OMG...quote:Op zondag 30 mei 2010 00:36 schreef Thas het volgende:
[..]
2009
De Toppers
Je kan veel over ze zeggen, maar niet dat ze onervaren waren.
class="spoiler">joshrolled!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef Sk00p het volgende:
Ik moet het gewoon zegge: UK... laatste plaats![]()
![]()
Geheel onbekend? Hij was zelf ook deelnemer aan het ESF met het welluidende Wadde Hadde Dudde Da!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze is gekozen door het duitse publiek, en het liedje ook.
De kale man naast haar is Stefan Raab, is een muzikaal genie, in NL geheel onbekent trouwens, maar hij kan echt uit poep geld maken
ik zit me al een week suf te denken, maar dit nummer is bijna een letterlijke copie van een bestaand nummer. Ik ga komende week op speurtocht.quote:
Daaromquote:
Nou, da's een goed idee. NOTquote:Op zondag 30 mei 2010 00:39 schreef erik666 het volgende:
Thomas Berge moet gaan, ziet er goed uit, is jong, en dan ook een beetje leuk nummer, dan komt het helemaal goed. Thomas Thomas![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet denk ik wie je bedoeld omdat die stemmen heel erg op elkaar lijken. Misschien iets van Lilly Allen?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit me al een week suf te denken, maar dit nummer is bijna een letterlijke copie van een bestaand nummer. Ik ga komende week op speurtocht.
Ja dat werd in België in den beginne ook niet gewaardeerd toch? Die piepen nu wel andersquote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat het succes van Duitsland en België 'ons' aanmoedigen om er in Nederland ook weer eens wat meer aan te gaan doen.
Hoewel... België heeft er eigenlijk amper wat aan gedaan. Gewoon Tom gekozen en hem 1 liedje laten maken en dat werd het nummer gewoon
Toch denk ik nog steeds dat het nummer van Frankrijk een dikke vette zomerhit wordt,.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:39 schreef Pino112 het volgende:
Reactie op Allez ola ole op youtube:
Thank you France for 10 poents. Greetings from Serbia.
Poents
Jep, Belgie heeft wat dat betreft gewoon mazzel gehad vind ik eigenlijk. Goed uitgepakt, maar kan evengoed verkeerd gaan, zie Nederlandquote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat het succes van Duitsland en België 'ons' aanmoedigen om er in Nederland ook weer eens wat meer aan te gaan doen.
Hoewel... België heeft er eigenlijk amper wat aan gedaan. Gewoon Tom gekozen en hem 1 liedje laten maken en dat werd het nummer gewoon
liever lena danquote:Op zondag 30 mei 2010 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Geheel onbekend? Hij was zelf ook deelnemer aan het ESF met het welluidende Wadde Hadde Dudde Da!
quote:
Rybakquote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dus ook he.Deed ik vorig jaar meteen voor Rybak en nu ben ik m'n track kwijt, maar dat vind ik best want ik vind het nu niet meer zo'n geweldig nummer. Eigenlijk na een week al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |