Duhhhhquote:
They knew!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:18 schreef Kasparovi het volgende:
WTF, zoveel mensen in Hamburg
Die hadden we dit jaar toch al?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:17 schreef raptorix het volgende:
Volgend jaar moeten we ook gewoon iemand insturen met niveau VMBO engels, en liefst beetje labiel.
Die stem, die maniertjes, dat nummer.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:18 schreef Bep het volgende:
Ik kan niet tegen die stem , die maniertjes , dat nummer
Thank God iddquote:
Het is de zelfde reden waarom m'n nekharen ook overeind gaan staan van dat gezever van Maria Mena en dat soort mutsen.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:18 schreef Bep het volgende:
Ik kan niet tegen die stem , die maniertjes , dat nummer
Ihr seid verrucktquote:
Onbegrijpelijk dat die het niet haalden...quote:Op zondag 30 mei 2010 00:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
shit, Zweden maar 5 punten van finale af.....
Het is het SONGfestival randmongool.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Weg met die haters!! Terechte winnaresDat gezicht
Inderdaad, die Noorse Wit-Rus was helemaalquote:Op zondag 30 mei 2010 00:19 schreef Thas het volgende:
Leuker liedje dan die van vorig jaar
Maar qua live zangskills
Nou dat quatchsen dat klopte wel inderdaad.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:20 schreef Cee het volgende:
[..]
"Ich weiss nicht wo ich hin soll, ich quatsch ja mal ein bisschen."Oké die was grappig.
Oh neequote:Op zondag 30 mei 2010 00:21 schreef Loveless85 het volgende:
Nou de conclusie is wel hate it or love it als ik zo de eerste pagina hier eens lees![]()
Ik vond het wel leuk, en ze is cute
Doe eens lief. Je hoeft het niet mooi of leuk te vinden, maar dit is niet nodig.quote:
Er staat een punt tussen terechte winnares en dat over haar gezicht. Dat van haar gezicht is extra. Haar zangkunsten zijn subliem.quote:
Naar mijn herinnering zong hij toch wel degelijkquote:Op zondag 30 mei 2010 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad, die Noorse Wit-Rus was helemaal
Zonde dat Slovenie nog lager stond, mensen hebben gewoon geen smaakquote:Op zondag 30 mei 2010 00:21 schreef beantherio het volgende:
Sieneke kreeg maar 4 punten minder dan die 3 Kroatische Spice-actrices. Toch knap hoor.
Ow dat meen je niet..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
shit, Zweden maar 5 punten van finale af.....
Ja, 3 jaar geleden misschien.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef MilaNL het volgende:
Die oostbloklanden stemmen altijd op elkaar heWe maken echt geen kans als Nederland. Zo snel mogelijk stoppen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef FANN het volgende:
1. Griekenland
2.Turkije
3. Duitsland
4. Spanje
5. Belgie
België deed het hartstikke goed. Stond lang in de top 5.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef MilaNL het volgende:
Die oostbloklanden stemmen altijd op elkaar heWe maken echt geen kans als Nederland. Zo snel mogelijk stoppen
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef ouderejongere het volgende:
Ik blijf tot morgenochtend naar de ARD kijken, maar straks val ik hier weg want ik heb nog 4% accuspanning
Unglaublich
HET IS ZONDAG VANDAAG !!!!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef henrydg het volgende:
Trouwens, ik vind Duitsland niet helemaal een terechte winnaar eigenlijk.
Moet ik je blijpijpen?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef raptorix het volgende:
Ik ga naar bed, me zelf onder de dekens in slaap huilen.
Vorig jaar was het ook al halverwege overduidelijk wie er zou winnenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
Het was een tof songfestival!
Had wel gehoopt dat het langer spannend zou blijven bij de puntentelling, het was al vrij snel duidelijk.
Had echt op nagelbijten gehoopt
België en Duitsland hebben toch wel bewezen dat het ook zonder Oostblokvrienden kan?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef MilaNL het volgende:
Jaquote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef svann het volgende:
Hebben jullie het echt de hele avond volgehouden?
Dat mocht Nederland toch ook?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef raptorix het volgende:
Ik hoor net via een insider dat Duitsland is gediskwalificeerd omdat het niet toegestaan is om in een fictieve taal te zingen.
Es war ein tolles Abend und ich hab' mir sehr amuziert, danke schön und ich wurde ihn wieder sehen nächstes Jahr in Berlin, wo wir wieder sollen versuchen, in die Finale zu gehen, und es wird nicht gelangen aber was soll das, ich gehe Pipi machen nun.quote:
Dat ramaganana van ons dan een aantal jaar geledenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef raptorix het volgende:
Ik hoor net via een insider dat Duitsland is gediskwalificeerd omdat het niet toegestaan is om in een fictieve taal te zingen.
Belgie en Duitsland lukte het wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef MilaNL het volgende:
Ja, daarom had ik juist nu zo gehoopt dat het langer spannend zou blijvenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook al halverwege overduidelijk wie er zou winnen.
Jezus wat heb je er toch een zure prop voor.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef raptorix het volgende:
Nog niks bekend. Ik ga uit van het ergstequote:Op zondag 30 mei 2010 00:25 schreef lezzer het volgende:
Mensen, het was weer super
Hoe lang kunnen we naklanken in ESF?
Morgen aankomst Lena live op tv
ja ik was cynischquote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
België en Duitsland hebben toch wel bewezen dat het ook zonder Oostblokvrienden kan?
Of was je cynisch?
Geen idee wanneer ESF dicht gaat eigenlijkquote:Op zondag 30 mei 2010 00:25 schreef lezzer het volgende:
Mensen, het was weer super
Hoe lang kunnen we naklanken in ESF?
Morgen aankomst Lena live op tv
Heeft iemand die?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Thas het volgende:
Linkje van de uitslagen met punten van de halve finales?
Dit idd.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Thas het volgende:
Linkje van de uitslagen met punten van de halve finales?
Dat vind ik dan inderdaad wel weer positief aan deze winnaar hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 00:26 schreef MilaNL het volgende:
[..]
ja ik was cynischomdat iedereen dat altijd zegt en nu nota bene het land dat naast ons ligt wint.
Terecht trouwens. Lena
quote:First Semi-Final (27 May)
01. Belgium (167 points)
02. Greece (133)
03. Iceland (123)
04. Portugal (89)
05. Serbia (79)
06. Albania (76)
07. Russia (74)
08. Bosnia & Herzegovina (59)
09. Belarus (59)
10. Moldova (52)
11. Finland (49)
12. Malta (45)
13. Poland (44)
14. Estonia (39)
15. FYR Macedonia (37)
16. Slovakia (24)
17. Latvia (11)
Second Semi-Final (25 May)
01. Turkey (118 points)
02. Azerbaijan (113)
03. Georgia (106)
04. Romania (104)
05. Denmark (101)
06. Armenia (83)
07. Ukraine (77)
08. Israel (71)
09. Ireland (67)
10. Cyprus (67)
11. Sweden (62)
12. Lithuania (44)
13. Croatia (33)
14. The Netherlands (29)
15. Bulgaria (19)
16. Slovenia (6)
17. Switzerland (2)
Adelante heeft topic geopend waarin staat 'morgen' dus ik denk tot en met maandag.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog niks bekend. Ik ga uit van het ergste.
Zeker nog nooit in Hamburg op de reperbahn geweestquote:
Viel wel enigzins mee hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef MilaNL het volgende:
België dik eerste in de halve finale!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:28 schreef Desmonkey het volgende:
http://www.eurovision.tv/page/news?id=18323&_t=Exclusive%3A+The+Semi-Final+results!
[..]
Krijg je per keer dat je roept dat je volgend jaar heengaat iets betaald ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 00:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Kunnen we al kaarten bestellen voor volgend jaar
Vakjury. Wie zitten daar eigenlijk in voor Nederland? Ik gok een aantal mensen van het TROS piratenfestijn.quote:
Ik dus ook he.quote:
Nee, Pierre Kartner is gewoon passéquote:Op zondag 30 mei 2010 00:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
omdat de vakjury een stelletje joden zijn
Juist, toch matig.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:28 schreef Desmonkey het volgende:
http://www.eurovision.tv/page/news?id=18323&_t=Exclusive%3A+The+Semi-Final+results!
[..]
Vinzzzzzzzent. En dat is geen grap!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Vakjury. Wie zitten daar eigenlijk in voor Nederland? Ik gok een aantal mensen van het TROS piratenfestijn.
valt eigenlijk wel meequote:Op zondag 30 mei 2010 00:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komt er iets zinnigs uit? Of is dat eigenlijk een domme vraag
Nee, Caro is daar te goed voor.quote:
Zuurpruimquote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Krijg je per keer dat je roept dat je volgend jaar heengaat iets betaald ofzo
andre rieuquote:
geen verrassingquote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef Sk00p het volgende:
Ik moet het gewoon zegge: UK... laatste plaats![]()
![]()
Je kan alleen iemand sturen die niks te verliezen heeft. Caro is al te ervaren.quote:
terechtquote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef Sk00p het volgende:
![]()
2009quote:Op zondag 30 mei 2010 00:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Je kan alleen iemand sturen die niks te verliezen heeft. Caro is al te ervaren.
et nummer is niets mis mee, ware het niet dat het 150% plagiaat is, en het was gewoon fucking vals. Heb weinig zuivere noten gehoord, ook niet in de reprise, Dat kind kan écht niet zingenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:28 schreef Dennisweb het volgende:
Van het begin tot het eind heb ik geroepen dat Duitsland hiermee zou gaan winnen. En dat werd door vele collega's bij de radio gehekeld. En toch had ik gelijk. Catchy nummer dat we hopelijk nog vaker gaan horen.
Nou, als je ze zo zag stuntelenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:36 schreef Thas het volgende:
[..]
2009
De Toppers
Je kan veel over ze zeggen, maar niet dat ze onervaren waren.
Turkije is op papier 2e geworden maar die wonen toch allemaal hier. Dus dan zijn wij toch ook 2e?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:35 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Nederland 2e? Ik mis iets?
Behalve Duitsland vind ik trouwens wel dat de goede nummers in de top 10 staan. Tja, ik heb gewoon niets met dat Duitse nummer, ik vind het 3x niets.. van mij had Belgie, Denemarken of Roemenie mogen winnen
Met die andere halve finale zelfs 5.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:36 schreef brahms het volgende:
Duitsland winnaar, dat had ik niet verwacht. Het was een aardige act maar het zingen was niet bijzonder. Misschien klinkt het beter als ik het nummer een paar keer heb gehoord.
Maar Duitsland heeft er in ieder geval wel veel moeite in gestopt dit jaar. Hopelijk doet de TROS dat ook volgend jaar. Maar ja, als NL wint dan gaat de TROS een jaar later failliet aan de organisatiekosten
Sieneke toch nog 3 achter zich gelaten in de halve finale. Dat valt alweer mee
Leuke ESC dit jaar. Tot 2011 dan maar weer!
plagiaat? Hoe?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
et nummer is niets mis mee, ware het niet dat het 150% plagiaat is, en het was gewoon fucking vals. Heb weinig zuivere noten gehoord, ook niet in de reprise, Dat kind kan écht niet zingen
Maar ja dat kan Sieneke ook niet....
Shalalie had ze na 150 keer wel onder de knie, maar een vervolg zie ik niet zitten
OMG...quote:Op zondag 30 mei 2010 00:36 schreef Thas het volgende:
[..]
2009
De Toppers
Je kan veel over ze zeggen, maar niet dat ze onervaren waren.
class="spoiler">joshrolled!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef Sk00p het volgende:
![]()
Geheel onbekend? Hij was zelf ook deelnemer aan het ESF met het welluidende Wadde Hadde Dudde Da!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze is gekozen door het duitse publiek, en het liedje ook.
De kale man naast haar is Stefan Raab, is een muzikaal genie, in NL geheel onbekent trouwens, maar hij kan echt uit poep geld maken
ik zit me al een week suf te denken, maar dit nummer is bijna een letterlijke copie van een bestaand nummer. Ik ga komende week op speurtocht.quote:
Daaromquote:
Nou, da's een goed idee. NOTquote:Op zondag 30 mei 2010 00:39 schreef erik666 het volgende:
Thomas Berge moet gaan, ziet er goed uit, is jong, en dan ook een beetje leuk nummer, dan komt het helemaal goed. Thomas Thomas![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet denk ik wie je bedoeld omdat die stemmen heel erg op elkaar lijken. Misschien iets van Lilly Allen?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit me al een week suf te denken, maar dit nummer is bijna een letterlijke copie van een bestaand nummer. Ik ga komende week op speurtocht.
Ja dat werd in België in den beginne ook niet gewaardeerd toch? Die piepen nu wel andersquote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat het succes van Duitsland en België 'ons' aanmoedigen om er in Nederland ook weer eens wat meer aan te gaan doen.
Hoewel... België heeft er eigenlijk amper wat aan gedaan. Gewoon Tom gekozen en hem 1 liedje laten maken en dat werd het nummer gewoon
Toch denk ik nog steeds dat het nummer van Frankrijk een dikke vette zomerhit wordt,.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:39 schreef Pino112 het volgende:
Reactie op Allez ola ole op youtube:
Thank you France for 10 poents. Greetings from Serbia.
Poents
Jep, Belgie heeft wat dat betreft gewoon mazzel gehad vind ik eigenlijk. Goed uitgepakt, maar kan evengoed verkeerd gaan, zie Nederlandquote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat het succes van Duitsland en België 'ons' aanmoedigen om er in Nederland ook weer eens wat meer aan te gaan doen.
Hoewel... België heeft er eigenlijk amper wat aan gedaan. Gewoon Tom gekozen en hem 1 liedje laten maken en dat werd het nummer gewoon
liever lena danquote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Geheel onbekend? Hij was zelf ook deelnemer aan het ESF met het welluidende Wadde Hadde Dudde Da!
quote:
Rybakquote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dus ook he.Deed ik vorig jaar meteen voor Rybak en nu ben ik m'n track kwijt, maar dat vind ik best want ik vind het nu niet meer zo'n geweldig nummer. Eigenlijk na een week al niet meer.
leuk dat hij zo hoog geeindigd is,quote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
dat vond ik ookquote:Op zondag 30 mei 2010 00:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben trouwens in shock over het weinige aantal punten voor Slowakije. Dat was toch hardstikke goed
Inderdaadquote:Op zondag 30 mei 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toch denk ik nog steeds dat het nummer van Frankrijk een dikke vette zomerhit wordt,.
Het was echt een lekker nummerUi dat oogpunt had ik liever gehad dat Frankrijk had gewonnen ipv Duitsland.
en ik hoop in Nederland ookquote:Op zondag 30 mei 2010 00:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik zag eergisteren de clip, meteen verkocht
Zal in juli op vakantie in France ook wel worden gedraaid
Serieus, wat betekent dat dan in het Duitsquote:
Precies. En als het nou mooie ogen waren, zoals die van dequote:Op zondag 30 mei 2010 00:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Rybak. Dat was echt een baggernummer, heeft alleen op z'n ogen gewonnen.
klar werden = duidelijk wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Serieus, wat betekent dat dan in het Duits?
Dus iets van, "Ik kan het niet geloven", "Ik snap het niet" ofzo?quote:
Dat werd volgens mij vooral door ons Nederlandse kijkers afgekraakt, die gang van zakenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat werd in België in den beginne ook niet gewaardeerd toch? Die piepen nu wel anders.
je bedoelt dat er veel turken hier wonen of dat de band hier woont?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Turkije is op papier 2e geworden maar die wonen toch allemaal hier. Dus dan zijn wij toch ook 2e?
liegenaarquote:Op zondag 30 mei 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat vond ik zelfs nog erger dan Israel
waarschijnlijk welquote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Thas het volgende:
[..]
Dus iets van, "Ik kan het niet geloven", "Ik snap het niet" ofzo?
ik ben echt bloedserieus.quote:
Ik was het vorig jaar niet met de winnaar eens. Vond het een irritant nummer. Beetje wat jij en Greys dit jaar hebbenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
Vorig jaar was de winnaar meer dan terecht.
En als je DUitsland wegstreept kan ik met de uitslag van dit jaar ook wel leven.
dat vind ik wel een pluspunt.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was het vorig jaar niet met de winnaar eens. Vond het een irritant nummer. Beetje wat jij en Greys dit jaar hebben.
Maar ik vind het ook gewoon tof dat de winnaars van dit jaar en vorig jaar niet oostblok zijn. En dat het dus "kan" om als westeuropees land te winnen.
Stond nog in het vorige topicquote:Op zondag 30 mei 2010 00:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
waarom kan ik nergens de top 10 van vanavond vinden???
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:52 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Alexander Rybak was vorig jaar een zwaar verdiend en meer dan terechte winnaar, dit kind is een drama.
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Stond nog in het vorige topic
[ afbeelding ]
Joshquote:Op zondag 30 mei 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
En dit jaar was de nummer laatst wel meeeeer dan terecht
ik stuur hem wel naar je toequote:Op zondag 30 mei 2010 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Josh. Wel een leuke jongen. Dus als ie getroost moet worden, dan mag ie langskomen
.
massa´s azarbeidjanen in NLquote:Op zondag 30 mei 2010 00:59 schreef sjorsvdg het volgende:
Erg jammer dat NL zo weinig punten gaf aan België. De immigranten hebben eens te meer de stemming bepaald.
Nee we houden van tettenquote:Op zondag 30 mei 2010 01:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
massa´s azarbeidjanen in NL
vreselijk
Niet alleen voor de weddenschappen. Dat het nog zo diep afzakte kwam volledig door het oostblok volgens mij.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:01 schreef Greys het volgende:
België had 4e moeten worden ipv 6e, voor mijn weddenschappen
Ja, maar dat was puur even een heel egoïstische post van mij over mijn weddenschappenquote:Op zondag 30 mei 2010 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet alleen voor de weddenschappen. Dat het nog zo diep afzakte kwam volledig door het oostblok volgens mij.
je bedoelt dat er geen oostblokland gewonnen heeft.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Los van wat mensen denken over Duitsland, het is een overwinning voor de echte muziek.
De man hierachter is Stefan Raab. Hij heeft een show op TV in Duitsland en maakt veel muziek. Alle groten der aarde wat muziek aangaat waren bij hem te gast, en alle, letterlijk ALLE optredens bij hem zijn live en met muzikanten. Niemand komt bij hem in de uitzending met een playback bandje of muziek van band.
Tot voor kort was Ralph Siegel de grote man achter songfestival in Duitsland, en die heeft vanmorgen nog een zeer bitter interview in Bild gegeven.
Ik hoop dat het weer meer om de muziek mag gaan in de muziek en niet alleen maar om de marketing, de effecten en de clip en de tieten
Wadde Hadde Dudde Daquote:Op zondag 30 mei 2010 00:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Los van wat mensen denken over Duitsland, het is een overwinning voor de echte muziek.
De man hierachter is Stefan Raab. Hij heeft een show op TV in Duitsland en maakt veel muziek. Alle groten der aarde wat muziek aangaat waren bij hem te gast, en alle, letterlijk ALLE optredens bij hem zijn live en met muzikanten. Niemand komt bij hem in de uitzending met een playback bandje of muziek van band.
Plagiaat van wat?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
Die waren vocaal tientallen malen sterker dan dit niemendalletje uit Duitsland met haar plagiaat.
nee maar ik ga het wel uitzoeken.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Symph, je laat geen post onbenut om met plagiaat te komen he? Weet je al waarvan?
Ben benieuwdquote:Op zondag 30 mei 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee maar ik ga het wel uitzoeken.
Als ik een nummer dat ik nog nooit gehoord heb de eerste keer foutloos meezing is er echt iets aan de hand
Every breath you take.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:16 schreef Fascination het volgende:
Ik had juist het idee dat ik het liedje van Denemarken ergens van ken.
iedereen die wel eens in Koningin Julianatoren bij de muizenshow is geweest kent dat liedjequote:
OMFGquote:Op zondag 30 mei 2010 01:21 schreef sjorsvdg het volgende:
Nederland heeft in de halve finale nog 8 punten gegeven aan Ierland, 12 aan Israel.
Die 12 kwamen zeker van homo-nederlandquote:
Nah, die bedoel ik niet.quote:
teveel joden in NLquote:Op zondag 30 mei 2010 01:21 schreef sjorsvdg het volgende:
Nederland heeft in de halve finale nog 8 punten gegeven aan Ierland, 12 aan Israel.
En dan van de Vereniging van Dove Nichtenquote:Op zondag 30 mei 2010 01:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die 12 kwamen zeker van homo-nederland.
Dat heb je mooi omschreven.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:25 schreef eleusis het volgende:
Wat een mooi ESF dit jaar. Hoog niveau, veel goede acts, veel diversiteit, een mooie brug van het verleden naar het heden, en ik vond het toch nog onverwacht dat Lena het zo goed zou doen bij de kijkers en de jury's.
Nederland heeft wel iets met ISrael,, maar dit jaar kon dat echt niet, het was gewoon bagger.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar van oudsher hebben Nederland en Israël ook toch al zo'n onderonsje?
het niveau was zeker hoog, de diversiteit was zeker groot en inderdaad back to the basicquote:Op zondag 30 mei 2010 01:25 schreef eleusis het volgende:
Wat een mooi ESF dit jaar. Hoog niveau, veel goede acts, veel diversiteit, een mooie brug van het verleden naar het heden, en ik vond het toch nog onverwacht dat Lena het zo goed zou doen bij de kijkers en de jury's.
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb je mooi omschreven.zijn mooie woorden
Die hebben een hekel gekregen aan het songfestival, volgens mij gebeurd in de periode dat het een enorm oostblokfeestje werd.quote:
dat zei ik toevallig nog tegen mijn vriendin vanavond. Jammer dat ze niet meer meedoen.quote:
Dan is het gewoon een goed liedje.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee maar ik ga het wel uitzoeken.
Als ik een nummer dat ik nog nooit gehoord heb de eerste keer foutloos meezing is er echt iets aan de hand
Ze zijn een aantal keren eerder eruitgestapt en hebben geloof ik in 1997 voor het laatst meegedaan en zijn zonder echte reden weer gestopt. Zal met geld te maken hebben misschien?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die hebben een hekel gekregen aan het songfestival, volgens mij gebeurd in de periode dat het een enorm oostblokfeestje werd.
ik heb het opgezochtquote:Op zondag 30 mei 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zei ik toevallig nog tegen mijn vriendin vanavond. Jammer dat ze niet meer meedoen.
Ze zijn er een aantal jaar geleden mee gestopt en ik weet niet waarom.
