valt eigenlijk wel meequote:Op zondag 30 mei 2010 00:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komt er iets zinnigs uit? Of is dat eigenlijk een domme vraag
Nee, Caro is daar te goed voor.quote:
Zuurpruimquote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Krijg je per keer dat je roept dat je volgend jaar heengaat iets betaald ofzo
andre rieuquote:
geen verrassingquote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef Sk00p het volgende:
Ik moet het gewoon zegge: UK... laatste plaats![]()
![]()
Je kan alleen iemand sturen die niks te verliezen heeft. Caro is al te ervaren.quote:
terechtquote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef Sk00p het volgende:
Ik moet het gewoon zegge: UK... laatste plaats![]()
![]()
2009quote:Op zondag 30 mei 2010 00:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Je kan alleen iemand sturen die niks te verliezen heeft. Caro is al te ervaren.
et nummer is niets mis mee, ware het niet dat het 150% plagiaat is, en het was gewoon fucking vals. Heb weinig zuivere noten gehoord, ook niet in de reprise, Dat kind kan écht niet zingenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:28 schreef Dennisweb het volgende:
Van het begin tot het eind heb ik geroepen dat Duitsland hiermee zou gaan winnen. En dat werd door vele collega's bij de radio gehekeld. En toch had ik gelijk. Catchy nummer dat we hopelijk nog vaker gaan horen.
Nou, als je ze zo zag stuntelenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:36 schreef Thas het volgende:
[..]
2009
De Toppers
Je kan veel over ze zeggen, maar niet dat ze onervaren waren.
Turkije is op papier 2e geworden maar die wonen toch allemaal hier. Dus dan zijn wij toch ook 2e?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:35 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Nederland 2e? Ik mis iets?
Behalve Duitsland vind ik trouwens wel dat de goede nummers in de top 10 staan. Tja, ik heb gewoon niets met dat Duitse nummer, ik vind het 3x niets.. van mij had Belgie, Denemarken of Roemenie mogen winnen
Met die andere halve finale zelfs 5.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:36 schreef brahms het volgende:
Duitsland winnaar, dat had ik niet verwacht. Het was een aardige act maar het zingen was niet bijzonder. Misschien klinkt het beter als ik het nummer een paar keer heb gehoord.
Maar Duitsland heeft er in ieder geval wel veel moeite in gestopt dit jaar. Hopelijk doet de TROS dat ook volgend jaar. Maar ja, als NL wint dan gaat de TROS een jaar later failliet aan de organisatiekosten
Sieneke toch nog 3 achter zich gelaten in de halve finale. Dat valt alweer mee
Leuke ESC dit jaar. Tot 2011 dan maar weer!
plagiaat? Hoe?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
et nummer is niets mis mee, ware het niet dat het 150% plagiaat is, en het was gewoon fucking vals. Heb weinig zuivere noten gehoord, ook niet in de reprise, Dat kind kan écht niet zingen
Maar ja dat kan Sieneke ook niet....
Shalalie had ze na 150 keer wel onder de knie, maar een vervolg zie ik niet zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |