijd wel even wandelen met Isa, dan gaat ze in de bak. Vaak valt ze onderweg lekker in slaap. De maxicosi vind ik wel handig voor als we heel even de stad in gaan (en dus eerst met de auto), maar als ik van plan ben wat langer weg te blijven neem ik meestal wel de bak mee. Ik wil haar ook niet té lang in de maxicosi laten liggen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 13:48:10 #178
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82233552
ymme, anders mart in de doek? mag ik vragen op welke lijn mart zit? eli zat vanaf het begin op de +1 lijn, maar we hebben hem tot 6 mnd in de bak gehouden. zal straks ff foto's zoeken, als eli ook in bed ligt.
3 mnd is wel erg klein, plat is dan beter.

fijn dat rienk is goedgekeurd. en je moeder? is die ook goedgekeurd door haar artsen? mag ze al naar huis?

we zijn net naar de geitenboerderij geweest, heerlijk in het zonnetje gevoed (warm!) en daarna in de doek wat gebanjerd. heerlijk!!

bj, veel plezier bij de dierentuin!
pi_82233914
Lastig als ze met 3 maanden niet meer in de bak passen. Ik zou de kinderwageninzet ook nog wat te vroeg vinden, gaan ze denk ik wel erg in liggen 'hangen' 1 kant op. Hier past hij nog makkelijk in de bak, maar heb vorige week de wagen omgebouwd want hij vindt het veel leuker om vanalles te kunnen zien
pi_82234462
Ik heb Leah zaterdag ook nog in de bak gehad naar de supermarkt. En ze is niet bepaald een kleintje.
Zit er verschil in de grootte van die bakken dan?
pi_82235112
Ik denk dat de bakken wel wat verschillen ja, maar niet extreem veel lijkt me.
pi_82235384
Leah vindt het best fijn in de bak, ook nu nog. Ze is niet zo heel actief dus liggen vindt ze nog prima. Gaat ze lekker dutten of gewoon wat suf kijken en op haar duim sabbelen.
De maxi-cosi vindt ze minder fijn want ze maakt haar rug dan best snel hol en moppert dan geirriteerd, zo van, hee, ik zit niet lekker.

In de draagdoek gaat ook prima maar als ik boodschappen mee moet nemen dan is de wandelwagen handiger.
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:40:41 #183
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82236061
Eli klem in de wandelwagenbak:

En in de inzet:

Toen was hij 6,5 mnd, met afmetingen: 8 kg en 70cm (2 wk ervoor)

dit is trouwens een bugaboo cameleon.

lily, ik vind boodschappen met de draagdoek juist makkelijker. naja, de kleine dingen. anders is het idd kind in de doek, ligbak mee en de boodschappen daarin laden. werkt als een tierelier!
pi_82236257
Wolf past nog met gemak in de wagenbak (volgt de middenlijn dus normale lengte heeft hij), maar die zit al ruim een maand half liggend in de buggyinzet.
Reden: hij was alleen maar aan het mopperen in de bak en met zn hoofd omhoog aan het gaan.
Nu vindt hij de buggyinzet echt helemaal geweldig omdat hij alles zien kan. Elke dag gaan we dan ook wel wandelen,hij straalt echt van oor tot oor dan.

Ik zou het dus gewoon eens uitproberen als ik jou was Ymme, half liggend is iig niet belastend v zn rug
pi_82236436
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef Groofsken het volgende:
Poppejans, hoeveel graden noemden ze?

Heerlijk joh, dat hij niet in een spreidbeugel hoeft
Euh, ze noemden helemaal niks!
Ze zei dat ik altijd naar de huisarts kon bellen omdat ze daar een gedetailleerd verslag heen stuurden, maar dat dus verdere actie niet nodig was.
pi_82236567
Davina: dan heeft het te klein worden van de bak dus meer met de breedte van de bak te maken?
pi_82236769
@ Ymme, jij heb toch een maxi cosi?
Die heeft de ruimste bak, hoe lang/zwaar is Mart dan?

Wandelwageninzet vind ik persoonlijk nog wat te vroeg
pi_82237049
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:40 schreef DaviniaHR het volgende:
lily, ik vind boodschappen met de draagdoek juist makkelijker. naja, de kleine dingen. anders is het idd kind in de doek, ligbak mee en de boodschappen daarin laden. werkt als een tierelier!
kleine dingen onderin de wandelwagen, grote dingen met de auto
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:14:14 #189
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82237709
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:49 schreef Meimeltje het volgende:
Davina: dan heeft het te klein worden van de bak dus meer met de breedte van de bak te maken?
Bij eli wel, ja

lily, wij wonen op spuugafstand van een AH, dus auto is niet echt een optie
Anders hadden wij het wrs ook zo gedaan

kan iemand mijn dochter uitleggen dat je niet rolt door je kont de lucht in te gooien als je op je buik ligt?
pi_82237748
Hier een Quinny Buzz en dus nog genoeg ruimte. Heb er geen foto van gevonden, wel 1 van de eerste keer in de wandelwageninzet.

Ow en zelfs een 3,5 jarige past nog best in een maxicosi
pi_82244402
Mart past ook nog wel in de bak. Hij ligt nog net niet klemvast. Dus erge nood heeft het nog niet.
Maar ik denk graag vooruit Maar meneertje ziet graag alles om zich heen en dat lukt dus in de bak niet meer.
Maar hij moet het er toch nog maar eventjes mee doen.

En de wandelwagen inzet kan helemaal in ligstand. Dus hij zal daar niet half in hangen ofzo.
Maar vanaf welke leeftijd is respectabel?
pi_82244482
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:53 schreef het-is-mij het volgende:
@ Ymme, jij heb toch een maxi cosi?
Die heeft de ruimste bak, hoe lang/zwaar is Mart dan?

Wandelwageninzet vind ik persoonlijk nog wat te vroeg

Ja maxi cosi En mart zit inmiddels al in maatje 68 qua kleding. Maar hoe groot en zwaar weet ik nu niet precies, omdat het al 5 weken geleden is dat we naar het CB zijn geweest, dinsdag mogen we weer.
Ben wel benieuwd naar hoe groot hij is en wat hij weegt, maar de prikken zijn iets minder leuk maar ach, het hoort er toch bij.
pi_82246305
Vraag het anders daar even, wij hebben ook de maxi cosi en die kan wel helemaal lig maar is toch anders dan een bak.

Succes ermee.
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:51:38 #194
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82247295
Daan past ook nog prima in de kinderwagenbak maar eigenlijk hebben we bijna altijd de MC erop, omdat we toch meestal met de auto weggaan. In mijn verlof wel gewandeld met de bak, maar niet vaak dus.

Ohh en wat fijn al dat goede heupjes nieuws!

Leo, wat vervelend dat hij zo overstuur was na je eerste werkdag. Hoe is het vandaag gegaan?

Wat fijn lily, zo'n mooie lange nacht voor Leah. Heb jij ook even lekker kunnen bijtanken

Mooie lijntjes voor Rienk hoor Vlindur. Daar zou ik me niet druk om maken.

Hoe vond Evie het in de dierentuin BJ? Kan ik ook erg naar uit kijken. Wij gingen vroegen ook altijd met papa naar Artis.

Kiek dan wat Daan meerdere keren deed vanmiddag.... (slechte kwaliteit want met mijn mobiel opgenomen en let vooral niet op mijn enthousiasme haha)
Wat doet ie nou??
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:05:14 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82247949
meimeltje, ik heb ook de buzz, maar heb jij er een soort van verkleiner in zitten ofzo?
Ik herken die buggyinzet helemaal niet.

Ymme, wat niet past, da past niet. Hij is nog erg jong.
Ook ik zou voor een draagdoek/meitai gaan.
En als je dat niet fijn vindt, ivm je heupen ofwat dan ook. Of gewoon zomar niet.
Dan zou ik de buggyinzet wel zover mogelijk in ligstand doen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:05:51 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82247980
Fabian slaapt overdag altijd in de wandelwagenbak.
pi_82248663
Een draagdoek is niets voor mij helaas. Ik heb al een slechte rug en met een draagdoek ga ik helemaal niet meer recht lopen

Maar Mart pas zoals gezegd nu nog wel in de bak hoor. Maar hij moet even niet meer zo snel groeien als z'n eerste 3 maanden.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:32:38 #198
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82249304
@happy; het was heeeeel leuk in de dierentuin hoor Kijk maar eens in het fototopic..
we zijn nu een uurtje thuis en Evie heeft een flesje gehad en ligt helemaal knock-out op de bank te slapen haha.. zoveel indrukken enzo...
leuke dag...

en net nog dikke lol met een grote rode ballon gehad

[ Bericht 23% gewijzigd door Beessie-Jen op 02-06-2010 19:38:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')