Gente di Mare
dan was ik toch niet de enige die het nummer van Slovenie wel leuk vond... Niet zo zeer dat het van mij in de finale moest, maar ik vond het wel een heerlijk nummer.quote:Op zondag 30 mei 2010 03:04 schreef Perico het volgende:
Ik ben enorm blij met Lena als winnaar, had haar ook verwacht. Heb alle topics doorgelezen, blijft overeind staan dat ieders smaak weer anders is.
Zo vond ik die mix van rock en Tirolermuziek van Slovenie bijvoorbeeld uitmuntend in de halve finale, terwijl dat nauwelijks een punt kreeg. En had ik dan weer heel weinig met Tom Dice en zijn op de kermis gewonnen gitaar met capo-tje, terwijl die hier ultra-favoriet leek.
Ik ga nog even de Grieken en Serven downloaden, toch wel een hele sterke performance ook. Wat JAMMER dat deze fantastische week erop zit.
3 shows = GOD. Nooit meer veranderen. 1 avond is veel te weinig.
Ik vind het briljant, ligt goed in het gehoor en brengt een nooit eerder vertoonde mix tussen stevige ouderwetse rock en een vrolijke blaaskapel. De zangeres was ook leuk.quote:Op zondag 30 mei 2010 03:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan was ik toch niet de enige die het nummer van Slovenie wel leuk vond... Niet zo zeer dat het van mij in de finale moest, maar ik vond het wel een heerlijk nummer.
bronquote:Sowohl ProSieben als auch die ARD schrauben nach Lena Meyer-Landruts grandiosem Sieg in Oslo an ihrem Programm und nehmen noch am Sonntag verschiedene Sondersendungen ins Programm. Wie bereits während der Live-Übertragung in der frühen Nacht angekündigt, wird es auf ProSieben und im Ersten um 17:03 Uhr eine Live-Sondersendung mit Matthias Opdenhövel und Sabine Heinrich geben, die Lenas Rückkehr nach Deutschland und ihren Empfang im Hannoveranischen Rathaus begleiten. Was im Ersten "Unser Star für Oslo – spezial" heißt, geht bei ProSieben als "taff Spezial - Deutschland feiert Lena" auf Sendung. Geht es nach der bereits konkreten ARD-Programmplanung, dauert die Sendung eine halbe Stunde.
Zoals ik al eerder zei, wist niet dat er ook Ladyboys in servie warenquote:
Ja als ze dát nou eens zouden invoeren, dan zou het de nummers echt alleen maar ten goede komen. Maar dat zal wel te veel moeite zijn ofzo. Dan zit je met instrumentenwissels en gitaarstemmen en weet ik het allemaal (op te lossen door misschien twee podia waar de ene act zich alvast kan voorbereiden tijdens het nummer van de andere?).quote:Op zondag 30 mei 2010 12:37 schreef Greys het volgende:
En voor de glitterbroekjesboys van Litouwen was het eeuwig zonde dat live spelen op instrumenten niet toegestaan is op het ESF. Wat waren DIE veel beter zeg, met hun eigen live muziek
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja als ze dát nou eens zouden invoeren, dan zou het de nummers echt alleen maar ten goede komen. Maar dat zal wel te veel moeite zijn ofzo. Dan zit je met instrumentenwissels en gitaarstemmen en weet ik het allemaal (op te lossen door misschien twee podia waar de ene act zich alvast kan voorbereiden tijdens het nummer van de andere?).
quote:
Dertiendequote:Op zondag 30 mei 2010 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveelste is hij ook al weer geëindigd?
quote:
Ik had vannacht heel de nacht Daniel Diges in mijn hoofd. Werd er zenuwachtig vanquote:Op zondag 30 mei 2010 12:58 schreef Ayca het volgende:
Wat wel zo is, is dat het liedje totaal niet in mijn hoofd blijft hangen... (van Duitsland he)
Ik ken een Serviër die niet blij zal zijn met deze fotoquote:
Blijft eeuwig zonde... Briljante tekst ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |