leuk dat hij zo hoog geeindigd is,quote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat het succes van Duitsland en België 'ons' aanmoedigen om er in Nederland ook weer eens wat meer aan te gaan doen.
Hoewel... België heeft er eigenlijk amper wat aan gedaan. Gewoon Tom gekozen en hem 1 liedje laten maken en dat werd het nummer gewoon
dat vond ik ookquote:Op zondag 30 mei 2010 00:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben trouwens in shock over het weinige aantal punten voor Slowakije. Dat was toch hardstikke goed
Inderdaadquote:Op zondag 30 mei 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toch denk ik nog steeds dat het nummer van Frankrijk een dikke vette zomerhit wordt,.
Het was echt een lekker nummerUi dat oogpunt had ik liever gehad dat Frankrijk had gewonnen ipv Duitsland.
en ik hoop in Nederland ookquote:Op zondag 30 mei 2010 00:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik zag eergisteren de clip, meteen verkocht
Zal in juli op vakantie in France ook wel worden gedraaid
Serieus, wat betekent dat dan in het Duitsquote:
Precies. En als het nou mooie ogen waren, zoals die van dequote:Op zondag 30 mei 2010 00:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Rybak. Dat was echt een baggernummer, heeft alleen op z'n ogen gewonnen.
klar werden = duidelijk wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Serieus, wat betekent dat dan in het Duits?
Dus iets van, "Ik kan het niet geloven", "Ik snap het niet" ofzo?quote:
Dat werd volgens mij vooral door ons Nederlandse kijkers afgekraakt, die gang van zakenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat werd in België in den beginne ook niet gewaardeerd toch? Die piepen nu wel anders.
je bedoelt dat er veel turken hier wonen of dat de band hier woont?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Turkije is op papier 2e geworden maar die wonen toch allemaal hier. Dus dan zijn wij toch ook 2e?
liegenaarquote:Op zondag 30 mei 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat vond ik zelfs nog erger dan Israel
waarschijnlijk welquote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Thas het volgende:
[..]
Dus iets van, "Ik kan het niet geloven", "Ik snap het niet" ofzo?
ik ben echt bloedserieus.quote:
Ik was het vorig jaar niet met de winnaar eens. Vond het een irritant nummer. Beetje wat jij en Greys dit jaar hebbenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
Vorig jaar was de winnaar meer dan terecht.
En als je DUitsland wegstreept kan ik met de uitslag van dit jaar ook wel leven.
dat vind ik wel een pluspunt.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was het vorig jaar niet met de winnaar eens. Vond het een irritant nummer. Beetje wat jij en Greys dit jaar hebben.
Maar ik vind het ook gewoon tof dat de winnaars van dit jaar en vorig jaar niet oostblok zijn. En dat het dus "kan" om als westeuropees land te winnen.
Stond nog in het vorige topicquote:Op zondag 30 mei 2010 00:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
waarom kan ik nergens de top 10 van vanavond vinden???
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:52 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Alexander Rybak was vorig jaar een zwaar verdiend en meer dan terechte winnaar, dit kind is een drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |